• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Asus ROG Keris II Ace

Jos ostan 26.7 jälkeen niin silloin en saa enää cashbackia. Ei tuo minusta ole yhtään selvää saako siis.
Jos olet aiemmin muilla tuotteilla käyttänyt Klarnaa Gigantissa, niin lataa omilta sivuilta tuotteen lasku ja katso miten päivät ovat merkitty. Ainakin luottokorttilla maksupäiväksi tulee alkuperäinen tilauspäivä.
 
Jos joku vielä odottaa tilaustaan, niin kannattaa laittaa Gigantin chatissa viestiä, että voisiko saada tarkistuksen toimitusaikaan, sillä näitä on nyt varastossa. Omani näytti toimitusajaksi 12.8., mutta sain chatin kautta toimituksen postiin ylihuomiselle.
 
Mikä softa tälle hiirelle pitää asentaa, että voi säätää painikkeita?
Koitin Asuksen Armoury Cratea, mutta ei tunnista koko laitetta eikä näytä sitä.
 
Mikä softa tälle hiirelle pitää asentaa, että voi säätää painikkeita?
Koitin Asuksen Armoury Cratea, mutta ei tunnista koko laitetta eikä näytä sitä.
Tukisivulla näyttää olevan Armoury Crate Gear - ROG Keris II Ace, " Download the dedicated device configuration software for ROG Keris II Ace – Armoury Crate Gear "

Tuohan lienee ihan positiivinen asia, itsellä Azoth näppäimistö ja lensi lopulta tuo armoury crate pois, koska on melkoinen läjä bloattia.
Edit: oho, azothille onkin oma Crate Gearinsa, pitääpä tutustua
 
Mitkä dokumentit ihmiset on lähettänyt Asukselle? Lähetin kuitin ja tilausvahvistuksen ja nyt ne valittaa että ne ei kelpaa. En ymmärrä mitä tässä heille mukamas pitäisi lähettää vai koittavatko vaan kusettaa?
 
mä laitoin vaan tän kuitin minkä gigantin sivuilta nappasin
 

Liitteet

  • IMG_2125.jpeg
    IMG_2125.jpeg
    210,8 KB · Luettu: 48
Mitkä dokumentit ihmiset on lähettänyt Asukselle? Lähetin kuitin ja tilausvahvistuksen ja nyt ne valittaa että ne ei kelpaa. En ymmärrä mitä tässä heille mukamas pitäisi lähettää vai koittavatko vaan kusettaa?
Tuliko sulle siis joku hylsy sieltä, vai missä ne näin valitti? Mulle ei oo kuulunu mitään sen jälkeen kun tein cashback-hakemuksen. ... Tosin nyt kun kävin nettisivuilla katsomassa, niin siellä kyllä luki "Approved". Kai sieltä joskus muutama kymppi palautuu.

Itsekin taisin Gigantin sivuilta ladata sen kuitin.
 
Laitoin gigantin sivulta sekä kuitin että tilausvahvistuksen. Ja nyt tuli sähköposti, että ei kelpaa. Lähetin ne sähköpostilla uudestaan vähän närkästyneellä äänensävyllä. Katsotaan mitä vastaavat. Ei ole mitään muita dokumentteja mitä pistää.
 
Itsekin laitoin sekä tilausvahvistuksen että kuitin ja molemmat hyväksyttiin mukisematta, onkohan käsittelijästä kiinni ymmärtääkö katsoa sitä tilauspäivää verrattuna maksupäivään.
 
tämä vähän itsekkin pelkäsin kun oli pvm 27.7 mutta onneks tuli hyväksyntä. Tilaus pvm oli siinä alempaa kyllä 3.7
 
Mitkä dokumentit ihmiset on lähettänyt Asukselle? Lähetin kuitin ja tilausvahvistuksen ja nyt ne valittaa että ne ei kelpaa. En ymmärrä mitä tässä heille mukamas pitäisi lähettää vai koittavatko vaan kusettaa?

Täälläkin tuli 2 hankittua, saapuivat perjantaina :thumbsup: omilta sivuilta tilauksen alalaidassa löytyy asiakirjat. Jossain vaiheessa sinne ilmestyi tilausvahvistuksen lisäksi Lasku (varmaan silloin kun tuotteet lähetettiin varastolta).
 
Laitoin gigantin sivulta sekä kuitin että tilausvahvistuksen. Ja nyt tuli sähköposti, että ei kelpaa. Lähetin ne sähköpostilla uudestaan vähän närkästyneellä äänensävyllä. Katsotaan mitä vastaavat. Ei ole mitään muita dokumentteja mitä pistää.

Sama homma. Laitoin alunperin tilausvahvistuksen ja kuitin, jonka jälkeen tuli ilmoitus ettei kelpaa. Lähetin Gigantin sivuilta ladatun kuitin uudelleen ja toisella kertaa se sitten kelpasikin.

Vaikuttaa tosiaan siltä, että ihan käsittelijästä kiinni tai sitten Gigantin kuitti ei ole ollut entuudestaan layoutiltaan tuttu ja luulevat sitä tilausvahvistukseksi.
 
Joo. Pistin niille sähköpostia tosiaan takaisin ja siihen tuli vastaus, että se on hyväksytty jo. Eli kai siellä joku kesähessu penaili tjsp.
 
8.7.2024 täällä ja approved tilana eikä ole rahoja näkynyt.

Edit: olin näköjään kalenteriin laittanut itselle 21.10. päivälle muistutuksen, että kysele rahojen perään niin ei ne välttämättä sieltä toviin vielä sitten tule
 
8.7.2024 täällä ja approved tilana eikä ole rahoja näkynyt.

Edit: olin näköjään kalenteriin laittanut itselle 21.10. päivälle muistutuksen, että kysele rahojen perään niin ei ne välttämättä sieltä toviin vielä sitten tule
”The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 working daysafter the release of your application.”
 
Onko täällä ketään muita, jotka vielä saa vartoa tätä cashbackkia? Alkais aika lailla kaikilla laskutavoilla olla päivät täynnä.
 
Onko täällä ketään muita, jotka vielä saa vartoa tätä cashbackkia? Alkais aika lailla kaikilla laskutavoilla olla päivät täynnä.
Juu, täällä ainakin.

Laitoin asiasta mailia Asuksen tukeen viimeviikolla ja väittävät että olisivat jo maksaneet cashbackin jonkin ninepoint GmbH -nimisen firman kautta, mutta ei tilillä kyllä ainakaan näy mitään…

Jos ei viikon sisään ala rahoja kuulumaan niin pitää varmaan pistää uutta kyselyä perään
 
Juu, täällä ainakin.

Laitoin asiasta mailia Asuksen tukeen viimeviikolla ja väittävät että olisivat jo maksaneet cashbackin jonkin ninepoint GmbH -nimisen firman kautta, mutta ei tilillä kyllä ainakaan näy mitään…

Jos ei viikon sisään ala rahoja kuulumaan niin pitää varmaan pistää uutta kyselyä perään
Täällä ihan sama. Tänään laitoin juuri uudestaan kyselyä, että missä rahat kun 11 päivää sitten olevinaan maksoivat.
 
Missä tuo 11 päivää sitten väitetty maksu näkyi sulla? Ittelläni näkyy edelleen cashbackin tilana vain "approved".
Se oli siis Asuksen vastaus ensimmäiseen sähköpostiin, jossa (90 työpäivän jälkeen) kyselin ensimmäisen kerran rahoja.

24.10. vastasivat siis näin:
Hello,

thanks for your email.

The money transfer has been carried out. Please check your bank account and note that the payment has been executed by ninepoint (consulting GmbH).

If you have not received an incoming payment from ninepoint consulting GmbH, please send us your account information (IBAN + BIC) for a check.
----
Kind regards | Mit freundlichen Grüßen | Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!

ninepoint GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany
GF: Nicole Hänel | USt-ID DE295361469 | HRB 80803 | Amtsgericht Köln

Tähän uusimpaan jonka lähetin kuusi tuntia sitten ei ole vielä tullut vastausta.
 
@izvest @mahead no nyt tuli tänne vihdoin rahat. Toissapäivänä tosiaan laitoin toistamiseen kyselyn rahoista tilinumeron kera, eilen vastasivat ja nyt tuli rahat.

thank you very much for your request. We will immediately check it. If everything is okay with your application, we will make sure that you receive your cashback amount within 14 working days.

We hope that we can welcome you to another ASUS cashback promotion despite the circumstances.

Aikamoista venkoilua kyllä, mutta aspan kanssa kommunikointi toimi hyvin niin hyödynnän kyllä jatkosakin näitä cashbackeja vaikka niiden perään pitääkin itse katsoa. Jatkossa pitää vaan herkemmin laittaa viestiä jos ei rahoja näy.
 
@izvest @mahead no nyt tuli tänne vihdoin rahat. Toissapäivänä tosiaan laitoin toistamiseen kyselyn rahoista tilinumeron kera, eilen vastasivat ja nyt tuli rahat.
Nyt oli saapunu rahat tännekin. Toissapäivänä laitoin minäkin viestiä, eilen tuli tuo sama vastaus minullekin että maksu on jo suoritettu, ja että jos ei näy, laita heille tilinumero niin he tarkistaa. Vastasin etten muista minkä numeron heille ilmoitin, mutta että cashback-id:n avulla pitäisi heidän se löytää. Ei sieltä mitään enää kuulunut, mutta tänään tosiaan cashback tuli tilille.

Just tän takia normaalisti ignoroin nämä cashback-säädöt... Tää hiiri vaan vaikutti sen verran houkuttelevalta kolmenkympin loppuhintaan, että tällä kertaa lankesin. (Muuten hyvä hiiri onkin ollut, mutta rullan kumisuoja alkoi jo lerpattamaan ja nappaa välillä runkoon kiinni.)
 
Tänne tuli maksu perjantaina. Hakemus oli laitettu aikalailla deadlinen kohdalla. Laitoin viestiä, kun ei alkanut cashbackia näkymään. Vastattiin, että menee pikimmiten maksuun ja tästä tosiaan viikon sisällä oli tullut.
 
Muille tämän tarjouksen "uhreille" tiedoksi, että hiiri saattaa aiheuttaa mitä kummallisempia ongelmia.

TLDR: asettakaa maks. 2000Hz polling rate ja käyttäkää hiiren lähetin irti koneesta, jos huomaatte stutterointia tai input lagia.

Ensinnäkin 4000 Hz polling rate aiheutti Space Marine 2:ssa aivan järkyttävää stutterointia aina kun hiirtä liikutti. Saattaa aiheuttaa myös muissa Unreal Enginellä pyörivissä peleissä. 2000 Hz polling korjasi tuon.

Toisekseen, huomasin sattumalta Warzonea pelatessa input lagin kasvaneen merkittävästi, kun olen asettanut pelin menuun 60 fps rajoituksen ja hiiri tuntui siinä tahmealta. Pelissä 120+ fps:llä tuota ei oikein huomannut, muutta ihmettelin kun ukkoihin ei enää osu samaan tapaan. Huomasin myös ongelman olevan vain toisella näytöllä (ehkä Windowsin päänäytöllä?, ei tullut testattua) ja ongelma oli läsnä myös työpöydällä. Pitkän vianetsinnän jälkeen muistin tuon aikaisemman ongelman hiiren kanssa jolloin nyppäsin donglen irti koneesta ja kytkin takaisin niin ylimääräinen input lagi oli tiessään :D Taas alkoi osumaan ukkoihin. Jos tuota ei olisi tapahtunut vain toisen näytön kanssa, niin olisi ehkä tajunnut hieman aikaisemmin nypätä hiiri irti.
 
Muille tämän tarjouksen "uhreille" tiedoksi, että hiiri saattaa aiheuttaa mitä kummallisempia ongelmia.

TLDR: asettakaa maks. 2000Hz polling rate ja käyttäkää hiiren lähetin irti koneesta, jos huomaatte stutterointia tai input lagia.

Ensinnäkin 4000 Hz polling rate aiheutti Space Marine 2:ssa aivan järkyttävää stutterointia aina kun hiirtä liikutti. Saattaa aiheuttaa myös muissa Unreal Enginellä pyörivissä peleissä. 2000 Hz polling korjasi tuon.

Toisekseen, huomasin sattumalta Warzonea pelatessa input lagin kasvaneen merkittävästi, kun olen asettanut pelin menuun 60 fps rajoituksen ja hiiri tuntui siinä tahmealta. Pelissä 120+ fps:llä tuota ei oikein huomannut, muutta ihmettelin kun ukkoihin ei enää osu samaan tapaan. Huomasin myös ongelman olevan vain toisella näytöllä (ehkä Windowsin päänäytöllä?, ei tullut testattua) ja ongelma oli läsnä myös työpöydällä. Pitkän vianetsinnän jälkeen muistin tuon aikaisemman ongelman hiiren kanssa jolloin nyppäsin donglen irti koneesta ja kytkin takaisin niin ylimääräinen input lagi oli tiessään :D Taas alkoi osumaan ukkoihin. Jos tuota ei olisi tapahtunut vain toisen näytön kanssa, niin olisi ehkä tajunnut hieman aikaisemmin nypätä hiiri irti.
Mä otin polling rate boosterin välistä pois ja kaikki ongelmat katosi.

EDIT: Jäi vähän tyngäksi tämä viestini, mutta ilmeni tosiaan sellaista että hiiri vaan yhtäkkiä lakkasi liikkumasta ruudulla ja tähän auttoi vain donglen käyttäminen irti. Nyt myös Armoury Crate syöpäsofta poistettu, koska se taas tuntui Windowsin käynnistyksessä aiheuttavan satunnaisia lamautumisia. Nyt toimii ihan hyvin ja olen tyytyväinen tuotteeseen tällä hinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Itse käytän vain 1000 hz polling ratea ja boosteria en lainkaan. Huomasin kuitenkin, että boosterille oli tullut firmware päivitys. Oletteko asentaneet sen?
 
Mä otin polling rate boosterin välistä pois ja kaikki ongelmat katosi.
Joo saattaa hyvinkin johtua siitä ja nyt korjautui vain väliaikaisesti. Taidan ottaa itsekin pois, eiköhän tuo 1000 Hz polling riitä.

Itse käytän vain 1000 hz polling ratea ja boosteria en lainkaan. Huomasin kuitenkin, että boosterille oli tullut firmware päivitys. Oletteko asentaneet sen?
Kyllä juu hiiri, boosteri sekä dongle päivitettynä tuoreimpaan versioon.
 
Täällä lähti hiirulainen takuun puitteissa vaihtoon. Tuo rullan päällä oleva silikoni alkoi löystyä ja sen vuoksi välillä jumitella rullatessa. Toivottavasti uusi yksilö on parempi, kun muuten tuo oli mieluinen hiiri.

Muilla tämmöistä oiretta?
 
Täällä lähti hiirulainen takuun puitteissa vaihtoon. Tuo rullan päällä oleva silikoni alkoi löystyä ja sen vuoksi välillä jumitella rullatessa. Toivottavasti uusi yksilö on parempi, kun muuten tuo oli mieluinen hiiri.

Muilla tämmöistä oiretta?
Oma Keris II Ace on edelleen kuin pakasta vedetty.
 
Täällä lähti hiirulainen takuun puitteissa vaihtoon. Tuo rullan päällä oleva silikoni alkoi löystyä ja sen vuoksi välillä jumitella rullatessa. Toivottavasti uusi yksilö on parempi, kun muuten tuo oli mieluinen hiiri.

Muilla tämmöistä oiretta?

Oma Keris II Ace on edelleen kuin pakasta vedetty.
Täällä sama. Päivittäisessä käytössä ollut ja heinäkuun alussa ostettu eikä mitään ongelmia ole ollut (edes boosterin kanssa).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 653
Viestejä
4 542 835
Jäsenet
74 829
Uusin jäsen
Pcbuild

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom