Arvonta: Voita Gamdiasin pelivälinepakkaus tai pelikuulokkeet

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Battlefield 1/4 on tullut pelailtua ja Vivellä testailtua laikenlaista. Gamdiasista kuulen ensimmäistä kertaa. Tuotearvontoja voisi tulla lisää :)
 
Jos lähdetään katsomaan steamin puolelta, niin Lähiaikojen pelatuin "peli" olisi wallpaper engine, mutta sitten jos lähdetään katsomaan ihan pelkästään pelejä, eikä näitä "ohjelmistoja pelien seassa", niin tällöin se varmaan olisi Superdimension Neptune VS Sega Hard Girls.

Ei, en ole koskaan kuullutkaan koko Gamdiasista missään muodossa, ja kyllä toivoisin lisää tuotepalkintoja sisältäviä arvontoja sivustolle.
 
Yllättäen pubg on tullut pelailtua ja satunnaisesti hearstonea. Uuden ryzen 1700 ja nvidia 1080 ti kokoonpanolla tullut mukavasti pelitehoja.

Gamdias on mulle aivan uusi merkki. Mielenkiinnolla odotan tuotearvosteluja.
 
Playerunknown's Battlegroundia lähinnä pelannut. En ole kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista ja kaipaan lisää tuotearvontoja io-techiin.
 
DOOMia olen tainnut pelailla eniten. En ole kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista ja kaipaan lisää tuotearvontoja io-techiin.
 
Diablo 3:sta on tullut eniten pelailtua. Eipä ole tuttu tuotemerkki tuo Gamdias ja toki tuotearvonnat kelpaavat.
 
Kesällä on tullut pelailtua vähemmän kuin yleensä. Pelattua on tullut aika tasaisesti rFactor 2, Payday 2 ja Overwatch.
Gamdiasta en oo kuullu.
Kukapa ei pitäisi mahdollisuudesta saada ilmaisia tavaroita?
 
En ole juuri hetkeen kerennyt pelailla ( eri pelien benchmarkkeja tullut ajeltua kun oon hakenut viimeisiä tehon murusia vanhasta Asus strix gtx970:sesta). Ja toivoisin lisää tuotearvosteluja tänne. En ole kuullut aikaisemmin gamdiasin tuotteista.
 
My sunmer car ja ultima online on ollut tämän kesän pelit. Ensimmäistä kertaa kuulen. Arvonnat on aina tervetulleita.
 
Pienoinen ihme kyllä mutta, pelasin just läpi sellasen halvatun ärsyttävillä kontrolleilla varustetun "antiikin patinaa" :) uhkuvan, mutta todella miellyttävällä tarinalla varustetun pelin nimeltä Remember me! Eipä ole POP:ppien jälkeen tullut pelailtua vastaavan oloista genreä! Huomasin steam listastani että oli jäänyt välistä ja tahkosin sen tuossa nopsakkaan läpi. FPS:ssät on nyt kiireiden takia vähän jäänyt, mutta Rocksmith on ja pysyy! En muuten oo kuullut. Lisää kilpailuita.
 
Eniten on tullut pelattua ArmA kolmosta ja Mount & Blade warbandia, M&B kakkosta odotellessa.
Gamdiasin tuotteista en ole ennen kuullut. Tietenkin romuarvonnat on mukavia. Eihän sitä tiedä vaikka joskus jotain voittaisikin :-D
 
Elite Dangerous. En ole koskaan kuullutkaan mistään Gamdiasista, ainakaan muistaakseni. Ja tottakai!
 
Olen kesällä enimmäkseen pelaillut Planet Nomadsia, en ole kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista ja kaipaan lisää tuotearvontoja io-techiin (kunhan arvontaan saannin edellytyksenä ei ole siitä jutun kirjoittaminen io-tech:kiin (ts jos firma antaa tavaraa arvontaan ilman mitään sitoumuksia niin on muuten ei)).
 
Fallout 4 kaikkine lisäosineen on ollut tän kesän agendana.
Ikinä kuullutkaan Gamdiasta.
En oikein oo ihan varma tuosta arvontahässäkästä.
Jos teille tulee jotain testikappaleita ja promojuttuja, niin sitten muttei oikein muuten tuossa taida olla järkeä.
 
Kesällä olen pelannut enimmäkseen Dragon Age: Originsia lisukkeineen (läpi jo pelattu!) ja Hearthstonea. Nyt on menossa Dragon Age 2.

En ole ikinä kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista ja olisi mukava saada lisää tuotearvontoja tänne!
 
Overwatch on enimmäkseen koneella pyörinyt.
Gamdias ei ole entuudestaan tuttu.
Todellakin lisää tuotearvontoja!
 
Dirt Rally ja F1 2016 on olleet tänä kesänä työn alla. Gamdias on täysin uusi tuttavuus.

Kyllähän tuotearvonnat aina ovat kivoja niin kauan kuin suurin osa uutisista pysyy oikeana sisältönä. Olishan tähänkin voinut vaikka laittaa jonkun nopeen esittelyn tai vaikka unboksausvideon noista Gamdiasin kamppeista lisäksi.
 
Skyrim tuli aloitettua uudestaan ja se on suurimman osan peliajasta vienyt. Tuon lisäksi kavereiden kanssa Overwatchia hieman tahkonnut.

Täysin uusi merkki.

Arvonnat aina mukavia, voi olla enemmänkin.
 
CS. Gamdias ei ole ennestään tuttu ja arvonnathan on aina nasta juttu :P
 
Eipä ole tullut tänäkesänä pelailtua. Eka kertaa kuuleen Gamdiasta. Tuotearvostelut ihan jees.
 
CoH2 saa edelleen eniten peliaikaa PC:llä. Ensimmäinen kerta kun kuulen Gamdias merkin. Tuotearvonnat kelpaavat aina.
 
Uusin Zelda on vienyt eniten aikaa kesästä.
Gamdiasta kuulin ekaa kertaa näkemällä io-techin mainosbannerin.
En kaipaa arvontoja, jos ne vievät yhtään aikaa tai laatua pois varsinaisista uutisista.
 
Enimmäkseen tullut pelailtua LoL (League Of Legends) ja PUBG (Player Unknown´s Battlegrounds).
Ennen en ole kuullut moisesta merkistä mutta mieluusti kokeilisin.
Ja tottakai tuotearvonnat ovat tervetulleita!
 
Hyvin vähän on tullut kesällä pelattua, mutta eniten varmaan Shadow Warrior 2:sta pienissä pätkissä kerrallaan. Gamdias ei ole entuudestaan tuttu ja tuotearvontoihin osallistun jatkossa mieluusti useamminkin!
 
PlayerUnknown's Battlegrounds on tullut pelattua lähes yksinään. Kylkeen BF4, ja jonkin verran D3.
En ollut kuullut Gamdias:ista, ja arvonnat on aina tervetulleita. :)
 
Olen pelaillut eniten Overwatchia, Gamdias on minulle tuntematon merkki, mutta kaipaan kyllä enemmän arvontoja sivustolle.
 
Pelailtuu on tullut Europa Universalis IV:tä ja Skyrimin Enderal modia. Enpä ole aiemmin mistään Gamdiaksesta kuullut. Arvonnat on kyllä ihan kivoja.
 
Darkest Dungeoniin on tullut upotettua varmaan eniten aikaa viime aikoina.

En ollut kuullut Gamdiaksesta aiemmin mutta nyt olen joten sinänsä onnistunut mainoskampanja.

Kyllähän niitä arvontoja voi jatkossakin järjestää.
 
Rainbow Six Siegeä tullut vähäiset tunnit pelattua.
Kuullut olen, mutta aika tuntematon
Ja juu :tup: kunhan ei oo muusta pois?
 
Kesällä oon pelannu käytännössä pelkästään Overwatchia. Gamdiasista en ole koskaan ennen kuullutkaan ja onhan arvonnat aina ihan kivoja.
 
Varmaankin Arma 3 on ajallisesti tullut eniten pelattua kavereiden kanssa.
En ole kuullut tästä valmistajasta.
Arvontoja saa toki olla :)
 
Itsellä tullu pelattua Overwatchia sekä Witcher 3:sta ehkä enempi Witcheriä. En ole aiemmin kyseisen firman tuotteista edes kuullut, arvonnat on ihan jees.
 
Hearthstonea, Starcraft II ja Playerunknown's Battlegroundsia. En ole kuullut aikaisemmin Gamdiaksesta ja arvonnat on aina plussaa.
 
Pakko myöntää että merkistä ei ole mitään hajua :)
Koko kesä on mennyt rocket leaguen parissa ja samaa rataa tuntuu jatkuvan
 
Heroes of might and magic 2. Johan sekin peli on jo 20v.
En ole kuullut Gamdiaksen vehkeistä enkä kaipaa lisää arvontoja.
 
Diablo 2 tullut pelailtua kesän ajan hieman liikaakin :P En ole kys. merkistä ennen kuullutkaan, joten kiva olisi päästä testaamaan merkin tuotteita :) Ja kyllä arvonnoille
 
Insurgencyä ja Playerunknowns battlegroundsia pelaillut. En ole kuullut. Arvonnat tietenkin tervetulleita.
 
Olen kesällä enimmäkseen pelaillut Super Mario Brosia, en ole kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista ja kaipaan lisää tuotearvontoja io-techiin.
 
enimmäkseen pelaillut playerunknown's battlegroundsia, en ole kuullut Gamdiasin tuotteista ja kaipaan lisää tuotearvontoja io-techiin
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjut
253 843
Viestejä
4 411 344
Jäsenet
73 261
Uusin jäsen
Havihazard

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom