Applen M-piirilliset Macbookit

No jopas on erikoista. Itse olen maksanut vuosia lähes päivittäin ApplePay:lla, eikä ole koskaan vielä kysynyt pääsykoodia, vaan aina on menty FaceID:llä.

Ei se ApplePay pääsykoodia kysy, vaan puhelin. iPhone tekee tuota välillä, että se kysyy pääsykoodin, vaikka face ID onkin käytössä. Nyt se kysely vain sattui tilanteessa, jossa piti maksaa kaupassa.

Ei se ApplePay pääsykoodia kysy, vaan puhelin. iPhone tekee tuota välillä, että se kysyy pääsykoodin, vaikka face ID onkin käytössä. Nyt se kysely vain sattui tilanteessa, jossa piti maksaa kaupassa.
No itse avaan sen ApplePayn vaan suoraan ilman puhelimen erillistä avaamista. Ei kai sitä puhelinta erikseen tarvitse avata, mutta voihan senkin tehdä, jos tykkää näpytellä kännykkää.

No itse avaan sen ApplePayn vaan suoraan ilman puhelimen erillistä avaamista. Ei kai sitä puhelinta erikseen tarvitse avata, mutta voihan senkin tehdä, jos tykkää näpytellä kännykkää.

Jos puhelin on siinä tilassa, että se kysyy pakotetusti pääsykoodia, niin silloin et saa sitä applepaytäkään auki ilman pääsykoodia, vaan se kysyy sitä vaikka yrittäisit ihan normaalisti face id:llä.

Jos jonkun asian voi tehdä yhdellä kädellä vs. että se vaatii kaksi kättä, niin kyllä se aika ylivertainen on. Ja kun sitä käyttää päivittäin ja monta kertaa, niin alkaa rassaamaan äkkiä hermoja, jos joutuu kahdella kädellä kikkailemaan.
Samalla logiikalla jos jonkun asian voi tehdä kahdella sormella niin miksi tehdä se kolmella. Mutta minuutin Googlettamisen perusteella tämänkin voi ratkaista asentamalla sellaisen työkalun kuin BetterTouchTool.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 561
Jäsenet
79 511
Uusin jäsen
bohui75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom