AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

caden

Häseltäjä
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
224
ostoskoriin sain 6900xt mutta maksu ei mennyt läpi ja heitti lopulta etusivulle.. noh.. seuraavaa torstaia odotellessa..
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
66
Oli taas 6800 heti korissa kun tuli saataville, mutta tällä kertaa näköjään hajos CAPTCHA siinä place olderia tehdessä, kun joutu sen 3 kertaa uudestaa laittamaan ja sit tulikin ruutuun se tuttu 503.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
128
Ei tainnut olla ensimmäinen onnistuminen... niksejä saa paljastaa, ettei sakut saa kaikkia kortteja :)
Kaksi kertaa saanut order confirmationin 6800 vaniljasta, toisen kerran tilaus peruttiin, joten AMD taitaa jonkin verran seuloa noita tilauksia, ja samaa mallia voi ostaa vain kerran, ehkä.

Itsekin olen tallentanut skriptin, jolla sain add to cartin näkyviin, ja sitten 18.30 jälkeen yritystä sormet ristissä. En itse käyttänyt Paypalia, vaan tallensin selaimeen omat tiedot.
Ja nyt onnisti, toivottavasti ei tule peruutusta...
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
412
Jep tosiaan tuolta Bavarnold streamista sai aikaisemmin hälytyksen. Ei siitä ainakaan mulle mitään hyötyä ollut, mutta silti, Partalert on nyt kaksi kertaa ainakin ollut myöhässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
Tipahtiko siis 6800 myös tänään? Discon botti ei kyllä tuosta tiennyt mitään. Ainoastaan mulla välkytti 6700xt:n tippumista lähemmäs 3 minuuttia sen jälkeen kun ensimmäisen kerran sain midnight blackin koriin.
 
Liittynyt
19.04.2019
Viestejä
61
Kaksi viimeisintä kertaa saanut tuotteen hyvissä ajoin ostoskoriin mutta paypal on kussut joka kerta. Ensi viikolla aion täyttää tiedot manuaalisesti.
 
Liittynyt
27.05.2021
Viestejä
1
Pitkään tätä lankaa seuranneena pikku juhlajuomissa ajattelin kommentoida ja kiitellä vinkkaajia. Tänään onnistui 6900xt tilaus.
Verkkokaupasta on ollu sapphiren 6800xt nitro julkaisupäivästä lähtien tilattuna ja hölmönä vielä maksettunakin. Veljenpojan otin apulaiseksi tänään näpyttämään 6900xt:tä ja ite näpyttelin midnight bläkkiä. Nyypiön tuurilla jäi sentään jotain käteen. Kolme viikkoa vasta enemmän tosissaan koittanu amd kauppaa.
Metodina on ollu tuotesivulla scriptillä renkuttaminen noin 18.25 eteenpäin. 503 ei meinaa mitään siihen vaan f5. Jos heittää etusivulle ni uutta tilausta vaan peliin jos dropista ei oo kulunut ylenpalttisesti aikaa. Mitään ei kannata raivolla näpyttää, jos lataa ni antaa lataa, jos ei näytä tapahtuvan mitään niin painaa nappia uudestaan. (Crome-selaimella, osoite ja muut tiedot sekä luottokortti(Amex) tiedot selaimeen tallennettuna.)
Näillä pöllöilyillä sain omani ja se riittää allekirjoittaneelle.
Kiitos kaikille vinkeistä
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
194

Pitikö näitä pystyä tilaamaan jossain vaiheessa? Katsoin eilen 5 min postauksesta ja tänään aamusta, mutta näyttää vaan että ei olisi saatavilla & voi tilata sähköpostin kun on taas saatavilla?
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 136
Pitikö näitä pystyä tilaamaan jossain vaiheessa? Katsoin eilen 5 min postauksesta ja tänään aamusta, mutta näyttää vaan että ei olisi saatavilla & voi tilata sähköpostin kun on taas saatavilla?
Meni noin minuutissa. :)
Edit. Noita molempia oli siis vaan 1kpl (takuu korjattuja tms.)
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
128
Vahvistusviesti tuli Paypalin lisäksi AMD:ltä. Kai sitä on pakko uskoa että torstailotto onnistui tällä kertaa 6800xt black osalta. Mutta ei tätä voi kai varmaksi uskoa ennen kuin kortti on kädessä - tai siis koneessa toimivana.

Mutta mun resepti, tästä voi olla iloa seuraavina viikoilla muille:
- Partalertin voi unohtaa, se on aina 3 min myöhässä
- Tee kuitenkin se taikanappi millä skripti lisää väkisin tuotteen ostoskoriin
- Torstaina klo 18:33:00 paina taikanappia. Klikkaa captcha rasti ruutuun, mutta ÄLÄ jatka vielä eteenpäin
- Jatka eteenpäin vasta tasan klo 18:34:00 eli klikkaa sitä ok nappia vai mikä se siinä onkaan
- Jatka eteenpäin loput rutiinit.

Ilmeisesti droppi tulee torstaina tasan klo 18:34:00, eli tilauksen välitys eteenpäin pitää ajoittaa täsmälleen juuri siihen. Näin oletin, ja se näytti tuovan tulosta!!
AMD ei ehtinyt tällä viikolla pakata, ainakaan minun Midnight Blackiä, eli en ole vielä saanut shipping confirmation viestiä (joka sisältää tracking numberin). (Edellisellä kerralla kortti (6800 non XT) lähti liikkeelle jo perjantaina ja se oli perillä keskiviikkona).

Onko muilla 27.5. dropin onnekkailla sama tilanne?
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
23
Mulla lukee Order in process, kun menee tuonne Track your order -sivulle sähköpostin kautta, eli ei ole vielä ilmeisesti lähtenyt liikkeelle. Lisätiedoissa FedEx Shipment.
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Jos olette AMD:ltä saaneet vahvistuksen, niin erittäin todennäköiseti tuotteen saatte. Minulle tuli maanantaina vahvistus (kaks viikkoa sitten) , ja sitten tavara melkein liikkui. Viikon kestää.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 033
ProShopissakin näyttää viihtyvän saldoilla 949€:n 6700 XT:t

 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
92
Nyt tuli sähköpostille lähetystunnus 6800 XT Midnight Blackista! Lukee FedEx Shipment, mutta kun painaa linkkiä joka on se itse lähetystunnus niin se johtaa DHL:n sivulle. Onko muilla samalla tavalla ?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Sama, sähköpostiin tuli seurantanumero, ja linkki ei vielä anna tietoja. Vielä, odotellaan siis.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
23
Noniin tulihan se tännekin seurantakoodi! Pitkän odottelun jälkeen vihdoinkin pääsee uutta näyttistä asentamaan.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
31
Tjenare.

Mitäs reittiä porukalla on DHL:n kautta tullut noi kortit Suomeen? Meitsi tilasi 6800 XT MNB kortin huhtikuussa ja se lähti matkaan 23.4. Kuukauden selvitelyn jälkeen DHL ilmoitti että kortti on kadonnut. AMD lähetti uuden kortin matkaan 27.5. Viimeisin merkintä on Hollannista 28.5 jonka jälkeen ei mitään. Ihmettelen vaan että onko tämä taas kerran kadonnut kun kohta ei viikkoon ole tullut mitään merkintää. Te ketkä olette saaneet kortin, onko se tullut tuolta Hollannista suoraan Suomeen vai onko se mahdollisesti tullut Tanskan kautta Suomeen? Niin sanotusti, onko Hollannin lähdön jälkeen seuraava merkintä vasta Suomessa vai tuleeko muita merkintöjä matkalla?

Kiitos vastauksista etukäteen.
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
558
Tjenare.

Mitäs reittiä porukalla on DHL:n kautta tullut noi kortit Suomeen? Meitsi tilasi 6800 XT MNB kortin huhtikuussa ja se lähti matkaan 23.4. Kuukauden selvitelyn jälkeen DHL ilmoitti että kortti on kadonnut. AMD lähetti uuden kortin matkaan 27.5. Viimeisin merkintä on Hollannista 28.5 jonka jälkeen ei mitään. Ihmettelen vaan että onko tämä taas kerran kadonnut kun kohta ei viikkoon ole tullut mitään merkintää. Te ketkä olette saaneet kortin, onko se tullut tuolta Hollannista suoraan Suomeen vai onko se mahdollisesti tullut Tanskan kautta Suomeen? Kiitos vastauksista etukäteen.
Pari kortti on tullut. Trackingiin ei tullut Suomen ja Hollannin välillä merkintöjä. Matka kesti vajaan viikon molemmissa. Suomessa sitten tuli seuraava merkintä samana päivänä, kun kortti tuli jakeluun. Eli normaalitapauksessa korttisi voisi olla täällä perjantaina tai maanantaina, parhaassa tapauksessa jo huomenna.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
629
Tjenare.

Mitäs reittiä porukalla on DHL:n kautta tullut noi kortit Suomeen? Meitsi tilasi 6800 XT MNB kortin huhtikuussa ja se lähti matkaan 23.4. Kuukauden selvitelyn jälkeen DHL ilmoitti että kortti on kadonnut. AMD lähetti uuden kortin matkaan 27.5. Viimeisin merkintä on Hollannista 28.5 jonka jälkeen ei mitään. Ihmettelen vaan että onko tämä taas kerran kadonnut kun kohta ei viikkoon ole tullut mitään merkintää. Te ketkä olette saaneet kortin, onko se tullut tuolta Hollannista suoraan Suomeen vai onko se mahdollisesti tullut Tanskan kautta Suomeen? Niin sanotusti, onko Hollannin lähdön jälkeen seuraava merkintä vasta Suomessa vai tuleeko muita merkintöjä matkalla?

Kiitos vastauksista etukäteen.
On mahdollista että tulee Tanskan kautta mutta yleensä vasta seuraava merkintä on suomessa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 303
Kaksi kertaa saanut order confirmationin 6800 vaniljasta, toisen kerran tilaus peruttiin, joten AMD taitaa jonkin verran seuloa noita tilauksia, ja samaa mallia voi ostaa vain kerran, ehkä.

Itsekin olen tallentanut skriptin, jolla sain add to cartin näkyviin, ja sitten 18.30 jälkeen yritystä sormet ristissä. En itse käyttänyt Paypalia, vaan tallensin selaimeen omat tiedot.
Ja nyt onnisti, toivottavasti ei tule peruutusta...
Uusi torstai ja uutta matoa koukkuun. Josko sitä kokeilisi hylätä paypalin, mutta onkohan mitään fiksua keinoa saada noi omat tiedot tallentumaan chromeen, jotta se osaisi sitten kriittisellä hetkellä esitäyttää ne noihin kenttiin... osoite yms tiedot mulla sieltä varmaan jo tulee, mutta maksukortin tietoja en ole koskaan sinne tallentanut.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
128
Uusi torstai ja uutta matoa koukkuun. Josko sitä kokeilisi hylätä paypalin, mutta onkohan mitään fiksua keinoa saada noi omat tiedot tallentumaan chromeen, jotta se osaisi sitten kriittisellä hetkellä esitäyttää ne noihin kenttiin... osoite yms tiedot mulla sieltä varmaan jo tulee, mutta maksukortin tietoja en ole koskaan sinne tallentanut.
Kannattaa harjoitella 5800x:n kanssa.
Oranssia Place order nappulaa ei enää kannata painaa harjoitellessa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 033
ProShopissa 1449€:n vesijäähdytettyä olisi tarjolla 7kpl

 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 530
Onko mitään infoa määristä? Jostain se kaivettiin tähän ketjuun viime viikolla.
 
Liittynyt
13.05.2021
Viestejä
4
Onko jossain jotain luotettavaa droppitutkaa jonka kautta ehtii vielä mukaan vai pitääkö tässä kokoajan kliksutella?
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
412
tyhjensin keksit niin nytten mulle tuli oletko robotti ja nyt tulee ilmoitus että ostoskori on tyhjä. ennen tuota tyhjennystä ei tullut sitä tyhjän ostoskorin popuppia. järjestys oli taas muuttunut, nyt kaikki näyttikset on suoraan 5800x perässä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 100
Viestejä
4 299 331
Jäsenet
71 777
Uusin jäsen
hendalage

Hinta.fi

Ylös Bottom