- Liittynyt
- 12.07.2017
- Viestejä
- 128
DHL soitti, kuten olivat luvanneet, ja antoivat päivitystä. Paketin olisi pitänyt päätyä Kööpenhaminaan minne ei ole koskaan päätynyt. Ja se oikeastaan siitä. Suomalainen aspa sanoi ettei heillä ole sen enempää asiaan enää sanottavaa kun ongelma on DHL Hollannin päädyssä jonka pitäisi keskustella asiaa lähettäjätahon kanssa joka taas sitten tekee päätöksen reklamaatiosta. Se että itselläni lukee 6.5. "Customer service of DHL initiates action" johtuu siitä, että AMD on selvitellyt asiaa DHL kanssa. Tänään on ilmestynyt "Customer service of DHL terminates action", en tiiä liittyykö päiväiseen puheluun sitten.
Linkkaisiko joku tähän sen Seemsantien sinisen olion joka naputtelee pöytää poissaolevan näköisenä?
Ei ole mulle siis ilmestynyt.Jokohan DHL on löytänyt hukassa olleet kortit kun oman paketin seurantaan on ilmestynyt uusi rivi: Arrived at international sorting center.
Linkkaisiko joku tähän sen Seemsantien sinisen olion joka naputtelee pöytää poissaolevan näköisenä?