Kyllä se on allergialääke, itse en tarvitse, mutta kun tuo on muutamaan kertaan radiosta tullut kesän aikana, niin kyllähän se ihan vitun tyhmä mainos on.Nimestä päätellen joku potenssilääke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se on allergialääke, itse en tarvitse, mutta kun tuo on muutamaan kertaan radiosta tullut kesän aikana, niin kyllähän se ihan vitun tyhmä mainos on.Nimestä päätellen joku potenssilääke?
Mites Canesten naisten pillulääke? Tulee mieleen joku koirille tarkoitettu.
Pillulääke- ja kakkaamistuotemainokset ovat yleensäkin ärsyttäviä. Jotenkin ihmeellisesti allergialääkemainokset on saatu tehtyä vielä ärsyttävämmiksi. Lisäksi nehän ovat asiakkaalle vielä turhempia, koska käyttötarve on joka tapauksessa selkeä eikä mitään todellisia eroja oikein voi mainoksista päätellä.Mites Canesten naisten pillulääke? Tulee mieleen joku koirille tarkoitettu.
Mites Canesten naisten pillulääke? Tulee mieleen joku koirille tarkoitettu.
Dubatut mainokset yleensäkin, tarviiko kertoa enempää.
Onko Canesten se "emätinpuikko emättimeen"?
Dubatuista mainoksista vitutuskäyrää nostaa se, miten nähdäkseni kaikissa missä tarvitaan tietynikäistä pikkupoikaa on se sama saatanan kiharatukka poika (Kinder, Nutella jne. tai sitten nämä tulee jostain samasta saksalaisesta mainostoimistosta joka rekrytoi tuollaisia joka naisen ihannelapsia jotka on teennäisen iloisia ja hyvägeenisiä arjalaisia).
Viimeaikoina tullut vastaan pari erityisen ärsyttävää mainosta: Fairyn animoitu mainos. Bob Marleyn "Three Little Birds":n käyttö jonkun helvetin astianpesukonemainoksen yhteydessä ärsyttää, mainoksen lässyttävän ääninäyttelyn lisäksi. Every little thing's going to be alright.... Onko se astioiden likaisuus niin iso huoli, että tarvitaan Marley vakuuttelemaan kaiken sujuvan hyvin? Tai ehkä mainostoimistossa ei ole osattu englannin kieltä ja tykätty vaan melodiasta. Ylipäänsä ärsyttää klassisten kappaleiden pilaaminen mainoskäytössä. Varsinkin klassista musiikkia itsessään on vaikea kuunnella ilman mielikuvia mainoksista.
Toinen on se Stadiumin "kiitos hiljaisuudesta". Niin laskelmoitu ja katsojia aliarvostava mainos, että tuntuu kuin joku mainostoimiston hipsteri ripuloisi suoraan korvaan sitä katsoessa.
Se S-ryhmän pitkä mainos, jossa höpötetään jotain suomalaisuudesta ja kuvataan isoa kivenlohkaretta menee samaan kategoriaan tuon Stadiumin mainoksen kanssa. Valitettavasti ketjua on vähän vaikea boikotoida, vaikka teen muutenkin melkein kaikki hankinnat muista liikkeistä.
Onneksi täällä ei sentään ole ihan samanlaista kuin jenkkilässä, ainakaan vielä. Usein näkee tätä:
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
Ja niin edelleen.
![]()
Eikös se ookaan varoitus, tyyliin "jos käytät liikaa Foodoraa niin sinustakin voi tulla näin uusavuton"Foodoran TV-mainos, jossa annetaan ymmärtää, että eihän kukaan tarvitse enää asunnossa keittiötä kun on Foodora. Aivan älytön.
Tämä. Niin idioottimainen että en käyttäisi palvelua vaikka se toimisikin siellä missä asun. Äänestän sormillani kanavaa vaihtamalla kun tämä silmähappo tulee telkkarista.Foodoran TV-mainos, jossa annetaan ymmärtää, että eihän kukaan tarvitse enää asunnossa keittiötä kun on Foodora. Aivan älytön.
Tämä uusi Dronspot kissojen matolääke radiomainos on kyllä rasittava. Tämä missä koko mainos luetaan "voihkien".
Samaan kategoriaan menee punkkia laulava koira.
Kiitos vaan, olin jo ehtinyt unohtamaan tämän, mutta nyt se soi taas seuraavan kaksi viikkoa päässäTai: "Onko sulla täitätäitätäitätäitä..."
Itseään vastaan toimiva mainos, kun alkaa itkettää tuo huonous ja tuotetta ei enää tarvitse.Tiersygen, tasapainottaa silmien kyynelkalvoa. Vain suihkaus ja tiersygen.
Lidl Plus mainokset on aivan kaameita. Varsinkin se spotifyssa pyörivä mainos, joka menee näin : Lidl Plus on äppi. Saa käyttää mut ei oo pakko.
Linkki vielä mainokseen :
Tämähän soi päässä muodossa "Suomen suosituin käynti on kusella."Ei nyt ehkä boikottikamaa, mutta oli jääny riisiä paketti keittiön pöydälle. Välittömästi alitajunnasta rupesi soimaan "Risella, Risella. Suomen suosituin riisi on Risella." Selkeesti onnistunut jingle kun noin tehokkaasti palaa. Hieman ärsyttävää.
Onneksi ne ei kassalla kysy mitään. Vielä...
Toisto yleensä nakertaa ainakin omaa mieltä. Ei varmaan mitään kokonaiskuvaa noilla miten esim radiokanavilla mainokset soi. Jos hyppii kanavilla biisien välillä saattaa hyvin kuulla saman mainoksen useampaan kertaan 15min sisään.Foodora saa vitutuksen aikaan välittömästi idioottimaisella toistollaan. En varmasti tule käyttämään palvelua koskaan.
Samoin saisivat kieltää kaikki mainokset, joissa kuuluu jotain liikenteessä mahdollisesti huomiota vaativia ääniä, kuten hälytysajoneuvojen sireenejä, tööttäilyä tai auton kojelaudan kaikenlaisia pimahduksia ja piipityksiä.En kuullut minkä firman mainos oli kyseessä mutta joku radiomainos missä alussa ja lopussa joku perkeleen herätyskellon piipitys. Mietin töissä että mikä helvetti täällä piippaa vähän väliä kun radio oli just sellaisella volyymillä että muuten se hukku taustalle mutta sen helvetin piipauksen kuuli ihan selkeästi.
Pelkästään mainoksen takia olin hyvin lähellä välttää kokonaan käymästä Puuilossa ikinä - en edes tiennyt mikä firma se on eikä mainos houkuttanut selvittämään. Kuitenkin hakutuloksen perusteella löytyneen sopivan tuotteen hakemista varten olen pandemian aikana pari kertaa käväissyt, ja huomannut konseptin jotenkin hiuksenhienosti jännittäväksi. Se on jonkinlainen aikamatka menneisyyteen. Muut halvan romun kaupat olivat vähän saman oloisia joskus pari vuosikymmentä takaperin ennen kuin niitä alettiin siistiä laadukkaamman oloisiksi. Puuilo on edelleen ihan aito B-luokan liike. Onhan niitä muitakin mutta käyvät vähiin. Kaikki ruokakaupatkin alkavat tiettyjä kummajaisia ja vähemmistöketjuja lukuun ottamatta olla oudon premiumia. Ei ole enää edes moskovan-kauppaa, joka oli loppuun asti jotenkin huono ja kuppainen vaikka senkin nukkavieru muinoin kuolleiden neuvostojohtajien ilmavaivoja muistuttava pintaolemus pääosin loppua kohti katosikin. Jopa Lidl on nykyään hirveän siistin ja laadukkaan oloinen. Jotain todella köyhää kaivattaisiin tilalle. Muistoja ajasta, jolloin jopa S-market näytti aseman vessalta vaikka uutta vuosituhatta elettiin.EIKUN MORJESTA PÖYTÄÄN EIKUN MORJESTA PÖYTÄÄN EIKUN MORJESTA PÖYTÄÄN SE ON PUU-II-LO.
Tämähän se on. Pitäisi ymmärtää, että radiota kuunnellaan nimenomaan autossa, nykyään vielä korostuneesti koska suuri osa kuuntelijoista ei koskaan ikinä milloinkaan enää tee sitä muualla. Helvettiin ne häröäänet, etenkin liikenteeseen viittaavat.Samoin saisivat kieltää kaikki mainokset, joissa kuuluu jotain liikenteessä mahdollisesti huomiota vaativia ääniä, kuten hälytysajoneuvojen sireenejä, tööttäilyä tai auton kojelaudan kaikenlaisia pimahduksia ja piipityksiä.
Harmillisesti se on varsin laajalti ainoa(helppo) vaihtoehto, jos haluaa tilata mättöä kotiin asti. Toki saattaa olla muitakin syitä olla käyttämättä sitä, kuten käsittääkseni epäreilu voitonjako välittäjän ja palvelun tuottajan välillä. Itsehän kuitenkin käytän sitä, koska ensinnäkin olen autisti enkä halua puhua puhelimeen, toiseksi usein on pientä kielimuuria ja kolmanneksi tiedän liian monesta hommasta, miksi tilausten tekeminen ja vastaanottaminen puhelimitse on perseestä. Lisäksi etenkin näinä aikoina käteismaksu ei ole kätevää, ja siihen tulee ainakin varautua ellei käytetä verkkomaksua. Tähän tietysti joku sanoisi, että älä tilaa kallista pikaruokaa kotiin, kerrytä kiloja ja mahdollisesti ripuloi, ja olisi tavallaan oikeassa.Foodora saa vitutuksen aikaan välittömästi idioottimaisella toistollaan. En varmasti tule käyttämään palvelua koskaan.
Puuilon brändi on muutenkin outo. Nimi ei vastaa yhtään sitä mitä liikkeessä myydään.Pelkästään mainoksen takia olin hyvin lähellä välttää kokonaan käymästä Puuilossa ikinä - en edes tiennyt mikä firma se on eikä mainos houkuttanut selvittämään. Kuitenkin hakutuloksen perusteella löytyneen sopivan tuotteen hakemista varten olen pandemian aikana pari kertaa käväissyt, ja huomannut konseptin jotenkin hiuksenhienosti jännittäväksi. Se on jonkinlainen aikamatka menneisyyteen. Muut halvan romun kaupat olivat vähän saman oloisia joskus pari vuosikymmentä takaperin ennen kuin niitä alettiin siistiä laadukkaamman oloisiksi. Puuilo on edelleen ihan aito B-luokan liike. Onhan niitä muitakin mutta käyvät vähiin. Kaikki ruokakaupatkin alkavat tiettyjä kummajaisia ja vähemmistöketjuja lukuun ottamatta olla oudon premiumia. Ei ole enää edes moskovan-kauppaa, joka oli loppuun asti jotenkin huono ja kuppainen vaikka senkin nukkavieru muinoin kuolleiden neuvostojohtajien ilmavaivoja muistuttava pintaolemus pääosin loppua kohti katosikin. Jopa Lidl on nykyään hirveän siistin ja laadukkaan oloinen. Jotain todella köyhää kaivattaisiin tilalle. Muistoja ajasta, jolloin jopa S-market näytti aseman vessalta vaikka uutta vuosituhatta elettiin.
Pelkästään mainoksen takia olin hyvin lähellä välttää kokonaan käymästä Puuilossa ikinä - en edes tiennyt mikä firma se on eikä mainos houkuttanut selvittämään. Kuitenkin hakutuloksen perusteella löytyneen sopivan tuotteen hakemista varten olen pandemian aikana pari kertaa käväissyt, ja huomannut konseptin jotenkin hiuksenhienosti jännittäväksi. Se on jonkinlainen aikamatka menneisyyteen. Muut halvan romun kaupat olivat vähän saman oloisia joskus pari vuosikymmentä takaperin ennen kuin niitä alettiin siistiä laadukkaamman oloisiksi. Puuilo on edelleen ihan aito B-luokan liike. Onhan niitä muitakin mutta käyvät vähiin. Kaikki ruokakaupatkin alkavat tiettyjä kummajaisia ja vähemmistöketjuja lukuun ottamatta olla oudon premiumia. Ei ole enää edes moskovan-kauppaa, joka oli loppuun asti jotenkin huono ja kuppainen vaikka senkin nukkavieru muinoin kuolleiden neuvostojohtajien ilmavaivoja muistuttava pintaolemus pääosin loppua kohti katosikin. Jopa Lidl on nykyään hirveän siistin ja laadukkaan oloinen. Jotain todella köyhää kaivattaisiin tilalle. Muistoja ajasta, jolloin jopa S-market näytti aseman vessalta vaikka uutta vuosituhatta elettiin.
Toki sen halvan romun laatu on parantunut lähes kautta linjan ja sikäli Puuilon tavara ei vastaa sitä menneisyyden kokemusta. Samaa keskitason kiinaa(ja jonkin verran ö-luokkaa tai välillä premiumia) se tietty tuoteskaala(en tarkoita kaikkea vaan sitä tiettyä honkkarikrääsää) pikaisen havainnon mukaan on kuin Mätänetissa, Nils Holgerssonilla tai Mr. Tokmannilla, vaikka tietysti valikoima vaihtelee ja myymälän olemus aivan eri näissä kaikissa. Ja MORJESTA PÖYTÄÄN!
Puuilon brändi on muutenkin outo. Nimi ei vastaa yhtään sitä mitä liikkeessä myydään.
Mutta esimerkiksi itärajalta löytyy kyllä vieläkin epäsiistimpiä (krääsä-)kauppoja, joten ei toi ole edes sitä pahinta ö-luokkaa.
Kovin modernina en kyllä pidä Tokmanniakaan. Kontrasti on kyllä selvä kun vertaa vaikkapa juuri Suomeen rantautuneeseen Rustaan, joka tuli osittain Hong Kong-liikkeiden tilalle, jotka nekin olivat aiemmin yhtä vanhahtavia kuin Tokmanni.
Puuilo ei nimestään huolimatta ole puutuotekauppa vaan halpatavarakauppaketju. Nimen alkuperää etsiessä on mentävä ajassa taaksepäin vuoteen 1982, jolloin Markku Tuomaalan vanhemmat perustivat yrityksen opettaja-isän harrastuksen ympärille. Yritys myi aluksi Tuomaalan isän sivutyönään valmistamia lasten leikkikaluja, josta myös yrityksen nimi on lähtöisin. Tuomaalasta tuli Puuilon toimitusjohtaja vuonna 1985.
Mä kyllä lähtisin siitä, että Puuilon kannattaisi uudistaa brändi, niin voisi tehdä bisneksille hyvää.Kyllä Puuilo on minun mittarilla yksi parhaista sekatavarakaupoista, vaikkakin valikoima on hieman erikoinen, kun on hieman kaikkea yritetty ottaa valikoimiin. En ole jyväkylän myymälän lisäksi muissa käynyt, mutta tuntuisi, että pitäisi myymälän olla ainakin kaksinkertainen, niin olisi valikoima sitten paljon täyteläisempi tai sitten pitäisi karsia artikkeliluokkia.
Ehkä tämä jakaa asiakkaat tuonne rustaan joka minusta on aivan luotaan työntävä ja sen mainokset on todella ärsyttäviä. Honkkari oli vuosituhannen taitteessa yksi parhaista sekatavarakaupoista, mutta niin sekin vain huononi vuosi vuodelta, ja lopetin siellä käymisen jo vuosia sitten.
Media sanoman uusin mainos. Aivan liian pitkä ja muutenkin mauton.
Vattenfall tietty vetää omaa outoa maailmoja syleilevää linjaansa. Ruotsalainen on ruotsalainen vaikka voissa paistaisi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.