Minulla on nyt sellainen tilanne, että täytyy tulla kysymään apua täältä. Päivitin ihan testi mielessä oman iphonen ios betaan 14.5, koska unlock with apple watch kuulosti hyvältä ominaisuudelta. Betan kanssa tuli kuitenkin pari ongelmaa ja jouduin palauttamaan puhelimen takaisin vanhaan ios 14.4 versioon, mutta apple watch on nyt edelleen beta WatchOs versiolla. Jostain syystä en ajatellut tätä ihan loppuun asti kun poistin apple watchista beta profiilin, koska luin että apple watch palautuu ohjelmistopäivityksen kanssa itsestään takaisin viimeisimpään viralliseen WatchOs versioon.
Nyt minulla on siis 7.4 beta WatchOs versiolla oleva apple watch josta en pysty tekemään laiteparia virallisen ios 14.4 iphonen kanssa, koska watch sovellus ilmoittaa "tarvitset uudemman ios version laiteparin muodostamiseksi". Uskoin päässäni kokoajan, että apple watch pystyy päivittämään itsensä ilman iphone laiteparia, koska on kuitenkin yhteydessä internetiin wifillä. Onko nyt ainoa ratkaisu todella odottaa virallista ios 14.5 päivitystä tai asentaa beta uudelleen iphoneen? Mietin kun suomessa ei ole apple storeja, mahtaisiko 1st storelta saada tällaisessa asiassa vastaavaa apua, kuin virallisista apple store liikkeistä?
Ihan omaa tyhmyyttäni olen tässä tilanteessa, mutta kuitenkin tuntuu että tämä on hankalampaa kuin sen pitäisi olla.