Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
"ei kiitos" ja punaista luuria jos myyntipuhe jatkuu toimii myös. Ei tarvi kikkailla.Kaikille puhelinmyyjille toimii yksi kikka
"Juu kyllä haluan ostaa, soitatko mun edunvalvojalle ja kerrot tästä"
Puhelu loppuu siihen.
Tai sitten jättää vastaamatta ja merkitsee numeron spammiksi."ei kiitos" ja punaista luuria jos myyntipuhe jatkuu toimii myös. Ei tarvi kikkailla.
Ärsyttävä mainos.Kiroileva Hiili, paitsi ettei mainoksissa sovi kiroilla joten tägädägättää Daruden tahtiin
Ei kai Gilletten välttäminen nyt ole edes mitenkään haastavaa jos niin haluaa tehdä, yhtä hyviä ja usein halvempia kilpailijoita löytyy niistä 30-teräisistä vibraattoreistakin, saati sitten jos mennään wet shaving puolelle. Eiköhän ne myyntiä seuraa brändeittäin, kun keskivertopulliainen tuskin edes tietää mikä yhtiö minkäkin brändin takana on.Harmi vaan kun huonoista mainoksista ei suuret megakorporaatiot ota oikeasti osumaa vaan jätkät ne vaan porskuttaa. Gillettekin voi syyllistää vaikka mistä maskuliinisuudesta, mutta aika vaikea on vältellä emoyhtiön tuotteita ja saada se ceo:n tietoisuuteen, että härmän penat ostaa nyt mielummin muita brändejä. Suomessa taas teleoperaattorit voi vääntää vaikka minkälaista kuraa, mutta pakko joku niistä kolmesta on valita.
Ärsyttävä mainos.
En kuitenkaan lähde boikotoimaan yksittäisiä kauppiaiden pyörittämiä K-kauppoja johtuen keskusliikkeen huonosta mainostoimistovalinnasta.
Muutenkin onnistunut mainos, mainoksen perusteella kiroilulla ja kehulla ei ole juurikaan korvin kuultavaa eroaMutta ainakin kyseiselle videolle voi käydä alapeukun heittämässä kiitoksena tuolle todella ärsyttävälle mainokselle.
Tämä tuli liian vahvasti mieleen.Onneksi täällä ei sentään ole ihan samanlaista kuin jenkkilässä, ainakaan vielä. Usein näkee tätä:
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
- Muutama minuutti ohjelmaa
- Sitten näytetään mitä on tulossa mainosten jälkeen
- Mainoksia, paljon
- Kerrataan mitä oli ennen mainoksia
Ja niin edelleen.
Tai ylipäätään kaikki tuollaiset ultra kireät ja hikoiluttavat pallien sterilisoijat.Saman lafkan televisiomainoksetkin aiheuttaa hiertämistä enkä osta niiden tuotteita.
Minkä yhtiön aivopieru noi mainokset on? Kertaakaan en ole pystynyt kuuntelemaan mainosta siihen asti, että olisin päässyt firman nimeen. Tietäisi sitten välttää.Radio Ysärillä ainakin pyörii henkivakuutusmainoksia "Jarin rohkeus ottaa henkivakuutus turvaa meidän perheen tulevaisuuden" En tiedä mikä, mutta tuli tosi vahva vastareaktio. Onneksi ei oo ko. yhtiössä vakuutuksia, niin ei tartte ruveta vaihtamaan pois.
If / KalevaMinkä yhtiön aivopieru noi mainokset on?
Tuosta on myös televisiomainos jossa n. 30v naiset istuu tyynyt sylissä sohvalla ja puhuvat henkivakuutuksen ottamisesta, koska "silloin ajattelet läheisiäsi".Radio Ysärillä ainakin pyörii henkivakuutusmainoksia "Jarin rohkeus ottaa henkivakuutus turvaa meidän perheen tulevaisuuden" En tiedä mikä, mutta tuli tosi vahva vastareaktio. Onneksi ei oo ko. yhtiössä vakuutuksia, niin ei tartte ruveta vaihtamaan pois.
Ahdistun kuullessani tämän mainoksen, ahdistus yhdessä auton ajamisen kanssa tuottaa henkivakuutuksen tarpeen ...Radio Ysärillä ainakin pyörii henkivakuutusmainoksia "Jarin rohkeus ottaa henkivakuutus turvaa meidän perheen tulevaisuuden" En tiedä mikä, mutta tuli tosi vahva vastareaktio. Onneksi ei oo ko. yhtiössä vakuutuksia, niin ei tartte ruveta vaihtamaan pois.
SAS:n mainos saa jatkossa välttelemään ko. yhtiötä. Tuotakin yhtiötä on muuten tuettu verovaroin. Tuossa oli nyt se kiitos noiden verojen todellisten maksajien ja heidän edustamansa kulttuurin suuntaan.
Tunteella saadaan helpommin jätettyä jälki mikä konkretisoituu ostohetkellä tiettyyn brändiin tai tuotteeseen.
Kukaan suomalainen ei tee kalakeittoa tomaattikastikkeeseen, ja laita siihen katkarapuja.
Kukaan suomalainen ei tee kalakeittoa tomaattikastikkeeseen, ja laita siihen katkarapuja.
Katkikset sopii erinomaisesti tuohon sekaan. Toki se ei ole silloin se "perinteinen seitisoppa"Kyllä tekee, se on seljankaa. Tai siis lisää tomaattia liemeen, ei pelkkää tomaattikastiketta tietenkään. Katkiksia ei sentään...
Oliko rahalaitos.fi jo mainittu? Kyllä rasahtaa kun se pomppaa ruudulle.
Se nainen on Katariina Orimus. Ei ole kymmentä vuotta lähimainkaan Rahalaitoksen mainoksissa tosin ollut. Oli aikaisemmin Lottoarvonnassa.En tiedä, mutta miten kauan se sama nainen siinä on ollut? Kymmenen vuotta? Ei haittaa omaa silmää ollenkaan, kun kattoo vaan sitä. Kellään mitään time-lapse videoo? Kaverin puolesta..
/sori off topic
Hirveästi en lineaarista telkkaria katso joten mainoksia ei tule kauheasti nähtyä. Mutta yksi mainos on ärsyttävyydellään ylivoimainen. Haribon mainos, jossa aikuiset puhuvat lasten äänillä.Tiedän varsin hyvin. Typeryyttä on myös globaali brändi tai yksittäinen tuote, joka pyörii samalla kaavalla euroopassa/amerikassa. Täällä meillä on dubattu vain tökeröt suomennokset ja eikun eetteriin. Kärjistettynä esimerkkinä Mutti tomaattisoosi. Kukaan suomalainen ei tee kalakeittoa tomaattikastikkeeseen, ja laita siihen katkarapuja.
Ennen vitutti radiomainokset, mutta nykyään ei enää.
Lopetin radion kuuntelun kokonaan.
Mieluummin sitä kuuntelee autossakin moottorin hurinaa tai sitten itse valittua musiikkia suoratoistolla.
- Mainokset oli paskaa.
- Musiikki oli paskaa.
- Juontajien tyhjänpäiväiset lätinät oli paskaa.
Ylipäätään kaikki natinat, kitinät, kahinat, kolinat sun muut jotka muistuttavat jotain vikaa ärsyttävät. Jokunen vuosi sitten oli joku mainos jossa oli joku tuollainen ääni ja varmaan ensimmäiset pari viikkoa joka kerta sen mainoksen kohdalla rupesi ihmettelemään että kuuluuko ääni omasta autosta. Onneksi tuohon sentään tottui. Samanlaisia ääniä on välillä jossakin biisien taustallakin.Kamuxin mainokset tööttäilyineen pistää kyllä ärsyttämään suuresti. Töötti on todella ärsyttävä ääni ja vielä enemmän, kun on autolla ajamassa
Tämä. Radiota kuunnellaan nykyisin ensisijaisesti liikenteessä. Mitkään tööttäykset ja hälytysajoneuvojen äänet eivät kuulu siihen audiovirtaan. Missä on Sääntö-Suomi kun sitä tarvittaisiin?Kamuxin mainokset tööttäilyineen pistää kyllä ärsyttämään suuresti. Töötti on todella ärsyttävä ääni ja vielä enemmän, kun on autolla ajamassa
On nämä ärsyttäneet ennenkin mutta joo, koronan aikana vielä enemmän.- kaikki teennäinen "elämänläheiset tarinat", näitä viljelevät erityisesti K- ja S-ryhmä, jälkimmäinen pykälän verran paremmin. Näihin sitten joku suomalainen näyttelijä ylinäyttelemään niin rankasti että jokainen sana ja jokainen ilme pitää viedä tappiin asti, koska kaikki on niin vitun elämänläheistä. "Tämä siirtolohkare, se elää! Se kärsii! Se tuntee suuren rakkauden! Koska tästä maasta! Nousee yhdessä vahva kansa! Jne."
- kaikki koronamainokset jotka lässyttävät siitä miten rankkaa on ollut. Ymmärrän, että joihinkin maihin tämä pätee, ja nämä mainokset on monesti globaaleja, mutta Suomessahan ei ole edes rajattu oikeasti ihmisten elämää muuten kuin vähennetty tarjolla olevan viihteen määrää ja annettu suosituksia.