Onko jossain selitetty, mitä tuo downcore tarkoittaa? Kahden eri CCX:n ytimiä vai SMT:tä?
edit:
ilmeisesti ytimiä, 1+1 tarkoittaa että molemmista CCX:stä yksi ydin?
ja 2+0 tarkoittaa että toinen CCX pois päältä ja toisesta 2 ydintä päällä?
Sitähän sillä haetaan, mutta noissa tuloksissa ei oo mitää järkeä. Miksi opengl:llä 2+2 /4/0 eroaa vulkanin vastaavista. Jos ongelmana pidetään että säikeet hyppivät CCX:ltä toiselle vaikka optimi olisi pitää ne yhdellä ccx:llä oman L2 ja L3 kakkunsa lämpimässä syleilyssä, niin mistä moiset erot johtuvat.
Jotenkin vaan tuntuu että olettamus että Affinityt 0-7 (CCX1) ja 8-15 (CCX2) ovat väärin. CCX 1 corethan voivat olla vaikka 0,1,6,7 ja CCX2 3,4,5,6. Tai vastaavasti vielä 0,1,4,5 ja 2,3,6,7.