PA scriptillähän kaikki viedään ennenkuin edes näkyy nappeja.
Millä halvatulla ne saa tuolta scriptillä mitään ulos, jos käsin refreshin naputtaminen aiheuttaa bannit sivulle

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Samaan jäin tänään.... place order nappi ei vaan reagoi.![]()
Tässä minun kompastuskivi. Eli painatteko kerran place orderia ja tilaus läpi? Vai rämpytättekö kunnes sivu reagoi?
Täällä on katsos semmoisia cryptovaluutan louhijoita, näitä syntisiä paskoja, jotka ostavat viikottain kaikkia kortteja läjäpäin.Aika moni tuntuu onnistuvan nykyään.. en tiedä olenko ainoa joka on tässä puolen vuoden ajan lähes joka viikko yrittänyt.. ja aina epäonnistunut. Tosin oli se minullakin kerran ihan lähellä![]()
Samaan jäin tänään.... place order nappi ei vaan reagoi.
Jos en väärin ole ymmärtänyt niin sekä Midnight Blackiä että normia pitäis molempia pystyä tilaamaan 1kpl per asiakas. Eli 2kpl yhteensä.Minulla place order antoi virheilmoituksen. Hetken päästä F5 -> Order submitted.
Saas nähdä tuleeko peruminen, kun olen kerran elämässäni jo tilannut 6800 XT:n.
Allekirjoittaneella rämpyttäminen auttoi.![]()
Tässä minun kompastuskivi. Eli painatteko kerran place orderia ja tilaus läpi? Vai rämpytättekö kunnes sivu reagoi?
6800xt menee edelleen prosessin päätyyn saakka, mutta sitten heittää etusivulle.... pitäköön tunkkinsaNyt lakkasi taas add to cart toimimasta. Olikohan nyt myös toinen erä siinä.
Puolituntia sitten napsahti sähköpostiin.Tilausvahvistuksia jo pudonnut? Tuntuisi kestävän tavallista kauemmin.
Omat onnistumiset ovat tulleet rauhallisella toiminnalla@Mtsavola Painatko kerran place orderia vai niin pitkään kunnes se tekeekin jotain?
Joo sama juttu, 503 --> pari kertaa aina F5 ja homma jatkuu samantien eteenpäin.
Itselle tää ei toiminut... 503 jälkeen refreshaamalla pääsi aina kokeilemaan place orderia confirmation sivulla, mutta ei niin ei. Kokeilin ekaa kertaa korttimaksua, mutta se ei edennyt ja vaihdoin lennosta paypaliin... siinä hävittiin arvokkaat sekunnit kun kokeili korttimaksua vajaan minuutin rämpytellä.
Statistiikka mielesssä voitais kerätä infoa onnistujilta, että mikä ollut maksutapa?
Korttimaksut molemmissa eilisen onnistuneissa tilauksissa, copypastella osittain muistiosta kortin tiedot sekä ekassa tilauksessa osoitetiedot. Painelin monet kerrat aina nappia eteenpäin, sen jälkeen yleensä 503 ja siitä pari kertaa F5 -> päästi aina seuraavaan vaiheeseen. Place order nappiakin taisin painaa n 3-4 kertaa pikaisesti. Molemmista napsahti yön aikana sähköpostiin confirmationit.Itselle tää ei toiminut... 503 jälkeen refreshaamalla pääsi aina kokeilemaan place orderia confirmation sivulla, mutta ei niin ei. Kokeilin ekaa kertaa korttimaksua, mutta se ei edennyt ja vaihdoin lennosta paypaliin... siinä hävittiin arvokkaat sekunnit kun kokeili korttimaksua vajaan minuutin rämpytellä.
Statistiikka mielesssä voitais kerätä infoa onnistujilta, että mikä ollut maksutapa?
Onhan toi suht ok ninta, mutta tuohon hintaan olisi kiva saada vähintään se 6800 custom malli.Tänään olisi ilmeisesti tulossa ProShopille ihan ok kokoinen erä 769€:n 6700 XT:tä
MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC - 12GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet
518,53 € Näytönohjain, AMD Radeon RX 6700 XT Overclocked (Core clock 2474 MHz / Boost clock 2620 MHz), 2560 Stream ydintä, 12 GB GDDR6 (Memory clock 16 GHz) - 192-bit, PCI-Express 4.0 x16, 3 x DisplayPort 1.4 / HDMI 2.1 liitännät, tukee AMD FreeSync, 2 x 8-pins virtaliitin, lyhyt pituus: 247mm -...www.proshop.fi
Tää himotteli, en vaan ole ihan varma haluanko maksaa tuosta noinkaan paljon.Powercolor Red Devil RX 6900 XT Ultimate 1799€
PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6900 XT Ultimate 16GB GDDR6 | PcComponentes.com
Comprar tu PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6900 XT Ultimate 16GB GDDR6 al mejor precio nunca había sido tan fácil y barato en una tienda de venta online con tantas ofertas y descuentos.www.pccomponentes.com
Jimmsillä sama 2299€.

Kyllähän nuo hinnat on hirvittänyt mutta tuo on jo järkevissä hinnoissa. Muuten passais mulle kuhan ois blokki valmiina ja sama hinta.Tää himotteli, en vaan ole ihan varma haluanko maksaa tuosta noinkaan paljon.
Kyllähän nuo hinnat on hirvittänyt mutta tuo on jo järkevissä hinnoissa. Muuten passais mulle kuhan ois blokki valmiina ja sama hinta.
Sepä se, voisin tosta ultimatesta ehkä sen 1400€ maksaa (omaa tyhmyttäni), muttei ihan tuota 1800€.Tonnin kortista 800 € ylimääräistä. Älkää nyt olko hulluja.
Joo olen samaa mieltä vaikka vähän polttelis. Odotellaan syksyä ja toivotaan parasta.Sepä se, voisin tosta ultimatesta ehkä sen 1400€ maksaa (omaa tyhmyttäni), muttei ihan tuota 1800€.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.