Asus julkisti uusia X570 piirisarjan emolevyjä.

Heikki_H

DevOps
Tukijäsen
Liittynyt
26.02.2020
Viestejä
1 132
Ihan oikeasti, vähän valoja päälle.
Jos sinun reititin on joku operaattorin tarjoama katiska mikä on täysi susi jo syntyessään niin ihan turha lähteä syyttelemään wifi korttia joka saa oikeasti tällaisia tuloksia aikaiseksi 400MB/40MB kaapelilla:



Ja se sovitin tuossa sinun lankussa on todennäköisesti ihan muu kuin Marvell, kun tuo viittaamasi Marvel on ethernet adapteri.
Omassa koneessa Intel AX201 wifi kortti. Eikä reititin ole edes AX vaan wanha AC, ja se on vielä täysin päinvastaisella puolella kämppää.
Mulla on ihan vastaavia tuloksia, ja mulla jopa reitittimen virkaa toimittaa tuo operaattorilta tullut katiska, jota kehtaavat modeemiksikin kutsua. Itse kutsun mieluummin katiskaksi, mutta hyvin hoitaa hommansa.
1629642453634.png
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Ihan AC wifilläkin pääsee hyviin nopeuksiin:

Huawei P30 ja Netgear X4S R7800. Gigabitin (1000/100) kuitu.

Pöytäkone kaapelilla:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.09.2017
Viestejä
9
Newegg:issä oli Proart X570 Creatorin sivuilla julkaisupäivä 6. päivä tätä kuuta. Nopeasti myytiin loppuun, eikä oikein missään muualla ole tätä näkynyt myynnissä (pari eurooppalaista sivua näytti loppuunmyytyä). Yhden arvostelunkin löysin: ASUS ProArt X570 Creator WiFi - Review - Einfoldtech

Nyt tuon emolevyn Newegg-sivu on päivittynyt, ja siellä näkyy taasen ennakkotilaus ja julkaisupäiväksi muuttunut 28. päivä: ASUS PROART X570-CREATOR WIFI AM4 ATX AMD Motherboard - Newegg.com

Mitäköhän tässä on käynyt? Newegg sekoilee vai siirtikö ASUS tuota julkaisua saatavuuden tai muiden ongelmien vuoksi?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 547
Viestejä
4 165 966
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom