Arvonta: Voita Gamdiasin pelivälinepakkaus tai pelikuulokkeet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Olen pelaillut eniten Mount & Blade: Warbandia, uusinta Bannerlordia odotellessa..
En ole ennen kuullut Gamdiasista
Totta kai tuotearvonnat kelpaavat!
 
Eniten on tullut pelailtua PUBGia. Merkki on itselle uusi ja tottakai arvonnat on jees!
 
Pääosin olen pelaillut Rocket Leaguea. Gamdias on täysin tuntematon merkki minulle. Tuotearvonnat kyllä käyvät, tulevat tuotemerkitkin samalla tutuiksi.
 
Eniten on tullut pelattua GTA V:tä.
Gamdiaksesta en ole ennen kuullut ja tuotearvonnoissa enemmän laatua kuin määrää.
 
Pelannut Battlefield 4, en ole kuullut tuotteista. Lisää arvontoja jatkossa.
 
CS:GOta pelannut. Gamdias tuntematon merkki minulle. Arvontoja saisi tulla lisää!
 
Enimmäkseen Homm 3 ja The Forestia. Kuulokkeina toimii reilut 10v vanhat ja sanka rikkoiset Sonyn mdr v-150 joten uusille olisi tarve.

En ole aiemmin kuullut ja arvostelut on aina kivoja.
 
HOI4 ja CIV5
En ole gadnen tuotteista ennen kuullut mutta mielelläni testaan
 
Overwatchia tullut pelattua, jos vielä pääsis samalle tasolle mitä oli ennen työllistymistä. Gamdiasta en kyllä ole kuullut ja ainahan arvonnat on kivoja.
 
CS:GO tullut enimmäkseen pelailtua, eikä ole tuttu tämä Gamdias, arvontojen suhteen olen neutraali kun ei niistä koskaan kuitenkaan voita mitään, ei niistä silti haittaakaan ole vaikka olisi enemmänkin.
 
Battlefield 1
Mass Effect Andromeda
Diablo 3

Nyt arvottavat tuotteet on kyllä ihan vieraita otselle. Ja kyllä, Kyllä toivoisin lisää arvontoja, vaikka kerran kuussa.
 
Cold Waters
NieR: Automata
GE2RB

En kyllä ole kuullut Gamdiasista ennen. Mielestäni arvonta kerran kuussa olisi aika hyvä, antaisi paljon mahdollisuuksia tehdä porukkaa iloisiksi :tup:
 
Eniten on tullut pelailtua nyt kesällä Hearthstonea mobiilisti. En ole ennen kuullut Gamdiasin tuotteista. Ja lisää tuotearvontoja io-techiin, kyllä kiitos! :)
 
Titanfall 2 on enimmäkseen mennyt. Vieras on merkki mutta nytpä tiedän!

Arvota silloin tällöin pitää lukijat varpaillaan:psmoke:
 
Bf1stä tullut pelailtua ja gamdias ei ole tuttu. Arvonnat kivoja vaikka mitään koskaan voitakaan
 
"mitä peliä olet kesällä enimmäkseen pelaillut"
Darkest Dungeon (+ The Crimson Court DLC)

"oletko kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista"
En.

"Ja kaipaatko lisää tuotearvontoja io-techiin."
Gimme gimme gimme, I need some more! Gimme gimme gimme, Don't ask what for!
 
Empä ole kesällä ehtinyt PC:llä pelaileen. On minulle uusi tuotemerkki. Ja toki arvonnat kiinnostaa
 
mitä peliä olet kesällä enimmäkseen pelaillut, oletko kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista ja kaipaatko lisää tuotearvontoja io-techiin.

Pelaillut Zeldaa, en ole kuullut aikaisemmin ja ehdottomasti lisää arvontona.
 
FF9 ja crash bandicoot.
En ole kuullut aiemmin.
Arvonnat ovat tervetulleita.
 
Enimmäkseen pelannu dotaa, en ole aikaismemin kuullut ja lisää arvontoja totta kai! :hungry:
 
Pupipeekeetä tullu väännettyä, fps:ää odotellessa. Ei oo tuttu valmistaja ja nämä arvonnathan on aina kivoja.
 
Viime aikoina tullut pelattua DOOMia, Witcher 3:sta ja Assetto Corsaa. Gamdia on ihan uusi tuttavuus. Lisää vaan arvontoja!
 
Ostin FarCry3:n alesta ja pelasin läpi
En ole kuullut ennen
Kyllä, arvonnat ovat aina kivoja
 
Aika vähiin jäänyt pelaaminen, mutta wreckfestiä ja my summer caria on tullut hieman hakattua.

On kyllä merkkinä ihan uusi tuttavuus.

Jeps, arvonnat on aina jees!
 
Witcher 3:sta on tullut pelailtua hieman. Gamdias on merkkinä tuntematon, tuotekuvat eivät ainakaan ensinäkemältä vakuuttaneet gaming-hypellään, toivottavasti laatu ja tuntuma on kohdillaan. Tuotearvonnat käy aina.
 
Joutessaan C&C Generalsia naksutellut. Merkki tuntematon, en ole aiemmin kuullut. Tuotearvonnat tervetulleita.
 
Kesä mennyt PUBG merkeissä. Valmistaja ei ole entuudestaan tuttu ja arvonnat aina hyviä :tup:
 
Kesä mennyt PUBG merkeissä. Gamdia ei ole entuudestaan tuttu ja arvonnat aina hyviä!
 
Kesä on menny pääasiassa Rising storm 2:n parissa, Gamdia itselle uusi tuttavuus. Arvontoihin osallistuu mielellään enemmänkin.
 
Eniten aikaa mennyt Kerbal Space Programmin parissa. En ole kuullut aiemmin. Arvonnat ovat kivoja, eli kyllä.
 
Paladins, tietokoneella ja pleikkarilla. Täysin tuntematon merkki. Kyllä arvontoja lisää!
 
Ihan uusi tuttavuus tällainen brändi meikälle. Pubgia tullu pelailtua tässä reipas 100 tuntia.
Joo, kaikkea lisää :)
 
Chrono triggeriä ja factoriota on tullut kesällä mätettyä. Ja gamdiasista ei ole kuullut aiemmin, sekä kyllähän tänne arvontoja voi pistää.
 
Uutta Preytä on nyt tullut tykitettyä, mutta ajallisesti taitaa Mass Effect Andromeda viedä voiton. Omistin aiemmin näyttöön kiinnitettävän kuuloketelineen, jossa oli USB-hubi, mutta sen enempää en tuotemerkkiä tunne. Uutudet kelpaa aina! Tuotearvonnat ovat kiva tapa saasa lisätietoa uusista tuotteista ja merkeistä. Kiitos lisää.
 
Enimmäkseen overwatchia ja bäfä 1 tullu pelattua.Gamdiaksesta olen kuullut,en omistanut kylläkään.Arvonnat kelpaa aina.:tup:
 
Onhan sitä nyt tullu pelailtua kaikkea :) En ole kuullut ennen(mistäköhän tämmönen aukko sivistykseen on päässyt syntymään ;D )
Ja onhan ne arvonnat aina kivoja(vielä kun voittaisikin jotain... )
 
Diablo 3:n kanssa on aikaa kulunut jonkin verran. Gamdiasta en ole ennen kuullut, mutta uudet vaihtoehdot välineissä ovat aina tervetulleita. Ja ehdottomasti lisää arvontoja!
 
Kyllä ne tuote arvonnat aina kelpaa! Enimmäkseen olen tässä kesällä pelaillut Xcom 2:sta ja yllättävän koukuttavaa ilmaispeliä nimeltä Crossout. Nyt olisi tavoitteena saada juuri perustettu suomi-klaanimme kasvamaan.

Enpä ole minäkään aiemmin Gamdiaksen tuotteisiin törmännyt.
 
Kyllä se kesä kuluu smiten parissa. Joo ja en oo kuullu mitään valmistajasta aikaisemmin
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 204
Viestejä
4 452 645
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom