Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Android-laitteessa näkyy ilmoitus heikosta internet-yhteydestä, siitä ei tarvitse välittää.
Miten siirrät wifin yli? Windowssin kansiojakoon? Mikä wifitukiasema?Kaatuileeko teillä tuo files ohjelma kun yrittää siirtää kuvia koneelle lähiverkon yli? Itse siirtelen yleensä noin 100 kpl kuvia ja videoita talteen kerralla. Pari kolme kertaa pitää ottaa uudestaa kun tuo softa kaatuu eikä palaudu ennen kun boottaa puhelimen. 5GHz WLANia käytettäessä tilanne on hieman parempi.
edit: Iphone 11 kyseessä ja Win10 koneelle siirrän.
Kyllä windowssin kansiojakoon. Mitään muuta tuunausta ei ole kuin joku legacy tietoturvaheikennys piti ottaa käyttöön jotta näkyy puhelimelle. Tukiasemana on Netgear R7000 ja sisällä DD-WRT. Tarkennuksena vielä että tuo files vain kaatuu mutta muuten puhelin toimii normaalisti, myös verkko.Miten siirrät wifin yli? Windowssin kansiojakoon? Mikä wifitukiasema?
Vähän myöhässä, mutta en itsekään sitä saanut aikoinaan (pari v sitten) onnistumaan.No tuon ohjeen mukaan sitä olen alusta asti tehnytkin. Ei vaan onnistu.
Vähän myöhässä, mutta en itsekään sitä saanut aikoinaan (pari v sitten) onnistumaan.
Jätin synkkaamatta, kaikki tärkeä on kuitenkin aina pilvessä niin ei siinä oikeastaan mitään menettänyt. Viestit jne. vaan joita ei edes juuri ollut.Mites synkkasit datan? Vai synkkasitko ollenkaan?
iOS 13.6.1 ilmestyi yllättäen. Ilmeisesti vain pieniä korjauksia.
Haku toimii ulkomaisten nimien kohdalla päin seiniä - kun koitan etsiä espanjan karttoja selatessani sikäläisillä paikannimillä, niin haku tarjoaa vain sinnepäin olevia suomalaisia paikkoja.Puuhasin kesälomilla maastokarttojen selailuun ilmaisen Kartasto iOS-sovelluksen. Löytyy App Storesta. Jos tämä halutaan liputtaa mainoksena niin siitä vaan, ajattelin että porukka täällä oikeasti haluaa tietää.
Aavistuksen meinaa usko taas loppua tuon kuvien siirron kanssa PC:lle.
-218 kuvaa ja videota
-Ensimmäisellä siirrolla 162 kpl siirtyi sitten kaatui files
-Puhelimen boottaus
-Viimeisestä siirretystä kuvasta viimeiseeen otettuun kuvaan on 28 kpl tiedostoja. Eli jostain välistä puuttuu vielä toiset 28 kpl.
Toimiiko tää mäkillä paremmin? Torista joku alle 100 € iMac ja kaikki vaan toimii?
Tämä kikka toimi itselläni ja sain siirrettyä n. 4000 kuvaa puhelimesta PC:lle ilman ongelmia. Ennen tuon asetuksen muuttamista siirto jumiutui aina jossain kohdassa.Aavistuksen meinaa usko taas loppua tuon kuvien siirron kanssa PC:lle.
-218 kuvaa ja videota
-Puhelimen boottaus
-Viimeisestä siirretystä kuvasta viimeiseeen otettuun kuvaan on 28 kpl tiedostoja. Eli jostain välistä puuttuu vielä toiset 28 kpl.
Toimiiko tää mäkillä paremmin? Torista joku alle 100 € iMac ja kaikki vaan toimii?
Testaa appstoresta jotain muita kuvasynkkaus appseja?Aavistuksen meinaa usko taas loppua tuon kuvien siirron kanssa PC:lle.
-218 kuvaa ja videota
-Puhelimen boottaus
Itsellä ihan sama juttu. IPhonella ei oikein ikinä ole kuvien siirto toiminut Windows PC:lle luotettavasti. Sen takia olen käyttänyt Mac Miniä / iMaciä tuohon hommaan. Niillä homma toimii todella mallikkaasti enkä muista, että olisi koskaan ollut kuvien siirron kanssa ongelmia.
edit: täsmennyksenä vielä, että siirrän kuvat aina kaapelilla
Tämä kikka toimi itselläni ja sain siirrettyä n. 4000 kuvaa puhelimesta PC:lle ilman ongelmia. Ennen tuon asetuksen muuttamista siirto jumiutui aina jossain kohdassa.
If you are trying to import photos and videos from your iPhone, iPad, or iPod onto your Windows PC, but keep getting the error message that your device is unreachable, try changing the setting on how your iDevice transfers your photos and other media.
- Open Settings
- Tap Photo App
- Scroll all the way down until you see the section Transfer to Mac or PC
- Change this setting to Keep Originals
Testaa appstoresta jotain muita kuvasynkkaus appseja?
Mäkin olen nyt kahdella eri koneella koittanut. Ei toimi kaapelilla eikä WLANin yli kunnolla. Parhaiten toimii ac wlanin yli mutta tosiaan tuollasen 200 tiedoston paketin kanssa pitää puhelinta bootata useita kertoja. Jos hiemankin pidempi video niin sitä ei g wlanin yli meinaa saada siirtymään ennen kun tuo files kaatuu. Pitääkö tuo Mac olla jotain riittävän uutta versiota vai mahtaakohan mikä vaan käydä?
Varmaan pitäis vielä eri reitittimellä kokeilla ettei siinä ole jotain vikaa.
Moni softa tarjosi SMB-mounttausta/synccausta kauan ennen kuin koko files apps on ollut olemassa.Pitääkin tutkia löytyiskö sieltä jotain. Ajattelin että ne kaikki käyttäisi tuota files siellä taustalla ja samat ongelmat edessä.
Moni softa tarjosi SMB-mounttausta/synccausta kauan ennen kuin koko files apps on ollut olemassa.
Itse olen syncannut läppäriltä jaettua kansiota vuosien ajan GoodReaderilla iPadiin, mutta se on lähinnä pdf:ien / ebookkien käsittelyyn tarkoitettu softa, eikä sovellu varmastikaan kuvien siirtelyyn (jotain yksittäistä kuvaa lukuunottamatta).
Yksi mitä voisit kokeilla on SCP / SSH jaon avaaminen SMB:n sijaan.
Khyll. iPhonet tulevat joskus loppukuusta tai lokakuun alussa.Tjaa. Huomenna tuleekin sitten ilmeisesti vain uutta kelloa ja iPadia.
Tiedoksi jos käytössä Danske Bankin tunnistautumissovellus Danske ID niin se ei vielä toimi iOS 14 versiolla.
Applelta käyttöjärjestelmäpäivitykset tänään, kehittäjille vain päivän varoaika – Danske Bankin tunnistautumissovellus ei toimi iOS 14:ssä
Apple julkisti eilen iPad- ja Apple Watch -uutuustuotteita, ja kertoi samalla sen suurten käyttöjärjestelmäpäivitysten iOS 14:n, iPadOS 14:n ja watchOSmobiili.fi
Oliko tämä vain beta tyypeille? Mulla oli päivitys tarjolla tänään (mulla oli beta), mut koko muu perheellä ei tarjoa päivitystä.iOS14 ja iPadOS14 molemmat jakeluun huomenna!
Joo onhan tässä jo ollu 3kk aikaa saada testit tehtyä, mutta katsotaan montako viikkoa menee. Ei tuo sovellus toimi Android 11 -versiollakaan tällä hetkellä.No sitten saa pankkiasiat odottaa pari päivää
Ei vaan lopullinen versio. Kehittäjille on julkaistu jo iOS 14 GM viime yönä.Oliko tämä vain beta tyypeille? Mulla oli päivitys tarjolla tänään (mulla oli beta), mut koko muu perheellä ei tarjoa päivitystä.
Ilmestynee klo. 20:00 tai vähän myöhemmin. Joskus päivitys ollut ladattavissa ennen klo. 20:00.Oliko se täällä vai toisella foorumilla missä sanottiin että päivitykset yleensä klo 20 aikaan jakoon. Omassa 2018 iPadissa ei myöskään vielä näy päivitystä
Joo joo, mutta tuliko tuo betatestaajille ennakkoon, koska mulla on nyt sisässä ollut aamusta asti ios14 (ei beta) ja koko muulla perheellä ei päivitystä tarjoa, kenelläkään muulla betaa ei ollut.Ei vaan lopullinen versio. Kehittäjille on julkaistu jo iOS 14 GM viime yönä.
iOS 14 GM is now available to developers ahead of public release this Wednesday - 9to5Mac
After months of testing, Apple has just released the Golden Master (GM) build of iOS 14 and iPadOS 14 for...9to5mac.com
Joo joo, mutta tuliko tuo betatestaajille ennakkoon, koska mulla on nyt sisässä ollut aamusta asti ios14 (ei beta) ja koko muulla perheellä ei päivitystä tarjoa, kenelläkään muulla betaa ei ollut.
Tuo sun versio on mahdollisesti lopullinen versio, jos ei löydy mitään kriittistä ongelmaa.Joo joo, mutta tuliko tuo betatestaajille ennakkoon, koska mulla on nyt sisässä ollut aamusta asti ios14 (ei beta) ja koko muulla perheellä ei päivitystä tarjoa, kenelläkään muulla betaa ei ollut.
Se on joka vuosi ollu tasan sama versio mikä on julkaistu virallisena. Etenkin nyt kun se tuli päivää ennen niin ei siinä enää mitään korjata ennen virallista jakelua.Tuo sun versio on mahdollisesti lopullinen versio, jos ei löydy mitään kriittistä ongelmaa.
GM Builds are considered official release candidates, which means they may be the same version to be released to the public if there are no significant issues found during the next few days.