Moro
Tässä olen hissukseen opetellut ajohommia ja tuntuu nälkä kasvavan jne.
Mikä tai mitkä lisäosat kannattaisi hankkia Assetto Corsa Competizioneen että ei auton puolesta häviä siis omat kyvyt ratkaisisivat,mielestäni autot jotka ovat perus seissä eivät ole oikein kilpailukykyisiä ja kaikkia ei saa niistä edes valittua,onko siihen joku konsti.
Katselin tuossa että Ferrari 296 GT3 voisi olla se millä voisi edes yrittää muiden mukana ja sellainen olisi Assetto Corsa Competizione - 2023 GT World Challenge Packissä mukana,olisiko asiallinen hankinta,onko paha asentaa,onko asennukseen hyvät ohjeet.
Sitten on nämä valmiit setuppi paketit jotka ovat aika tyyriitä,saako niitä vaikkapa ilmaisia ettei tarvitsisi alkaa kaikkea alusta asti kokeilemaan.
Ostamalla et saa lisää vauhtia. Pelin ilmaisista autoista McLaren 720S Evo on voittaja auto radalla kuin radalla osaavissa käsissä. BMW M4 GT3 myös helppo ajaa ja nopea kaikilla radoilla. Aston Martin V8 Vantage myös täysin kilpailukykyinen.
Kannattaa katsoa ihan ajatuksen kanssa YT useampia eri opetusvideoita ajolinjoista, jarrutuksesta ja setupista. Se setup mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Esim noi Jardierin Meta setupit ei pysy mulla tumpussa kovin hyvin.
Kannattaa myös kokeilla LFM kisoihin mukaan lähtemistä. Itse vasta aloittanut siellä ja saanut radalla kuin radalla kierrosajasta reilusti pois ihan vaan seuraamalla nopeampia. Kunhan Maltaa ekat kierrokset vältellä kolareista (ja antaa vaikka reilusti tietä takaa tuleville koheltajille) niin äkkiä saa safety ratingiä ylös ja kisaamaan puhtaasti ajavien kuskien kanssa. Muista myös että radalla olet tilanteessa kuin tilanteessa velvollinen jättämään myös kilpakumppanille auton verran rataa, vaikka kuinka olisit jo puskurin verran edellä.