Asiakaspalvelut turhauttavat!

Liittynyt
16.11.2017
Viestejä
111
Eilen jouduin taas ihmettelemään, mistä eri firmojen ns. "asiakaspalvelijoille oikein maksetaan ja miten olematon heidän tietotaitotasonsa tehtävänsä hoitoon on!?

Soitto kolmeen firmaan ja tulos pelkkää tyhjää! Ei tullut vastauksia kysymyksiin:

Samsung asiakaspalvelu ei tiennyt miten pitkään Samsung A52 5G saa tietoturvapäivityksiä!? Ei tiennyt vaikka Samsung keulii yleensä pitkillä päivitysten saatavuuksilla.

Dna ei tiennyt miten Dna:n verkkokaupasta voi tilata lahjaksi toiselle tuotteen, joka toimitetaan suoraan lahjansaajan osoitteeseen!

Philips ei osannut kertoa, miten kuulokkeet saa liitettyä tv-laitteeseen, jossa ei ole Bluetooth-toimintoa.

Kyllä oli taas ajanhukkaa! Ensin yrität etsiä tietoa netistä, tehdä tilausta, käydä laitteen sivuilla.. Ei löydy vastauksia! Sitten jonottamaan puheluissa ja yli tunnin jälkeen ei ainuttakaan vastausta ole tullut!

Dna sentään yrittää selvittää ongelmaa ja lupasi soittaa seuraavana päivänä.

Outoa touhua silti Dna:llakin kun "tietosuojasyistä" en kuulemma saa ostaa omalla hetullani tunnistautuneena, omilla rahoillani maksavana lahjaa toiselle kotiin toimitettavaksi, vaikka tilaajana maksan itse sekä tuotteen että toimituskulut!

Elisalla ei näytä olevan vastaavaa ongelmaa eikä esim. Gigantilla.

Huhuh.. turhauttaa! Dna menettää monta asiakasta muille firmoille tuolla höperyydellään!

Muiden verkkokauppojen sivuilla kirjautunut asiakas voi vaihtaa toimitusosoitteeksi lahjan saajan osoitteen. Dna:lla tapahtuisi "tietosuojaongelma". Jep jep.
Heippa.
 
Viimeksi muokattu:
Samsung asiakaspalvelu ei tiennyt miten pitkään Samsung A52 5G saa tietoturvapäivityksiä!? Ei tiennyt vaikka Samsung keulii yleensä pitkillä päivitysten saatuvuuksilla.
A52 julkaistiin 19 maaliskuuta 2021 ja sille luvattiin 3 vuoden suuret Android-versiopäivitykset ja 4 vuoden tietoturvakorjaukset.


A52 5g saa tietoturvapäivityksiä neljännesvuosittain.
 
Dna sentään yrittää selvittää ongelmaa ja lupasi soittaa seuraavana päivänä.

Outoa touhua silti Dna:llakin kun "tietosuojasyistä" en kuulemma saa ostaa omalla hetullani tunnistautuneena, omilla rahoillani maksavana lahjaa toiselle kotiin toimitettavaksi, vaikka tilaajana maksan itse sekä tuotteen että toimituskulut!

Elisalla ei näytä olevan vastaavaa ongelmaa eikä esim. Gigantilla.

Huhuh.. turhauttaa! Dna menettää monta asiakasta muille firmoille tuolla höperyydellään!

Muiden verkkokauppojen sivuilla kirjautunut asiakas voi vaihtaa toimitusosoitteeksi lahjan saajan osoitteen. Dna:lla tapahtuisi "tietosuojaongelma". Jep jep.
Heippa.

Miksi sinne DNA:n kauppaan pitää kirjautua omalla hetulla? Eikö voi jättäö kirjautumatta, täyttäö lahjan saajan tiedot tilaajaksi ja maksaa omalla kortilla?

Osalla firmoista on ns. henkilökohtaisia etuja tai alennuksia voisiko tämä olla syynä ettei lahjaksi voi tilata suoraan?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 608
Viestejä
4 512 677
Jäsenet
74 421
Uusin jäsen
eetu2k

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom