Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Mites Canesten naisten pillulääke? Tulee mieleen joku koirille tarkoitettu.
Pillulääke- ja kakkaamistuotemainokset ovat yleensäkin ärsyttäviä. Jotenkin ihmeellisesti allergialääkemainokset on saatu tehtyä vielä ärsyttävämmiksi. Lisäksi nehän ovat asiakkaalle vielä turhempia, koska käyttötarve on joka tapauksessa selkeä eikä mitään todellisia eroja oikein voi mainoksista päätellä.
 
Mites Canesten naisten pillulääke? Tulee mieleen joku koirille tarkoitettu.

Dubatut mainokset yleensäkin, tarviiko kertoa enempää.

Onko Canesten se "emätinpuikko emättimeen"?
Dubatuista mainoksista vitutuskäyrää nostaa se, miten nähdäkseni kaikissa missä tarvitaan tietynikäistä pikkupoikaa on se sama saatanan kiharatukka poika (Kinder, Nutella jne. tai sitten nämä tulee jostain samasta saksalaisesta mainostoimistosta joka rekrytoi tuollaisia joka naisen ihannelapsia jotka on teennäisen iloisia ja hyvägeenisiä arjalaisia).
 
Onko Canesten se "emätinpuikko emättimeen"?
Dubatuista mainoksista vitutuskäyrää nostaa se, miten nähdäkseni kaikissa missä tarvitaan tietynikäistä pikkupoikaa on se sama saatanan kiharatukka poika (Kinder, Nutella jne. tai sitten nämä tulee jostain samasta saksalaisesta mainostoimistosta joka rekrytoi tuollaisia joka naisen ihannelapsia jotka on teennäisen iloisia ja hyvägeenisiä arjalaisia).

Eiköhän noihinkin mainoksiin ala ilmestymään etnisempää porukkaa, ja ihme ettei vielä ole Muuten hyviä pointteja mitkä myös vituttaa, mutten ole tietoisesti kiinnittänyt huomiota noissa lapsissa.

Edit: Ikea ja nicorette mainoksissa löytyy n..

Joo, Canesten on se emätinpuikko. Canis = koira.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä muutaman vuoden takainen Bafucin-mainos oli sangen rasittava. Ärsyttävä laulu, mutta vielä ärsyttävämpi on tuo pallon pompottelu pään päällä, joka on aivan älyvapaa lisäys ja vieläpä surkealla CGI:llä tehty. Nainen tosin miellyttää silmää.
 
Ei nyt ole linkkiä laittaa, mutta joka keväiset oppilaitoksien mainokset, joita youtubessa vilisee on kyllä aivan uskomatonta kuraa. Jäätävin ehkä se, missä poika ja tyttö vain seisoo laiskasti tekemättä mitään. Jäi vain mielikuva, että jos et muualle kelpaa, niin tänne voi tulla lorvimaan.
 
Tällä hetkellä radiossa ärsyttää;

Se juustomainos missä "juusto on kevyempää ilman reikiä" tjs. ja Telian 5G "made in finland" -renkutus.

Ei tosin yhtä ärsyttävä mitä radioversio
 
Röh röh. Nyt ne saatanat DNA:lla kopioivat Telian touhut.

Telialla on se piirretty 5G-hiihtosankari, joka ohittelee muita laduilla. Nyt DNA:lla on joku animesupahpowah 5G-henkilö vastaavanlaisessa roolia, tosin ilman latua. Kenelle nämä mainokset edes on suunnattu? Maastohiihtoa seuraaville varhaisteineille?
 
Muutenkin koko 5G-öyhötys on helvetin typerä kun eihän tuota verkkoa ole vielä oikeasti juuri missään. Peittoalueet vastaa ostoskeskuksen tai mäkkärin ilmaista Wifi-verkkoa. Vastaavaa öyhötys oli 4G lanseerauksessa ja silloin 3G DC verkkoa mainostettiin 4G:nä. Sentään sen peittoalue saatiin kohtalaiseksi hyvinkin lyhyellä aikataululla.
 
Viimeaikoina tullut vastaan pari erityisen ärsyttävää mainosta: Fairyn animoitu mainos. Bob Marleyn "Three Little Birds":n käyttö jonkun helvetin astianpesukonemainoksen yhteydessä ärsyttää, mainoksen lässyttävän ääninäyttelyn lisäksi. Every little thing's going to be alright.... Onko se astioiden likaisuus niin iso huoli, että tarvitaan Marley vakuuttelemaan kaiken sujuvan hyvin? Tai ehkä mainostoimistossa ei ole osattu englannin kieltä ja tykätty vaan melodiasta. Ylipäänsä ärsyttää klassisten kappaleiden pilaaminen mainoskäytössä. Varsinkin klassista musiikkia itsessään on vaikea kuunnella ilman mielikuvia mainoksista.

Toinen on se Stadiumin "kiitos hiljaisuudesta". Niin laskelmoitu ja katsojia aliarvostava mainos, että tuntuu kuin joku mainostoimiston hipsteri ripuloisi suoraan korvaan sitä katsoessa.

Se S-ryhmän pitkä mainos, jossa höpötetään jotain suomalaisuudesta ja kuvataan isoa kivenlohkaretta menee samaan kategoriaan tuon Stadiumin mainoksen kanssa. Valitettavasti ketjua on vähän vaikea boikotoida, vaikka teen muutenkin melkein kaikki hankinnat muista liikkeistä.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeaikoina tullut vastaan pari erityisen ärsyttävää mainosta: Fairyn animoitu mainos. Bob Marleyn "Three Little Birds":n käyttö jonkun helvetin astianpesukonemainoksen yhteydessä ärsyttää, mainoksen lässyttävän ääninäyttelyn lisäksi. Every little thing's going to be alright.... Onko se astioiden likaisuus niin iso huoli, että tarvitaan Marley vakuuttelemaan kaiken sujuvan hyvin? Tai ehkä mainostoimistossa ei ole osattu englannin kieltä ja tykätty vaan melodiasta. Ylipäänsä ärsyttää klassisten kappaleiden pilaaminen mainoskäytössä. Varsinkin klassista musiikkia itsessään on vaikea kuunnella ilman mielikuvia mainoksista.

Toinen on se Stadiumin "kiitos hiljaisuudesta". Niin laskelmoitu ja katsojia aliarvostava mainos, että tuntuu kuin joku mainostoimiston hipsteri ripuloisi suoraan korvaan sitä katsoessa.

Se S-ryhmän pitkä mainos, jossa höpötetään jotain suomalaisuudesta ja kuvataan isoa kivenlohkaretta menee samaan kategoriaan tuon Stadiumin mainoksen kanssa. Valitettavasti ketjua on vähän vaikea boikotoida, vaikka teen muutenkin melkein kaikki hankinnat muista liikkeistä.

Noi pitkät, kovan rahan mielikuvamainokset on pidemmän päälle tosi ärsyttäviä. Voisivat tosin kyllä toimiakin ihan kohtuu hyvin ilman liiallista toistoa. Tuo Stadiumin meni todella överiksi todella nopeasti, samoin kuin kaikki muutkin pandemiaan vetoavat lässytysmainokset.

Kiinnostaisi tietää onko tuo S-ryhmän mainoksessa käytetty musiikki sattumalta vai tarkoituksellisesti Hans Zimmeriä?

S-ryhmä:


Hans Zimmer: Time (Inception)
 
Onneksi täällä ei sentään ole ihan samanlaista kuin jenkkilässä, ainakaan vielä. Usein näkee tätä:

- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia

Ja niin edelleen.


:)

Joo, paitsi näyttää olevan. Esim. disney+ palvelussa, kun katsoo "uskomaton eläinlääkäri pol" ohjelmia, niin niissä ei ole mainoksia, mutta ne ennen ja jälkeen mainoksien jutut on edelleen jätetty siihen ohjelmaan

:sfacepalm:
 
Foodoran TV-mainos, jossa annetaan ymmärtää, että eihän kukaan tarvitse enää asunnossa keittiötä kun on Foodora. Aivan älytön.
Tämä. Niin idioottimainen että en käyttäisi palvelua vaikka se toimisikin siellä missä asun. Äänestän sormillani kanavaa vaihtamalla kun tämä silmähappo tulee telkkarista.
 
Tämä uusi Dronspot kissojen matolääke radiomainos on kyllä rasittava. Tämä missä koko mainos luetaan "voihkien".
 
Youtubessa paskin mainos pitkään aikaan oli Imatran tms. mainos, jossa karvahattupäinen retardiukko veti jotain rap-tyylistä paskaa. Myötähäpeä oli niin vahva, että ei pystynyt kertaakaan kattomaan loppuun. Onneksi meidät armahdettiin ja mainoksen näyttö loppui.
 
Tiersygen, tasapainottaa silmien kyynelkalvoa. Vain suihkaus ja tiersygen.
 
Tens mainos, radiosta kuultuna: auttaa raskauskipuihin, synnytyskipuihin, päänsärkyyn ja kait kaikkeen mikä liittyy pilluun.

Googlella löytyy vaan jotain omroniin liittyvää, ei jäänyt radiomainoksesta niin tarkkaan mieleen. No ei kosketa itseä nuo ongelmat toisaalta.
 
Lidl Plus mainokset on aivan kaameita. Varsinkin se spotifyssa pyörivä mainos, joka menee näin : Lidl Plus on äppi. Saa käyttää mut ei oo pakko.

Linkki vielä mainokseen :
 
Ei nyt ehkä boikottikamaa, mutta oli jääny riisiä paketti keittiön pöydälle. Välittömästi alitajunnasta rupesi soimaan "Risella, Risella. Suomen suosituin riisi on Risella." Selkeesti onnistunut jingle kun noin tehokkaasti palaa. Hieman ärsyttävää.
Tämähän soi päässä muodossa "Suomen suosituin käynti on kusella."
 
Ei tule katsottua telkkaria tai kuunneltua radiota ja netissä on blokkerit päällä. Eipä siis ärsytä mainokset.

Ärsyttäviä rallatuksiahan noi mainokset tuppaa olemaan koska ne jää paremmin ihmisten päähän.
 
Foodora saa vitutuksen aikaan välittömästi idioottimaisella toistollaan. En varmasti tule käyttämään palvelua koskaan.
Toisto yleensä nakertaa ainakin omaa mieltä. Ei varmaan mitään kokonaiskuvaa noilla miten esim radiokanavilla mainokset soi. Jos hyppii kanavilla biisien välillä saattaa hyvin kuulla saman mainoksen useampaan kertaan 15min sisään.
 
En kuullut minkä firman mainos oli kyseessä mutta joku radiomainos missä alussa ja lopussa joku perkeleen herätyskellon piipitys. Mietin töissä että mikä helvetti täällä piippaa vähän väliä kun radio oli just sellaisella volyymillä että muuten se hukku taustalle mutta sen helvetin piipauksen kuuli ihan selkeästi.
 
Mikähän mainos kanssa oli radiossa eräänä päivänä, jossa nainen selittää mikki suussa niin, että kaikki maiskutukset kuului korostetusti. En tiedä yritettiinkö siinä jotain asmr efektiä, mutta lähti ärsyttämään niin nopeaan, että piti kanavaa vaihtaa.
 
En kuullut minkä firman mainos oli kyseessä mutta joku radiomainos missä alussa ja lopussa joku perkeleen herätyskellon piipitys. Mietin töissä että mikä helvetti täällä piippaa vähän väliä kun radio oli just sellaisella volyymillä että muuten se hukku taustalle mutta sen helvetin piipauksen kuuli ihan selkeästi.
Samoin saisivat kieltää kaikki mainokset, joissa kuuluu jotain liikenteessä mahdollisesti huomiota vaativia ääniä, kuten hälytysajoneuvojen sireenejä, tööttäilyä tai auton kojelaudan kaikenlaisia pimahduksia ja piipityksiä.
 
EIKUN MORJESTA PÖYTÄÄN EIKUN MORJESTA PÖYTÄÄN EIKUN MORJESTA PÖYTÄÄN SE ON PUU-II-LO.
Pelkästään mainoksen takia olin hyvin lähellä välttää kokonaan käymästä Puuilossa ikinä - en edes tiennyt mikä firma se on eikä mainos houkuttanut selvittämään. Kuitenkin hakutuloksen perusteella löytyneen sopivan tuotteen hakemista varten olen pandemian aikana pari kertaa käväissyt, ja huomannut konseptin jotenkin hiuksenhienosti jännittäväksi. Se on jonkinlainen aikamatka menneisyyteen. Muut halvan romun kaupat olivat vähän saman oloisia joskus pari vuosikymmentä takaperin ennen kuin niitä alettiin siistiä laadukkaamman oloisiksi. Puuilo on edelleen ihan aito B-luokan liike. Onhan niitä muitakin mutta käyvät vähiin. Kaikki ruokakaupatkin alkavat tiettyjä kummajaisia ja vähemmistöketjuja lukuun ottamatta olla oudon premiumia. Ei ole enää edes moskovan-kauppaa, joka oli loppuun asti jotenkin huono ja kuppainen vaikka senkin nukkavieru muinoin kuolleiden neuvostojohtajien ilmavaivoja muistuttava pintaolemus pääosin loppua kohti katosikin. Jopa Lidl on nykyään hirveän siistin ja laadukkaan oloinen. Jotain todella köyhää kaivattaisiin tilalle. Muistoja ajasta, jolloin jopa S-market näytti aseman vessalta vaikka uutta vuosituhatta elettiin.

Toki sen halvan romun laatu on parantunut lähes kautta linjan ja sikäli Puuilon tavara ei vastaa sitä menneisyyden kokemusta. Samaa keskitason kiinaa(ja jonkin verran ö-luokkaa tai välillä premiumia) se tietty tuoteskaala(en tarkoita kaikkea vaan sitä tiettyä honkkarikrääsää) pikaisen havainnon mukaan on kuin Mätänetissa, Nils Holgerssonilla tai Mr. Tokmannilla, vaikka tietysti valikoima vaihtelee ja myymälän olemus aivan eri näissä kaikissa. Ja MORJESTA PÖYTÄÄN!

Samoin saisivat kieltää kaikki mainokset, joissa kuuluu jotain liikenteessä mahdollisesti huomiota vaativia ääniä, kuten hälytysajoneuvojen sireenejä, tööttäilyä tai auton kojelaudan kaikenlaisia pimahduksia ja piipityksiä.
Tämähän se on. Pitäisi ymmärtää, että radiota kuunnellaan nimenomaan autossa, nykyään vielä korostuneesti koska suuri osa kuuntelijoista ei koskaan ikinä milloinkaan enää tee sitä muualla. Helvettiin ne häröäänet, etenkin liikenteeseen viittaavat.

Foodora saa vitutuksen aikaan välittömästi idioottimaisella toistollaan. En varmasti tule käyttämään palvelua koskaan.
Harmillisesti se on varsin laajalti ainoa(helppo) vaihtoehto, jos haluaa tilata mättöä kotiin asti. Toki saattaa olla muitakin syitä olla käyttämättä sitä, kuten käsittääkseni epäreilu voitonjako välittäjän ja palvelun tuottajan välillä. Itsehän kuitenkin käytän sitä, koska ensinnäkin olen autisti enkä halua puhua puhelimeen, toiseksi usein on pientä kielimuuria ja kolmanneksi tiedän liian monesta hommasta, miksi tilausten tekeminen ja vastaanottaminen puhelimitse on perseestä. Lisäksi etenkin näinä aikoina käteismaksu ei ole kätevää, ja siihen tulee ainakin varautua ellei käytetä verkkomaksua. Tähän tietysti joku sanoisi, että älä tilaa kallista pikaruokaa kotiin, kerrytä kiloja ja mahdollisesti ripuloi, ja olisi tavallaan oikeassa.
 
Viimeksi muokattu:
Pelkästään mainoksen takia olin hyvin lähellä välttää kokonaan käymästä Puuilossa ikinä - en edes tiennyt mikä firma se on eikä mainos houkuttanut selvittämään. Kuitenkin hakutuloksen perusteella löytyneen sopivan tuotteen hakemista varten olen pandemian aikana pari kertaa käväissyt, ja huomannut konseptin jotenkin hiuksenhienosti jännittäväksi. Se on jonkinlainen aikamatka menneisyyteen. Muut halvan romun kaupat olivat vähän saman oloisia joskus pari vuosikymmentä takaperin ennen kuin niitä alettiin siistiä laadukkaamman oloisiksi. Puuilo on edelleen ihan aito B-luokan liike. Onhan niitä muitakin mutta käyvät vähiin. Kaikki ruokakaupatkin alkavat tiettyjä kummajaisia ja vähemmistöketjuja lukuun ottamatta olla oudon premiumia. Ei ole enää edes moskovan-kauppaa, joka oli loppuun asti jotenkin huono ja kuppainen vaikka senkin nukkavieru muinoin kuolleiden neuvostojohtajien ilmavaivoja muistuttava pintaolemus pääosin loppua kohti katosikin. Jopa Lidl on nykyään hirveän siistin ja laadukkaan oloinen. Jotain todella köyhää kaivattaisiin tilalle. Muistoja ajasta, jolloin jopa S-market näytti aseman vessalta vaikka uutta vuosituhatta elettiin.
Puuilon brändi on muutenkin outo. Nimi ei vastaa yhtään sitä mitä liikkeessä myydään.

Mutta esimerkiksi itärajalta löytyy kyllä vieläkin epäsiistimpiä (krääsä-)kauppoja, joten ei toi ole edes sitä pahinta ö-luokkaa.

Kovin modernina en kyllä pidä Tokmanniakaan. Kontrasti on kyllä selvä kun vertaa vaikkapa juuri Suomeen rantautuneeseen Rustaan, joka tuli osittain Hong Kong-liikkeiden tilalle, jotka nekin olivat aiemmin yhtä vanhahtavia kuin Tokmanni.
 
Pelkästään mainoksen takia olin hyvin lähellä välttää kokonaan käymästä Puuilossa ikinä - en edes tiennyt mikä firma se on eikä mainos houkuttanut selvittämään. Kuitenkin hakutuloksen perusteella löytyneen sopivan tuotteen hakemista varten olen pandemian aikana pari kertaa käväissyt, ja huomannut konseptin jotenkin hiuksenhienosti jännittäväksi. Se on jonkinlainen aikamatka menneisyyteen. Muut halvan romun kaupat olivat vähän saman oloisia joskus pari vuosikymmentä takaperin ennen kuin niitä alettiin siistiä laadukkaamman oloisiksi. Puuilo on edelleen ihan aito B-luokan liike. Onhan niitä muitakin mutta käyvät vähiin. Kaikki ruokakaupatkin alkavat tiettyjä kummajaisia ja vähemmistöketjuja lukuun ottamatta olla oudon premiumia. Ei ole enää edes moskovan-kauppaa, joka oli loppuun asti jotenkin huono ja kuppainen vaikka senkin nukkavieru muinoin kuolleiden neuvostojohtajien ilmavaivoja muistuttava pintaolemus pääosin loppua kohti katosikin. Jopa Lidl on nykyään hirveän siistin ja laadukkaan oloinen. Jotain todella köyhää kaivattaisiin tilalle. Muistoja ajasta, jolloin jopa S-market näytti aseman vessalta vaikka uutta vuosituhatta elettiin.

Toki sen halvan romun laatu on parantunut lähes kautta linjan ja sikäli Puuilon tavara ei vastaa sitä menneisyyden kokemusta. Samaa keskitason kiinaa(ja jonkin verran ö-luokkaa tai välillä premiumia) se tietty tuoteskaala(en tarkoita kaikkea vaan sitä tiettyä honkkarikrääsää) pikaisen havainnon mukaan on kuin Mätänetissa, Nils Holgerssonilla tai Mr. Tokmannilla, vaikka tietysti valikoima vaihtelee ja myymälän olemus aivan eri näissä kaikissa. Ja MORJESTA PÖYTÄÄN!

Löytyy niitä sellaisiakin halpakauppoja vielä, joille ei ole edes tuollaista Puuilon kaltaista alkeellista katalogi-perusteista verkkokauppaa. Tampereella on Kodin Ykkösen vanhoissa tiloissa Turtolassa Puuilon lisäksi Löytötex, jonka retro-verkkosivut antaa hyvän kuvan siitä mitä myymälässä on odotettavissa: Etusivu | Löytötex

Vielä kun Valintatalo oli n. 5v sitten pystyssä, niiden vanhemman pään myymälät oli myös melkoinen aikamatka 1990-luvulle.

EDIT: Jottei mennä ihan aiheen ohi, niin on lisättävä että Oatlyn mainonta ja markkinointi on nykyään niin vastenmielistä, että en halua kokeilla heiltä mitään uutuustuotteita. Vanhoista suosikeista ei voi luopua, iKaffe on parasta kahviin nyt ja aina, mutta en ehkä huutele ja ylistä sen ilosanomaa tuttavapiirissä samaan tapaan kuin joskus aiemmin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Puuilon brändi on muutenkin outo. Nimi ei vastaa yhtään sitä mitä liikkeessä myydään.

Mutta esimerkiksi itärajalta löytyy kyllä vieläkin epäsiistimpiä (krääsä-)kauppoja, joten ei toi ole edes sitä pahinta ö-luokkaa.

Kovin modernina en kyllä pidä Tokmanniakaan. Kontrasti on kyllä selvä kun vertaa vaikkapa juuri Suomeen rantautuneeseen Rustaan, joka tuli osittain Hong Kong-liikkeiden tilalle, jotka nekin olivat aiemmin yhtä vanhahtavia kuin Tokmanni.

Puuilon rallatus on mielestäni erittäin hyvin onnistunut.

Puuilo ei nimestään huolimatta ole puutuotekauppa vaan halpatavarakauppaketju. Nimen alkuperää etsiessä on mentävä ajassa taaksepäin vuoteen 1982, jolloin Markku Tuomaalan vanhemmat perustivat yrityksen opettaja-isän harrastuksen ympärille. Yritys myi aluksi Tuomaalan isän sivutyönään valmistamia lasten leikkikaluja, josta myös yrityksen nimi on lähtöisin. Tuomaalasta tuli Puuilon toimitusjohtaja vuonna 1985.

Kyllä Puuilo on minun mittarilla yksi parhaista sekatavarakaupoista, vaikkakin valikoima on hieman erikoinen, kun on hieman kaikkea yritetty ottaa valikoimiin. En ole jyväkylän myymälän lisäksi muissa käynyt, mutta tuntuisi, että pitäisi myymälän olla ainakin kaksinkertainen, niin olisi valikoima sitten paljon täyteläisempi tai sitten pitäisi karsia artikkeliluokkia.

Ehkä tämä jakaa asiakkaat tuonne rustaan joka minusta on aivan luotaan työntävä ja sen mainokset on todella ärsyttäviä. Honkkari oli vuosituhannen taitteessa yksi parhaista sekatavarakaupoista, mutta niin sekin vain huononi vuosi vuodelta, ja lopetin siellä käymisen jo vuosia sitten.
 
Kyllä Puuilo on minun mittarilla yksi parhaista sekatavarakaupoista, vaikkakin valikoima on hieman erikoinen, kun on hieman kaikkea yritetty ottaa valikoimiin. En ole jyväkylän myymälän lisäksi muissa käynyt, mutta tuntuisi, että pitäisi myymälän olla ainakin kaksinkertainen, niin olisi valikoima sitten paljon täyteläisempi tai sitten pitäisi karsia artikkeliluokkia.

Ehkä tämä jakaa asiakkaat tuonne rustaan joka minusta on aivan luotaan työntävä ja sen mainokset on todella ärsyttäviä. Honkkari oli vuosituhannen taitteessa yksi parhaista sekatavarakaupoista, mutta niin sekin vain huononi vuosi vuodelta, ja lopetin siellä käymisen jo vuosia sitten.
Mä kyllä lähtisin siitä, että Puuilon kannattaisi uudistaa brändi, niin voisi tehdä bisneksille hyvää.

Mun kirjoissani ei ole olemassa mitään tiettyä sekatavarakauppaa ylitse muiden, vaan asioin eri liikkeissä tarpeen mukaan.

Rusta on ehkä enemmän naisiin kallellaan kuin Puuilo, eikä näiden tuotevalikoimaa kannata suoraan verrata. Rusta on vähän kuin pikku-Ikea.
 
Taloon.comin uusin mainos on sellainen joka estäisi kyseisen verkkokaupan käytön jos käyttäisin heidän verkkokauppaansa.
 


Tämähän on ollut ennenkin täällä. Mun mielestä noi puuilon mainokset on jotenkin hauskoja mihin tulee kiinnitettyä huomiota.

Bonarina tuossa videossa sattui olemaan samanlainen volvo mikä mulla on ollut, eli -81 242 DL, samanvärisenä -75 242L huoranportailla :cigarbeye:

En kyllä oo käynyt ko. liikkeessä ikinä vaikka sellainen löytyy kohtuu läheltä.
 
Media sanoman uusin mainos. Aivan liian pitkä ja muutenkin mauton.

Sanoman tv-kanavilla on muutenkin todella paljon rasittavaa mainontaa heidän omista tuotteistaan. Ei niitä tusinajuontajia jaksaisi katsella ja kuunnella jatkuvasti, kun kerrankin erehtyy live-tv:tä katsomaan.

Vattenfall tietty vetää omaa outoa maailmoja syleilevää linjaansa. Ruotsalainen on ruotsalainen vaikka voissa paistaisi.
 
Vattenfall tietty vetää omaa outoa maailmoja syleilevää linjaansa. Ruotsalainen on ruotsalainen vaikka voissa paistaisi.

Oliko se Vattenfallin mainos, missä huonolla englannilla sönkötetään jotain maailmaa syleilevää podcastia tai jotain? World climate saving extra feel-good anti-climatechange nönnönöö? Hitto, että se on ärsyttävä.
 
Kun särkyä on tai kuumetta, ota silloin paramax :sangry:

Tuo siis todella ärsyttävästi laulettuna. Nyt tuo onneksi on loppunut radiosta, mutta eiköhän se uudelleen taas jossain vaiheessa tule "riemastuttamaan".
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 582
Viestejä
4 558 797
Jäsenet
75 004
Uusin jäsen
otso.lan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom