Myyty Asus ROG Flow X13 - Ryzen 9 5980HS - 32GB - 3050Ti - Seinäjoki - Takuu voimassa

Liittynyt
21.05.2021
Viestejä
44
Myytävä tuote: Asus ROG Flow X13 Supernova Edition
Hinta: 990€ -> 900€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa . com 12/21 / Täältä 03/22
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: Nouto, ehkä tuonti, ehkä posti.
Maksutapa: Mobilepay


Myydään hyväkuntoinen otsikonmukainen kannettava. Kyseessä se piristetympi Supernova versio 5980HS + 32gb + 1Tb. Ostettu alunperin bundlena 3080 ulkoisen ohjaimen kanssa, mutta itse en sitä silloin käytettynä ostanut. Olen koneen toinen omistaja. Ensimmäinen omistaja piti konetta vain 3-4kk ja ostettu täysin uudenveroisena. Laitteessa on kahden vuoden takuu ja voimassa joulukuuhun asti. Kuitti sähköisenä. Laite toimii täysin normaalisti. Olen itse pitänyt koko omistusaikani latausta säädettynä 80%. Pieniä ulkoisia jälkiä valoa vasten katsoessa, kaikki näkyy kuvissa. Mukaan tulee myös alkuperäinen laturi, vaikka ei kuvissa näykkään. Alkuperäinen laatikko löytyy, joten uskon postituksenkin olevan mahdollinen, mutta nouto etusijalla. En tiedä uskallanko pelkällä koneen omalla laatikolla laittaa postiin. Koneeseen ei ole tehty mitään muutoksia, kellotuksia tms. Kerran takakannen olen avannut ja putsannut pölyt. Myyn laitteen suoraan käytöstä, eli käyttelen siihen asti kunnes ostaja löytyy. Ajattelin itse kokeilla pöytäkoneen kasaamista jonka rahottaisin osaksi tämän myynnillä.

Kysykää jos kysyttävää tai en osannut jotakin kertoa.

Tarkemmat speksit esim: Elisa - Verkkokauppa

Laitoin kuvia linkin taakse: Asus ROG X Flow 13 Supernova
20230703_143718.jpgKuitti.jpg




Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.05.2021
Viestejä
44
Pahoittelen en ole huomannut viestiä. Kiitos ei.

Nosto // Lisätty myös Toriin myyntiin.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
205
Oliks tästä miten helppo avata tuo takakansi pölyjen putsaamista varten?
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
205
Ehkä hassu kysymys, mutta ei varmaan oo mitään tarroja ruuvien tiellä, eli avaaminen ei johda takuun raukeamiseen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 288
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom