• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Assassin’s Creed:Odyssey (PS4, PC, Xbox)

Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Hirvee määrä täs on kyl tekemistä. 9h pelattu ja LVL 8. Mutta helposti menee 3h tän parissa kerta istumalta, kun aina tulee jotain uutta etsittävää
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Juu ei tuo tuli ole munkaan mielestä niin paha, kun tosiaan sammuu kun kerran heittää kupperikeikan. Myrkky taas ei koskaan tapa kokonaan, mutta sen vaikutusta ei pysty millään itse lopettamaan.
Second wind kykyä jos on kehittänyt, niin sillä saa sekä tulen että myrkyn pois.
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
1 239
Se on kyllä hyvä ettei tuleen kuole samantien ja sammumaankin sen saa.
Tässä yrittänyt hävittää niitä joitain sotatarvikkeita toiselta saarelta. Niin en saanut niitä muuten syttymään kun sytyttämällä itseni ja heittämällä kuperkeikan niiden vieressä:rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Se on kyllä hyvä ettei tuleen kuole samantien ja sammumaankin sen saa.
Tässä yrittänyt hävittää niitä joitain sotatarvikkeita toiselta saarelta. Niin en saanut niitä muuten syttymään kun sytyttämällä itseni ja heittämällä kuperkeikan niiden vieressä:rofl:
Sen soihdun voi myös heittää tai ammut niitä laatikoita tulinuolella.

EDIT: Ai niin, muista myös ensin lootata sotatarvikekasat ennen kuin poltat ne.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Ite en tajunut tuota soihdun heittämistä heti vaan löin aina soihdulla niitä, sitten kun hoksasi sen niin oli jo saanut kehitettyä tulinuolet.

Tuli kokeiltua nightmare vaikeusastetta, muuten olisi ollut pelattavissa mutta vihujen critick iskut pudottivat ekalla joten päädyin hardiin, mielestäni paras kompromissi omalle pelityylille.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Ite en tajunut tuota soihdun heittämistä heti vaan löin aina soihdulla niitä, sitten kun hoksasi sen niin oli jo saanut kehitettyä tulinuolet.

Tuli kokeiltua nightmare vaikeusastetta, muuten olisi ollut pelattavissa mutta vihujen critick iskut pudottivat ekalla joten päädyin hardiin, mielestäni paras kompromissi omalle pelityylille.
Joo toi nightmare alkaa olla jo vähän liikaa itelle kanssa. Hard on kyl aika passeli, mitä nyt tosiaan sais vähän nopeemmin kuolla vihut.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Joo toi nightmare alkaa olla jo vähän liikaa itelle kanssa. Hard on kyl aika passeli, mitä nyt tosiaan sais vähän nopeemmin kuolla vihut.
Itselläni tää ei ole ongelma ainakaan jouskarin kanssa kun alkaa "liikaa" tuota headshot bonusta olemaan ja sitten kun täräyttää vielä Predator shoutilla kupoliin niin alkaa jopa mercenariesit tippumaan.

Mutta tämähän toimii niin kauan kunnes viholliset ei tiedä kuka niitä jahtaa.
Saalistajasta tulee hyvin nopeasti saalistettava tässä, varsinkin niissä isommissa linnotteissa on suht mukavasti populaa ja pari mercenariesia haluaa tulla bileisiin mukaan niin Kassandra viimeistään jo silloin ottaa jalat alle ja nopeasti :D

Mutta kyllä vähän liian helposti pääsee noita karkuun varsinkin jos olet maanpinnalla ja sitten käännyt nurkan taakse, sopivasti joku puska on ja siellä jäät odottaa hetken ja sitten sopivasti neljä sotilasta jää pällistelee tyhmänä eteeis ja Rush Assassinate kyvyllä hoidat ne pois päiväjärjestyksestä kun yhden lisäksi voit vielä kombottaa kolmelle vihulle sen.
Toki ei toimi ekalla iskulla kapteeniheihin/vastaaviin vaan tässäkin mä teen siten että isken eka perus solttuun joka kuolee, sitten kapteeniin ja sitten takas johonkin toiseen perus sotilaseen ja sitten vielä kerran kapteeniin, sen jälkeen joku random sotilas kohteekseen.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Assassinilla ite vetelen ja Engraving 100% damage but health capped at 25% käytössä, Nightmarella pelannut alusta saakka. Tuo kivasti haastetta meinaan tuossa käytännössä kuolee yhdestä iskusta. Sellanen yks "secret boss" oli aika kuumotteleva kun ei saanut ollenkaan osumaa ottaa tai pitää heti alusta aloittaa taistelu.

Mut samaten oma Assassin damage on ihan jäätävällä tasolla. n. 150k Assassin Damagea joten mercenarytkin saa tapettua jos ei normi niin Critical Assassinate iskulla. Ainoastaan kerran tuli vaihdettua Nightmaresta helpompaan vaikeustasoon kun ihan pelin alussa se eka Conquest-battle joka oli pakollinen oli täysin mahdoton Nightmarella jos vetelit Assassin-buildilla.. nyt ne toki menee kun alkaa olla abilityja sen verran mutta pelin alussa ei mitään saumaa.

Tulesta en yhtään tykkää tässä pelissä. Tuntuu että oma hahmo on koko ajan tulessa jos vaikka jonkun soihdun vierestä vaan kävelee, ja tällä buildilla et välttämättä ehdi edes rollata kun jo kuolo korjaa pois. Tulinuolilla tulee sytyteltyä nuo laatikot kaukaa ja ei niitä muutenkaan tarvitse lootata kun materiaaleja ei tarvitse enää mihinkään kun laivakin on max tasolla.

Vähän jäänyt ihmetyttämään vaan mikähän tossa on noiden Explosive-nuolien idea. Ne tekee tosi olematonta damagea joten ei niitä ainakaan siihen kannata käyttää. Lisäksi se Death Arrow tjsp tekee vähemmän damagea kuin Poison Arrow joten taaskin .. mitä järkeä? Arrows become Poison Arrows on tottakai käytössä joten vaan yhden pisteen laittanut nyt nuoliin koska tranqit on hyödyllisiä jos haluaa värvätä lisää väkeä laivalle. Tosin samalla vois kysyä mikä järki Devastating Shot? Predator on parempi ja tekee enemmän dmg jos osut päähän. Ghost of Artemis tulee sentään käytettyä kun voi tappaa useamman vihun yhdellä nuolella jos sattuvat olemaan sopivasti "linjassa".

Toki oon jo Lv50 ja voi kyllä sanoa helposti että lv50:ssä tässä saa buildilla kuin buildilla omasta hahmosta jonkinlaisen ylijumalan. Kerran respeccasin warruun joka käytti tulta ja toisen secret bossin tapoin Nightmarella alle 60 sekunnissa enkä ollut edes vaarassa kuolla. Mutta ei sovi omaan pelityyliin tuo warru ja Assassinilla saa vähän varoa kun taas warrulla voin juosta Fortressin etuporteista sisään ja taistella koko linnaketta vastaan kerralla ja silti en voi kuolla.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Pari kyssäriä tuosta Conquestista.

Olen nyt Attikassa ja siellä hallinta on Ateenalaisilla. Onko minun pienennettävä niiden hallintaa?
Pitääkö minun aina valita puoleni vai onko jokaisessa alueessa oletuksena se puoli kenen voimaa pitää pienentää?
Phokis taisi mennä ensin Spartalaisilla, mutta sen jälkeen ollaan minusta oltu Ateenalaisten puolella jatkuvasti?

Päivittelettekö muuten noita varusteita ja aseita aina samalle levelille missä ukko on? Kovasti vie resursseja moinen, mutta ei oikeen tunnu tippuvan uusia Legendary - välineitä niin joutunut päivittelemään gearia jatkuvasti. Sama Legendary - miekka ollut käytössä minkä sai melko alussa.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
736
Tänks,

Ei siis mitään syvällisempää merkitystä tuolla conquestilla. Ajattelin, että tässä pitää ruveta miettimään sitä kenenkä haluaa maata hallitsevan ja kenen joukoissa lopussa seison.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Pari kyssäriä tuosta Conquestista.

Olen nyt Attikassa ja siellä hallinta on Ateenalaisilla. Onko minun pienennettävä niiden hallintaa?
Pitääkö minun aina valita puoleni vai onko jokaisessa alueessa oletuksena se puoli kenen voimaa pitää pienentää?
Phokis taisi mennä ensin Spartalaisilla, mutta sen jälkeen ollaan minusta oltu Ateenalaisten puolella jatkuvasti?

Päivittelettekö muuten noita varusteita ja aseita aina samalle levelille missä ukko on? Kovasti vie resursseja moinen, mutta ei oikeen tunnu tippuvan uusia Legendary - välineitä niin joutunut päivittelemään gearia jatkuvasti. Sama Legendary - miekka ollut käytössä minkä sai melko alussa.
Suurin osahan Legendary-kamoista tulee Cult of Kosmokselta jos olet siinä vaiheessa jo peliä. Osa tietystä myös niiltä tietyilta Mercenaryilta. Muutama tietysti sit tietyistä ?-merkeistä ympäri karttaa joten jos ei netistä lunttaa niin pitäisi kaikki koluta läpi että taatusti löytää. Ja itse ainakin eilen löysin yhden arkun ja siitä Legendary-tavaran jostain arkusta joka oli luolassa niin syvällä, ettei Ikaros sitä arkkua edes yläpuolelta huomannut ja ihan sattumalta vaan menin ko. luolaan kun siellä ei edes mitään tehtävää ollut.

Noi Legendary-kamathan on siinä mielessä huonompia kuin muut kun niissä on vaan kaks stat-boostia ja se set-bonus. Se primary stat bonus on muistaakseni pari prosenttia isompi kuin Epic-tavaroissa, mutta Epic tavaroissa niitä boosteja on 3 erilaista. Itse kun huitelen Assassinina ainoastaan niin en nyt tarvitse muuta kuin sitä Assassin damagea lähinnä joten legendary tavaroilla mennään. Ja tavaroiden päivittämisestä sen verran että käytössä oli se Snake/venom-setti kymmenen tason verran kun pelasin lv40-50 (joka oli tuolloin vielä cap) ja hyvin setillä pärjäs vielä lv49 vaikka tavarat oli tosiaan sen lv40. Että ei kannata niitä kovin usein kuitenkaan päivitellä. Jos vetelet ns. warriorilla enemmän niin ehkä pääkäytössä oleva ase kannattaa päivittää useammin.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Itekin miettinyt noiden legendaryn tavaroiden hyötyjä, juuri johonkin f2f kohtamisiin jossa saat hyvät bonarit warrior kyvyille kun epic tavaroilla itse olen saanut hunter, assasins ja sitten headshot % bonareita.

LE tavaroissa taisi olla myös se että jos laitat kaikki viisi samanlaista varustetta päälle niin aktivoituu niiden bonari, itse en ole sellaista vielä laittanut.

Eilen tuli taas pelattua pari tuntia ja eihän se päätarina taas edennyt yhtään kun kävin viimeistelemässä Worshippers of the Bloodline cultti haaraa ja muuten en ole ottanut omien väärin päätöksien jälkeen load game juttua mutta nytten oli pakko koska:

Kun niistä kaksosista piti valita se cultist jäsen elikkä Diona ja sitten mä päädyin vasempaan ja se jäi potuttaa itseäni :itku:

Ja nopeasti kyssäri tuosta Ikaroksista kun olen päivittänyt sen tappiinsa(3/3) ja nytten jokaisen uuden syncronoindi pisteen jälkeen tulee teksti "ikaros perception" niin tämä kai lisää jotenkin että Ikaros havaitsee nopeammin kohteet, muuta merkitystä ei taida olla?

Tänks,

Ei siis mitään syvällisempää merkitystä tuolla conquestilla. Ajattelin, että tässä pitää ruveta miettimään sitä kenenkä haluaa maata hallitsevan ja kenen joukoissa lopussa seison.
Itekin mietin että voisi vaikuttaa loppuun mutta ehkä seuraavalla kerralla, tuossa olisi hyvä ollut että pelin lopussa sinun täytyy kerätä liittolaiset jonnekin isompaan rähinään mutta ubi seuraavalla kerralla :tup:
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Yhdessä missionissa olisi varmaan saanut pelastettua ihmiset jos olisin ollut mulkku toista kaveria kohtaan ja siten pakottanut sen miekalla mukaan ja eikä alkaa tekee sille tehtäviä.

Se missä sun pitää löytää se tohtori ja saada se palaa sinne alkuperäisen questin antajan luokse pelastaa se poika mutta sitten mä aloin häslää sille tehtäviä
En ihan 100% varma että olisko tuossa voinut tehdä sen mutta arvostelussa puhuttiin tuon tapaisesta tehtävästä ja käsitin että olisi ollut tuo.

Kyllä sisäisesti huusin "Malaka" kassanrdan kanssa.

 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Itekin miettinyt noiden legendaryn tavaroiden hyötyjä, juuri johonkin f2f kohtamisiin jossa saat hyvät bonarit warrior kyvyille kun epic tavaroilla itse olen saanut hunter, assasins ja sitten headshot % bonareita.

LE tavaroissa taisi olla myös se että jos laitat kaikki viisi samanlaista varustetta päälle niin aktivoituu niiden bonari, itse en ole sellaista vielä laittanut.
Niin se set bonus aktivoituu kun laitat 5 samanlaista päälle mutta sekin on vain engraving. Kun sulla on ne 5 tavaraa inventoryssa niin saat unlockattua sen engravingin jonka voit sit laittaa vaikka johonkin epic-varusteeseen.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Niin se set bonus aktivoituu kun laitat 5 samanlaista päälle mutta sekin on vain engraving. Kun sulla on ne 5 tavaraa inventoryssa niin saat unlockattua sen engravingin jonka voit sit laittaa vaikka johonkin epic-varusteeseen.
Ei ainakaan tätä saanut tuolla tavalla:
"100% Healt Restored on Death (1min countdown)"
Tuli siinä immotral asu yhdistelmässä, minulla oli saatavilla kyllä tuosta enganingina joka oli 20% health restored (2min countdown)

Jokatapauksessa toi immotral asupaketti hyvä olla säästössä sitten tiukempia taisteluita varten, ehkä menee jo liiankin tsiittimisemen puolelle kuten toi kyky parantaa itseänsä kun käyttää adrenaliini pisteitä.

Ja nytten googletin niin näemmä muilla tuossa asussa saanut sitten 20%/2min setin kun minulla siinä lukee 100%/1min

 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Itekki vedän violeteilla kamoilla, kun niissä tosiaan 1 bonari enemmän, ku keltasissa. Legendary aseissa saattaa sentään olla kivoja bonareita ilman settivaatimuksia. En kyllä tajya, miksi noissa legeissä piyää olla 1 bonari vähemmän...
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Itekki vedän violeteilla kamoilla, kun niissä tosiaan 1 bonari enemmän, ku keltasissa. Legendary aseissa saattaa sentään olla kivoja bonareita ilman settivaatimuksia. En kyllä tajya, miksi noissa legeissä piyää olla 1 bonari vähemmän...
Jossain LE kamoissa kyllä ollut hyviä yhdistelmiä ja plus toi bonarit jotka saat kun käytät kaikkia asusteita ja onhan tuossa Immotrali yhdistelmässä hyvät bonarit sitten kriittisille iskuille ja nostaa kokonais damagee sielläkin lisäksi.

Mutulla sanoisin että jos oikeat LE kamat kohtaa ja olet pelkkä Assasins, Warrior tai hunter niin saat niistä kasattua paremman yhdistelmän yhdelle pelityylille mutta itselläni kun juuri se että hunteria ja assasinsia sekaisin.

Jossain nettisivulla oli joku buildi miten saat jouskarilla miljoona pistettä pois vihuilta ja itse taidan mennä parhaimillaan jossain 300k tietämillä ja mullakin loppuu jo epic varusteilla keinot tuohon miljoonaan damageen, ehkä 400-500k voisin saada jos kaikissa varusteissa laittaisin hunterille ja headshoteilla bonareita.

Se toisin alkaa jo peli-iloa viemään jos palkkasoturikin tippuu yhdellä headshotilla, toisin en tiedä että onko tässä tasojen mukana tullut vaiko enkö ole ennen havainut niin vihut perkelleet alkaneet kierimään sivulle kun alan headshottia hakemaan ja erityisen paha oli tää Worshippers of the Bloodline kultti päälikkö siitä rinkulasta(jonka luot pääset kun tappanut sen haaran kultti jäsenet) vaikka aloitin leikin Critical assasinationilla niin kyllä sen kanssa leikkiä hippaa jonkusen aikaa.

Palkkasoturit alkaa kyllä yleisesti olemaan jo helppohkoja jos ne kohtaa itselle mieluisissa olosuhteissa mutta tietyissä niissä keillä on kykyä assasinationia vastaan ja heittelevät myrkkyä tai tulta niin pientä päänvaivaa aiheuttaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Upgreidaatteko noita aseita aina kun nousette uudelle levelille, vai rakennatte uuden kun vastaan tulee?
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Ei kyllä joka levulla viitti/pysty upgreidaa. Matskuja menee ihan pirusti korkeemmilla leveleillä. Varsinkin puu on aina lopussa, ku itteä ei seilaaminen hirveesti kiinnosta.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
81
4-5 levelin välein itse päivitellyt asetta. Hardilla pelailen ja hyvin on vihut menneet nippuun tuolla päivitystahdilla. Välillä toki tullut vaihdeltua aseita kun jotain mukavaa testattavaa tippunut.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
No ei sitä puuta kyl hirveästi saa maasta noukkimalla. Mut jos kaiken käy koluamassa niin sitä loottia tulee PALJON. Tuhoaa jouskarit jne niin puuta on vaikka muille jakaa.

Jossain välissä loppu matskut kesken just tuon laivan päivittämiseen niin aloin vaan ostamaan materiaaleja blacksmithiltä kun rahaa tuppaa olemaan liiaksikin. Muutama sata puuta irtoaa tyyliin 5000 kullalla.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
334
Ei ainakaan tätä saanut tuolla tavalla:
"100% Healt Restored on Death (1min countdown)"
Tuli siinä immotral asu yhdistelmässä, minulla oli saatavilla kyllä tuosta enganingina joka oli 20% health restored (2min countdown)

Jokatapauksessa toi immotral asupaketti hyvä olla säästössä sitten tiukempia taisteluita varten, ehkä menee jo liiankin tsiittimisemen puolelle kuten toi kyky parantaa itseänsä kun käyttää adrenaliini pisteitä.

Ja nytten googletin niin näemmä muilla tuossa asussa saanut sitten 20%/2min setin kun minulla siinä lukee 100%/1min

Mistäs tuon immortalin saa?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Cultisteilta taitaa kaikki legendarysetit tulla vai olikos muitakin?
No Immortal tulee kyllä cultisteiltä muistaakseni mutta saahan noita LE-tavaroita myös tietyilta ennaltamäärätyiltä mercenaryilta sekä random laatikoista ympäri karttaa.

Esim yhdesta vedenalaisesta arkusta saa sellasen keihään jossa 100% damage but health capped at 25% engraving. Toi on tietysti ase, mutta ainakin Pilgrim-setin saa ainoastaan maailmalta olevista arkuista.
 
Liittynyt
10.12.2017
Viestejä
81
No Immortal tulee kyllä cultisteiltä muistaakseni mutta saahan noita LE-tavaroita myös tietyilta ennaltamäärätyiltä mercenaryilta sekä random laatikoista ympäri karttaa.

Esim yhdesta vedenalaisesta arkusta saa sellasen keihään jossa 100% damage but health capped at 25% engraving. Toi on tietysti ase, mutta ainakin Pilgrim-setin saa ainoastaan maailmalta olevista arkuista.
Olihan noita joo tosiaan jokunen setti myös cultistejen lisäks.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Mistäs tuon immortalin saa?
Minä sain ne "Worshippers of the Bloodline" cultti linjasta, en huomanut että saiko pomolta vai per kultti jäsen mutta tuon jälkeen ne olivat. Eilen kun touhusin niiden kanssa.

Edit: Googletin

For the Immortal Legendary armor set, you’re unfortunately going to have to hunt down all five underlings in the Worshippers of the Bloodline branch of the Cult of Kosmos. Note that you don’t have to kill their powerful leader in order to unlock the armor set, all you have to do is take down the five captains, of sorts.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Minä sain ne "Worshippers of the Bloodline" cultti linjasta, en huomanut että saiko pomolta vai per kultti jäsen mutta tuon jälkeen ne olivat. Eilen kun touhusin niiden kanssa.
Yks osa armorista / cultin jäsen. Pomolta saa aina aseen mutta ei sitä settiä.

Tuohon settibonukseen palatakseni vielä niin voi olla, että ovat päivityksessä muuttaneet sitä siten että LE-tavaroissa olisi joku idea niitä pitää koko settiä päällä? Meinaan tässä CPY versiossa mulla oli käytössä Pirate Set jossa set bonus: Assassin Damage 20%, mutta oston ja päivityksen myötä tuo bonus muuttunut Assassin Damage 50%:aan. En just nyt pääse katsomaan itse peliä mut veikkaisin et tuo engraving on edelleen tuo 20 vai oliko 25% mut settibonus sit tosiaan isompi.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Yks osa armorista / cultin jäsen. Pomolta saa aina aseen mutta ei sitä settiä.

Tuohon settibonukseen palatakseni vielä niin voi olla, että ovat päivityksessä muuttaneet sitä siten että LE-tavaroissa olisi joku idea niitä pitää koko settiä päällä? Meinaan tässä CPY versiossa mulla oli käytössä Pirate Set jossa set bonus: Assassin Damage 20%, mutta oston ja päivityksen myötä tuo bonus muuttunut Assassin Damage 50%:aan. En just nyt pääse katsomaan itse peliä mut veikkaisin et tuo engraving on edelleen tuo 20 vai oliko 25% mut settibonus sit tosiaan isompi.
Immortal setin kanssa vielä on että jos laitan niihin lisäksi että sinun adrenaliini homma kasvaa jokaisesta kriittisestä iskusta/normi iskusta ja pysyt elossa yhden minuutin verran+On kehitetty se kyky antaa itsellensä helaa niin toistaiseksi varmaan paras setti areenoille tai sitten niihin conquest battleihin ja vielä aseet valitset vielä tuohon jotka nostaa edellä mainittuja arvoja niin uskoisin että puolijumalana saat warriori ominaisuudessa menemään kuten minä nytten stealth/assasins mutta sitten onkin itku herkässä jos pitää alkaa monen kanssa tappelemaan ja eikä jouskarilla osu tai nuolet vähissä.

Mutta uutista tähän väliin:
Google antaa uutuuspelin ilmaiseksi – Jos vaan jaksat pelata sitä tunnin

Mikäli suuntaa Googlen Project Streamiin ja pelaa suoratoistona tunnin ajan tänä syksynä julkaistua Assassin's Creed Odyssey -peliä, saa lopulta pelin kokonaan itselleen täysin ilmaiseksi. Valitettavasti tarjous on voimassa vain yhdysvaltalaisille kuluttajille, joten muiden tulee keksiä kikka kakkonen geoblokkauksen kiertoon.

Assassin's Creed Odysseyn saa itselleen veloituksetta Googlelta tammikuun 15. päivään saakka. Google halunnee testata kunnolla miten sen verkkoinfrastruktuuri pärjää suoratoistopelaamisen aiheuttaman rasituksen alla. Houkutellakseen tarpeeksi pelaajia, Google on päätynyt antamaan uuden pelin ilmaiseksi. Suoratoistopalvelimet sijaitsevat todennäköisesti Yhdysvalloissa, joten testaus myös halutaan rajoittaa maassa asuviin pelaajiin.
Joten jos joku asuu yhdysvalloissa niin voineen kokeilla tai sitten jos suomessa mutta sitten jollain vpn tarjoojan kautta mutta sitten taitaa lagia tulla liikaa jo.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
No ei sitä puuta kyl hirveästi saa maasta noukkimalla. Mut jos kaiken käy koluamassa niin sitä loottia tulee PALJON. Tuhoaa jouskarit jne niin puuta on vaikka muille jakaa.

Jossain välissä loppu matskut kesken just tuon laivan päivittämiseen niin aloin vaan ostamaan materiaaleja blacksmithiltä kun rahaa tuppaa olemaan liiaksikin. Muutama sata puuta irtoaa tyyliin 5000 kullalla.
Juu ei mulla tota rahaakaan hirveesti jää. Tossa eilenkin tais olla jotain 50000 drachmaa, mutta uograde kierroksen jälkeen oli 8000 jälellä ja puuta meni 1000 kpl...

Muuta matskuja on kyllä yleensä enemmän ku riittävästi.

Juu aseet kyllä puran ja aika paljon hän niitäkin kertyy. Siiti meinaa puut loppua. Oon nyt ilmeisesti tier 4:lla tai 3:lla tossa mercenary puussa, joten eikös noi alennuksetkin pitäs toimia... Välillä kyllä tuntuu, että mitään alennuksia tule.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
En oo koittanu sitten päivityksen mutta tavaroiden tuhoaminen lienee edelleen tuskaisen hidasta? Yks kerrallaan kun pitää kliksutella ja toki pitää hiirtä pohjassa pari sekuntia ennenkuin tavara hajoaa. Sais olla joku että voit valita kaiken kerralla ja sitten vaan painaa Dismantle nappia niin kaikki katoaa :/
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Vaikka ennen ollut häpee myöntää tykkävänsä ubin peleistä mutta nytten on pakko sanoa että Geralti joutunut jo kurkkimaan taaksensa mutta jos optimointi ja käsikirjoitus olisi samalla tasolla niin voisi sanoa että olisi mennyt ohi.



Edit: Jos jollain on ongelmia kaatuilun kanssa niin kokeilkaa käynnistää peli järjestelmävalvojan oikeuksin, ainakin täällä auttoi että ei eilen kaatunut kertaakaan.

Syyksi veikkaan että ilman oikeuksia pelin suojausjärjstelmä on tiukilla kun muutenkin neljäydin rossu hakkaa limittiä niin denuvon tiedostojen tarkistus ei kerkee ja sitten se laittaa pelin naps.
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Palkkiksissa on kyllä hirveitä eroja, riippuen aseesta mitä ne käyttää. Tossa eilenki pistin aika helposti nippuun 12 tasoa kovemman tuplanuijia käyttävän palkkiksen. Varsinki noi tuplanuijijat on ihan pirun helppoja. Käyttävät todella harvoin niitä erikousiskuja, joita ei voi torjua ja perusiskut niin hitaita, että todella helppo parryta/väistää.

Sirtte taas tikaripalkkikset on todella pahoja, varsinkin jos on joku poison.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Sain illalla hoidettua kaikki mystiset hirviöt (Cyclops, Medusa, Minotaur, Sphinix)
Medusa ja Sphinix tuottivat omaltaan osaltaan harmaita hiuksia, Sphinix sen takia koska piti tietää ne oikeat vastaukset ja muistaa ne tai ennen kun tajus sen.
Sitten medusa oli että game over ruutu tuli tutuksi mutta kyllä sen kun yritti ja yritti, sai lopulta onnistumisen.

Onko tässä muuten mitää ajanvietto hommia muita kuin käydä areenalla tappelemassa?
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Sorruin itsekin ostamaan tuon, kun 24€ ei ollut enää paha hinta. Hetken pelaillut ja on kyllä valtava hyppäys AC Unitystä ja Syndicatesta, jotka molemmat jäivät kesken omalta osalta. Maailma on elävä ja erilaiset questit, valintamahdollisuudet dialogeissa ja tutkittavat paikat kartalla tekevät pelaamisesta paljon mielekkäämpää. Jotenkin tulee jatkuvasti Witcher 3 tästä mieleen, mikä ei ole ollenkaan huono juttu.

On kyllä järjettömän raskas peli prossulle, mistä tosin olin jo ennen pelaamistakin tietoinen. Vielä ollaan ensimmäisellä saarella ja kylässä kaikki kuusi ydintä hakkasivat 100% rasituksella ja FPS ei millään jaksanut pysyä tasaisesti 60:ssa. Jos isoissa kaupungeissa menee oikeasti pahaksi, niin täytyy kokeilla 50Hz virkistystaajuutta. Ei taida mitään keinoja olla laskea prossun rasitusta? Nätti peli kyllä on ja näyttis jaksaa hyvin ultralla, kunhan pilvien laatua pudotti pari pykälää.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
Huonosti optimoitu vaiko Denuvo .. Originissa oli täysin samaa ongelmaa. Nätiltähän tuo peli näyttää mut esim Witcher 3 joka on paikoittain jopa kauniimpi peli kuin tämä pyörii paljon paremmin kuin tämä .. Omilla osilla ei kyllä saa kokoaikaista 60fps+ kanssa mitenkään, graffat tapissa ja 1440p resoluutiolla mennään. G-sync nyt onneksi auttaa asiaa siltä osin ettei alle 60fps häiritse muuten, mutta parissa "kaupungissa" kun on fps pyörähtänyt alle 40 niin sen kyllä jo huomaa.

Taisteluissa jne. en ole kyllä fps droppeja huomannut ainakaan siten että vaikuttaisi pelattavuuteen niin kyllähän tuon kanssa pärjää. Pitääpä tosin testailla jos pudottaisi pilvien asetusta tosiaan pari pykälää alemmas jos se oikeasti auttaa. Eipä sitä taivasta tule muutenkaan hirveästi kateltua niin kai se nyt on ihan sama miltä pilvet näyttää.

Pelikokemuksia jo jaoinkin aiemmin mutta pakko vielä avautua noista vitun mercenaryista. Ymmärrän sen kyllä, että niitä koko ajan tulee lisää ettei niistä koskaan pääse eroon kokonaan, mutta mikä tää juttu on että ne automaattisesti maagisesti tietää millä alueella olet. Oletetaan että sulla on Bounty 0 ja tuhoat niitä viljasiiloja jonkun alueen suorittamiseksi ... 2min niin yhtäkkiä siinä ihan sun vieressä on 1-2 mercenarya. Vois vähän realistisemmin nuo tulla kyllä.. ei se tieto minun "rikoksista" voi mitenkään kulkeutua mercenaryjen tietoon kahdessa minuutissa.

On tosi kiva meinaan kun vedät hiippailemalla jotakin linnaketta ja bounty sen kun kasvaa kun listit porukkaa sieltä, ja yhtäkkiä jostain juoksee 100km/h mercenary sinne linnakkeeseen kun vaan jotenkin tietää että olet siellä. No tapat tämän mercenaryn niin eikös kohta juokse seuraava sinne. Ja seuraava. Ja seuraava.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
On kyllä järjettömän raskas peli prossulle, mistä tosin olin jo ennen pelaamistakin tietoinen. Vielä ollaan ensimmäisellä saarella ja kylässä kaikki kuusi ydintä hakkasivat 100% rasituksella ja FPS ei millään jaksanut pysyä tasaisesti 60:ssa. Jos isoissa kaupungeissa menee oikeasti pahaksi, niin täytyy kokeilla 50Hz virkistystaajuutta. Ei taida mitään keinoja olla laskea prossun rasitusta? Nätti peli kyllä on ja näyttis jaksaa hyvin ultralla, kunhan pilvien laatua pudotti pari pykälää.
Ei ole ei kun pudottamalla itse fps lukemaa, on tuossa koodissakin jotain ongelmaa koska ilman npc hahmoja fps rypee alta 40fps ja eikä cpu/gpu hakkaa 100%

Pahimpia mielestäni on ne suuret linnakkeet kun valtaamassa, sitten tuleekin apujoukkoja ja sitten pari merchanrya riehumaan niin monesti fps seilaa jopa lähelle 30. Tulee mieleeni joskus skyrmiä kun pelasin modattuna ja joku modi lisäsi paljon örkkejä maastoon niin pelimoottori ei kestänyt rasistusta vaan fps seilaili miten sattui.

Kuulemma tekee tietyissä kohdin pelimaailmaan ihan samalailla vaikka olisi 9700k cpu alla.
Siinä mielessä origins oli mielestäni parempi esitys että se alkoi nykii ainoastaan niissä isoissa kaupungeissa kun tää saattaa alkaa lagaa ilman syytä kun katsot vain väärää suuntaan, nämä ei tietenkään niin yleisiä ole mitä cpu:ta alkaa ahdistaa siellä missä on paljon ncp hahmoja mutta havaintoja matkan varrelta.

50fps lukolla mennään täällä niin auttoi paljon tuohon että ei ihan jokapaikassa fps droppaile tavoite lukemasta ja siten frametime heittele.

Onneksi ihminen tottuu noihin nykymisiin näemmä niin pelistä päässyt nauttimaan.


---


@-Dist Pilveä tiputtamalla voi saada jopa 20fps+ riippuen toki lähtö fps lukemasta.
Itselläni medium käytössä.

On tosi kiva meinaan kun vedät hiippailemalla jotakin linnaketta ja bounty sen kun kasvaa kun listit porukkaa sieltä, ja yhtäkkiä jostain juoksee 100km/h mercenary sinne linnakkeeseen kun vaan jotenkin tietää että olet siellä. No tapat tämän mercenaryn niin eikös kohta juokse seuraava sinne. Ja seuraava. Ja seuraava.
Eihän bountyn pitäs kasvaa jos tapat niitä toisten näkemättä ja kun on bountya päällä niin pitää tulla se "tracked ilmoitus" jolloin se tietty kaveri lähtee perääsi, varmaan niilläkin on omat ikarokset että tietävät missä pelaaja on :eek:

Itelleni tuota ei jokatapauksessa niin paljoa tapahdu että häiritsisi kun pelaan assasins tyylillä, jos tapahtuu mayhemit että ukkoja alkaa linnassa olemaan niin teen katoamistempun ja sitten tapan taas yksittelen mutta warrior tyylillä voikin olla tiukkaa koska jos tapat koko aika porukkaa että ne näkee ja sitten alkaakin vitostaso lähentyä niin mercharneita alkaa juosta sinne peräkkäin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Pelikokemuksia jo jaoinkin aiemmin mutta pakko vielä avautua noista vitun mercenaryista. Ymmärrän sen kyllä, että niitä koko ajan tulee lisää ettei niistä koskaan pääse eroon kokonaan, mutta mikä tää juttu on että ne automaattisesti maagisesti tietää millä alueella olet. Oletetaan että sulla on Bounty 0 ja tuhoat niitä viljasiiloja jonkun alueen suorittamiseksi ... 2min niin yhtäkkiä siinä ihan sun vieressä on 1-2 mercenarya. Vois vähän realistisemmin nuo tulla kyllä.. ei se tieto minun "rikoksista" voi mitenkään kulkeutua mercenaryjen tietoon kahdessa minuutissa.

On tosi kiva meinaan kun vedät hiippailemalla jotakin linnaketta ja bounty sen kun kasvaa kun listit porukkaa sieltä, ja yhtäkkiä jostain juoksee 100km/h mercenary sinne linnakkeeseen kun vaan jotenkin tietää että olet siellä. No tapat tämän mercenaryn niin eikös kohta juokse seuraava sinne. Ja seuraava. Ja seuraava.
Puntaroinu ostaisiko tämän steamistä mutta nyt meni kyllä tämän myötä kaikki kiinostus peliin
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
346
Alun ongelmista selvitty ja peli suostui käynnistymään. Nyt takana 50h ja onhan tämä rahojen arvoista. Tuli eilen keräiltyä kaikkea turhaa customointi osaa laivaan ja muutenkin vain tutkittua karttaa. Tekemistä ainakin riittää jos aivan kaiken kävisi tekemässä.
Kävi myös mielenkiintoinen juttu, olin palauttamassa questiä herbalistille, mutta sudet söi sen ja questi feilas. Sain kuitenkin pelastettu herbalistin kun otin muutaman reloadin ja questin palautettua. Toki oli vain turha side questi jolla ei niinkään väliä. Onkos muilla käynyt mitään vastaavaa?
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Puntaroinu ostaisiko tämän steamistä mutta nyt meni kyllä tämän myötä kaikki kiinostus peliin
No ei ole oikeesti mikään ongelma. Toki jos sun wanted taso on 3 tai yli, alkaa noita merccejä tulla perään herkemmin. Jos hyökkäät isoon linnoitukseen ja ne sytyttää merkkitulen, niin ei kaut se ihme ole, että sinne alkaa merccejä tulemaan...

Toki noi noita merccejä tulee vähän pelimäisesti aina sinne kylään/linnoitukseen, missä olet, jos sulla on wanted leveliä, mutta ei toi nyt ole itteä juuri häirinny. Ne kuitenkin aika helppo välttää, jos ei halua taistella.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
611
No ei ole oikeesti mikään ongelma. Toki jos sun wanted taso on 3 tai yli, alkaa noita merccejä tulla perään herkemmin. Jos hyökkäät isoon linnoitukseen ja ne sytyttää merkkitulen, niin ei kaut se ihme ole, että sinne alkaa merccejä tulemaan...

Toki noi noita merccejä tulee vähän pelimäisesti aina sinne kylään/linnoitukseen, missä olet, jos sulla on wanted leveliä, mutta ei toi nyt ole itteä juuri häirinny. Ne kuitenkin aika helppo välttää, jos ei halua taistella.
Hah. Sytyttää merkkitulen? Ketkä muka? Voit tapella jonkun kanssa ihan normaalisti ja viiden metrin päässä, seinän toisella puolella, on joku eikä se huomaa sua. Mulla ehkä 70h pelitunnin aikana kerran on merkkituli sytytetty ja pari kertaa sen jälkeen yritetty sytyttää. Suurin osa vihuista tuossa pelissä on sekä sokeita, että kuuroja. Voisi olla järkevämpää jos vaikka merkkituli sytytettäisiin heti, kun huomaavat ruumiin jossain. Nyt ei viitsi edes piilottaa ruumiita koska sillä ei ole mitään merkitystä .. Joo huomaavat ruumiin ja sitten juoksentelevat edes takaisin hetken ja huutelevat "Where is she" koska tietävät jotenkin, että olen nainen, jonka jälkeen "Must be the wind" tyylinen kommentti ja takaisin töihin ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Ja onhan ne mercit helppo välttää joo jos ei halua taistella ja mä kyllä pystyn tappamaan ne yhdellä Critical Assassinationilla, mutta ei se poista sitä faktaa että ihan naurettavaa et heti kun wanted level nousee niin näät että joku mercenary juoksee 100km/h sinne päin missä olet. Kun pääsee alueelle, alkaa kiertää sitä normaalisti. Eli ei tiedä missä olet siinä alueella, mutta tietää että olet siellä. Ja nuo linnoitukset on isoja, laajoja alueita. Kun se mercenary tulee sinne, niin se kyllä seuraa sua kuin hai laivaa vaikka ei tiedä tarkkaa sijaintiasi. Jos olet vaikkapa eteläpuolella linnaketta, niin on myös mercenary. Hiippailet pohjoispuolelle, niin tulee mercenary perässä. Ymmärtäisin käyttäytymisen jollakin tapaa jos tämä olisi futuristinen peli missä vihut voivat vaikkapa hmm, soittaa apujoukot paikalle mutta ei taida puhelimia olla vielä tuolloin mihin aikakauteen tämä peli sijoittuu ..

Senhän näkee kartastakin heti johon on merkattu se Bounty Sponsor vai mikälie. Tuo sponsor ilmestyy karttaan välittömästi kun teet rikoksen. Minusta olisi parempi että jos ei ole todistajia niin ei ole bountyakaan. Miten ne muka tietää että tapoin jonkun jos sitä ei kukaan nähnyt? Olisi edes joku viive siinä milloin tulevat perääsi mut ei, instana vaan.

Alussa peliä tuo oli ihan helvetin rasittavaa juurikin siksi, ettei niitä mercenaryja tapettu noin vain. Kyllä siitä kunnon tappelu saatiin aikaiseksi kun yksi assassination isku teki ehkä 20% damagea ja kun nimenomaan haluan pelata Assassin's Creed peliä assassinina ...

Kyllä mulla aika paljon kriittisiä mielipiteitä on pelistä mutta kyllä tämä peli silti on puutteista huolimatta hyvä ja erittäin viihdyttävä, että ei siinä mitään. Viimeisin AC jota pelasin tosissani oli Black Flag, kaikki sillä välillä on ollut suht koht roskaa omasta mielestä. Origins on aika samankaltainen tämän kanssa mutta jostain syystä se ei napannut .. ainakaan loppuun asti en jaksanut pelata tarinaa.

Ainahan tämän voi refundaa jos siitä on kiinni @The Nameless One tai sitten tosiaan CPY versiota tulille.. savet saa tosiaan convertoitua legit-versioon joka on hyvä juttu.

tl;dr: Mercit eivät ole iso ongelma, suhtkoht rasittavia ärsykkeitä vain.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Puntaroinu ostaisiko tämän steamistä mutta nyt meni kyllä tämän myötä kaikki kiinostus peliin
Tuon takia ei kannata jättää ostamatta. Mercenary-pelimekaniikka toimii mielestäni hyvin ja tuo kaivattua lisävaikeutta ja random-elementin peliin. Rahalla pääsee eroon. Pelkkää plussaa eikä pieni epärealistisuus haittaa lainkaan.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Tuon takia ei kannata jättää ostamatta. Mercenary-pelimekaniikka toimii mielestäni hyvin ja tuo kaivattua lisävaikeutta ja random-elementin peliin. Rahalla pääsee eroon. Pelkkää plussaa eikä pieni epärealistisuus haittaa lainkaan.
Pelin alussa voi tai jälkeenkin toki jos ei rahaa ole niin käydä tappamassa niitä jotka maksavat niistä bounteista ja siten saa tiputettua sitä omaa tasoansa tai sitten vain pelailee coollisti hetken.

Alussa kun ne ovat pahempia niin riittää vain että pusikossa hengaat hetken ja se jatkaa matkaansa, linnotteessa sitten pitää olla vikkelä jalkainen kaveri tai ei bountya montaa tasoa.
Mutta tosiaan kuten sanottu niin omalla pelityylillä noi eivät ole kaveri ellei tosiaan sitten hommat mene täysin läskiksi ja linnoitteessa kunnon sota päällä ja kavereita lappaa porteista sisään rivissä kun haku päällä tasolla viisi.
Autosave yleensä vielä mukavasti tallentanut yleensä linnoitteen vieressä ettei tuossa ajallisestikaan paljoa menetä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 604
Viestejä
4 185 674
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom