...
Asus M509DA-EJ068T mikä oli perjantaina 29.11. tarjouksessa ollut laite oli tosiaan kerennyt myydä reippaasti loppuun. Myyntisivulla oli päässyt kirjoitusvirhe mallimerkkiin, mutta sivun alareunassa tarkemmissa tuotetiedoissa oli oikean version tiedot oikein, eli lähinnä merkittävin ja lähes ainoa ero tallennustilan koko 256GB.
Kun tuote kerkesi myydä loppuun tarjosimme korvaavana tuotteena Asus M509DA-EJ024T tietokonetta. Minulla oli asiasta vielä viime viikolla ilmeisesti väärää tietoa ja laitetta ei automaattisesti lähetetty korvaavana tuotteena vaan ensisijaisesti tarjosimme rahanpalautusta, ja asiakkaille jotka kerkesivät olla yhteydessä kun korvaavaa laitetta oli yhä varastolla saimme tilattua tuon suuremman muistin version. Meillä oli valitettavasti näitä laitteita kuitenkin hyvin rajallinen määrä, ja nuo suuremman muistin korvaavat tietokoneet olivat kerenneet loppua n. 10-15 minuuttia ennen kuin juttelimme asiasta puhelimitse, muuten oltaisiin ehdottomasti tilattu myös sinulle tuo korvaava laite. Anteeksi suuresti vielä että minulla oli aluksi antaa sinulle osin väärää infoa, toivottavasti tämä nyt selkeytti tilannetta.
Olen nyt selvittänyt asiaa ja olen saanut luvan tarjota sinulle näitä vaihtoehtoja miten asiassa voidaan edetä:
1. Voit aina saada rahanpalautuksen täyttämällä lomakkeen
Laitemaksun palautus jolloin tilaus pysyy normaalisti peruttuna.
2. Olen saanut hyvitysoikeuden antaa sinulle mistä tahansa valikoimissamme olevasta kannettavasta tietokoneesta 50e alennuksen. Ymmärrän että hyvitys ei ole yhtä arvokas kuin Black Fridayn tarjous, mutta halusin silti kertoa sinulle tämän vaihtoehdon jos sinua mahdollisesti kiinnostaisi arvokkaampi laite valikoimistamme.
3. Olemme tietoisia että Elisa on velvollinen toimittamaan asiakkaan niin halutessa asiakkaalle tuon tarjouksen edun mukaisesti sama tai vastaava laite, sain tänään varmistuksen siitä että tilanteen vuoksi olemme jatkaneet neuvotteluja valmistajan kanssa jotta saisimme samaa tai vastaavaa laitetta tarpeeksi varastollemme jotta saamme tilanteen ratkaistua kaikkien kannalta parhaiten. Selvitämme parhaillaan Asuksen kanssa mahdollisuutta saada tehtaalta lisää korvaavia tuotteita.
Jos haluat että edetään tuolla vaihtoehdolla 2. tai 3. niin vastailethan tähän viestiin. Pidän tilanteen yhä itselläni henkilökohtaisessa seurannassa, ja jos tuo korvaava laite on yhä sinulla toiveissa niin ilmoitan sinulle heti kun saamme vahvistuksen laitevalmistajalta noiden korvaavien laitteiden suhteen, tieto tulee toivottavasti tällä viikolla.
Kiitos vielä että jaksoit odottaa. Palailethan minulle vielä miten haluaisit että edetään asiassa. Ja jos mielen päällä on mitään muuta kysyttävää, vastaathan tähän viestiin niin autan mielelläni.
Ystävällisin terveisin
Elisan asiakaspalvelu