Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu ei tuo tuli ole munkaan mielestä niin paha, kun tosiaan sammuu kun kerran heittää kupperikeikan. Myrkky taas ei koskaan tapa kokonaan, mutta sen vaikutusta ei pysty millään itse lopettamaan.
Se on kyllä hyvä ettei tuleen kuole samantien ja sammumaankin sen saa.
Tässä yrittänyt hävittää niitä joitain sotatarvikkeita toiselta saarelta. Niin en saanut niitä muuten syttymään kun sytyttämällä itseni ja heittämällä kuperkeikan niiden vieressä
Ite en tajunut tuota soihdun heittämistä heti vaan löin aina soihdulla niitä, sitten kun hoksasi sen niin oli jo saanut kehitettyä tulinuolet.
Tuli kokeiltua nightmare vaikeusastetta, muuten olisi ollut pelattavissa mutta vihujen critick iskut pudottivat ekalla joten päädyin hardiin, mielestäni paras kompromissi omalle pelityylille.
Itselläni tää ei ole ongelma ainakaan jouskarin kanssa kun alkaa "liikaa" tuota headshot bonusta olemaan ja sitten kun täräyttää vielä Predator shoutilla kupoliin niin alkaa jopa mercenariesit tippumaan.Joo toi nightmare alkaa olla jo vähän liikaa itelle kanssa. Hard on kyl aika passeli, mitä nyt tosiaan sais vähän nopeemmin kuolla vihut.
Pari kyssäriä tuosta Conquestista.
Olen nyt Attikassa ja siellä hallinta on Ateenalaisilla. Onko minun pienennettävä niiden hallintaa?
Pitääkö minun aina valita puoleni vai onko jokaisessa alueessa oletuksena se puoli kenen voimaa pitää pienentää?
Phokis taisi mennä ensin Spartalaisilla, mutta sen jälkeen ollaan minusta oltu Ateenalaisten puolella jatkuvasti?
Päivittelettekö muuten noita varusteita ja aseita aina samalle levelille missä ukko on? Kovasti vie resursseja moinen, mutta ei oikeen tunnu tippuvan uusia Legendary - välineitä niin joutunut päivittelemään gearia jatkuvasti. Sama Legendary - miekka ollut käytössä minkä sai melko alussa.
Itekin mietin että voisi vaikuttaa loppuun mutta ehkä seuraavalla kerralla, tuossa olisi hyvä ollut että pelin lopussa sinun täytyy kerätä liittolaiset jonnekin isompaan rähinään mutta ubi seuraavalla kerrallaTänks,
Ei siis mitään syvällisempää merkitystä tuolla conquestilla. Ajattelin, että tässä pitää ruveta miettimään sitä kenenkä haluaa maata hallitsevan ja kenen joukoissa lopussa seison.
Spoiler: Spoilaa tehtävä linjaa I, Diona:sta
Itekin miettinyt noiden legendaryn tavaroiden hyötyjä, juuri johonkin f2f kohtamisiin jossa saat hyvät bonarit warrior kyvyille kun epic tavaroilla itse olen saanut hunter, assasins ja sitten headshot % bonareita.
LE tavaroissa taisi olla myös se että jos laitat kaikki viisi samanlaista varustetta päälle niin aktivoituu niiden bonari, itse en ole sellaista vielä laittanut.
Ei ainakaan tätä saanut tuolla tavalla:Niin se set bonus aktivoituu kun laitat 5 samanlaista päälle mutta sekin on vain engraving. Kun sulla on ne 5 tavaraa inventoryssa niin saat unlockattua sen engravingin jonka voit sit laittaa vaikka johonkin epic-varusteeseen.
Jossain LE kamoissa kyllä ollut hyviä yhdistelmiä ja plus toi bonarit jotka saat kun käytät kaikkia asusteita ja onhan tuossa Immotrali yhdistelmässä hyvät bonarit sitten kriittisille iskuille ja nostaa kokonais damagee sielläkin lisäksi.Itekki vedän violeteilla kamoilla, kun niissä tosiaan 1 bonari enemmän, ku keltasissa. Legendary aseissa saattaa sentään olla kivoja bonareita ilman settivaatimuksia. En kyllä tajya, miksi noissa legeissä piyää olla 1 bonari vähemmän...
Ei ainakaan tätä saanut tuolla tavalla:
"100% Healt Restored on Death (1min countdown)"
Tuli siinä immotral asu yhdistelmässä, minulla oli saatavilla kyllä tuosta enganingina joka oli 20% health restored (2min countdown)
Jokatapauksessa toi immotral asupaketti hyvä olla säästössä sitten tiukempia taisteluita varten, ehkä menee jo liiankin tsiittimisemen puolelle kuten toi kyky parantaa itseänsä kun käyttää adrenaliini pisteitä.
Ja nytten googletin niin näemmä muilla tuossa asussa saanut sitten 20%/2min setin kun minulla siinä lukee 100%/1min
Cultisteilta taitaa kaikki legendarysetit tulla vai olikos muitakin?Mistäs tuon immortalin saa?
Cultisteilta taitaa kaikki legendarysetit tulla vai olikos muitakin?
Olihan noita joo tosiaan jokunen setti myös cultistejen lisäks.No Immortal tulee kyllä cultisteiltä muistaakseni mutta saahan noita LE-tavaroita myös tietyilta ennaltamäärätyiltä mercenaryilta sekä random laatikoista ympäri karttaa.
Esim yhdesta vedenalaisesta arkusta saa sellasen keihään jossa 100% damage but health capped at 25% engraving. Toi on tietysti ase, mutta ainakin Pilgrim-setin saa ainoastaan maailmalta olevista arkuista.
Minä sain ne "Worshippers of the Bloodline" cultti linjasta, en huomanut että saiko pomolta vai per kultti jäsen mutta tuon jälkeen ne olivat. Eilen kun touhusin niiden kanssa.Mistäs tuon immortalin saa?
For the Immortal Legendary armor set, you’re unfortunately going to have to hunt down all five underlings in the Worshippers of the Bloodline branch of the Cult of Kosmos. Note that you don’t have to kill their powerful leader in order to unlock the armor set, all you have to do is take down the five captains, of sorts.
Minä sain ne "Worshippers of the Bloodline" cultti linjasta, en huomanut että saiko pomolta vai per kultti jäsen mutta tuon jälkeen ne olivat. Eilen kun touhusin niiden kanssa.
Immortal setin kanssa vielä on että jos laitan niihin lisäksi että sinun adrenaliini homma kasvaa jokaisesta kriittisestä iskusta/normi iskusta ja pysyt elossa yhden minuutin verran+On kehitetty se kyky antaa itsellensä helaa niin toistaiseksi varmaan paras setti areenoille tai sitten niihin conquest battleihin ja vielä aseet valitset vielä tuohon jotka nostaa edellä mainittuja arvoja niin uskoisin että puolijumalana saat warriori ominaisuudessa menemään kuten minä nytten stealth/assasins mutta sitten onkin itku herkässä jos pitää alkaa monen kanssa tappelemaan ja eikä jouskarilla osu tai nuolet vähissä.Yks osa armorista / cultin jäsen. Pomolta saa aina aseen mutta ei sitä settiä.
Tuohon settibonukseen palatakseni vielä niin voi olla, että ovat päivityksessä muuttaneet sitä siten että LE-tavaroissa olisi joku idea niitä pitää koko settiä päällä? Meinaan tässä CPY versiossa mulla oli käytössä Pirate Set jossa set bonus: Assassin Damage 20%, mutta oston ja päivityksen myötä tuo bonus muuttunut Assassin Damage 50%:aan. En just nyt pääse katsomaan itse peliä mut veikkaisin et tuo engraving on edelleen tuo 20 vai oliko 25% mut settibonus sit tosiaan isompi.
Joten jos joku asuu yhdysvalloissa niin voineen kokeilla tai sitten jos suomessa mutta sitten jollain vpn tarjoojan kautta mutta sitten taitaa lagia tulla liikaa jo.Mikäli suuntaa Googlen Project Streamiin ja pelaa suoratoistona tunnin ajan tänä syksynä julkaistua Assassin's Creed Odyssey -peliä, saa lopulta pelin kokonaan itselleen täysin ilmaiseksi. Valitettavasti tarjous on voimassa vain yhdysvaltalaisille kuluttajille, joten muiden tulee keksiä kikka kakkonen geoblokkauksen kiertoon.
Assassin's Creed Odysseyn saa itselleen veloituksetta Googlelta tammikuun 15. päivään saakka. Google halunnee testata kunnolla miten sen verkkoinfrastruktuuri pärjää suoratoistopelaamisen aiheuttaman rasituksen alla. Houkutellakseen tarpeeksi pelaajia, Google on päätynyt antamaan uuden pelin ilmaiseksi. Suoratoistopalvelimet sijaitsevat todennäköisesti Yhdysvalloissa, joten testaus myös halutaan rajoittaa maassa asuviin pelaajiin.
No ei sitä puuta kyl hirveästi saa maasta noukkimalla. Mut jos kaiken käy koluamassa niin sitä loottia tulee PALJON. Tuhoaa jouskarit jne niin puuta on vaikka muille jakaa.
Jossain välissä loppu matskut kesken just tuon laivan päivittämiseen niin aloin vaan ostamaan materiaaleja blacksmithiltä kun rahaa tuppaa olemaan liiaksikin. Muutama sata puuta irtoaa tyyliin 5000 kullalla.
Millä resolla pelaat ja mimmosta rautaa käytössä?Nätti peli kyllä on ja näyttis jaksaa hyvin ultralla, kunhan pilvien laatua pudotti pari pykälää.
1080p60Hz näyttö ja i5 9600K 4.9Ghz, 16Gb DDR4 2800Mhz ja kellotettu GTX 1070. Tarkemmat osat löytyy profiilin spekseistä.Millä resolla pelaat ja mimmosta rautaa käytössä?
Ei ole ei kun pudottamalla itse fps lukemaa, on tuossa koodissakin jotain ongelmaa koska ilman npc hahmoja fps rypee alta 40fps ja eikä cpu/gpu hakkaa 100%On kyllä järjettömän raskas peli prossulle, mistä tosin olin jo ennen pelaamistakin tietoinen. Vielä ollaan ensimmäisellä saarella ja kylässä kaikki kuusi ydintä hakkasivat 100% rasituksella ja FPS ei millään jaksanut pysyä tasaisesti 60:ssa. Jos isoissa kaupungeissa menee oikeasti pahaksi, niin täytyy kokeilla 50Hz virkistystaajuutta. Ei taida mitään keinoja olla laskea prossun rasitusta? Nätti peli kyllä on ja näyttis jaksaa hyvin ultralla, kunhan pilvien laatua pudotti pari pykälää.
Eihän bountyn pitäs kasvaa jos tapat niitä toisten näkemättä ja kun on bountya päällä niin pitää tulla se "tracked ilmoitus" jolloin se tietty kaveri lähtee perääsi, varmaan niilläkin on omat ikarokset että tietävät missä pelaaja onOn tosi kiva meinaan kun vedät hiippailemalla jotakin linnaketta ja bounty sen kun kasvaa kun listit porukkaa sieltä, ja yhtäkkiä jostain juoksee 100km/h mercenary sinne linnakkeeseen kun vaan jotenkin tietää että olet siellä. No tapat tämän mercenaryn niin eikös kohta juokse seuraava sinne. Ja seuraava. Ja seuraava.
Puntaroinu ostaisiko tämän steamistä mutta nyt meni kyllä tämän myötä kaikki kiinostus peliinPelikokemuksia jo jaoinkin aiemmin mutta pakko vielä avautua noista vitun mercenaryista. Ymmärrän sen kyllä, että niitä koko ajan tulee lisää ettei niistä koskaan pääse eroon kokonaan, mutta mikä tää juttu on että ne automaattisesti maagisesti tietää millä alueella olet. Oletetaan että sulla on Bounty 0 ja tuhoat niitä viljasiiloja jonkun alueen suorittamiseksi ... 2min niin yhtäkkiä siinä ihan sun vieressä on 1-2 mercenarya. Vois vähän realistisemmin nuo tulla kyllä.. ei se tieto minun "rikoksista" voi mitenkään kulkeutua mercenaryjen tietoon kahdessa minuutissa.
On tosi kiva meinaan kun vedät hiippailemalla jotakin linnaketta ja bounty sen kun kasvaa kun listit porukkaa sieltä, ja yhtäkkiä jostain juoksee 100km/h mercenary sinne linnakkeeseen kun vaan jotenkin tietää että olet siellä. No tapat tämän mercenaryn niin eikös kohta juokse seuraava sinne. Ja seuraava. Ja seuraava.
Puntaroinu ostaisiko tämän steamistä mutta nyt meni kyllä tämän myötä kaikki kiinostus peliin
No ei ole oikeesti mikään ongelma. Toki jos sun wanted taso on 3 tai yli, alkaa noita merccejä tulla perään herkemmin. Jos hyökkäät isoon linnoitukseen ja ne sytyttää merkkitulen, niin ei kaut se ihme ole, että sinne alkaa merccejä tulemaan...
Toki noi noita merccejä tulee vähän pelimäisesti aina sinne kylään/linnoitukseen, missä olet, jos sulla on wanted leveliä, mutta ei toi nyt ole itteä juuri häirinny. Ne kuitenkin aika helppo välttää, jos ei halua taistella.
Puntaroinu ostaisiko tämän steamistä mutta nyt meni kyllä tämän myötä kaikki kiinostus peliin
Pelin alussa voi tai jälkeenkin toki jos ei rahaa ole niin käydä tappamassa niitä jotka maksavat niistä bounteista ja siten saa tiputettua sitä omaa tasoansa tai sitten vain pelailee coollisti hetken.Tuon takia ei kannata jättää ostamatta. Mercenary-pelimekaniikka toimii mielestäni hyvin ja tuo kaivattua lisävaikeutta ja random-elementin peliin. Rahalla pääsee eroon. Pelkkää plussaa eikä pieni epärealistisuus haittaa lainkaan.