Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miulla ei menny add to cart läpi ollenkaan
Ja luulis nyt että edes johonkin tuotteeseen tulis nappi näkymään, ku sivua päivittelee hiljakseen, mut ei.Nähnyt koko Add to Cart nappia
noh, "huonoin" kortti niin ei ole niin haluttua tavaraa.Häh, mä ainoana sain 6900 XT vai?
Rämpytin etusivulla ja tuotesivulla F5:sta, enkä itsekään edes nähnyt Add to Cart:ia.
Miten ihmeessä te tuon onnistuneen tilauksen teette?
Ja luulis nyt että edes johonkin tuotteeseen tulis nappi näkymään, ku sivua päivittelee hiljakseen, mut ei.
PA scriptillähän kaikki viedään ennenkuin edes näkyy nappeja.
PA scriptillähän kaikki viedään ennenkuin edes näkyy nappeja.
Samaan jäin tänään.... place order nappi ei vaan reagoi.
Tässä minun kompastuskivi. Eli painatteko kerran place orderia ja tilaus läpi? Vai rämpytättekö kunnes sivu reagoi?
Täällä on katsos semmoisia cryptovaluutan louhijoita, näitä syntisiä paskoja, jotka ostavat viikottain kaikkia kortteja läjäpäin.Aika moni tuntuu onnistuvan nykyään.. en tiedä olenko ainoa joka on tässä puolen vuoden ajan lähes joka viikko yrittänyt.. ja aina epäonnistunut. Tosin oli se minullakin kerran ihan lähellä
Samaan jäin tänään.... place order nappi ei vaan reagoi.
Jos en väärin ole ymmärtänyt niin sekä Midnight Blackiä että normia pitäis molempia pystyä tilaamaan 1kpl per asiakas. Eli 2kpl yhteensä.Minulla place order antoi virheilmoituksen. Hetken päästä F5 -> Order submitted.
Saas nähdä tuleeko peruminen, kun olen kerran elämässäni jo tilannut 6800 XT:n.
Allekirjoittaneella rämpyttäminen auttoi.
Tässä minun kompastuskivi. Eli painatteko kerran place orderia ja tilaus läpi? Vai rämpytättekö kunnes sivu reagoi?
6800xt menee edelleen prosessin päätyyn saakka, mutta sitten heittää etusivulle.... pitäköön tunkkinsaNyt lakkasi taas add to cart toimimasta. Olikohan nyt myös toinen erä siinä.
Puolituntia sitten napsahti sähköpostiin.Tilausvahvistuksia jo pudonnut? Tuntuisi kestävän tavallista kauemmin.
Omat onnistumiset ovat tulleet rauhallisella toiminnalla@Mtsavola Painatko kerran place orderia vai niin pitkään kunnes se tekeekin jotain?
Joo sama juttu, 503 --> pari kertaa aina F5 ja homma jatkuu samantien eteenpäin.