Apple iOS & iPadOS

Mä luulin että oon vaan alkanut kirjoittaa huonommin ja hyväksyin asian.
Tjaa-a.

Monta kertaa ajatellut, että aivan varmasti painoin oikeaa kirjainta.
No hemmetti, olenkin ihmetellyt, että miten kirjoittaminen on tuntunut aina vaikealta 15 Pro Maxin kanssa. Aiemmin oli 12 Pro ja ajattelin, että pykälää isommalla vielä helpompi kirjoittaa mutta ihan älyttömästi tullut typoja parin viime vuoden aikana. Tosin itsestäni tuntuu, että IOS 26 vielä meni tuon suhteen huonompaan suuntaan.
Ollut 15PM:n kanssa ihan päivittäinen ongelma, että välilyönnistä tulee lähes aina n-kirjain ja muilla kirjaimilla tulee hyvin usein sitä, että näytölle tuleekin viereinen kirjain, joskus saa takoa 3-5 kertaa uusiksi, että menee oikein. Myös backspace tuottaa usein enteriä. Epäilin jo omia nakkisormia, joilla varmaan osaltaan vaikutus mutta ei tuollaista sentään ollut koskaan 12 Pro:lla, jos tuli väärä merkki niin yhdellä yrityksellä tuosta pääsi aina ohi.

Siis onko tuo herätyskellon bugaus joku iOS 26:n ongelma? Omassa vielä 18.7.1 sisässä, eikä ole ikinä temppuillut herätyskello (tai tarkemmin sanoen, tuon Sleep schedulen herätys).
Itsellä tuli ensimmäisen kerran tuo herätyskellobugi tänä aamuna, nimenomaan Sleep schedulen. Aamulla ei näkynyt listalla kuin huominen herätys, onneksi on käyössä myös Philipsin wake-up valo. Juuri päivitin 18.7.2 version, kun tuo tuli saataville pari päivää sitten. Vanha XS käytössä kun 15 Pro oli korjauksessa.

Käsittämätöntä, että tuollaisia ihmisiä voi olla töissä.

No yksi suuri valintakriteeri on, miten hyvin osaat myydä itseäsi ja puhua mukavia työhaastatteluissa ja työhakemuksessa.

26.1 on toiminut ip14:llä OK, ei valittamista. Lasiinkin on tottunut, ei se oikeasti ole kovin erilainen vanhaan verrattuna.

No yksi suuri valintakriteeri on, miten hyvin osaat myydä itseäsi ja puhua mukavia työhaastatteluissa ja työhakemuksessa.

26.1 on toiminut ip14:llä OK, ei valittamista. Lasiinkin on tottunut, ei se oikeasti ole kovin erilainen vanhaan verrattuna.

Täällä iPhone 12 ja 26.1 ja edelleen välillä puhelimen lukituksen avaaminen kestää useita sekunteja. Ennen 26:n käyttöönottoa ei tuollaista ongelmaa ollut, vaan puhelin meni salamana kotinäytölle kun lukituksen avasi.

Sanokaas omenaiset ihmiset millä saa iPhone puhelimenvaihdon jatkamaan kun kämmäsi sen uuden puhelimen näytöllä olevan pistepilven skannauksen vanhalla puhelimella. Nyt ei uusipuhelin löydä vanhaa vaikka on tossa vieressä pöydällä... (junan vessa, ja V&*#^!)

Sanokaas omenaiset ihmiset millä saa iPhone puhelimenvaihdon jatkamaan kun kämmäsi sen uuden puhelimen näytöllä olevan pistepilven skannauksen vanhalla puhelimella. Nyt ei uusipuhelin löydä vanhaa vaikka on tossa vieressä pöydällä... (junan vessa, ja V&*#^!)
Eikö ole helpompi hakea iCloudista vanhan iPhonen sisältö?

IMG_20251107_204208.jpg

Itse kusin myös. Jouduin vetämään uuden luurin tehdasasetuksille ja tekemään uusiksi.

Jos kaikki ei ole mahtunut?
Oliko se 5 gigaa ilmaisena.
Uuteen puhelimeen siirtyessä saat väliaikaisesti niin paljon tilaa kuin tarvitset.

Tuli vastaan tuossa kun juuri itse vaihdoin iLuuria.
En toki tiedä onko sitten joitain tilanteita missä et saa, kun tuolla puhutaan että find out if you’re eligible.

Uuteen puhelimeen siirtyessä saat väliaikaisesti niin paljon tilaa kuin tarvitset.

Tuli vastaan tuossa kun juuri itse vaihdoin iLuuria.
En toki tiedä onko sitten joitain tilanteita missä et saa, kun tuolla puhutaan että find out if you’re eligible.

Hyvä tieto. Tästä ei ollut edes aavistusta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 397
Jäsenet
80 064
Uusin jäsen
YukiEiri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom