Myyty ASUS RTX 2070 Dual O8G Evo (Turku)

Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Myytävä tuote: ASUS RTX 2070 Dual O8G Evo
Hinta: 490 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms, 29.11.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuu 36 kk voimassa siis 11/2022
Muuta huomioitavaa:

Hyväkuntoinen ja siisti kortti, myyn koska ahtaalle mATX-emolleni tuo Dual-malli oli hieman liian paksu. Myynnissä myös muualla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kaarina
Toimitustapa: Mieluiten nouto/toimitus Turun alueella
Maksutapa: Mobilepay/käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
5
Onnistuuko jos ajelisit vastaan pääkaupunkiseudulle jonkin matkaa? Täältä 200 km sinne.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Onnistuuko jos ajelisit vastaan pääkaupunkiseudulle jonkin matkaa? Täältä 200 km sinne.
Onnistuu, jos ainakin osan maksaa etukäteen. Jatketaan yv.

Tarjottu siis tähän mennessä 450 e noudolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Sieltä vaan sitten tilaamaan, jos haluaa mahd. takuuasioiden kanssa tapella ulkomaisen myyjän kanssa. Suomesta näitä ei pikaisen googlauksen mukaan näytä enää saavan ja Kärkkäisellä viimeinen myyntihinta ollut 650 €. Muistaakseni Jimmsillä olisi ollut 599 vielä vuoden alussa?

Tämä hinnoittelu on mielestäni aika linjassa sen kanssa, millä näitä on kaupiteltu.
 

Jani_ik

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
662
Ja itse ostit reilusti halvemmalla aikanaan. Ei tämä nyt voitontekoa pitäisi olla käytettyjen myynti, mutta ihan sama se mulle jos kokee toimivansa oikein.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Ja itse ostit reilusti halvemmalla aikanaan. Ei tämä nyt voitontekoa pitäisi olla käytettyjen myynti, mutta ihan sama se mulle jos kokee toimivansa oikein.
Vähän menee myyntiaiheesta ohi, mutta siitä, mitä ostin tilalle, on toisaalta myös maksettu tämän hetken markkinahinta. En nyt oikein osaa ajatella tässä ongelmaa, uudet näyttikset ovat melkein tuplahintaisia syksyyn verrattuna ja saatavuus heikkoa.
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
2
Jos pääsee tuohon jonoon missä 450e tarjottu, pääsen myös nopeasti hakee. Haluaisin myös todistaa näyttiksen kunnon toiminnassa.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Jos pääsee tuohon jonoon missä 450e tarjottu, pääsen myös nopeasti hakee. Haluaisin myös todistaa näyttiksen kunnon toiminnassa.
Vastattu yv

Tällä hetkellä menossa @Jege lle, koska tarjous on puhdas nouto ilman kuljetusta mihinkään eikä @TheEepi ole nyt vähään aikaan vastaillut.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 962
Viestejä
4 245 337
Jäsenet
71 264
Uusin jäsen
ernoaku

Hinta.fi

Ylös Bottom