• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Asus ROG Keris II Ace

Tuote: Asus ROG Keris II Ace hiiri
Tarjoushinta: 71,95 €
Normaalihinta: 189,90 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Ilmeisesti Cashback-kampanjan ajan, eli 3.6.-26.7.2024
Linkki: Asus ROG Keris II Ace langaton pelihiiri (musta) - Gigantti verkkokauppa & Asus ROG Keris II Ace langaton pelihiiri (valkoinen) - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Olen seurannut jo jonkin aikaa Keris II Acen hintaa ja koska ko. hiiri tulee tarjoukseen. Pääasiallinen syy on ollut ROG Omni, eli samaan lähettimeen saa kytkettyä tämän hiiren lisäksi vaikka ROG Azoth -näppäimistön. Normaalihinta on ihan posketon, mutta tarjoushintaan saattaa olla hyväkin ostos. Akkukestoksi ilman valaistusta 2.4 GHz taajuudella luvataan 107 tuntia ja Bluetoothilla 134 tuntia. Näppäimet pitäisi olla PBT-muovia.
Lisätään nyt vielä tuo tarkka Asus Cashback, eli käsitykseni mukaan rahaa pitäisi tulla hiirestä takaisin 40 €. Lopulliseksi hinnaksi jäisi näin ollen 31,95 €. ASUS Promotion

Viimeksi muokattu:
Varmasti passeli tuote tuohon hintaan. Onko tietoa, joutuuko tuota Omnia käyttäessä tinkimään joistain hiiren asetuksista (esim. polling ratesta)? Verrokkina Logitechin vastaavassa toteutuksessa ei saanut ainakaan maksimipollausta käyttöön, jos käytti näppistä ja hiirtä samassa lähettimessä.

Gigantti ei ole tuon cashback piirissä.
Edit. Ei ainakaan tuolla asuksen sivulla mainittu.

Gigantissa myös Asus ROG Strix Scope II 96 näppis alennuksessa, johon saa 40€ cashbackin. Lisätään sen verran, että molemmat tuotteet pitää olla samassa tilauksessa.

Viimeksi muokattu:
Musta taisi jo loppua. Oli "Heti verkkokaupan varastosta (5+)" kun tilasin reilu tunti sitten, mutta nyt sanoo "Saapuu keskusvarastoon 23.7.2024". Heräteostos itsellekin kun huomasin tuon painon (ja cashbackin); nykyinen G603 yhdellä paristolla oli joku 110 grammaa ja yksi halpishiiri (jota olen pitänyt kevyenä) noin 90 grammaa niin en ymmärrä miten voi edes olla noin kevyt. Ero nykyiseen G603:n on varmaan kyllä valtaisa.

Damn.
Valkoinen väri kiinnostaisi, mutta omaan jo ASUS ROG Harpe Ace Aim Lab Edition (musta), niin eipä ole paljoa muutosta/päivitystä anna mitä itse tarvitsisi.

Lisättäköön maininta ASUS cashbäkeistä -- ei ole aina niin mustavalkoista, kun mitä luvataan eli saa odotella/kysellä perään jne.

Viimeksi muokattu:
Hieman offtopicina. Kun pistätte niitä cashbackpyyntöjä asukselle, niin pitäkää silmällä, että varmasti saatte rahanne. Itselleni näyttiksen cashback maksettiin vasta 1.5 vuoden päästä kun huomasin ruveta asiaa tarkistelemaan. Ensimmäisen tiedusteluviestini jälkeen väittivät, että on maksettu ja korjasivat virheensä vasta kun lähetin kuvat tilitapahtumistani kyseiseltä ajan jaksolta. Foorumilta löytyy keskustelukin aiheesta

Kiitos tarjouksesta vinkanneelle, lähti valkoinen kokeiluun. Viime cashbackin saaminen kesti kyllä luvattua kauemmin mutta tuli kuitenkin, varmaan joutuu tämänkin kanssa kyselemään sen perään Asukselta.

Varmasti hyvä hiiri esim. Toimistokäyttöön, mutta langattomana ei sovellu pelaajalle. Siitä miinus
Itse olen käyttänyt langatonta hiirtä + langatonta näppistä pelaamiseen jo reilut neljä vuotta. Näyttökin on ollut lähinnä toimistonäyttö/televisio ja ainakin overwatchissa on vielä pärjäillyt Diamond-tasolla vielä näin kohta nelikymppisenä.

Tilasin mustan aamulla mutta toimitus voi mennä heinäkuun lopulle. Cashback loppuu 26.7.
Jos toimitus ei ennätä tätä ennen niin onkohan cashback voimassa?

Tilasin mustan aamulla mutta toimitus voi mennä heinäkuun lopulle. Cashback loppuu 26.7.
Eikös tuohon luulis tilausvahvari riittävän ja :
"Redemption Period 17th June - 9th August, 2024"

Sama juttu, tilasin aamulla mustan. Kuitti tulee sähköpostiin siinä vaiheessa kun Gigantti lähettää tuotteen varastolta. Tsekkasin edellisestä gigantti-tilaukseni kuitista että kuitin päivämääräksi oli merkitty se päivä kun kuitin lähettivät mutta kuitissa oli myös 'Maksu'-kohta, joka oli tuo päivä jolloin tuotteen tilasin/maksoin. Tiedä sitten mitä Asus katsoo?

Sama juttu, tilasin aamulla mustan. Kuitti tulee sähköpostiin siinä vaiheessa kun Gigantti lähettää tuotteen varastolta. Tsekkasin edellisestä gigantti-tilaukseni kuitista että kuitin päivämääräksi oli merkitty se päivä kun kuitin lähettivät mutta kuitissa oli myös 'Maksu'-kohta, joka oli tuo päivä jolloin tuotteen tilasin/maksoin. Tiedä sitten mitä Asus katsoo?
Eiköhän se cashback onnistu, kunhan saa fyysisestä tuotteesta katsottua serialin ennen tuota 9. elokuuta ja siten tehtyä cashback-hakemuksen loppuun asti(kuitti/invoice + serial).

En löytänyt tarjousehdoista tätä kohtaa?
Voi toki olla Jimssin omia sekoiluja, näin lukee heidän sivuillaan kuitenkin tuosta kamppiksesta:

Huom!
  • Kaikkien tuotteiden tulee olla samalla kuitilla kampanjaan osallistumista varten
  • Ei jälleenmyyntiin
  • Vain yksi Cashback-lunastus per asiakas kampanjan aikana
  • Vain 1 tuote per tuotekategoria

Voi toki olla Jimssin omia sekoiluja, näin lukee heidän sivuillaan kuitenkin tuosta kamppiksesta:

Huom!
  • Kaikkien tuotteiden tulee olla samalla kuitilla kampanjaan osallistumista varten
  • Ei jälleenmyyntiin
  • Vain yksi Cashback-lunastus per asiakas kampanjan aikana
  • Vain 1 tuote per tuotekategoria
en ainakaan näitä löytänyt tuolta asuksen omilta sivuilta mainintaa että vain 1 casback mutta tätä voi varmaan vähä tulkita eritavoilla:

5. Promotional products
It is necessary to buy a participating product or product bundle stated on the “promotional products” list. Lent, leased, sample or used products are excluded from the promotion. A delivery note, receipt or an order confirmation of a sales platform (note this when buying on the internet) are not a sufficient proof of purchase.
Products that violate the intellectual property of ASUS or its affiliates in any way, are excluded from the promotion.

Every participant is only allowed to claim maximum seven (7) eligible product per promotion. Any double claim attempts found might cause all related promotion claims to be disqualified.
If the participant returns his promotional product, the promotion claim will be cancelled. Already paid-out claims have to be refunded to ASUS, plus an additional €75.00 handling fee. Next to this, ASUS will take legal steps against fraudulent or abusive attempts.
The promotion cannot be combined with a different ASUS promotion.
The participant has to purchase from a dealer in his residential country.

Varmasti hyvä hiiri esim. Toimistokäyttöön, mutta langattomana ei sovellu pelaajalle. Siitä miinus
Ottamatta mitenkään kantaa siihen voiko langattomalla hiirellä pelata, niin tässä ketjussa aiheena oleva hiiri on langallinen. Toki hiirtä voi käyttää langattomana erillisellä USB-donglella ja Bluetoothilla (eli 3 eri toimintatilaa yhteensä, valitaan kytkimellä), mutta kukaan ei pakota. Itse käytän vain langallisia hiiriä (teen erittäin tarkkaa ja hyvää hiirtä vaativaa päivätyötä kiinteässä työpisteessä eikä hiiren latailu erikseen kiinnosta) ja tarkistin ensimmäisenä että ohjekirjassakin ensimmäisenä toimintamoodina on mainittu USB-johdolla tietokoneeseen liittäminen.
Bluetooth on kiva ekstra, koska joskus voi tulla tarve ohjailla kauempaa langattomasti jotakin konetta/vimpainta.
Seurailen vielä tässä ketjussa käytävää hyvää cashback- ja saatavuuskeskustelua, koska myöhästyin ensimmäisestä aallosta muutamia minuutteja, kun niitä oli vielä varattavissa liikkeestä noudettavaksi.

Viimeksi muokattu:
Ottamatta mitenkään kantaa siihen voiko langattomalla hiirellä pelata, niin tässä ketjussa aiheena oleva hiiri on langallinen. Toki hiirtä voi käyttää langattomana erillisellä USB-donglella ja Bluetoothilla (eli 3 eri toimintatilaa yhteensä, valitaan kytkimellä), mutta kukaan ei pakota. Itse käytän vain langallisia hiiriä (teen erittäin tarkkaa ja hyvää hiirtä vaativaa päivätyötä kiinteässä työpisteessä eikä hiiren latailu erikseen kiinnosta) ja tarkistin ensimmäisenä että ohjekirjassakin ensimmäisenä toimintamoodina on mainittu USB-johdolla tietokoneeseen liittäminen.
Bluetooth on kiva ekstra, koska joskus voi tulla tarve ohjailla kauempaa langattomasti jotakin konetta/vimpainta.
Seurailen vielä tässä ketjussa käytävää hyvää cashback- ja saatavuuskeskustelua, koska myöhästyin ensimmäisestä aallosta muutamia minuutteja, kun niitä oli vielä varattavissa liikkeestä noudettavaksi.
Onko tosiaan joku työtehtävä mihin tämä pelihiiri on parempi kuin työkäyttöön tarkoitetut hiiret tai 3D-tatit? Tämä ketjun hiiri on tarkoitettu pääasiassa langattomana käytettäväksi (toki kaapeli myös latausta varten) ja tuskin tätä juuri kukaan on työkäyttöön ostanut. Logitech M500s saa 30€:lla jos langallisista tykkää.

Olihan se parikin päivää myynnissä ~51€ hintaan. :hmm:

IMG_5412.jpeg

Ja onkohan nämä tuossa -15% alessa, joten hinnaksi tulisi ~61€ :geek:

Tuote: gigantti
Tarjoushinta: -15pinnaa
Normaalihinta:
Kauppa: Gigantti
Voimassa: klo 20 alkaen klubilaisilla
Linkki: Tarjousten yö - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:
Klubilaisille
Kommentti tarjouksesta:

Viimeksi muokattu:
Onko tosiaan joku työtehtävä mihin tämä pelihiiri on parempi kuin työkäyttöön tarkoitetut hiiret tai 3D-tatit? Tämä ketjun hiiri on tarkoitettu pääasiassa langattomana käytettäväksi (toki kaapeli myös latausta varten) ja tuskin tätä juuri kukaan on työkäyttöön ostanut. Logitech M500s saa 30€:lla jos langallisista tykkää.
Mihinkään kunnolliseen tarkkaan työhön (tässä tapauksessa CAD-piirtäminen) ei käy kuin kunnon pelihiiret. Kyllä tommosilla "toimistohiirillä" varmaankin jotain Wordia tai Exceliä satunnaisesti naksuttelee. Muutamia nk. "toimistohiiriä" oon testannu, joitain superkalliitakin, mutta ovat järjestäen aika hirveitä. Toki osa pelihiiristäkin on huonoja, mutta ne on sitten pelaamisessakin huonoja. Toi M500:kin näyttää todella isolta ja kömpelöltä ja rulla raskaalta. MX518 on mun suosikki, mutta niistä saa maksaa tulleineen ebay:ssä about 100e (niitä ei oo enää muutamiin vuosiin tehty). Oon korjannu mun vanhoja MX518:a, mutta alkaa niihinkin varaosat oleen kivenalla. MX518:a sai loppuaikaan alle 30e:n, mutta en osannu katsoa kristallipalloon ja ostaa niitä tukkupakkausta. Mulla on myös ensimmäisen sukupolven MX518, mutta se on selästään niin kulunu että alumiinilätkään on kulunu reikä.

Ohjekirjassa ensimmäisenä kerrotaan kuinka hiirtä käytetään johdollisena, joten en usko että olen ainoa joka kiinnostaa johto. Halvoissa langattomissa hiirissä ei ole yleensä johtokäyttömahdollisuutta. Luonnollisestikkaan en ole kiinnostunut tästä hiirestä sen normihinnalla, mutta jos aletaan olemaan 30e:n pinnassa niin mua ei haittaa se jos hiiressä on langaton käyttömahdollisuus. Varsinkin Bluetooth on plussaa, joka myös puuttuu monista halvoista hiiristä. Myös Bluetooth on vihjaus yleiskäyttöiseen hiireen, koska sitäkään tuskin kukaan pelikäytössä käyttää. Satunnaisessa hiiritarpeessa se on joskus kätevä kun ei tartte johtoa eikä dongleja esim. mobiililaitteiden kanssa.

Viimeksi muokattu:
Mihinkään kunnolliseen tarkkaan työhön (tässä tapauksessa CAD-piirtäminen) ei käy kuin kunnon pelihiiret. Kyllä tommosilla "toimistohiirillä" varmaankin jotain Wordia tai Exceliä satunnaisesti naksuttelee. Muutamia nk. "toimistohiiriä" oon testannu, joitain superkalliitakin, mutta ovat järjestäen aika hirveitä. Toki osa pelihiiristäkin on huonoja, mutta ne on sitten pelaamisessakin huonoja. Toi M500:kin näyttää todella isolta ja kömpelöltä ja rulla raskaalta. MX518 on mun suosikki, mutta niistä saa maksaa tulleineen ebay:ssä about 100e (niitä ei oo enää muutamiin vuosiin tehty). Oon korjannu mun vanhoja MX518:a, mutta alkaa niihinkin varaosat oleen kivenalla. MX518:a sai loppuaikaan alle 30e:n, mutta en osannu katsoa kristallipalloon ja ostaa niitä tukkupakkausta. Mulla on myös ensimmäisen sukupolven MX518, mutta se on selästään niin kulunu että alumiinilätkään on kulunu reikä.

Ohjekirjassa ensimmäisenä kerrotaan kuinka hiirtä käytetään johdollisena, joten en usko että olen ainoa joka kiinnostaa johto. Halvoissa langattomissa hiirissä ei ole yleensä johtokäyttömahdollisuutta. Luonnollisestikkaan en ole kiinnostunut tästä hiirestä sen normihinnalla, mutta jos aletaan olemaan 30e:n pinnassa niin mua ei haittaa se jos hiiressä on langaton käyttömahdollisuus. Varsinkin Bluetooth on plussaa, joka myös puuttuu monista halvoista hiiristä. Myös Bluetooth on vihjaus yleiskäyttöiseen hiireen, koska sitäkään tuskin kukaan pelikäytössä käyttää. Satunnaisessa hiiritarpeessa se on joskus kätevä kun ei tartte johtoa eikä dongleja esim. mobiililaitteiden kanssa.
Cad-piirtämiseen ei käy premium pelihiiret :D salli mun nauraa. Itse laitoin hiiren tilaukseen kun vielä voi ja odotan laadukasta hiirtä tulevan postissa.

Cad-piirtämiseen ei käy premium pelihiiret :D salli mun nauraa. Itse laitoin hiiren tilaukseen kun vielä voi ja odotan laadukasta hiirtä tulevan postissa.
Sovitaan näin. Nimim. CAD-piirtäny elääkseni vuodesta 1998. Eipä silti, en ymmärrä miksi käyttäisin mihinkään muuhunkaan hommaan huonoa hiirtä, ellei ole pakko. Mutta meitä on moneen junaan.

Sovitaan näin. Nimim. CAD-piirtäny elääkseni vuodesta 1998. Eipä silti, en ymmärrä miksi käyttäisin mihinkään muuhunkaan hommaan huonoa hiirtä, ellei ole pakko. Mutta meitä on moneen junaan.

Meikäläinen CAD-mallintaa ihan Logitechin M705 hiirellä, eikä ole kyllä tarkkuus ollut puutteellista ainakaan itselleni. Paristokin kestää markkinoinnin mukaan olevinaan 3v. Toistaiseksi ei ole kyllä tarvinnut vaihtaa. Toki ohessa myös Spacemouse, jota ilman en enää kyllä palikoita pyörittelisi.

Voisihan sitä kyllä jossain väliä hiirtä päivittää, koska tuleehan sillä klikkailtua monia tunteja päivittäin. En ole itse kuitenkaan ongelmiin törmännyt.

Meikäläinen CAD-mallintaa ihan Logitechin M705 hiirellä, eikä ole kyllä tarkkuus ollut puutteellista ainakaan itselleni. Paristokin kestää markkinoinnin mukaan olevinaan 3v. Toistaiseksi ei ole kyllä tarvinnut vaihtaa. Toki ohessa myös Spacemouse, jota ilman en enää kyllä palikoita pyörittelisi.

Voisihan sitä kyllä jossain väliä hiirtä päivittää, koska tuleehan sillä klikkailtua monia tunteja päivittäin. En ole itse kuitenkaan ongelmiin törmännyt.
Onhan hiiri lopunkaiken henkilökohtainen juttu. Ja sitäpaitsi oikeastaan mikään nykyaikainen perushiiri ei sinällään ole tekniikaltaan huono. Mutta tässä nyt oikeastaan haen takaa sitä että miksi valitsisin ison painavan hiiren (kokoon vaikuttaa toki käyttäjän kämmenkin koko) jos voin saada kevyen premium hiiren n.30e:llä (jossa vielä optio langattomuuten). Oma piirtämiseni on puhdasta 2D:tä (pohjapiirustuksia), joten mun käytössä ei tartte 3D-juttuja. Pikaisesti Googletin niin löytyy kumpaakin koulukuntaa CAD-työskentelijöissäkin, eli niitä jotka käyttävät pelihiirtä ja osa vannoo jopa megalomaanisen Logitech MX Masterin nimeen. MX Masteria jouduin käyttämään välillä kun yhdellä asiakkaalla oli semmoinen käytössä ja se oli kyllä mun makuun aika hirvitys. Kävi itseasiassa niin että kun jätin hetkeksi asiakkaan pöydälle oman MX518:n, niin huomasin seuraavana päivänä että MX Master oli sivussa ja asiakas käytti piirtäessään sitä mun MX518. Onneks niitä sai sillon vielä helposti ja lisäksi halvalla.

@kurg oli siis sitä mieltä, että pelihiiri nimenomaan on hyvä piirtämiseen. (Mulla muuten myös M705 työhiirenä mikä on ollut ihan perushyvä ja paristot kestää kauan)

Kai se täytyy uskoa, että tällaiselle pelihiirelle on tarkassa piirtämisessä paikkansa ja varsinkin tällä hinnalla.

Tässä taisi käydä kiusallinen väärinymmärys. Taisin tulkita @Gnipe :n kommentin päinvastoin kuin mitä se oli tarkoitettu. No, hedelmällinen keskustelu tämä silti on ollut, vaikka onkin mennyt aika offtopiciksi.

Nyt tätä taas saa gigantista tarjoushintaan. Täytyi laittaa tilaukseen, melko paljon hiirtä tuohon rahaan.

Nyt pystyy taas tilaamaan. Tosin saapuu keskusvarastolle vasta 6.8 ja asus cashbacking viimeinen lunastuspäivä 9.8 joten tiukille menee ehtiikö tulla siihen mennessä :rolleyes:. Vaikka voihan sen sitten vaan palauttaa giganttiin jos ei ehdi lunastaa.

Edit: Oho klapikone ehtikin jo mainita asiasta. Juu on kyllä rahalle vastinetta cashbackin jälkeen.

Viimeksi muokattu:
Hain hiiren Gigantista ja ensivaikutelma on muuten kyllä hyvä, mutta napit ovat aika äänekkäät verrattuna Logitech G Pro wirelessiin. Tämän kliksutukset kuuluvat paljon selvemmin kuulokkeiden läpi. Saa nähdä tottuuko tähän vai meneekö kakkoshiireksi. Tällä hinnalla jäänee joka tapauksessa käyttöön, kunhan vaan saa tuon cashbackin.

Tilasin kans kun näytti taas saavan. Molemmat värit. Jos ei saa cashbackia, niin jätän hakematta/palautan. Valkoinen kai mieluisampi.
Olihan se parikin päivää myynnissä ~51€ hintaan. :hmm:

IMG_5412.jpeg

Ja onkohan nämä tuossa -15% alessa, joten hinnaksi tulisi ~61€ :geek:
Kympillä olisi kyllä kelvannut cashbackin jälkeen :hmm:
Hyvä hinta silti tämäkin. Ei kai noista kumpaakaan liene enää mahdollista saada (vedoten siihen että joku sai -15% myös tarjousten yön jälkeen, koska ei toiminut, mutta siitä on jo pari päivää, ja tämä oli loppu.)

Viimeksi muokattu:
Tilasin kans kun näytti taas saavan. Molemmat värit. Jos ei saa cashbackia, niin jätän hakematta/palautan. Valkoinen kai mieluisampi.

Kympillä olisi kyllä kelvannut cashbackin jälkeen :hmm:
Hyvä hinta silti tämäkin. Ei kai noista kumpaakaan liene enää mahdollista saada (vedoten siihen että joku sai -15% myös tarjousten yön jälkeen, koska ei toiminut, mutta siitä on jo pari päivää, ja tämä oli loppu.)
”Thank you for participating in this promotion. Your claim has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 working days after the release of your application.”

Cashback näytti ainakin menneen läpi parin hiiren osalta. Nyt ei muuta kun odotusta :giggle:

”Thank you for participating in this promotion. Your claim has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 working days after the release of your application.”

Cashback näytti ainakin menneen läpi parin hiiren osalta. Nyt ei muuta kun odotusta :giggle:
Onko sulla siis hiiret jo? Kyllä mulle yksikin riittäisi, mutta otin 2, jos jostain syystä toista saapuu Gigantille ja toista ei.

Onko sulla siis hiiret jo? Kyllä mulle yksikin riittäisi, mutta otin 2, jos jostain syystä toista saapuu Gigantille ja toista ei.

Täälläkin tuli 2 hankittua, saapuivat perjantaina :thumbsup: omilta sivuilta tilauksen alalaidassa löytyy asiakirjat. Jossain vaiheessa sinne ilmestyi tilausvahvistuksen lisäksi Lasku (varmaan silloin kun tuotteet lähetettiin varastolta).

Varmasti passeli tuote tuohon hintaan. Onko tietoa, joutuuko tuota Omnia käyttäessä tinkimään joistain hiiren asetuksista (esim. polling ratesta)? Verrokkina Logitechin vastaavassa toteutuksessa ei saanut ainakaan maksimipollausta käyttöön, jos käytti näppistä ja hiirtä samassa lähettimessä.

ROG Omnilla polling rate on korkeintaan 1000 Hz. Tuli kokeiltua äsken kun hiiri saapui paikalliseen Giganttiin.

Täälläkin tuli 2 hankittua, saapuivat perjantaina :thumbsup: omilta sivuilta tilauksen alalaidassa löytyy asiakirjat. Jossain vaiheessa sinne ilmestyi tilausvahvistuksen lisäksi Lasku (varmaan silloin kun tuotteet lähetettiin varastolta).
Eli pitääkö saada se lasku, että voi laittaa cashback hakemuksen vetämään ennen 26.7? Toimituspäivä on nyt juuri 26.7 ollut jo jonkin aikaa. Gigantin tuotesivun mukaan menis nyt päivällä ylikin. Varastoon tulee jo ennen. Jospa se sitten ilmaantuu ennen 26.7. 26.7 muutenki vähän hankala päivä hakea Gigantista.
Toki voisin vaan koittaa jo pistää hakemuksen menemään, mutta sama pelata varman päälle.

Eiku joo, ei sitä cashbackia tarvikaan kai hakea 2 vaiheessa. Käsitin väärin. Eli ehtii ensi kuussa, kunhan on ostanut ennen 26.7.

26. päivä tuli just noudettavaksi, vaan ei päässyt hakeen kun oli Qstock. Ja nyt en tiedä saako enää cashbackia. Tilattu siis paljon aiemmin. Gigantin tilausseurannassa ei ole mitään muutoksia, tai lue edes että haettavissa. Tekstarit tuli.

26. päivä tuli just noudettavaksi, vaan ei päässyt hakeen kun oli Qstock. Ja nyt en tiedä saako enää cashbackia. Tilattu siis paljon aiemmin. Gigantin tilausseurannassa ei ole mitään muutoksia, tai lue edes että haettavissa. Tekstarit tuli.
Casbackin voi hakea 9.8 asti, mikä on ongelmana?

Näissä taitaa arveluttaa se että jos laskulle tuon on ottanut, niin itse ostohan silloin ei vielä ole rekisteröitynyt vaikka olisi tilattu jo heinäkuun alussa, tätä tässä nyt ilmeisesti haetaan?

Jos ostan 26.7 jälkeen niin silloin en saa enää cashbackia. Ei tuo minusta ole yhtään selvää saako siis.
Maksutapana näytti olevan Klarna, vaikka yleensä maksan heti.
Sinne ei ole tullut vieläkään maksettavaksi.
Olen lukenut ketjun läpi ainakin kolmesti, ellen viidesti.
Cashback-ketjua en ole lukenut.
Toki voi noutaa ja kerkeää ehkä palauttaa, jos cashbackia ei saa. Ja tietty jättää avaamatta.

En oo koskaan ennen hakenut tällaista, niin en tiedä riittääkö että tilaa etukäteen, vai pitääkö olla kädessä 26.7. Se tässä siis ongelma. Mutta ilmeisesti vanha tilausvahvistus sitten riittää, eikä tuota aiemmin mainittua myöhemmin tulevaa laskua (jonka myös Asus käskee lähetettävän, invoice), tarvita.

Sähköpostiin ei myöskään tullut mitään ilmoitusta noudettavaksi tulosta, tai sitä ennen. Paitsi tilatessa tilausvahvistus. Todennäköisesti sinne tulee jonkinlainen kuitti noudettuani tilauksen, ja Klarna pistää maksun pyörimään. Siinä voi olla huomisen päivämäärä ja cashback jää saamatta.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
264 543
Jäsenet
75 464
Uusin jäsen
RexFerus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom