Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy sanoa että mä en edes tiedä mitä tuo CAT 15 tracking tarkoittaa, enkä suorilta löytänyt googlesta mitään fiksua.Oliko niin että CAT 15 trackauksen oli AMD blokannut pois? Ei näytä enää toimivan.
Jotain siellä sivuilla taas tapahtuu. CAPTCHA ei juuri nyt kysele kuvien perään.
kun tuo CAT 15 vaihtui CAT 16 niin se tarkoitti että tuotetta on tulossa. Itse en muista mistä tuon näki.Täytyy sanoa että mä en edes tiedä mitä tuo CAT 15 tracking tarkoittaa, enkä suorilta löytänyt googlesta mitään fiksua.
Onko mitään tietoa että mitä kortteja sieltä olisi tulossa?
kannattaa varmuudeksi tuo order numero poistaa tuosta ss:stäJännän äärellä
Mulla sama. Captcha jäätyi juuri kriittisellä hetkellä..Ei saatana tätä touhua. CHAPTA vaan valittaa vanhentumista. sinne meni taas yks viikko.
Sama, tuliko sähköposti tilauksesta ja mihin aikaan ?katso liitettä 615291
Jännän äärellä
Kiitti vinkistä, en tajunnut tässä huumassa...kannattaa varmuudeksi tuo order numero poistaa tuosta ss:stä
Scriptin avulla ainakin torstaina 18:30 jälkeen!Pitäisi näköjään sokkona hakata ostoskoria esiin 15 sek välein klo 0.00 - 23.59 jokaisena päivänä, jokaisena viikkona.
Ei partalertilal tässäkään tapauksessa tehnyt mitään.
18.36 order submittedSama, tuliko sähköposti tilauksesta ja mihin aikaan ?
Sama aika minulla, 18:30 alkaen aloitin scriptin avulla yrittää laittaa 6800 XT Black koriin ja kello 18:33 - 18:34 välillä se tuli koriin.18.36 order submitted
Confirm you're not a robot
https://www.amd.com/en/direct-buy/add-to-cart/${id}?_wrapper_format=drupal_ajax
message: "\nAn AJAX HTTP error occurred.\nHTTP Result Code: 503\nDebugging information follows.\nPath: /en/direct-buy/add-to-cart/${id}\nStatusText: Service Unavailable\nResponseText: \r\n503 Service Temporarily Unavailable\r\n503 Service Temporarily Unavailable\r\nnginx\r\n"
18.36 order submitted
Vahvistusviesti tuli Paypalin lisäksi AMD:ltä. Kai sitä on pakko uskoa että torstailotto onnistui tällä kertaa 6800xt black osalta. Mutta ei tätä voi kai varmaksi uskoa ennen kuin kortti on kädessä - tai siis koneessa toimivana.
Mutta mun resepti, tästä voi olla iloa seuraavina viikoilla muille:
- Partalertin voi unohtaa, se on aina 3 min myöhässä
- Tee kuitenkin se taikanappi millä skripti lisää väkisin tuotteen ostoskoriin
- Torstaina klo 18:33:00 paina taikanappia. Klikkaa captcha rasti ruutuun, mutta ÄLÄ jatka vielä eteenpäin
- Jatka eteenpäin vasta tasan klo 18:34:00 eli klikkaa sitä ok nappia vai mikä se siinä onkaan
- Jatka eteenpäin loput rutiinit.
Ilmeisesti droppi tulee torstaina tasan klo 18:34:00, eli tilauksen välitys eteenpäin pitää ajoittaa täsmälleen juuri siihen. Näin oletin, ja se näytti tuovan tulosta!!
Tuo dropin aika vaihtelee eli noin ei pysty kyllä ennustamaan.. ainut tapa on spämmätä tuota korin nappia ja toivoa parasta.Vahvistusviesti tuli Paypalin lisäksi AMD:ltä. Kai sitä on pakko uskoa että torstailotto onnistui tällä kertaa 6800xt black osalta. Mutta ei tätä voi kai varmaksi uskoa ennen kuin kortti on kädessä - tai siis koneessa toimivana.
Mutta mun resepti, tästä voi olla iloa seuraavina viikoilla muille:
- Partalertin voi unohtaa, se on aina 3 min myöhässä
- Tee kuitenkin se taikanappi millä skripti lisää väkisin tuotteen ostoskoriin
- Torstaina klo 18:33:00 paina taikanappia. Klikkaa captcha rasti ruutuun, mutta ÄLÄ jatka vielä eteenpäin
- Jatka eteenpäin vasta tasan klo 18:34:00 eli klikkaa sitä ok nappia vai mikä se siinä onkaan
- Jatka eteenpäin loput rutiinit.
Ilmeisesti droppi tulee torstaina tasan klo 18:34:00, eli tilauksen välitys eteenpäin pitää ajoittaa täsmälleen juuri siihen. Näin oletin, ja se näytti tuovan tulosta!!
Kaksi kertaa saanut order confirmationin 6800 vaniljasta, toisen kerran tilaus peruttiin, joten AMD taitaa jonkin verran seuloa noita tilauksia, ja samaa mallia voi ostaa vain kerran, ehkä.Ei tainnut olla ensimmäinen onnistuminen... niksejä saa paljastaa, ettei sakut saa kaikkia kortteja
Nyt oli 3. Kerta kun partalert on hyödytönJep tosiaan tuolta Bavarnold streamista sai aikaisemmin hälytyksen. Ei siitä ainakaan mulle mitään hyötyä ollut, mutta silti, Partalert on nyt kaksi kertaa ainakin ollut myöhässä.