Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkästä aikaa tuli nähtyä mainos, Niksipirkan mainoksessa joku hurri sössötti superärsyttävästi ruokaa tehdessään. Pitää jättää k-marketti väliin vähäksi aikaa. :)
 
En juurikaan katso telkkaa, enkä kuuntele ollenkaan radiota, joten tulee vietettyä hyvin mainosärsytysvapaata elämää. Ehkä tästä syystä toleranssi mainoksia kohtaan on laskenut ja nykyään ärsyttää joka ruokakauppareissulla kajareista kuuluva selostus: "...joka kuun kymmenes päivä on asiakasomistajan tilipäivä.." tjsp. Soittaisivat mieluummin vaikka jotain hissimusiikkia.

Pitää varmaan siirtyä K-kauppaan.
 
En juurikaan katso telkkaa, enkä kuuntele ollenkaan radiota, joten tulee vietettyä hyvin mainosärsytysvapaata elämää. Ehkä tästä syystä toleranssi mainoksia kohtaan on laskenut ja nykyään ärsyttää joka ruokakauppareissulla kajareista kuuluva selostus: "...joka kuun kymmenes päivä on asiakasomistajan tilipäivä.." tjsp. Soittaisivat mieluummin vaikka jotain hissimusiikkia.

Pitää varmaan siirtyä K-kauppaan.
Luuletko sen olevan autuaaksi tekevää.. kolmen minuutin välein kaupan ämyreistä raikava "nyt koo-plussakortilla kilo sianpaskaa vain eurolla, siis vain koo-plussakortilla!" -tason länkytys on saanut itsellä näppylöitä aikaan ihan vaan ajattelemalla Citymarketia.
 
En juurikaan katso telkkaa, enkä kuuntele ollenkaan radiota, joten tulee vietettyä hyvin mainosärsytysvapaata elämää. Ehkä tästä syystä toleranssi mainoksia kohtaan on laskenut ja nykyään ärsyttää joka ruokakauppareissulla kajareista kuuluva selostus: "...joka kuun kymmenes päivä on asiakasomistajan tilipäivä.." tjsp. Soittaisivat mieluummin vaikka jotain hissimusiikkia.

Pitää varmaan siirtyä K-kauppaan.

K-ryhmällä on todennäköisesti kokonaisuutena eniten vitutusta aiheuttavat mainokset. Tästäkin ketjusta varmaan kolmasosa on Keskon ryhmittymän mainoksia.
Niissä on niin laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana että jokainen yksityiskohta aiheuttaa vitutusta jos näkee sen laskelmoinnin läpi. Aina samat kamerafiltterit (ns. mainosfiltteri, sellaista hieman 70-luvun rakeisuutta), jotain rasittavia pentuja jotka lukee paperista typeriä vuorosanoja mahdollisimman narisevalla äänellä mikä vetoaa ehkä samaan porukkaan kuin aikoinaan Tenavatähden Elämää juoksuhaudoissa- esitys. Kaikki jotain naurettavan käsikirjoitettua "elämänläheistä" paskaa ja loppuun vielä jokin fraasi jota on markkinointiosaston palaverissa mietitty monta kuukautta, tyyliin "kesä alkaa koolla tai "nyt on kaikki taas koolla".
 
K-ryhmällä on todennäköisesti kokonaisuutena eniten vitutusta aiheuttavat mainokset. Tästäkin ketjusta varmaan kolmasosa on Keskon ryhmittymän mainoksia.
Niissä on niin laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana että jokainen yksityiskohta aiheuttaa vitutusta jos näkee sen laskelmoinnin läpi. Aina samat kamerafiltterit (ns. mainosfiltteri, sellaista hieman 70-luvun rakeisuutta), jotain rasittavia pentuja jotka lukee paperista typeriä vuorosanoja mahdollisimman narisevalla äänellä mikä vetoaa ehkä samaan porukkaan kuin aikoinaan Tenavatähden Elämää juoksuhaudoissa- esitys. Kaikki jotain naurettavan käsikirjoitettua "elämänläheistä" paskaa ja loppuun vielä jokin fraasi jota on markkinointiosaston palaverissa mietitty monta kuukautta, tyyliin "kesä alkaa koolla tai "nyt on kaikki taas koolla".
Ei ne S-ryhmän mainokset ainakaan sen parempia ole. "Halpuutus" ja se johtoryhmä, joka pohtii miten voisi sanoa olevansa yhtä halpa kuin halvin jne. Ja 25 kertaa päivässä ruutuun ilmestyvä Taneli Mäkelä, joka kyselee "miltäs se teidän arki maistuu?"
 
Ei ne S-ryhmän mainokset ainakaan sen parempia ole. "Halpuutus" ja se johtoryhmä, joka pohtii miten voisi sanoa olevansa yhtä halpa kuin halvin jne. Ja 25 kertaa päivässä ruutuun ilmestyvä Taneli Mäkelä, joka kyselee "miltäs se teidän arki maistuu?"

No se on sinänsä totta ja itse pistän mutelle aina kun tulee Taneli Mäkelän pärstä ruutuun. Itse asiassa kaikkien kaupparyhmien mainokset on perseestä, mukaan lukien Lidlin lässyttävä mummo ja se yksi vajakki joka tekee kenttätutkimusta muissa ruokakaupoissa.
 
Niissä on niin laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana että jokainen yksityiskohta aiheuttaa vitutusta jos näkee sen laskelmoinnin läpi.
Siis, "näkee laskelmoinnin läpi" kun kyse on mainoksista? Ja ihan laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana, kun kyse on tosiaan mainoksesta? Kaikkea sitä kuuleekiin.
Ärsyttäviä ne on kyllä, etenkin noi kesä alkaa Koolla, autossa radio meni mutelle aina kun noita tuli.
 
Noista "miltäs se teidän joulu maistuu?" mainoksista tulee vähän mieleen tämä:



Siellä joku työtön syrjäytynyt ja masentunut ihminen lusikoi tarjouksesta ostettua purkkihernekeittoa jouluna ja joku rikas persläpi vittuilee vielä televisiossa päälle sukulaisten ja ystävien ympäröimänä viimeisen päälle katetun pöydän äärestä.
 
Siellä joku työtön syrjäytynyt ja masentunut ihminen lusikoi tarjouksesta ostettua purkkihernekeittoa jouluna ja joku rikas persläpi vittuilee vielä televisiossa päälle sukulaisten ja ystävien ympäröimänä viimeisen päälle katetun pöydän äärestä.
Pitäskö solidaarisuuden ja/tai vassariaatteen nimissä joulumainosten olla arkisia, ankeita, ja "kaikkien sosiaalisten luokkien saavutettavissa" ?
 
Nyt perkele! Se koiranruokamainos jossa ukko läähättää ja juoksee olevinaan koiraa esittäen toisen ukon syliin... Mitä vittua :facepalm:
 
Mä jo luulin et dna:n pinkit päivät sai huippunsa ku joku "hyppäs" laskuvarjolla.. nyt tääuusin ilmeisesti pekka pouta imitaatio on paljon paskempi, onneks oo koskaan ollu dna:ta, eikä tuu kyllä noilla mainoksilla
 
Minkähän takia allergialääkkeitä ei voi mainostaa ilman vastenmielistä laulunrenkutusta?
Taitaa muutenkin olla sääntö, kuin poikkeus että apteekkituotteisiin kuuluu nuo ärsyttävät laulut.
 
MTV:n liigakanavilla pelin aikana kymmenenen kertaa näkyvä Telian liigamainos on kyllä täyttä paskaa. Sitä en tiedä miten joku voi vielä maksaa noista liigakanavista.
 
Coopin kokkailumainos ärsyttää jostain syystä todella paljon. OK hinta-laadun puolesta silti noitakin tuotteita "pakko" ostaa.
 
Minkähän takia allergialääkkeitä ei voi mainostaa ilman vastenmielistä laulunrenkutusta?
Taitaa muutenkin olla sääntö, kuin poikkeus että apteekkituotteisiin kuuluu nuo ärsyttävät laulut.
En ole ihan varma, onko Heinix- vai Melarest-jollotus ärsyttävämpi. Muutenkin minulle on vieras ajatus että ostaisin geneerisen setiritsiinilääkkeen tai melatoniiniravintolisän nimenomaan tuotemerkin perusteella. Olen tietysti ihminen ja altis mainoksen uhriksi mutta en ihan noin helppo. Sen sijaan antimainoksena nuo kakofoniset ölinät toimivat oikein tehokkaasti. Jos en olisi koskaan kuullut noita, saattaisin vahingossa valita bulkkipaskaa ostaessa juuri mainitun tuotemerkin, jos hinta, pakkauskoko jne sopii. Mainokset kuultuani Melarestin ostaminen tulee kyseeseen vain jos sattuu tuote loppumaan tai unohtumaan ja Mörköperän liikenneasemalla on vain yhtä merkkiä, tai Heinixin ostaminen vastaavasti jos Mörköperän apteekissa sanotaan että Ratiopharmia ei ole ja jopa Zyrtec on loppu. Ai että, se henkinen tuska kun paketti katsoo minua joka kerta kun nakerran ne kolme tablettia kymmenen pakkauksesta ennen kuin heitän sen roskiin saatuani taas ihmislaatua. Vähän sama kuin katsoisi joka aamu autoon noustuaan rattia jossa lukee "Ford", toki väliaikaisempana kauhuna.

Coopin kokkailumainos ärsyttää jostain syystä todella paljon. OK hinta-laadun puolesta silti noitakin tuotteita "pakko" ostaa.
Sama juttu. Se ei yksilöidy samaan tapaan yksittäiseen tuotteeseen. En minä jätä käymättä osuuskaupassakaan sen takia, että mainokset ovat ihan saatanan ärsyttäviä.
 
MTV:n liigakanavilla pelin aikana kymmenenen kertaa näkyvä Telian liigamainos on kyllä täyttä paskaa. Sitä en tiedä miten joku voi vielä maksaa noista liigakanavista.
Mites se missä kerrotaan että 2 miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla?
 
Todella HK mainokset alkoivat tulemaan uudestaan vapun jälkeen pienen tauon jälkeen ja vituttaa taas kuin pientä oravaa pakkasessa kun kävyt on jäässä :mad:

Olivat saaneet oikein vielä jonkun vuoden korvamato -erikoispalkinnon.

Suomen ainoan audiomainonnan kilpailun voittajat julkistettiin tänään KaikuGaalassa. Yhteiskunnallinen-kategorian voittaja Nollalinjan Silent night, violent night sai myös kilpailun Grand Prix -palkinnon. Vuoden mainostajan tittelin pokkasi OP Ryhmä ja uuden Vuoden korvamato -erikoispalkinnon vei Todella HK.

 
On kyl taas ärsytys noussu potenssiin, ku jääkiekon mm-kisoja seurannut. Nimittäin noi moi-mainokset.. en ikinä tule heiltä liittymää hankkiin ja perintöki jää saamatta, jos jollain moinen on tilattuna :D
 
Minkähän takia allergialääkkeitä ei voi mainostaa ilman vastenmielistä laulunrenkutusta?
Taitaa muutenkin olla sääntö, kuin poikkeus että apteekkituotteisiin kuuluu nuo ärsyttävät laulut.

Nämä on juurikin sen takia, että sitten kun menet apteekkiin, muistat sen renkutuksen ja se on ainoa valmistenimi, joka tulee mieleen ja on tuttu. Itsellä pyörii monesti päässä "Melarest, on melatoniini.....". Mutta kommenttina tähän sen verran, että ostakaa Orionia, koska se on ainoa lääkeyhtiö, joka on lähtenyt venäjältä pois :)
 
Lidlin mainosääni, se tunnettu naisnäyttelijä, Faktahommasta tuttu. Erittäin ärsyttävää kaakattamista, että on muka halpaa vaikka Lidl on selvästi nostanut tuotteiden hintoja. Ei olisi mitään syytä enää mainostaa, että on halpaa. :rofl: En enää viitsi Lidlissä käydä.

Entäs S-ryhmän mainokset "kaikkea on ja rahaakin riittää..." ja kunnon keskiluokkaset bakkanaalit pystyssä . Selkeästi voisi lopettaa tollaset mainokset, kun aika isolla osalla kansasta on aika kurjaa. :eek:

Lähes kaikki mainokset ärsyttävät, kun en enää lineaarista televisiota edes katso. Jotenkin ei pysty keskittymään ohjelmaan, kun jatkuvasti menee mainoskatkolle. Ei sitten tule edes katsottua. Hohhoijaa. Onneksi sentään on YLE, jossa ei ole mainoksia.
 
Kolme Kariniemeläistä kilpaili siitä, kuka osaisi tehdä vittumaisimman mainoksen:



Heittämällä yksi ärsyttävimmistä spoteista, joka tällä hetkellä pyörii, eikä se lopun epävireinen kukkopilli ole edes ärsyttävin osuus, vaan kokonaisuus.

Filkassa on selvästi yritetty tavoittaa laajaa ("koko perhe") kohderyhmää ylikirkkaine väreineen ja sarjakuvamaisine miljöineen. Alussa, kun kertojan ääni alkaa puhumisen, annetaan ymmärtää, että tässä olisi nyt tulossa joku kiva pieni, ehkä jopa hauska tai oivaltava kertomus, joka jaksaisi vetää mukaansa, mutta paskat.

Kyseessä on ihan puhdas tuotemainos, jossa tiiviiseen aikarajaan vain halutaan esitellä eri tuotteita. "Kaikki voittivat!". Kylläpä lässähti tämä ns. "tarina". Spotissa ei yksinkertaisesti ole mitään hauskaa, mitään pointtia, eikä edes mitään hokemaa. Jonkin verran itse asiassa olen jopa huomannut boikotoivani Kariniemen tuotteita tämän mainoksen takia. Jo sana "kananpoika" on jotenkin uskomattoman muovinen ja ärsyttävä.
 
Täällä Tampereen seudulla kuulee ja näkee paljon Jutin Oikotie-mainoksia. Käyttääkö ne tätä samaa soopaa pääkaupunkiseudulla?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 444
Viestejä
4 551 318
Jäsenet
74 986
Uusin jäsen
jujo15

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom