Asunnon myynti

Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 683
Mites kaupat sujuneet vuonna 2024? Eritoten rivariasunnoissa. Itse myynyt 90 luvun rivarineliötä tammikuusta asti Porin seudulta. Hinnan tarkistin kolmelta välittäjältä ja onkin parituhatta pienempi kuin mitä itse maksoin aikoinaan. Kiinnostuneita sellainen 1-2kpl kuukauteen ilman tarjouksia ja välittäjä vaan totetaa, että huonoja aikoja rivarille, kaikki oikeastaan omakotitalo kauppoja. .. alkaa vähän usko loppua :( onneksi ei ole kiire pois.
 
Liittynyt
23.01.2023
Viestejä
34
Mimmosia välityspalkkiota ihmiset joutuneet maksamaan lähiaikoina? Mulle tarjottiin 3,47% sis alv. Turun seutu, rivitalo noin 300 000€.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
693
Mimmosia välityspalkkiota ihmiset joutuneet maksamaan lähiaikoina? Mulle tarjottiin 3,47% sis alv. Turun seutu, rivitalo noin 300 000€.
Kovalta kuulostaa jos 10ke joutuu maksamaan rivitalosta välityspalkkiota? Omassa päässäni olen miettinyt että varsinkin taloyhtiömuotoista rivaria,kerrostaloa uskaltaisin aika huoletta ostaa (ja toki myös myydä) yksityisenä ilman välikäsiä koska jos joku yllätys tulisi niin se paljon helpommin menee taloyhtiön maksettavaksi. Kai sun kannattaa kysellä muutamasta paikasta tarjouksia että onko tuossa kuinka paljon ylihintaa.

Pari vuotta sitten Oulun suunnalla oma paritalon puolikas kun tuli kyseltyä välityshintoja niin ne oli jotain +3k€ luokkaa -> alle 2% (en muista todellakaan tuota tarkemmin, kahdesta paikasta sillon tuli kysyttyä), mutta mä luulen että tämä olisi sijainniltaan ja hinnaltaan (n 200k€) sellainen että menee todella helposti. Tiedän että vastaavat on menneet ihan ensimmäisessä näytössä ja sillä tapaa että melkein jonoa on ollut. Tietysti viimeisen vuoden aikana asuntokauppa on hiljentynyt mutta kuitenkin. Jos itse olisin myymässä niin todellakin kokeilisin ensin ilman välittäjää mutta yleispätevä juttu tämä ei varmastikaan ole.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 058
Viestejä
4 347 105
Jäsenet
72 339
Uusin jäsen
antooond

Hinta.fi

Ylös Bottom