Assetto Corsa rally (early access)

Tulipa testailtua tätä uutta päivitystä ja mun mielestä asfaltti ffb on parantunut paljon. Gain asetusta jouduin vähän pudottamaan. Soralla en niin hirveää muutosta huomannut.
Jäärata oli ihan hauska, mutta ei sitä kauaa jaksanut hinkata. Pitoja siinä oli tosiaan aika vähän. Vähän kuin olisi loskalumessa ajanut.
Niin ja liikesimulaattorin palaute oli myös muuttunut ja hiukan parempi sekin oli.
 
Jaahas, itsellä työpäivä takana ja Stratoksella näköjään pari Ruotsalaista kuskia sijoilla 4/5 Afon Bidnossa, jos niitä lähtisin jahtaamaan. Ei se pelkkä Björn Waldegordin perintö noin pitkälle kanna kun Suomalaisia mukana rallissa. :D
 
Ajoin puolisen tuntia Forretin (vai mikä se oli?) asfallttia ja tuntu jotenkin jo liiankin helpolta entiseen verrattuna. Vaikea sanoa miten aito tuo tuntuma on kun en ikinä ole ralliautoa ajanut.
 
Itsellä jäi mainitsemani Swedu-pari taakse 30min jälkeen kun totuin hieman Stratoksen fysiikoihin, melkoinen muutos kyllä v0.1 versioon verrattuna.

3917090_24.jpg


Löytyyhän tuolta esiasetuksia kunnon rattien omistajillekin. Omat T300 asetukset tuolta olivat aivan syvältä kun testasin minuutin ettei tule kauppoja!
3917090_23.jpg
 
Voi veljet!

Kyllä tämä on tässä kunnossa jo kaikkien aikojen paras rallipeli ja kelpaisi minulle sellaisenaan, kunhan ek-kilometrejä saisi lisää!

Kävin ottaan nopeat testit kaikilla alustoilla ja kaikki omat 0.1 version epäkohdat eli vaisu ffb, huonot jarrut ja sladinhallinta ovat tässä 0.2 versiossa heti paljon paremmin! Alpinella Walesin sillä tutulla pätkällä eka veto top10 nurkille ja tokalla jo kympin sakkiin. Sitten tuttu auto alle ja kolmannella vedolla pohjat, niin pääsin minäkin nauttimaan maailmanennätyksestä :lol: Tuosta saisi vielä helposti pois, tuli aika varovaisesti. Itse en huomannut heikentynyttä pitoa, niinkuin jotkut sanoivat, mutta Alfa tuntui tehottomammalta, en tiedä onko tai johtuuko jostain fysiikkatweakista vai onko vaan sellainen olo nyt kun tuntee paremmin mitä se rengas tekee. Vedin myös assulla Lancia Deltalla jonkun pätkän ja ekavedolla top20 aika ja ajaminen tuntui assullakin kivalta kun tähän asti se on ollut leijuvaa ja tunnotonta ja hassua kitkaa vastaan taistelua. Nyt auto teki niinkuin halusin ja meni minne käskin.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/NWNT2Rr14f8


VR lasit kadotti wifin kesken replayn ulko-osuuden, niin ei tullut koko pätkä ulkoa sen tähden.
 
Onkos tähän jotain keskimäärin sopivia asetuksia Fanatec CLS dd 8Nm kenelläkään jakaa?
Tai mistä olette löytäneet parhaimmat, kun tuntuu aika sekalaista säätöä olevan ulkomaalaisissa keskusteluissa.
 
Onkos tähän jotain keskimäärin sopivia asetuksia Fanatec CLS dd 8Nm kenelläkään jakaa?
Tai mistä olette löytäneet parhaimmat, kun tuntuu aika sekalaista säätöä olevan ulkomaalaisissa keskusteluissa.
Fanatec app:


[SEN] Sensitivity: 540°

[FFB] Force Feedback Strength: 100%

[FFS] Force Feedback Scale: Peak

[NDP] Natural Damper: 20%

[NFR] Natural Friction: 5%

[NIN] Natural Inertia: 20%


[INT] FFB Interpolation Filter: 5

[FEI] Force Effect Intensity: 100

[FOR] Force Effect Strength: 100%

[SPR] Spring Effect Strength: 100%

[DPR] Damper Effect Strength: 100%

ACR asetukset:

Gain: 120
Minimum Force : 2
Damper: 10
Steeringlock: 540

Näillä asetuksilla sekä EA Wrc:ssä että ACR:ssä hätyytellään kärkiaikoja.

Toki täysin makuasioita millaisista asetuksista tykkää 👍
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 684
Viestejä
5 051 462
Jäsenet
80 920
Uusin jäsen
mikko977

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom