Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyy.Ilmeisesti noita lähetyksiä ei saa siirrettyä DHL:ltä postin automaattiin mitenkään?
OK.. Täytyy tutkia tarkemmin jahka lähettävät.Pystyy.
Siellä on vähän hinnat suolaset tuolla mindfactoryssakin. Näyttää vähän siltä, että näitä 6900XT kortteja alkaa jäädä hieman myyjille käsiin, kun pyyntihinnat on mitä on. Tuollaisen kortin järkevä hinta on siinä tonnin pinnassa edelleen, niin ei järkeviä ihmisiä nuo 1700€+ hinnat oikein kiinnosta.Siellä olisi tätä kirjoittaessa Sapphiren 6900XT SE ja 6900XT Toxic varastossa Mindfactoryllä. Ja muuten näköjään 6800XT Nitro SE ja Pulse myös. Aika raffit hinnat mutta se on sellasta. Kotiutuu aika kivuttomasti esim. Mailbox.de:n kautta.
Ohhoh, jotain siellä nyt tapahtuu, mulla päivitty että ois jo skannailtu Turussakin tänään. Jospa se sieltä sittenkin vielä löytäisi perille.
Onko näitä kadoneita kortteja alkanut ilmestyä Suomeen?
On joo, perjantaina alkanut päivittämään seurantatiedot. Oma kortti on tällä hetkellä "käsittelyssä" Tampereella.
Just päivittyi status, että on Turussa kuriirin kyydissä. Alan pikkuhiljaa uskoa, että paketti löytää vielä tiensä perille.Onko näitä kadoneita kortteja alkanut ilmestyä Suomeen?
Tuliko sulle sitä uuden kortin seurantatunnusta vai oliko kyseessä tämä sama kadonnut kortti?Kyllä se oma RX6800 viimein saapui ja kävin noutamassa äsken lokerosta. Kiitokset kanssamatkaajille, saipa ainakin yhden tarinan lisää kerrottavaksi.
Joo tää on tosiaan se alkuperäinen lähetys. Uudesta ei oo ehtinyt tulla ku order confirmation, laitoin viestiä supporttiin et saavat peruuttaa sen jos ei oo lähteny.Tuliko sulle sitä uuden kortin seurantatunnusta vai oliko kyseessä tämä sama kadonnut kortti?
Ja nyt pätkähti näistä shipping confirmationHah. Helmikuusta asti kytännyt eikä mitään.
Nyt ilmeisesti onnistui 6800 ja 6900 XT kun naputtelin skriptin kanssa niitä koriin jostain 18:15 lähtien
Kyllä se oma RX6800 viimein saapui ja kävin noutamassa äsken lokerosta. Kiitokset kanssamatkaajille, saipa ainakin yhden tarinan lisää kerrottavaksi.
Mun kadonneesta kortista ei ole kuulunut mitään, enkä ole myöskään saanut amd:n supporttia lähettämään uutta. Vaativat todisteita dhl:n puolesta, että kortti tosiaan kadonnut. Tänään lähetin sitten dhl:n toimittaman todistuksen amd:lle. Ootellaan...
EDIT: Mitä helvettiä. Nyt tarkastin seurannan, niin kortti on tosiaan jo 100km päässä tulossa
Ihan vaan otin aspaan yhteyttä lomakkeen kautta. Dhl tosiaan soitti mulle ja sanoivat, että paketti on kadonnut. Amd:n sitten vaati katoamisilmoituksen kirjallisena.Mistä sait semmosen todistuksen?
Ihan vaan otin aspaan yhteyttä lomakkeen kautta. Dhl tosiaan soitti mulle ja sanoivat, että paketti on kadonnut. Amd:n sitten vaati katoamisilmoituksen kirjallisena.
Suomen.Saitko tämän Suomen DHL:ltä vai Hollannin?
-Jimmy
Mitenkäs tänään nähdään mitä näytönohjaimia AMD dropissa on?
Ilmeisesti cat-virhe tsekkaus ei enää toimi?
Samaa mallia ei ilmeisesti saa tilattua useampaa kappaletta (minun tilaus ainakin peruttiin order confirmationin jälkeen)Just curious: kuis kävi viime viikolla useamma näyttiksen dropista tilanneille? Peruttiinko ylimääräiset, peruttiinko kaikki vai lähtikö koko satsi postiin?
Onnistuu koneella.saako muut captchan näkyviin ja tuota 5800x laitettua ostoskoriin... itellä saa puhelimella muttei tietokoneella
Kyl mulla ainaki just toimi myös koneella. Brave selaimena.saako muut captchan näkyviin ja tuota 5800x laitettua ostoskoriin... itellä saa puhelimella muttei tietokoneella