Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno juttu. Pitääkin viikonloppuna testailla.Olen käyttänyt ja kyllä toimii oikeita ihmisiäkin vastaan hyvin.
Tässä kierros jos jotain kiinnostaa nähdä ennen ostoa
Itsellä pyörii kyllä ihan jeppis vr rtx 3090:llä kun käytössä openXR & OpenComposite. Toimi kyllä myöskin RTX 3070 Ti:llä.Tuli taas vuosien jälkeen tätä testattua ja muistui mieleen miksi tuli unohdettua tämä. Vähän toivoin, että VR:ää olisi parannettu mutta samaa tökkimistä se on kuin ennenkin ja näyttää rumalta.
4K60 näytöltä kyllä pyörii tyyliin kaikki täysillä ja on ihan ok näköinen.
No joo siinä kaveri joka tietää mistä puhuu, melkoisia videoita hänellä radan kiertämisestä eri ihmisten autoillaSiinä arvio radasta toverilta joka ajaa ilmeisesti lähes päivittäin kyseisellä radalla.

Eihän kellään sattuis olemaan jotain suosituksia G923 säädöiksi?
Hirveesti ei näistä rata ajeluista oo kokemusta, niin aika sohlaamista se on näin ens alkuun. Eilen tuli kaverin kanssa ajettua jonkun aikaa ja olihan se yllättävän kiva yrittää hieroa kierrosaikaa paremmaks, ratana tais olla Watkins ja autona 296 fefe. Joku 1.5s kaveri oli nopeempi kun mie, niin kait se pitää jatkaa opettelua.Pitihän se toi nyrrekin ostaa, niin tänään kait pitää sinne eksyä ihmettelemään.

Kiitos tästä vinkistä. Tuli aika paljon testattua tätä ja AMS2 tuolla OpenXR & Opencompositella. Toimii kyllä kaikki huomattavasti sujuvammin kuin SteamVR:llä.Itsellä pyörii kyllä ihan jeppis vr rtx 3090:llä kun käytössä openXR & OpenComposite. Toimi kyllä myöskin RTX 3070 Ti:llä.
Pitäisi vissiin yrittää päästä VR:stä eroon jotta säätäminen ei pilaisi itse pelikokemusta.
Lisävinkkiä; Ingame pixel density ylös ja OpenXR Toolssilla Custom Render Scale alas.Kiitos tästä vinkistä. Tuli aika paljon testattua tätä ja AMS2 tuolla OpenXR & Opencompositella. Toimii kyllä kaikki huomattavasti sujuvammin kuin SteamVR:llä.
Kuitenkin tämän suorituskykyparannus jää lopulta vähän pieneksi suhteessä miten paljon saa tuota grafiikkaa reunoilta pudotettua tällä. Suurin ongelma on, että vaikka 85% radasta pyörisi 90 FPS niin sitten tulee aina jotain mutkia missä putoaa 70 FPS. Sama homma AMS2.
Pitäisi vissiin yrittää päästä VR:stä eroon jotta säätäminen ei pilaisi itse pelikokemusta.
Ei vaan saa tätä pyörimään tasaista 90 FPS. AMS2 sain näillä vinkeillä todella hyvän näköiseksi ja vain parissa kohtaa droppasi 82 FPS Nyrrellä. Iso kiitos, sai taas VR lisäintoa!Lisävinkkiä; Ingame pixel density ylös ja OpenXR Toolssilla Custom Render Scale alas.
Itsellä 200 % ja 75 %. Muut asetukset about. kaikki efektit jne. minimiin ja katseluetäisyyteen/tekstuureihin liittyvät ylös.
Jossain tekstuuriasetuksessa piti vältellä epic-asetusta, kun vaikutti huomattavasti suorituskykyyn.
hmm, sain itse kyllä ACC:n aikoinaan pyörimään 90 fps 3600 ja rtx 3070 ti ihan ok grafiikka-asetuksilla. Nyt koneessa 5800x3d ja rtx 3090 niin toki eron huomaa.Ei vaan saa tätä pyörimään tasaista 90 FPS. AMS2 sain näillä vinkeillä todella hyvän näköiseksi ja vain parissa kohtaa droppasi 82 FPS Nyrrellä. Iso kiitos, sai taas VR lisäintoa!
Ajettavuus on tässä selvästi AMS2:sta realistisempaa mutta AMS2 näyttää lähes realistiselta joten sillä varmaan kurvailtava. Harmi.
Kone 3950X, 3080 ja laseina Reverb G2.
hmm, sain itse kyllä ACC:n aikoinaan pyörimään 90 fps 3600 ja rtx 3070 ti ihan ok grafiikka-asetuksilla. Nyt koneessa 5800x3d ja rtx 3090 niin toki eron huomaa.
Jep. mulle tärkeintä on se, että tarkkuus riittää lukemaan etäisyydet kylteistä ja ettei peli näytä pikselimössöltä. Tähän tarvii resoluutiota joka on acc:ssä itselläni n. 3240x3240 / silmä, eli ihan riittävä. Normi Assettoa pystyykin sitten ajelemaan omalla raudalla vaikka ~ 4320x4320 resolla, joten tarkkuutta piisaa.Se mikä on kenellekin "Ihan ok" on aika suhteellinen käsite. Itselläni 5800X3D ja 4090, enkä saanut ACC:ta koskaan näyttämään siltä, että omat silmät olisivat sen kelpuuttaneet. ACC:ta ei yksinkertaisesti saa kukaan VR:ssä graafisesti likimainkaan samalle tasolle kuin miltä AMS2 näyttää.
Mulla on se käsitys että tää simuilu on Sulle kuitenkin aika aktiivinen harrastus, niin lämpimästi suosittelen DD:tä, joku 8Nm tai enemmän.Olisi kiva päästä kokeilemaan DD-ratilla. Nytkin oma T300 ihan kivasti vikuroi käsissä vaikka ffb on maltillisella tasolla.
multiplayer lobby -kisoissa ole tuollaista ongelmaa, vaikka olisi yli 20 ihmisvastustajaa yht'aikaa radalla.
Laitahan sitten tuonne Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet -ketjuun juttua projektista. Itsekin olen polkimille ajatellut uutta täristintä väsätä, kun entinen hajosi.Nyt sivuprojektina diy tactile transducer rakentaminen polkimille ja penkin alle pajasta löytyvistä osista.
Laitahan sitten tuonne Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet -ketjuun juttua projektista. Itsekin olen polkimille ajatellut uutta täristintä väsätä, kun entinen hajosi.
Moro
Tässä olen hissukseen opetellut ajohommia ja tuntuu nälkä kasvavan jne.
Mikä tai mitkä lisäosat kannattaisi hankkia Assetto Corsa Competizioneen että ei auton puolesta häviä siis omat kyvyt ratkaisisivat,mielestäni autot jotka ovat perus seissä eivät ole oikein kilpailukykyisiä ja kaikkia ei saa niistä edes valittua,onko siihen joku konsti.
Katselin tuossa että Ferrari 296 GT3 voisi olla se millä voisi edes yrittää muiden mukana ja sellainen olisi Assetto Corsa Competizione - 2023 GT World Challenge Packissä mukana,olisiko asiallinen hankinta,onko paha asentaa,onko asennukseen hyvät ohjeet.
Sitten on nämä valmiit setuppi paketit jotka ovat aika tyyriitä,saako niitä vaikkapa ilmaisia ettei tarvitsisi alkaa kaikkea alusta asti kokeilemaan.
Kyseessä ei ole pay to win peli.Moro
Mikä tai mitkä lisäosat kannattaisi hankkia Assetto Corsa Competizioneen että ei auton puolesta häviä siis omat kyvyt ratkaisisivat
Moro
Mikä tai mitkä lisäosat kannattaisi hankkia Assetto Corsa Competizioneen että ei auton puolesta häviä siis omat kyvyt ratkaisisivat,mielestäni autot jotka ovat perus seissä eivät ole oikein kilpailukykyisiä ja kaikkia ei saa niistä edes valittua,onko siihen joku konsti.
Katselin tuossa että Ferrari 296 GT3 voisi olla se millä voisi edes yrittää muiden mukana ja sellainen olisi Assetto Corsa Competizione - 2023 GT World Challenge Packissä mukana,olisiko asiallinen hankinta,onko paha asentaa,onko asennukseen hyvät ohjeet.
Sitten on nämä valmiit setuppi paketit jotka ovat aika tyyriitä,saako niitä vaikkapa ilmaisia ettei tarvitsisi alkaa kaikkea alusta asti kokeilemaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.