- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 442
Lue muutama sivu taaksepäin niin siellä on fixxbox puolella peli on saksan kielellä. voi luoja .
pc llä i5 8400, 1080 ja hd näytöllä high asetukset ihan täysillä kulkee
Lue muutama sivu taaksepäin niin siellä on fixxbox puolella peli on saksan kielellä. voi luoja .
pc llä i5 8400, 1080 ja hd näytöllä high asetukset ihan täysillä kulkee
Tänään alkoi samaa tekemään. Ilmoittele jos keksit korjausta.Nyt vasta alkanut itsellä sammuilemaan kesken matsin. Äsken oli 1 squadi enää vastassa ja heitti ulos ilman mitään virheilmoa.
Itellä taas 2 viimeisintä toiminu ilman ongelmia, kolmanneks vimonen heitteli työpöydälleEiliset ajurit laitettu ja nekin on rikki. Eli kaksi viimeisintä nVidian ajuria susia. Vanhemmilla pelaa onneksi.
Peacekeeper on kyllä aikalailla must tällä hetkellä. SMG:llä ja AR:lla ei oikein sitä vastaan pärjää, ellei ole Shroud-level aimi eli lippaasta sen vähintään ~90% ammuksista osuu ja osa päähän. Siinä ajassa kun lataat niin Peacekeeperillä ehtii keskiverrompikin pelaaja osumaan tarvittavat osumat.Tässäpä toinen rankkaus pelin aseista puhtaasti statseja tuijottaen:
Pitäisi kyllä miettiä hieman omaa loadouttia (R301 ja Longbow) uusiksi, liian usein tulee peacekeeperiltä pataan lopun karkeloissa mikäli taistelu tapahtuu taloissa.
Hop-Up kiinni Peacekeeperiin niin pudottelee kauempaakin. Tarvii vaan sitten olla jäätävän hyvä ampumaan, että se rypäs osuu joka kerta täydellä chargella. Huteihin ei ole varaa yhtään.Peacekeeperillä on vain osuttava todella hyvin jos haluaa pudottaa ukon kokonaan jolla on lvl 3 suojat päällä joten sinäänsä pienikin välimatkan korotus tekee hallaa sille jolloin smg on todella kova.
Kuvasta näkyy pelaajien väliset viiveet millisekunneissa. Eli kauanko kestää että damage, aseen laukaus tai liike näkyy toisen pelaajan ruudulla. Eli mitä vähemmän viivettä, sitä parempi pelikokemus. Videossa tuo selitetään aika hyvin, joten suosittelen katsomaan sen. Battlenonsense on tehnyt jo pitemmän aikaa vertailuja eri pelien nettikoodien välillä.Avaas nyt vähän tuota kuvaa? En ymmärtänyt ihan mitä tuossa tarkoitettiin.
Videon perusteella näyttää siltä, että serverin tick rate on 20Hz riippumatta pelaajien määrästä, mutta tickissä lähetettävän paketin koko muuttuu radikaalisti pelaajien määrän pienetessä. Isolla määrällä pelaajia kukin tick-payloadi fragmentoituu neljään eri pakettiin koska liikenne on raskaampaa kuin alhaisella pelaajamäärällä.Aika rajut lukemat.
Nyt just ei pysty videota katsomaan, niin eikö tuossa ole statseja sitten kun vähemmän pelaajia elossa? Vai ei voinut testaa rauhassa?
Noh, peli julkaistiin sen verran valmiina että kai tuota saadaan melko nopeasti parannettua.
nVidian 418.91 ajurien release notes, WIN10 issues:Niinkun jo kerran sanoin... hyvä peli... mutta tuo ensimmäinen patch joka jotain client ja server puolen crasheja korjaili... ei tehnyt mitään itselle jatkuvasti tulevalle engine errorille. Kaiken maailman asetuksia ja ajureita sun muuta on vaihdeltu. Aina se ennemmin tai myöhemmin tulee. Tämän päivän saldo n. 5-6 crashiin loppunutta peliä, niin ei oikeen jaksa. Eiköhän lisäpatcheja tule kun antaa aikaa, mutta kun... olisi kiwa pelata nyt!
Itsellä kaatuili uusimmilla ajureilla. DDU:lla ajurit pois ja 417.71 tilalle niin ongelma tuntui ratkeavan. 4h pelasin ja ei kaatunut enää kertaakaan. Aikaisemmin teki useamman kerran.nVidian 418.91 ajurien release notes, WIN10 issues:
[Apex Legends]: DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG error message may appear and then the game crashes.[2503360]
Eli eiköhän sitä yritellä korjata kun nVidiakin jo huomioinut asian virallisesti. Itse pidän edelleen 417.71 ajureita tuon takia. Niillä ei kaatuile mun koneella.
Itellä ongelmana potkut servulta ja oon päätelly ettö johtuu langatoasta netistäEpäsäännöllistä kaatuilua. Oon kokeillu ajureita vaihella, kellotukset ottanu pois, kaikki notification hässäkät oon ottanu myös pois. Borderless windowedilla antanu pelata pisimmillään n. 6h, mutta tänään kaatu about tunnin pelaamisen jälkeen, et varmaanki ois sama ajella full screeninä. Ajurit on 417.71. Koneena on tuhnu 2500k, 16Gb muistia, 970gtx.
Ja tuo quittaaminenhan totta kai tapahtuu sillä sekunnilla kun kuolee, ei todellakaan anneta kavereilla mahdollisuuta herättää.Itselläni ei ole sigun koneella kaatunut kertaakaan.
Nyt alkaa pikkuhiljaa menemään hermot randomeihin. Pelissä ei ilmeisesti ole minkäänlaista statseihin perustuvaa matchmakingia, koska kaiken aikaa tiimiin tulee 0-5lvl sankareita kellä ei mitään hajua mitä tehdä. Jos en ole jumpmaster niin matsi on 90% varmuudella hävitty. Aina pitää väkisin hypätä sinne pahimpaan hotspottiin mikä ilmeisesti on opittu striimejä katsomalla. Sitten quitataan ja ihmetellään kun ei nyt kerennytkään sitä asetta poimia, mitä yrittää samanaikaisesti 10 muutakin pelaajaa noukkia.
Se kyllä ärsyttää, kun ei jäädä odottamaan edes hetkeksikään... Hauska jatkaa sitten solona. Tähän olisi jokin pieni penalty paikallaan? Esim. jos lähtee ennen kuin ressausmahdollisuus päättyy, niin saa muutaman minuutin mittaisen jäähyn, ennenkuin voi aloittaa uuden matsin.Ja tuo quittaaminenhan totta kai tapahtuu sillä sekunnilla kun kuolee, ei todellakaan anneta kavereilla mahdollisuuta herättää.
Hienosti kustu hommat.. en ole kyllä yllättynyt, kun tietää mikä yritys on takana
Respawn, ei EA. Sitä paitsi pelihän toimii yllättävän hienosti näin tuoreeksi julkaisuksi. Ei kannata vain noita tuloksia sokeasti tuijottaa. Tuostahan tuota nettikoodia on hyvä lähteä parantamaan.Hienosti kustu hommat.. en ole kyllä yllättynyt, kun tietää mikä yritys on takana
Jep, luultavasti smoothein launchi mitä on viime vuosina nähty. Nyt tullaan suu vaahdossa mussuttamaan, kun joku vähän julkassut statistiikkaa. Itse en ole kyllä juurikaan kokenut epäreiluja kuolemia tuon nettikoodin takia. Kyllähän sitä parantamaan pystyy, mutta ei ainakaan minun pelihalujani ole laskenut.Hienosti kustu hommat.. en ole kyllä yllättynyt, kun tietää mikä yritys on takana
Noh tosta voidaan olla montaa eri mieltä, kilpailullisessa pelissä ei pitäis ikinä rankassa kaikkia jos jollaa on paskat yhteydet, vaan nimen omaan niitä pitäis rankassa kellä ne paskat latencyt ym on servulle.. mitä enemmän tätä pelaa, sen enemmän tässä huomaa pieniä ongelmia ja bugeja.Tässä pelissä ainakin oman tuntuman perusteella tulee paljon vähemmän lagikuolemia kuin monissa muissa räiskinnöissä.
Peli vaikuttaisi kompensoivan lagia hidastamalla kaikkia, eli hahmot liikkuvat hitaammin. Se tuntuu ärsyttävältä, mutta kun tajuaa, että vaihtoehto olisi julmettu rubberbanding tai warppailu niin mieluummin hidastus kyllä kymmenen kertaa kymmenestä.
Ainakaan omaan silmään ei tuossa mitään ihmeempää? Ammuitte kuolettavat kudit aikalailla samaan aikaan.
Siinä nyt vaik yks oma kokemus.