Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti aika lailla. Mitä olen itse lukenut, niin muutama eka tunti on päätarinan osalta se paras. Sen jälkeen just tommosta höttöä pääosin. Näin siis olen videoista yms. kuullut.Vähän myös huolestuttaa päätarinan laita. Onko päätarina tosiaan lista ihmisistä, jotka pitää tappaa? Käytännössä siis selvitä kohteen olinpaikka, käy tappamassa, siirry seuraavaan ja niin edelleen. Konseptina tuo tuntuu siltä, ettei kehittäjillä ole yhtään mielikuvitusta ja/tai halua luoda syvempää ja mielenkiintoisempaa tarinaa. Tulee vähän Mafia 3 mieleen, jossa on varmaan kaikista itseään toistavin ja yksinkertaisin päätarina, mitä on tullut vastaan.
Ei toistaiseksi pelitä uuden päivityksen kanssa. Acshadowsfix.asi poistoon ja taas toimii![]()
GitHub - Lyall/ACShadowsFix: An ASI plugin for Assassin's Creed Shadows that can uncap framerate, disable cutscene pillarboxing and more.
An ASI plugin for Assassin's Creed Shadows that can uncap framerate, disable cutscene pillarboxing and more. - Lyall/ACShadowsFixgithub.com
- Skip intro videos.
- Extend in-game FOV slider.
- Disable framerate cap in cutscenes/FMVs/menus.
- Enable dynamic cloth physics framerate.
- Allow cutscene frame generation.
- Disable pillarboxing/letterboxing in cutscenes.
Uusimassa päivityksessä muuten poistettiin tämä pakettimyynti kokonaan. Oli ilmeisesti mahdoton korjataHyvin hoidettu päivitys. Merkkaat ~10 itemiä myyntiin ja myyt pakettina, niin peli kaatuu. Kokeilin eilen myydä 2, 3, 4, 5 ja 6 pakettia ja toimii. Nyt koitin myydä 10 itemiä pakettina ja peli kaatuu. Eli jossain 6-10 välissä menee raja mikä kaataa pelin.
Edit. 9 itemin pakettina myynti onnistuu. 10 tai yli kaataa pelin.
Hieman samat mietteet, tuleeko vaan lisää ympyröitä jossa on tapeksittavia hahmoja.Katotaan nyt mitä lisäri joskus tuo mutta hurjia odotuksia sen suhteen ei kyllä ole.
![]()
Ubisoftin toimitusjohtaja kertoo, paljonko Assassin’s Creed Shadowsin tekeminen maksoi – summa selittyy kahden tunnin lopputeksteillä
Ubisoftin toimitusjohtaja Yves Guillemot on vahvistanut, että keväällä julkaistun historiallisen toimintaseikkailun Assassin’s Creed Shadowsin tuotantokustannukset olivat yhtiölle vähintään 100 miljoonaa euroa. – Emme yleensä julkista tuotantokustannuksia. Sanotaan nyt näin, että kustannukset...www.pelaaja.fi
"
Ubisoftin toimitusjohtaja Yves Guillemot on vahvistanut, että keväällä julkaistun historiallisen toimintaseikkailun Assassin’s Creed Shadowsin tuotantokustannukset olivat yhtiölle vähintään 100 miljoonaa euroa.
– Emme yleensä julkista tuotantokustannuksia. Sanotaan nyt näin, että kustannukset ylittivät 100 miljoonaa euroa, Guillemot totesi hiljattain pidetyssä talouskokouksessa.
Guillemot kertoi myös, ettei yhtiö ilmoita lopullisia kustannuksia, ja että se investoi vahvasti myös pelimoottoriin, jota Assassin’s Creed Shadowsissa käytettiin. Tämä on luultavasti kasvattanut budjettia entisestään.
Assassin’s Creed Shadowsin tuhtia budjettia selittävät teoksen poikkeuksellisen pitkäkestoiset lopputestit, joita katsellessa kuluu peräti yli kaksi tuntia.
"
ja Ubisoft on ilmoittanut että pelillä on ollut viisi miljoonaa pelaajaa, ei siis myytyä kappaletta.
Joten luullakseni peli ei ole tuottanut omiaan takaisin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.