Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luuletko sen olevan autuaaksi tekevää.. kolmen minuutin välein kaupan ämyreistä raikava "nyt koo-plussakortilla kilo sianpaskaa vain eurolla, siis vain koo-plussakortilla!" -tason länkytys on saanut itsellä näppylöitä aikaan ihan vaan ajattelemalla Citymarketia.En juurikaan katso telkkaa, enkä kuuntele ollenkaan radiota, joten tulee vietettyä hyvin mainosärsytysvapaata elämää. Ehkä tästä syystä toleranssi mainoksia kohtaan on laskenut ja nykyään ärsyttää joka ruokakauppareissulla kajareista kuuluva selostus: "...joka kuun kymmenes päivä on asiakasomistajan tilipäivä.." tjsp. Soittaisivat mieluummin vaikka jotain hissimusiikkia.
Pitää varmaan siirtyä K-kauppaan.
En juurikaan katso telkkaa, enkä kuuntele ollenkaan radiota, joten tulee vietettyä hyvin mainosärsytysvapaata elämää. Ehkä tästä syystä toleranssi mainoksia kohtaan on laskenut ja nykyään ärsyttää joka ruokakauppareissulla kajareista kuuluva selostus: "...joka kuun kymmenes päivä on asiakasomistajan tilipäivä.." tjsp. Soittaisivat mieluummin vaikka jotain hissimusiikkia.
Pitää varmaan siirtyä K-kauppaan.
Ei ne S-ryhmän mainokset ainakaan sen parempia ole. "Halpuutus" ja se johtoryhmä, joka pohtii miten voisi sanoa olevansa yhtä halpa kuin halvin jne. Ja 25 kertaa päivässä ruutuun ilmestyvä Taneli Mäkelä, joka kyselee "miltäs se teidän arki maistuu?"K-ryhmällä on todennäköisesti kokonaisuutena eniten vitutusta aiheuttavat mainokset. Tästäkin ketjusta varmaan kolmasosa on Keskon ryhmittymän mainoksia.
Niissä on niin laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana että jokainen yksityiskohta aiheuttaa vitutusta jos näkee sen laskelmoinnin läpi. Aina samat kamerafiltterit (ns. mainosfiltteri, sellaista hieman 70-luvun rakeisuutta), jotain rasittavia pentuja jotka lukee paperista typeriä vuorosanoja mahdollisimman narisevalla äänellä mikä vetoaa ehkä samaan porukkaan kuin aikoinaan Tenavatähden Elämää juoksuhaudoissa- esitys. Kaikki jotain naurettavan käsikirjoitettua "elämänläheistä" paskaa ja loppuun vielä jokin fraasi jota on markkinointiosaston palaverissa mietitty monta kuukautta, tyyliin "kesä alkaa koolla tai "nyt on kaikki taas koolla".
Ei ne S-ryhmän mainokset ainakaan sen parempia ole. "Halpuutus" ja se johtoryhmä, joka pohtii miten voisi sanoa olevansa yhtä halpa kuin halvin jne. Ja 25 kertaa päivässä ruutuun ilmestyvä Taneli Mäkelä, joka kyselee "miltäs se teidän arki maistuu?"
Siis, "näkee laskelmoinnin läpi" kun kyse on mainoksista? Ja ihan laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana, kun kyse on tosiaan mainoksesta? Kaikkea sitä kuuleekiin.Niissä on niin laskelmoitu markkinointiosaston suunnittelu takana että jokainen yksityiskohta aiheuttaa vitutusta jos näkee sen laskelmoinnin läpi.
Pitäskö solidaarisuuden ja/tai vassariaatteen nimissä joulumainosten olla arkisia, ankeita, ja "kaikkien sosiaalisten luokkien saavutettavissa" ?Siellä joku työtön syrjäytynyt ja masentunut ihminen lusikoi tarjouksesta ostettua purkkihernekeittoa jouluna ja joku rikas persläpi vittuilee vielä televisiossa päälle sukulaisten ja ystävien ympäröimänä viimeisen päälle katetun pöydän äärestä.
ja näin ollut ko. perkeleen koko olemassaolo-ajan.Moin mainokset. Se ärsyttävä vinkuääninen sonta.
Pistit sitte Vagisan boikotin päälle?Vagisan liukuvoide- mainos sekä erityisesti Vitaepro- mainokset.
Ihanan ristiriitaista, kun samaan aikaan noiden mainosten takia menee figuratiiviseen vaginaan hiekkaa. Vielä kamalampia kuin kakkaamisjogurttimainokset.Pistit sitte Vagisan boikotin päälle?
"figuratiivinen vagina" pisti hymyilyttämään. Meikämutteria.Ihanan ristiriitaista, kun samaan aikaan noiden mainosten takia menee figuratiiviseen vaginaan hiekkaa. Vielä kamalampia kuin kakkaamisjogurttimainokset.
Puhdasta nautintoa alusta loppuun
"Melarest.. on melatoniini!" Ja voi saatanan saatana hyvästi yöunet kun vitutus nostaa verenpaineen niin että korvissa kohisee.Taitaa muutenkin olla sääntö, kuin poikkeus että apteekkituotteisiin kuuluu nuo ärsyttävät laulut.
Mä saan närästystä siitä närästyslääkemainoksesta."Melarest.. on melatoniini!" Ja voi saatanan saatana hyvästi yöunet kun vitutus nostaa verenpaineen niin että korvissa kohisee.
Mä saan närästystä siitä närästyslääkemainoksesta.
Just se.Ai siitä närästyksestä, joka tais jäädä sinne apteekkiin?
En ole ihan varma, onko Heinix- vai Melarest-jollotus ärsyttävämpi. Muutenkin minulle on vieras ajatus että ostaisin geneerisen setiritsiinilääkkeen tai melatoniiniravintolisän nimenomaan tuotemerkin perusteella. Olen tietysti ihminen ja altis mainoksen uhriksi mutta en ihan noin helppo. Sen sijaan antimainoksena nuo kakofoniset ölinät toimivat oikein tehokkaasti. Jos en olisi koskaan kuullut noita, saattaisin vahingossa valita bulkkipaskaa ostaessa juuri mainitun tuotemerkin, jos hinta, pakkauskoko jne sopii. Mainokset kuultuani Melarestin ostaminen tulee kyseeseen vain jos sattuu tuote loppumaan tai unohtumaan ja Mörköperän liikenneasemalla on vain yhtä merkkiä, tai Heinixin ostaminen vastaavasti jos Mörköperän apteekissa sanotaan että Ratiopharmia ei ole ja jopa Zyrtec on loppu. Ai että, se henkinen tuska kun paketti katsoo minua joka kerta kun nakerran ne kolme tablettia kymmenen pakkauksesta ennen kuin heitän sen roskiin saatuani taas ihmislaatua. Vähän sama kuin katsoisi joka aamu autoon noustuaan rattia jossa lukee "Ford", toki väliaikaisempana kauhuna.Minkähän takia allergialääkkeitä ei voi mainostaa ilman vastenmielistä laulunrenkutusta?
Taitaa muutenkin olla sääntö, kuin poikkeus että apteekkituotteisiin kuuluu nuo ärsyttävät laulut.
Sama juttu. Se ei yksilöidy samaan tapaan yksittäiseen tuotteeseen. En minä jätä käymättä osuuskaupassakaan sen takia, että mainokset ovat ihan saatanan ärsyttäviä.Coopin kokkailumainos ärsyttää jostain syystä todella paljon. OK hinta-laadun puolesta silti noitakin tuotteita "pakko" ostaa.
Mites se missä kerrotaan että 2 miehen alivoimasta voi selvitä yhdellä mailalla?MTV:n liigakanavilla pelin aikana kymmenenen kertaa näkyvä Telian liigamainos on kyllä täyttä paskaa. Sitä en tiedä miten joku voi vielä maksaa noista liigakanavista.
Minkähän takia allergialääkkeitä ei voi mainostaa ilman vastenmielistä laulunrenkutusta?
Taitaa muutenkin olla sääntö, kuin poikkeus että apteekkituotteisiin kuuluu nuo ärsyttävät laulut.
Lidl lähti boikottiin.
Täällä Tampereen seudulla kuulee ja näkee paljon Jutin Oikotie-mainoksia. Käyttääkö ne tätä samaa soopaa pääkaupunkiseudulla?
Joo. Valitettavasti.