AMD Ryzen 9000 -prosessoreiden kokemukset (Zen 5)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Multitronicilla tapahtuu. Pakkaus aloitettu tilaan meni.
Missä vaiheessa tilailit? t. 13.11. klo 15:28 ja vielä ollaan "Lähetetty tukkurilta varastoon" -tilassa. Itselläni oli pelkkä prossu tilauksessa, kaveri joka tilas myös muistia on päässyt kuulemma myös "pakkaus aloitettu" -vaiheeseen.

Missä vaiheessa tilailit? t. 13.11. klo 15:28 ja vielä ollaan "Lähetetty tukkurilta varastoon" -tilassa. Itselläni oli pelkkä prossu tilauksessa, kaveri joka tilas myös muistia on päässyt kuulemma myös "pakkaus aloitettu" -vaiheeseen.

Kysymyshän ei minuun kohdistunut, mutta mulla myös pelkkä prosessori 12.11 klo 23:58 ja samassa ”Lähetetty tukkurilta” tilassa ollaan. Pitäisi tilausjärjestyksessä mennä, mutta eipä näistä aina tiedä.

Kysymyshän ei minuun kohdistunut, mutta mulla myös pelkkä prosessori 12.11 klo 23:58 ja samassa ”Lähetetty tukkurilta” tilassa ollaan. Pitäisi tilausjärjestyksessä mennä, mutta eipä näistä aina tiedä.
Omalla kohdalla voidaan kelata vielä päivän verra taakse. Tilaus sisällä 11.11. kello 12 ja tukkurilta liikkeellä vieläkin

Mulla oli kuulemma muistit jo tulleet tilaukseen, prossua ei vielä.

Multironic 13.11 klo 15.22 ja arvioitu toimitus aika 11.12-16.12. Nyt tuli kyllä paha mieli ku lupailivat sitä nyt perjantaiksi tai viimeistään maanataiksi.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 997
Jäsenet
74 310
Uusin jäsen
JannChris

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom