Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään omalle tiimikaverille sattui samoin. Revive ei auta, mutta respawn kyllä.Jaaha, ensimmäinen kunnon bugi osui omalle kohdalle. Reviven jälkeen juoksu ei toiminut vaan vauhti oli samaa mitä knockdownin jälkeen. Ei auttanut edes uusi revive, palautui vasta normaaliksi seuraavassa pelissä.
Noh tosta voidaan olla montaa eri mieltä, kilpailullisessa pelissä ei pitäis ikinä rankassa kaikkia jos jollaa on paskat yhteydet, vaan nimen omaan niitä pitäis rankassa kellä ne paskat latencyt ym on servulle.. mitä enemmän tätä pelaa, sen enemmän tässä huomaa pieniä ongelmia ja bugeja.
Siinä nyt vaik yks oma kokemus.
Näinhän se on PUBG:issa.Olisi aika perseestä, jos se ampumasi luoti katoaisi ilmaan jos kuolet ennen kuin se ehtii perille.
"Stay Close to Your Squad" & "Revive and Respawn Your Teammates"Apex Legends Aloittelijanopas: Apex Legends Beginner's Guide
"Stay Close to Your Squad" & "Revive and Respawn Your Teammates"
Nuo kaksi asiaa pitäis kyllä monen sisäistää...
Näinhän se on PUBG:issa.
Jos ukko depaa sen luodit ei enää tee vahinkoa.
Ilmeisesti osa sitä kaikkea purkkaa mitä Bluehole on tehnyt "parantaakseen" peliä.
Tuolla voi kompensoida rundien aluen kamalaa lagia, ettei siinä suurin osa kyykkää kill tradejen takia.
Plus ne on kai katsonut että se parantaa pelikokemusta kun kuitenkin pitkät pelit ja kohtuullisen pitkät odotusajat välissä.
Kyllä ja tähän lisäys että tiiminä liikutaan kohti parhaita aseita ja varusteita. Oikeassa sodassa kuulemma sotilaat yrittävät viimiseen asti välttää vihollisen kohtaamista / ampumista. Aina yritetään ensin kiertää.
"You start each match with no weapons or armor, so you and your squad will have to decide if these high-tier caches are worth the risk each time you play. As for where they are? We’ll let you figure that out on your own."
Silloin kun pelataan voitosta (esim. turnauksissa) kannattaa tosiaan välttää kontaktia jos mahdollista. Taas sitten aloittelijalle oma neuvoni on, että päälle vaan aina kuin mahdollista. Muuten ei ikinä opi ampumaan ja voittamaan niitä kohtaamisia.
Kai se tekee juuri tuosta syystä vikana elossa olevasta ryhmästä immuunin damagelle sillä millisekunnilla kun viimeinen vastustaja tippuu.Mielenkiintoista olisi nähdä, miten Apexissa käy jos viimeisten kahden tiimin viimeiset elossa olevat tyypit tappaa samaan aikaan toisensa. Tasapeli?
Kokeneemmat tiimit sitten laativat taktiikat. Saa nähdä ovatko tiimit jopa 6 pelaajan kokoisia jatkossa. Esportsia kohti tässä mennään kuitenkin myös, kasuaali pelaamisen lisäksi.
Mun mielestä tuo 3 on juuri sopiva tähän peliin. Mitä enemmän tässä joutuu tekemään legendsien suhteen kompromisseja, sen parempi.En usko 6 pelaajan tiimeihin. 4 pelaajaa max. todennäköisesti ja voi hyvin jäädä myös kolmeen. Mitä vähemmän pelaajia tiimissä, sitä enemmän sopivien legendojen valinta korostuu ja se on kuitenkin yksi tämän pelin kulmakivistä. 6 pelaajan tiimeillä voisi valita sitten jo sellaisen kavalkadin, että käytännössä ei tarvitsisi luopua oikein mistään.
Tänään omalle tiimikaverille sattui samoin. Revive ei auta, mutta respawn kyllä.
Wingman on kyllä huikee, oma suosikki! ..mutta mielestäni hieman OP tällähetkellä. Tarvitsee nerfausta, joko reload- aikaan lisäystä tai fireratee pienemmäksi.. Ikävä kyllä..Wingman alkaa nousta yhdeksi meikäläisen suosikeista, voi sitä tyydytyksen määrää kun headshotit alkaa tuolla alun treenailun jälkeen paukkumaan.
Joo wingman on aika OP. Käytännössä voit vain spämmiä kaikki kuoliaaksi, varsinkin jos saa violetin extended magin. 45 bodyyn on aika paljon tässä pelissä, joten pakko tehdä itse pyssyn käyttö vaikeammaksi tai vähentää damagea.Wingman on kyllä huikee, oma suosikki! ..mutta mielestäni hieman OP tällähetkellä. Tarvitsee nerfausta, joko reload- aikaan lisäystä tai fireratee pienemmäksi.. Ikävä kyllä..
Joo wingman on aika OP. Käytännössä voit vain spämmiä kaikki kuoliaaksi, varsinkin jos saa violetin extended magin. 45 bodyyn on aika paljon tässä pelissä, joten pakko tehdä itse pyssyn käyttö vaikeammaksi tai vähentää damagea.
On varmasti huonompiakin olemassa, mutta kannattaako tuohon tyytyä? Asiat eivät välttämättä parane jos pelaajien mielestä tämän hetkinen netcode on riittävän hyvä. Todennäköisesti tuota tullaan parantamaan, mutta hyvä että joku tuo asian ilmi.On näitä fps pelejä paljon surkeammallakin netcodella nähty, vaikka aiemmin postattu netcode video osoittaa ainakin testin tehneelle henkilölle korkeat viiveet.
Itse toivoisin että pelaajamäärää nostettaisiin.. Tuntuu välillä liian pieneltä määrältä tuo 60
Onko muilla sellaista ongelmaa että peli nykäisee aika ajoin askeleen verran pysähdyksiin/taaksepäin? Alussa en huomannut että olisi ollut mutta nyt on viime päivityksen jälkeen alkanut nykimään. Erittäin vittumainen vaiva näin nopeatempoisessa pelissä. Veikkauksia mikä voisi aiheuttaa? Joka matsissa tapahtuu.
Enemmän kyl Peacekeeperii tulee kuoltua ku mitä Wingmanii.Joko pian tulee nerffi wingmanille? tuntuu että kaikilla se vaan käytössä..
Wingmanille pitäisi kyllä lisätä recoilia tai vähentää rate of firea.
Haulikot tuppaavat ongelma kaikissa peleissä, mihin niitä lisätään, koska niitä on niin hankala balancea.
Peacekeeper voittaa kaikki aseet lähitilanteissa, mutta kun ottaa hieman distanssia niin saa senkin voitettua.
Olen samaa mieltä. En ole itse juurikaan haulikko- miehiä tässä pelissä (ei ole tullut vain käytettyä, paitsi nyt hiljattain), mutta kun vastaan sattuu huli- ukko niin otetaan vähän etäisyyttä ja laitetaan SMG laulamaan. Tässä pelissä tuo etäisyyden ottaminen käy melko nopeasti, mutta myös yhtä nopeasti se etäisyys menetetään joten vaatii nopeaa reagoimista.Ja miksi haulikon ylivoimaisuus lähitaistelussa on ongelma? Haulikko on nimenomaan lähitaisteluase ja sen kuuluukin olla paras vaihtoehto lähitaisteluun.
Tää taistelun välttäminen on osoittautunu parhaimmaksi taktiikaksi, etenkin randomien kanssa. Heti kun lähdetään tietoisesti etsimään vihollisia nii yleensä se päättyy huonosti. Lopussa asian tietysti erikseen kun on alle 5 squadia jäljellä...Kyllä ja tähän lisäys että tiiminä liikutaan kohti parhaita aseita ja varusteita. Oikeassa sodassa kuulemma sotilaat yrittävät viimiseen asti välttää vihollisen kohtaamista / ampumista. Aina yritetään ensin kiertää.
"You start each match with no weapons or armor, so you and your squad will have to decide if these high-tier caches are worth the risk each time you play. As for where they are? We’ll let you figure that out on your own."
Yhtä helppo niitä haulikon ammuksiakin on väistää kuin normi konekivääreitä. Ainut etu on tosiaan burst damage ja takas suojaan. Mutta esim jos vihollinen on 5-10 metrin päässä, niin tuollainen r99 tai r301 kyllä sulattaa vihollisen paljon nopeammin kuin haulikolla ampuminen. Haulikko on lähinnä hyvä kun oikeasti on vatsat vastakkain ja loppupeleissä se on kuitenkin tosi harvinaista että vika rinkula olisi talon sisällä.
Yhtä helppo niitä haulikon ammuksiakin on väistää kuin normi konekivääreitä. Ainut etu on tosiaan burst damage ja takas suojaan. Mutta esim jos vihollinen on 5-10 metrin päässä, niin tuollainen r99 tai r301 kyllä sulattaa vihollisen paljon nopeammin kuin haulikolla ampuminen. Haulikko on lähinnä hyvä kun oikeasti on vatsat vastakkain ja loppupeleissä se on kuitenkin tosi harvinaista että vika rinkula olisi talon sisällä.
Nyt nyt, stop!
Precision choke + Peacekeeper = GODLIKE!
Käytän myös tätä komboa, mutta tässä puhuttiinkin lähinnä lähietäisyydestä. Jossain 5-10 metrin etäisyydellä tuo precision choke on hyvin turha koska kerran kun ammut ohi niin latausaika + vielä choken latausaika ja vihollinen on jo tappanut sinut vaikka menisit nurkan taakse.