• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Android - Ohjelmat ja pelit

Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
192
Ok, eli Androidilta sellainen siis vielä toistaiseksi puuttuu. Tai no..tuolla yllä mainittu screenshot crop & share tosin toimii kyllä, mutta on muuten käytettävyydeltään mielestäni huono.
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
Rootattu luuri? Joissakin custom romeissahan tuo rajattu screenshotti löytyy ihan romiin pultattuna. PureNexuksessa oli ainakin valittavana.
 
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
192
No oli tämä vähän parempi kuin crop & share, jääköön käyttöön toistaiseksi. Kiitos vinkistä.

Onkohan noissa appsien suomennoksissa muuten vähän parantamisen varaa, kun tuossakin ohjelmassa kun antaa ohjelmalle luvan käynnistyä niin lukee että snip-it alkaa tallentaa näytölläsi näkyvän. Tuo lause kun yhdistetään ohjelman lupaan jakaa näytön tapahtumat niin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
720
Kuka käyttää puhelinta suomeksi. :D:D:D
Suomennokset niin kauheita niin helpompi vain englanniksi pistää...
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
1 499
Screenshottisovelluksista tuli vastaan: Screenshot Assistant – Android-sovellukset Google Playssa

Tossa voi ottaa homea pohjaan pitämällä screenshotin ja saman tien voi rajata kerran tai usemmin ja tallentaa erikseen. Jostain syystä jakotoiminto ei tunnu toimivan moneen sovellukseen (esim. ei toimi Opengur kanssa).
Homea pohjassa pitämällää saa ihan Googlellakin screenshotin, koska Suomessa ei ole assistenttia. Homella pompsahtaa se ruudunluku esiiin jaa siitä saa ruudun jaettua
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 428
Homea pohjassa pitämällää saa ihan Googlellakin screenshotin, koska Suomessa ei ole assistenttia. Homella pompsahtaa se ruudunluku esiiin jaa siitä saa ruudun jaettua
Niin saa, mutta tossakaan ei ole rajausta. Ei muuten toimi jako tossakaan oikein moneen sovellukseen (esim. Opengur tai Pushbullet) mulla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 428
Kyllä ainakin minulla pushbulletilla jako onnistuu
Ja vika tähän on.. olin jo niin tottunut tähän, että unohtunut, eli käytän AppChooser – Android-sovellukset Google Playssa joka korvaa Androidin oma aivovammaisen share-ruudun (ne viiveellä yläosaan pomppaavat kontaktit joita on liian helppo vahingossa painaa ja itse sovelluksetkin jossain satunnaisessa/mielivaltaisessa järjestyksessä :facepalm:).

Kun ton tottaa pois niin toki toiimii.
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
Miksiköhän YuBrowseria ei ole päivitetty tammikuun jälkeen? Kokeilin tuota selainta ja tuntui sulavalta kuin mikä. Harmi vain, että ei ole ajan tasalla.

Osaako kukaan sano mistä johtuu kun olen näitä muita caf selaimia kokeillut niin esim. Tuga ja Cs browser stutteroi / lagaa ihmeellisesti mm. Iltalehden sivua selaillessa? YuBrowserilla kun selaa niin se on täysin sulavaa.

Toistaiseksi nyt olen päätynyt käyttämään Bravea kun en tuosta ihme stutteroinnista pääse yli vaikka kuinka koittaisin.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 428
Miksiköhän YuBrowseria ei ole päivitetty tammikuun jälkeen? Koleilin tuota selainta ja tuntui sulavalta kuin mikä. Harmi vain, että ei ole ajan tasalla.

Osaako kukaan sano mistä johtuu kun olen näitä muita caf selaimia kokeillut niin esim. Tuga ja Cs browser stutteroi / lagaa ihmeellisesti mm. Iltalehden sivua selaillessa? YuBrowserilla kun selaa niin se on täysin sulavaa.

Toistaiseksi nyt olen päätynyt käyttämään Bravea kun en tuosta ihme stutteroinnista pääse yli vaikka kuinka koittaisin.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Tuskin muuta selitystä kuin että tekijä on lopettanut sen päivittämisen. Jotain pellin alla -eroja noissa voi olla, eri ominaisuuksia ja flageja joita on kytketty päälle tai pois kun tekijä on lähdekoodista buildin tehnyt.

Itse lopetin noiden eri CAF-selainten käytön ja palasin stable-Chromeen kun meni hermo bugeihin ja epävakauteen. Lisäksi Sync ei enää noissa toimi kun Google esti käytön. Braveen voisi vaihtaa kokonaan heti kun synkkaustuki tulee mobiiliin (toistaiseksi toimii vain työpöydällä).
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 200
Brave ollut itselläkin mobiilissa selaimena jo alkuvuodesta asti, ja ei vain parempaa ole. Sen sulavuuteen ja nopeuteen kun on tottunut, ei muita voi enää käyttää. Päivityksiä tulee tiuhaan tahtiin ja muutenkin homma toimii sataprosenttisesti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 264
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
Tugan ja YuBrowserin jälkeen olen ollut erittäin tyytyväinen
Chromium SWE- selaimeen, ollut käytössä jonkun puoli vuotta. Aktiivisessa kehityksessä.

Google muuttanut jotain ehtojaan, niin se jaetaan nykyään F-droidin kautta Play Storen sijaan. Eli tuo Updater lataa ja päivittää aina uusimman version:

Chromium SWE Updater | F-Droid - Free and Open Source Android App Repository

Selaimen ketju:
[APP][4.0+][Snapdragon][CAF] Code Aurora's Chromium SWE Browser with auto-updater
Kiitoksia vinkistä. Latasin kokeiluun välittömästi ja tuntuu todella vikkelältä ja sulavalta selaimelta. Tyhmä kysymys, mutta voinen varmaan poistaa tuon f-droid apin selaimen asennuksen jälkeen?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 264
Kiitoksia vinkistä. Latasin kokeiluun välittömästi ja tuntuu todella vikkelältä ja sulavalta selaimelta. Tyhmä kysymys, mutta voinen varmaan poistaa tuon f-droid apin selaimen asennuksen jälkeen?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Joo, jos et tarvitse F-droid-sovelluskauppaa, niin sen voi poistaa. Älä poista Chromium SWE Updater- ohjelmaa, sillä päivitetään selain uudempiin versioihin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 428
Kokeilin tuota jo aiemmin, tuossa on kyllä rajaamalla otettava kaappaus, mutta koko appsin käyttöliittymä on muuten täysin kökkö. Kun kerran olen hyväksynyt esim. näytölle kiinteästi ilmestyvän pallon, josta toiminnot käynnistyy, on sen pois saaminen todella vaikeata.
Tämä on kyllä paras vastaan tullut. Älä käynnistä sitä floating bubblea niin se työkalurivi tulee esiin vain screenshottia ottaessa.

Näyttää toimivan niin että se vaan vahtii Pictures/Screenshots kansiota joten ei varsinaisesta ota sitä kuvaa itse vaan jättää sen Androidin omalle toiminnolle mikä on hyvä.

Rajaustoiminto aika laginen.

Näyttää menevän jotenkin sekaisin uusimmasta kuvasta jos Screenshots-kansion kuvia järjestelee manualisesti (?).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 266
Näyttää menevän jotenkin sekaisin uusimmasta kuvasta jos Screenshots-kansion kuvia järjestelee manualisesti (?).
Samaa tekee välillä itsellä Nexus 6P Android 8:lla vaikka käytän vain puhelimen omaa kuvankaappausta ja Google Photos sovellusta. Ei siis aina aukaise uusinta kaappausta, vaan edellisen.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mä vihaan Facebookin messengeria, miksi sen ilmoitukset pomppii tuonne ylävalikkoon vaikka sovellus on auki ja kirjoitan?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Messenger on vähän nihkeästi koodattu joten tuolle ei tällä hetkelä löydy asetusta että sen saisi pois.
Ai vähän, sama selaimessa, vaikka keskustelu on mulla auki niin silti sinne ylös tulee koko ajan numeroita lisää saapuneista viesteistä. Sit saa koko ajan klikkailla sinne että onko siellä jotain uutta muka?
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
(Sama viesti kirjoitettu kysymyksiä&vastauksia ketjuun tuloksetta, tämän kerran spammaan tännekin, jos joku tietäisi. Pahoittelut)

Mikä olisi hyvä ohjelma tallentaa eri sivuja netistä talteen, joko parempaa tutustumista varten (joo, Pocket) tai pysyvämpää tallennusta varten (eh, Evernote).

Nyt etsisin ratkaisua pidempiaikaiseen tallennukseen (Evernote, mutta kun ei).

Otan nykyään talteen lähinnä Android-laitteella ja tämä on ongelma näemmä esim. Evernoten kanssa. Usein se ei ymmärrä kertoa millään tavalla, ettei se enää hallitsekaan kirjautumistietoa, ja jättää uutisen tallentamatta kokonaan. Näin usein esim. Hesarin* kanssa. Ei ole hyvä ratkaisu, että aina olisi tarkistettava Evernotessa että menikö artikkeli kokonaan talteen vai ei. Varsinkin kun välillä ei vain ole mitään tehtävissä asian hyväksi vaikka puutteellisen tallennuksen huomaisikin.

Pocketilla menee hienosti kirjautumisen vaativat artikkelit "talteen". Ainoa vika on, että Pocket "älykkäästi" artikkelia avatessaan lataakin viimeisimmän version. Tämä taas on huono asia, jos kirjautuminen ei enää ole mahdollista tai ei taaskaan ole ohjelman hallinnassa.

Kuvakaappaus ei käy. Ja jotenkin PDF:n luominen on sekin kökköä (tosin viimeisenä vaihtoehtona menisi, jos toimii mobiilisti helposti).

Eli, onko jotain ohjelmaa, Evernoten ja Pocketin tapaista, joka ottaa talteen sen mihin selainkin pääsee (esim. Pocketissa on huolehdittava vaikka Hesarin tapauksessa että sillä on kirjautumistiedot). Tai jos se tarvittaessa suoriutuisi itse (kuten bugaavan Evernoten pitäisi) kirjautumisesta, tallentaisi artikkelin sitten itse.

Eikä päivittäisi talteen otettuja tietoja kuten Pocket tekee.

Äh. Hankala selittää, mutta sopivan ohjelman tietävät kyllä tunnistanevat.

Pitäisi saada pääosin Androidille ja sitten web-yhteys esim. Windowsin kanssa ellei erillistä Windows-ohjelmaa löydy.

Saa olla maksullinen.

* Hesarin järkevyydestä voidaan keskustella toisessa ketjussa
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
1 499
(Sama viesti kirjoitettu kysymyksiä&vastauksia ketjuun tuloksetta, tämän kerran spammaan tännekin, jos joku tietäisi. Pahoittelut)

Mikä olisi hyvä ohjelma tallentaa eri sivuja netistä talteen, joko parempaa tutustumista varten (joo, Pocket) tai pysyvämpää tallennusta varten (eh, Evernote).

Nyt etsisin ratkaisua pidempiaikaiseen tallennukseen (Evernote, mutta kun ei).

Otan nykyään talteen lähinnä Android-laitteella ja tämä on ongelma näemmä esim. Evernoten kanssa. Usein se ei ymmärrä kertoa millään tavalla, ettei se enää hallitsekaan kirjautumistietoa, ja jättää uutisen tallentamatta kokonaan. Näin usein esim. Hesarin* kanssa. Ei ole hyvä ratkaisu, että aina olisi tarkistettava Evernotessa että menikö artikkeli kokonaan talteen vai ei. Varsinkin kun välillä ei vain ole mitään tehtävissä asian hyväksi vaikka puutteellisen tallennuksen huomaisikin.

Pocketilla menee hienosti kirjautumisen vaativat artikkelit "talteen". Ainoa vika on, että Pocket "älykkäästi" artikkelia avatessaan lataakin viimeisimmän version. Tämä taas on huono asia, jos kirjautuminen ei enää ole mahdollista tai ei taaskaan ole ohjelman hallinnassa.

Kuvakaappaus ei käy. Ja jotenkin PDF:n luominen on sekin kökköä (tosin viimeisenä vaihtoehtona menisi, jos toimii mobiilisti helposti).

Eli, onko jotain ohjelmaa, Evernoten ja Pocketin tapaista, joka ottaa talteen sen mihin selainkin pääsee (esim. Pocketissa on huolehdittava vaikka Hesarin tapauksessa että sillä on kirjautumistiedot). Tai jos se tarvittaessa suoriutuisi itse (kuten bugaavan Evernoten pitäisi) kirjautumisesta, tallentaisi artikkelin sitten itse.

Eikä päivittäisi talteen otettuja tietoja kuten Pocket tekee.

Äh. Hankala selittää, mutta sopivan ohjelman tietävät kyllä tunnistanevat.

Pitäisi saada pääosin Androidille ja sitten web-yhteys esim. Windowsin kanssa ellei erillistä Windows-ohjelmaa löydy.

Saa olla maksullinen.

* Hesarin järkevyydestä voidaan keskustella toisessa ketjussa
Chrome
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Noihin ei liene pääse käsiksi Windows-koneelta käsin?
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 148
Noihin ei liene pääse käsiksi Windows-koneelta käsin?
Tuossa linkkaamassani jutussa oli myös esitetty PDF muotoon tallennus (kohta 4.) ja sitä kautta Google Drive synkkaus.
You’ll now be asked where you want to save the PDF (if you’ve saved something before, you’ll see the recent destinations here). If you tap on the three-line icon here, you’ll see Google Drive as a source. But you can save the PDF locally as well.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Okei joo, no se viimeisin vaihtoehto, pdf. Kiitos vastanneille. Selvisi ettei ihan sitä hakemaani ole, mutta tuo lienee kokeilta vaihtoehto. Kiitos!
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 271
Listaan voisi lisätä vielä IFTTT:n. Ihan OK sovellus kevyeen automatisointiin mutta hyödyllinen enemmänkin erilaisten palveluiden yhdistämisessä ja iOS-käyttöjärjestelmän kanssa. Androidissa tuo Tasker on aivan lyömätön. Siihen löytyy plugineita joka lähtöön ja sen kanssa vain mielikuvitus on rajana. Ei todellakaan mistään helppokäyttöisimmästä päästä mutta pienellä lukemisella ja tutkimisella siihen pääsee aika nopeasti sisälle. Pelkästään tämä sovellus oli minulla se syy, miksi palasin iPhonesta takaisin Androidiin.

How to use Tasker
Step-Throughs & How-Tos - Tasker Wiki
http://www.pocketables.com/tag/beginners-guide-to-tasker
Tasker for Android
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 372
Jep, itse juuri euron taskerin siijoittaneena kadun, kun en sitä aikaisemmin ole tehnyt.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 266
Tasker on kyllä ihan lyömätön peli. Toki vähän vaikea käyttöinen jos ei ole perehtynyt asiaan. Mutta toisaalta taas kun on niin suosittu, niin melkein mitä tahansa haluaa tehdä, niin siihen löytyy netistä ohjeet.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 781
Ihan mielenkiinnosta, mitä te teette Taskerilla ja vastaavilla? Joskus tuon alesta nappasin ilmaiseksi, mutta en ole keksinyt mitään käyttöä. Selasin jonkun top-30 listan käyttötavoista, mutta suurimman osan saa tehtyä ilman Taskeria ja lopuille ei ole minulla käyttöä.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 266
Ihan mielenkiinnosta, mitä te teette Taskerilla ja vastaavilla? Joskus tuon alesta nappasin ilmaiseksi, mutta en ole keksinyt mitään käyttöä. Selasin jonkun top-30 listan käyttötavoista, mutta suurimman osan saa tehtyä ilman Taskeria ja lopuille ei ole minulla käyttöä.
Tällä hetkellä itsellä se vain sulkee ja ottaa käyttöön Adguardin. Eli näyttö kiinni, niin Adguard sammuu ja näyttö päälle, niin menee päälle. Ei turhaan vie taustalla virtaa, koska aika virtasyöppö ohjelma.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 271
Tällä hetkellä itsellä se vain sulkee ja ottaa käyttöön Adguardin. Eli näyttö kiinni, niin Adguard sammuu ja näyttö päälle, niin menee päälle. Ei turhaan vie taustalla virtaa, koska aika virtasyöppö ohjelma.
Oletko ladannut uusimman beta-version Adguardista? Siinä voi seurata sovelluksen kulutusta ja omien tilastojen mukaan kulutus on minimaalista. Esimerkiksi viimeisen vuorokauden kulutus on ollut 0.32%.

Melkein uskon tuon sovelluksen vain säästävän akkua kun ihan jokaista vilkkuvaa ja pomppivaa mainosta ei tarvitse ladata.

Ihan mielenkiinnosta, mitä te teette Taskerilla ja vastaavilla? Joskus tuon alesta nappasin ilmaiseksi, mutta en ole keksinyt mitään käyttöä. Selasin jonkun top-30 listan käyttötavoista, mutta suurimman osan saa tehtyä ilman Taskeria ja lopuille ei ole minulla käyttöä.
Noita nyt on aika pitkä lista omassa Taskerissa. Ehkä tärkeimpinä WiFin käynnistys kun astun kotiin, puhelin äänettömälle kun kalenterissa on merkintä ja olen toimistolla, näyttö pysyy pidempään päällä kun selaan nettiä, whatsappia yms. asunnon valot vilkkuvat kun puhelin soi, automaattinen työajanseuranta csv-tiedostoon olinpaikan mukaan ja paljon muita pienempiä taskeja.

Ehkä suurimman hyödyn tuosta saa jos kotoa löytyy älylamppuja tai automaatiota.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 372
Älä häiritse -tila päälle puhelun ollessa käynnissä, näytön kierto päälle tietyissä sovelluksissa. Enempää en olekaan vielä ehtinyt opiskelemaan. :comp:
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 781
automaattinen työajanseuranta csv-tiedostoon olinpaikan mukaan ja paljon muita pienempiä taskeja.
Tää oli aika hieno käyttötapa. Vähentää varmaan mukavasti tylsää näpyttelyhommaa. Ei kyllä toimi omiin hommiin, mutta kenellä tunnit kirjataan paikan mukaan.

Muuten aika samoja tuntuu ihmisten käyttötapaukset olevan kuin mitä olen netissä listauksissa nähnyt. Ilmeisesti vaan oma puhelimen käyttö on jotenkin tyypillisestä poikkeavaa, kun en tuolle mitään käyttöä löytänyt. Eipä se mitään, kun en siitä maksanutkaan. Jääköön sitten vaille käyttöä.
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
AdGuardissa kannattaa ottaa huomioon, että kaikki nettiliikenne menee AdGuardin piikkiin akkustatseissa. Todellinen kulutus on murto-osa tuosta. Aivan turha sammutuksen kohde omasta mielestä. Viisaampaa sammutella niitä nettiä käyttäviä ohjelmia, jos tuollaista tarvetta sattuu olemaan. Vaikea kyllä nähdä tuotakaan skenaariota, jos ei ole aihan onnettomasti koodattuja sovelluksia, jotka estävät puhelimen nukkumisen.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 271
AdGuardissa kannattaa ottaa huomioon, että kaikki nettiliikenne menee AdGuardin piikkiin akkustatseissa. Todellinen kulutus on murto-osa tuosta. Aivan turha sammutuksen kohde omasta mielestä. Viisaampaa sammutella niitä nettiä käyttäviä ohjelmia, jos tuollaista tarvetta sattuu olemaan. Vaikea kyllä nähdä tuotakaan skenaariota, jos ei ole aihan onnettomasti koodattuja sovelluksia, jotka estävät puhelimen nukkumisen.
Ihan samoilla linjoilla. Adguardissa voi myös erikseen säätää mitä sovelluksia suodatetaan. Esimerkiksi jotain Google Kuvien, Ondriven, Driven, Dropparin ja vastaavien synkkauksia on ihan turha suodattaa. Adguardista kannattaa myös täpätä DNS suodatus päälle, joka on hieman kevyempi suodatus ja vähentää turhia pyyntöjä mainospalvelimille. Tarjolla on myös DNScrypt-servereitä.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
179
Tää oli hyödyllinen! Eli tarkoittaako tämä, ettei käytännössä tarvitse blockata muut kuin ne missä mainokse ärsyttää / ne joissa haluaa jotain suojaa? Esim play storessa, naveissa tai spotifyssa (premium) ei taida mainoksia olla -> syncit pois?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 271
Tää oli hyödyllinen! Eli tarkoittaako tämä, ettei käytännössä tarvitse blockata muut kuin ne missä mainokse ärsyttää / ne joissa haluaa jotain suojaa? Esim play storessa, naveissa tai spotifyssa (premium) ei taida mainoksia olla -> syncit pois?
Joo, juuri näin. Sieltä tilastoista myös näkee mistä sovelluksista niitä mainoksia on blokattu ja sen perusteella voi päätellä mitä kannattaa suodattaa.

Onnistuu tämän näköisessä näkymässä:
Screenshot_20170929-070834.png
 
M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
Ticket to Ride tuli "palikkaversio". Periaattessa suunnattu lapsille, mutta mielestäni vaikuttaa myös hyvältä vaihtoehdolta mobiilipelattavaksi, koska alkuperäinen vaatii ainakin yhdeltä istumalta pelatessa suhteellisen suuren paneutumisen. En juuri tätä ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta vastaavissa "tyhmennyksissä" on efekti ollut juuri tämä ja arvostelujen perusteella toimii tässäkin. Hintaakin vain pari euroa; ostan heti kun ehdin pelaamaan.
Ticket to Ride: First Journey – Android-sovellukset Google Playssa
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
Onko Adguard maksamisen arvoinen? Tekisi mieli siirtyä takaisin käyttämään google chromea koska synkkaus. Mihinkään muihin sovelluksiin en käytännössä adblockkia tarvitse, sillä kaikki on mainoksettomia maksullisia versioita. Vai riittääkö tuohon Chromeen periaatteessa DNS66 tai Blokada tms?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 428
Onko Adguard maksamisen arvoinen? Tekisi mieli siirtyä takaisin käyttämään google chromea koska synkkaus. Mihinkään muihin sovelluksiin en käytännössä adblockkia tarvitse, sillä kaikki on mainoksettomia maksullisia versioita. Vai riittääkö tuohon Chromeen periaatteessa DNS66 tai Blokada tms?
Riittää. En ainakaan itse osaa nimetä edellistä sivua ja kertaa kun häiritsevä mainos olisi nettisivulla tullut vastaan. Enemmänhän noilla fake-VPN-pohjaisilla kuten DNS66 tai Blokada on vaikeuksia in-app mainosten kanssa (siis itse sovellukseen rakennettujen mainosten kanssa).
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
212
Riittää. En ainakaan itse osaa nimetä edellistä sivua ja kertaa kun häiritsevä mainos olisi nettisivulla tullut vastaan. Enemmänhän noilla fake-VPN-pohjaisilla kuten DNS66 tai Blokada on vaikeuksia in-app mainosten kanssa (siis itse sovellukseen rakennettujen mainosten kanssa).
Asia selvä. Onko suosituksia kumpi ottaa käyttöön noista kahdesta, vai onko vain ulkonäöllisiä eroja? Akkua kumpikaan ei taida juurikaan kuluttaa?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 597
Viestejä
4 216 575
Jäsenet
71 080
Uusin jäsen
TonyR

Hinta.fi

Ylös Bottom