Eilen jouduin taas ihmettelemään, mistä eri firmojen ns. "asiakaspalvelijoille oikein maksetaan ja miten olematon heidän tietotaitotasonsa tehtävänsä hoitoon on!?
Soitto kolmeen firmaan ja tulos pelkkää tyhjää! Ei tullut vastauksia kysymyksiin:
Samsung asiakaspalvelu ei tiennyt miten pitkään Samsung A52 5G saa tietoturvapäivityksiä!? Ei tiennyt vaikka Samsung keulii yleensä pitkillä päivitysten saatavuuksilla.
Dna ei tiennyt miten Dna:n verkkokaupasta voi tilata lahjaksi toiselle tuotteen, joka toimitetaan suoraan lahjansaajan osoitteeseen!
Philips ei osannut kertoa, miten kuulokkeet saa liitettyä tv-laitteeseen, jossa ei ole Bluetooth-toimintoa.
Kyllä oli taas ajanhukkaa! Ensin yrität etsiä tietoa netistä, tehdä tilausta, käydä laitteen sivuilla.. Ei löydy vastauksia! Sitten jonottamaan puheluissa ja yli tunnin jälkeen ei ainuttakaan vastausta ole tullut!
Dna sentään yrittää selvittää ongelmaa ja lupasi soittaa seuraavana päivänä.
Outoa touhua silti Dna:llakin kun "tietosuojasyistä" en kuulemma saa ostaa omalla hetullani tunnistautuneena, omilla rahoillani maksavana lahjaa toiselle kotiin toimitettavaksi, vaikka tilaajana maksan itse sekä tuotteen että toimituskulut!
Elisalla ei näytä olevan vastaavaa ongelmaa eikä esim. Gigantilla.
Huhuh.. turhauttaa! Dna menettää monta asiakasta muille firmoille tuolla höperyydellään!
Muiden verkkokauppojen sivuilla kirjautunut asiakas voi vaihtaa toimitusosoitteeksi lahjan saajan osoitteen. Dna:lla tapahtuisi "tietosuojaongelma". Jep jep.
Heippa.
Soitto kolmeen firmaan ja tulos pelkkää tyhjää! Ei tullut vastauksia kysymyksiin:
Samsung asiakaspalvelu ei tiennyt miten pitkään Samsung A52 5G saa tietoturvapäivityksiä!? Ei tiennyt vaikka Samsung keulii yleensä pitkillä päivitysten saatavuuksilla.
Dna ei tiennyt miten Dna:n verkkokaupasta voi tilata lahjaksi toiselle tuotteen, joka toimitetaan suoraan lahjansaajan osoitteeseen!
Philips ei osannut kertoa, miten kuulokkeet saa liitettyä tv-laitteeseen, jossa ei ole Bluetooth-toimintoa.
Kyllä oli taas ajanhukkaa! Ensin yrität etsiä tietoa netistä, tehdä tilausta, käydä laitteen sivuilla.. Ei löydy vastauksia! Sitten jonottamaan puheluissa ja yli tunnin jälkeen ei ainuttakaan vastausta ole tullut!
Dna sentään yrittää selvittää ongelmaa ja lupasi soittaa seuraavana päivänä.
Outoa touhua silti Dna:llakin kun "tietosuojasyistä" en kuulemma saa ostaa omalla hetullani tunnistautuneena, omilla rahoillani maksavana lahjaa toiselle kotiin toimitettavaksi, vaikka tilaajana maksan itse sekä tuotteen että toimituskulut!
Elisalla ei näytä olevan vastaavaa ongelmaa eikä esim. Gigantilla.
Huhuh.. turhauttaa! Dna menettää monta asiakasta muille firmoille tuolla höperyydellään!
Muiden verkkokauppojen sivuilla kirjautunut asiakas voi vaihtaa toimitusosoitteeksi lahjan saajan osoitteen. Dna:lla tapahtuisi "tietosuojaongelma". Jep jep.
Heippa.
Viimeksi muokattu: