Apple vs. Android väittely-/vertailu-/vääntöketju

Mulla myös toiminut ihan ongelmitta bonukset ja maksaminen. Itse siis ainakin aktivoin walletin ja valitsen manuaalisesti bonuskortin listasta ja vien kellon maksupäätteelle. Tämän jälkeen sama koko homma uudestaan, mutta valitsen listasta maksukortin. Sama proseduuri täytyy siis tehdä kaksi; eka bonuskortin ja toka maksukortin kanssa. En tiedä pitäisikö homma toimia myös jollain mulla tapaa, jossa tämä bugi tulee esiin?
Bonuskorttia ei tarvitse valita vaan osaa kyllä ottaa sen automaattisesti kun vaan aktivoi walletin ja vie päätteelle

Bonuskorttia ei tarvitse valita vaan osaa kyllä ottaa sen automaattisesti kun vaan aktivoi walletin ja vie päätteelle
Okei täytyykin kokeilla ensi kerralla. Mulla oli joku käsitys, että voisi toimia myös automaagisesti, mutta en ilmeisesti ekalla kerralla saanut bonuksia toimimaan kuin valitsemalla bonuskortin manuaalisesti listasta, joten näin on menty nyt pari kuukautta.

Mulla myös toiminut ihan ongelmitta bonukset ja maksaminen. Itse siis ainakin aktivoin walletin ja valitsen manuaalisesti bonuskortin listasta ja vien kellon maksupäätteelle. Tämän jälkeen sama koko homma uudestaan, mutta valitsen listasta maksukortin. Sama proseduuri täytyy siis tehdä kaksi; eka bonuskortin ja toka maksukortin kanssa. En tiedä pitäisikö homma toimia myös jollain mulla tapaa, jossa tämä bugi tulee esiin?
Ei edes bonuskorttia tartte valita, tunnistaa automaattisesti ja vaihtaa bonus korttiin s-ryhmällä. Vaikka haluais ei bonusta voi skipata, ainakaan en oo keksinny miten

E: olikin kerrottu jo, pitäs lukee kaikki viestit ennenku vastaa

Jep aktivoin walletin uudelleen ja valitsen tarvittaessa maksukortin, mutta tulee aina joku ilmoitus, että ei kelvollinen maksukortti tmv. en muista tarkkaan. Sen verran kiusallinen tilanne aina kassalla, kun maksu ei onnistu, niin kun ei parin yrityksen jälkeen ole onnistunut, niin tullut otettua puhelin ja maksettua sillä. Täytyy koittaa ensi kerralla varmistaa, että menee kellotilaan välillä, ennen maksua.

Viimeksi muokattu:
Ei edes bonuskorttia tartte valita, tunnistaa automaattisesti ja vaihtaa bonus korttiin s-ryhmällä. Vaikka haluais ei bonusta voi skipata, ainakaan en oo keksinny miten

E: olikin kerrottu jo, pitäs lukee kaikki viestit ennenku vastaa
Niin itse myös käyn samassa kaupassa 90% ajasta ja maksan aina itsepalvelukassalla, jossa bonukset voi nimenomaan skipata jo suoraan siitä itsepalvelukassan koneesta / näytöstä. En tiedä vaikuttaako tämä tohon automaattiseen bonuksen lukuun, mutta täytyy testata.

Iskenyt mielenhäiriö ja siirtyminen Androidiin kiinnostaisi ja oikeastaan ainoa esiintuleva kysymys on salasanat. Onko mahdollista siirtää niitä iPhonesta? Ja jos on niin miten?

Iskenyt mielenhäiriö ja siirtyminen Androidiin kiinnostaisi ja oikeastaan ainoa esiintuleva kysymys on salasanat. Onko mahdollista siirtää niitä iPhonesta? Ja jos on niin miten?
Mitä salasanoja? Selaimen? Mut kyl noi aikalailla onnistuu nykyää. Itse ollu tosin aina chromen käyttäjä, että helpolla päässy googlen myötä. Safarissaki varmasti mahis exportarta salasanat ym. Varoitan vaa, että androidissa käyttis ei (välttämättä) osaa appeissa yhtä hyvin salasanoja tarjota varastosta. Esim. oot tottunut siihen, että appeissa kaivelee ja ehdottelee mm. chromen salasanoja. ei oo nii näppärää androidin puolella pl. valmistajien omat kikkareet.

Viimeksi muokattu:
Salakalat ilmeisesti siis Applen Keychainissä?

Mäkillä ne taitaa saada nykyisin sen uuden Password Appin kautta ulos, en nyt ihan sata varma ole kun mäkkiä ei ole ollut enää pitkään aikaan käytössä.

Edit: Export passwords from your Mac to a file

Salakalat ilmeisesti siis Applen Keychainissä?

Mäkillä ne taitaa saada nykyisin sen uuden Password Appin kautta ulos, en nyt ihan sata varma ole kun mäkkiä ei ole ollut enää pitkään aikaan käytössä.

Edit: Export passwords from your Mac to a file
Nimenomaan tästä kyse. Osa on itse luotuja, mutta paljon myös Applen valikoimia mistä ei mitään hajua. Tarviikin tutustua tohon linkkiin. Puhelinkuume sen verran kova että taidan huomenna olla uuden S24 Ultran omistaja.

Jep aktivoin walletin uudelleen ja valitsen tarvittaessa maksukortin, mutta tulee aina joku ilmoitus, että ei kelvollinen maksukortti tmv. en muista tarkkaan. Sen verran kiusallinen tilanne aina kassalla, kun maksu ei onnistu, niin kun ei parin yrityksen jälkeen ole onnistunut, niin tullut otettua puhelin ja maksettua sillä. Täytyy koittaa ensi kerralla varmistaa, että menee kellotilaan välillä, ennen maksua.
Saattoi olla syynä tuo viimeinen. Nyt kävin prismassa > tavarat hihnalle > kellosta walletin aktivointi ja bonukset talteen. > Tässä välissä painelin kruunusta sen verran, että kellonäkymä oli päällä (tämän vaiheen olen yleensä skipannut) > ostosten pakkaus > walletin aktivointi kellosta uudelleen ja maksu. Toimii.

Vinkkinä että otat samantien käyttöön vaikka Bitwardenin niin on jatkossa helppoa hyppiä alustalta toiseen. Itsellä käytössä Win, Linux; Mac ja Android sekä Ios.

Onko joku ohje? Mulla ois tässä mackbook pro
Onnistuuko tällä: Import Data from macOS & Safari | Bitwarden Help Center

Uudessa macOS:ssä tosin taitaa olla se erillinen Passwords appi, eli jos siellä on erillinen export optio niin varmaan sitä kautta?

EDIT; Aplella tälläinen ohje:

Export all passwords​

1. Go to the Passwords app
    9ee439a4b3e56a9341c48fd857210e9c.png
    on your Mac.
  2. Choose File > Export All Passwords.
  3. Click Export Passwords.
  4. Choose where to save the exported passwords file, then click Save.

Onnistuuko tällä: Import Data from macOS & Safari | Bitwarden Help Center

Uudessa macOS:ssä tosin taitaa olla se erillinen Passwords appi, eli jos siellä on erillinen export optio niin varmaan sitä kautta?

EDIT; Aplella tälläinen ohje:

Export all passwords​

1. Go to the Passwords app
    9ee439a4b3e56a9341c48fd857210e9c.png
    on your Mac.
  2. Choose File > Export All Passwords.
  3. Click Export Passwords.
  4. Choose where to save the exported passwords file, then click Save.

Unohtui tämä mutta nyt testailin. Ei jotenkin toimi tuo password export minulla. Liekkö rikki applella tuo. Passwords appissa näkyy 11 passwordia. Pistän export all ja se luo CSV filen joka on tyhjä.

Unohtui tämä mutta nyt testailin. Ei jotenkin toimi tuo password export minulla. Liekkö rikki applella tuo. Passwords appissa näkyy 11 passwordia. Pistän export all ja se luo CSV filen joka on tyhjä.
Testasin, exporttas kyl kaikki itsellä. Mikähä lie ongelma sulla. Jos ne selainsanasanoja on, nii kokeile samaa safarilla. Taitaa kyl sama asia olla, mut eipä kokeillessa mitää häviä.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 802
Jäsenet
74 849
Uusin jäsen
ookooo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom