Hei, Google Playssa melkoinen joukko "
auto redialer" ohjelmia, joten kysyn
omakohtaisten kokemusten perusteella teiltä suosituksia.
Muuten ei ole tarvetta, mutta HUSissa on muutama numero, jonne on melkein ainoastaan onnesta ja jatkuvasta yrittämisestä kiinni, pääseekö päivän ainoan tunnin aikana sisään ajanvarauksista selittelemään. On usein käynyt, että koko tunnin aikana ei ole päässyt. Toisaalta ei ole edes mahdollista olla tunnin verran raivokkaasti yrittämässä, joten jo siksi tarvittaisiin ohjelmallinen apulainen.
Tarvetta olisi siis sellaiselle ohjelmalle, että kun tulee varattu ääntä, niin puhelu nopsasti poikki, ja mielellään välittömästi uutta soittoa perään. Voi olla myös sekunnin parin väli, mutta
nopeasti pitäisi kuitenkin yrittää uutta soittoa, koska ko. numeroon ei ole jonotus mahdollinen. On kokemusta, että ainoa tapa päästä läpi on ns. runkata
yritä/keskeytä jos varattu/yritä uudelleen -tavalla.
Muita tärkeitä ominaisuuksia olisi, jos ko. softa olisi joko vain tiettyihin, käyttäjän asettamiin, numeroihin käytettävissä, kun en tuollaista oikeastaan muualle tarvitse. Tai sitten helposti asetettavissa päälle/pois.
Tietenkin mielellään kevyt, ainakin silloin kun odottelee että joskus käytetään. Mutta tämä ei ole mikään erityinen, josta olisi oltava kokemukset/testitulokset.
Ei ole pakko olla ilmainen, olen aina ollut sitä mieltä,
asiansa hyvin hoitavasta softasta maksan kyllä, varsinkin kun Android-ohjelmien hinnat ovat kovin edullisia yleensä.
Toivoisin vastauksissa sitä, että olet itse kokeillut ohjelmaa, etkä vain heitä ensimmäistä haulla vastaantulevaa, osaan itsekin hakea, mutta useissa on kovin vähän arvostelua perusteluineen. Ja luonnollisesti ei huvittaisi kokeilla kaikenkarvaisia ohjelmia sokkona. Itsekin pyrin vastaamaan kyselyihin sen perusteella, olenko itse kokeillut ehdottamaani ohjelmistoa.