Myyty ASUS Strix GTX 980 Ti *Salo(Hki-Tku)*

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
385
Myytävä tuote: ASUS STRIX GTX™ 980 Ti
Hinta: 250e + postit
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Murosta elokuun lopulla 2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei, toimivuus takuun voin luvata.
Muuta huomioitavaa: Toimiva ja täysin uudenveroisessa kunnossa.
-Ei ikinä louhittu leikkirahoja (ostettu ennen louhintabuumia ja itse en louhi),
-Ei ylikellotettu mun aikana ja edellinen ostaja sanoi pitäneensä vakiona.
-Itselläni ollut peli & desktop käytössä (ei 24/7).
-Eikä coil whinee omasta mielestäni ole. Muutenkin kiva kortti kun on täysin äänetön (tuulettimet nollilla kevyessä käytössä) normaali työpöytä käytössä.

päivitys 4.12.2018 Myyty hp:llä!

Ja tehokas! Kuten monet tietää niin 980ti on melkein kaikissa benchmarkeissa perus GTX1070 kortteja nopeampikin.

Tuolta vielä tarkat tiedot kortista luettavilla: STRIX-GTX980TI-DC3-6GD5-GAMING | Näytönohjaimet | ASUS Suomi

Alkuperäinen paketti löytyy myös.
Kortti Salossa ja keskiviikkona 5.12 illalla olen Stadissa jos ostaja sattuisi sieltä löytymään niin kaupat onnistuisi kasvokkain keskustassa ja myös Turussa välillä tulee käytyä.

Ei vaihtoa, uusi kortti on jo hankittu!

Murosta löytyy muutama kauppa tehtynä silloin vanhaan hyvään aikaan "maaj" nimellä.
Sama kuva tässä ilmoituksessa ja tuossa alla linkistä löytyy tämä kortti (kirkkaassa auringonvalossa otettuna ilman kuvankäsittelyjä :) ).

Sijainti: Salo
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto

Päivitys: Myynnissä myös toisaalla.

Kuva: Huutokuva.net - Kuvapalvelu Huuto.net:n käyttäjille!

980ti_iotech.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
385
Kiitos, mutta ei ihan noin halvalla kannata Asuksen korttia myydä. Tuo 250e hintataso mielestäni ihan kohtuullinen millä muutkin kortit täällä olleet alimmillaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 098
Viestejä
4 208 285
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom