Apple iOS & iPadOS

Asensin ipadiin Whatsappin ja vaikka siellä on mutetettu henkilöiden viestejä. Niin ipad silti päättää päästää merkkiäänen.
Eli nähtävimmin ipad ei osaa uskoa sovellusten omia asetuksia, saman teki myös messenger, joten messengerin poistin, mutta whatsappi olis hyvä olla.
Niin että miten aidosti estän äänet joiltain henkilöiltä? Tai mikä juttu tässä nyt on?
En nyt haluaisi että koko ipad olisi mutella muutamien ihmisten takia.
 
En tiedä miten tätä googlettaisi mutta aina kun olen puhelimessa vaimon kanssa, saan kellooni tekstiviesti ilmoituksia tasaisin väliajoin :hmm:
Muilta numeroilta ei tule ilmoituksia ja siis oikeasti mitään tekstiviestejä ei ole tullut. Luurina IPhone 16 Pro Max ja kellona Huawein GT4.
 
En tiedä miten tätä googlettaisi mutta aina kun olen puhelimessa vaimon kanssa, saan kellooni tekstiviesti ilmoituksia tasaisin väliajoin :hmm:
Muilta numeroilta ei tule ilmoituksia ja siis oikeasti mitään tekstiviestejä ei ole tullut. Luurina IPhone 16 Pro Max ja kellona Huawein GT4.
Mä saan huawein gt4 kelloon kaikkia vanhoja ilmoituksia kun olen suihkussa. Eli oletettavasti bt yhteys pätkii kun puhelin on toisella puolela taloa.
 
Screenshot_20250619_023518_Telegram.jpg


Eikö iphone tosiaan osaa näyttää tunneittain akun käyttödataa muuta kuin 24h taaksepäin?

24h jälkeen ei mitenkään mistään näe muuta kuin kokonaisten päivien?

Eli esim jos haluaisin applella tsekata toissapäivältä battery-usage statistiikan kellonajalta 12.00-14.00 , se ei ole mahdollista? Voin nähdä ainoastaan kokonaisen vuorokauden datan toissapäivältä?
 
Ei varsinaisesti liity tähän ketjuun mutta eikö tonne Applen tukeen saa yhteyttä muulla tavoin kuin puhelimella? Itelläni olisi kysymys johon haluan vastauksen niin, että siihen on paneuduttu kunnolla ennen kuin vastaavat minulle.
 
Ei varsinaisesti liity tähän ketjuun mutta eikö tonne Applen tukeen saa yhteyttä muulla tavoin kuin puhelimella? Itelläni olisi kysymys johon haluan vastauksen niin, että siihen on paneuduttu kunnolla ennen kuin vastaavat minulle.
Kyllä siellä ainakin chat-toiminto on, mutta suoraa sähköpostiosoitetta ei ole
 
Screenshot_20250619_023518_Telegram.jpg


Eikö iphone tosiaan osaa näyttää tunneittain akun käyttödataa muuta kuin 24h taaksepäin?

24h jälkeen ei mitenkään mistään näe muuta kuin kokonaisten päivien?

Eli esim jos haluaisin applella tsekata toissapäivältä battery-usage statistiikan kellonajalta 12.00-14.00 , se ei ole mahdollista? Voin nähdä ainoastaan kokonaisen vuorokauden datan toissapäivältä?
En nyt muista mitä, mutta muistelen nähneeni artikkelin jossa sanottiin seuraavan IOS version parantavan tota näkymää.
 
Ei varsinaisesti liity tähän ketjuun mutta eikö tonne Applen tukeen saa yhteyttä muulla tavoin kuin puhelimella? Itelläni olisi kysymys johon haluan vastauksen niin, että siihen on paneuduttu kunnolla ennen kuin vastaavat minulle.
Jos sieltä osataan antaa vastaus heti, niin mitä väliä sillä on onko siihen paneuduttu vai ei?
 
Jos sieltä osataan antaa vastaus heti, niin mitä väliä sillä on onko siihen paneuduttu vai ei?
Riippuu vähän mitä kysyy mutta ei sieltä aina suoraan saa vastausta. Ilmoittavat kyllä sitten aina etukäteen uutta soittoaikaa, kun ovat selvitelleet asiaa. Esimerkiksi erästä iCloud+ custom domain arvoitusta selviteltiin tuota kautta vuoden päivät. Aina välillä yhteyshenkilö vaihtui, kun oli lomia sun muita ja tietysti troubleshooting aloitettiin sitten jokaisen kanssa ihan sieltä FAQ-linkkien läpikäynnistä ja muista alkeista alkaen... Hieman verenpaine tuppasi kohoamaan näissä sulkeisissa mutta lopulta sitten välittivät asian "insinöörilleen" joka sai korjattua tuon. Vika oli todellakin sellainen, että käyttäjä sitä ei voinut mitenkään saada korjattua.
 
Ei kai tuo chat ole Suomessa käytössä... Vai onko ihan vasta lanseerattu tännekin?
Kyllä se ainakin ihan suomisivujen kautta löytyi kun vaan valitsi alueet/aiheet asialle.

Ei siellä varmaan aina suomeksi palvelua saa, mutta ei taida saada puhelimessakaan.

Ei siis ole omaa kokemusta käyttämisestä mutta sivuille se yhteydenottotavaksi ilmestyi
 
Kyllä se ainakin ihan suomisivujen kautta löytyi kun vaan valitsi alueet/aiheet asialle.

Ei siellä varmaan aina suomeksi palvelua saa, mutta ei taida saada puhelimessakaan.

Ei siis ole omaa kokemusta käyttämisestä mutta sivuille se yhteydenottotavaksi ilmestyi
Ei tuolla kyllä minulle tarjoa vaihtoehdoksi kuin puhelinnumeroa. Tai sitten ehkä pitää olla kirjautuneena sisään omalla Apple ID:llä...?
EDIT: saattanee johtua mainosblokkerista (Vipr).
Kyllä siellä puhelimitse kuitenkin suomenkielinen tuki on hyvin ollut paikalla aukioloaikoina. Joskus on sitten ollut englanninkielinen mutta samalla tavalla se sielläkin on hoitunut.
 
Ei tuolla kyllä minulle tarjoa vaihtoehdoksi kuin puhelinnumeroa. Tai sitten ehkä pitää olla kirjautuneena sisään omalla Apple ID:llä...?
EDIT: saattanee johtua mainosblokkerista (Vipr).
Kyllä siellä puhelimitse kuitenkin suomenkielinen tuki on hyvin ollut paikalla aukioloaikoina. Joskus on sitten ollut englanninkielinen mutta samalla tavalla se sielläkin on hoitunut.
Joo vaatinee että on kirjautuneena tai ainakin vain silloin se itselle näkyi.

Edit: näkyy myös ios Apple support sovelluksessa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 165
Viestejä
4 819 377
Jäsenet
78 042
Uusin jäsen
Sumppi80

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom