Ei.Ei ole vissiin muidenkaan tilanne muuttunut kadonneiden korttien osalta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei.Ei ole vissiin muidenkaan tilanne muuttunut kadonneiden korttien osalta?
Ei ole vissiin muidenkaan tilanne muuttunut kadonneiden korttien osalta?
Mikä PartAlert tuolta Telegrammista pitää valita?Itse koitan käyttää sitä heti kun partalert ilmoittaa (telegram koska nopeempi kuin discord). Muutenhan se on ihan arpaa jos sitä ennen sitä naputtelet. Hyvällä tuurilla painat sitä hieman ennemmin kuin partalert ilmoittaa.
Sama vastaus tuli mullekki tänää. Sekä myös dhl soitto, jonka mukaan tilannetta vielä selvitelläänAMD:ltä tuli vastaus:
Thank you for your email.
We sincerely apologize for the delay.
We are working with our warehouse team regarding your query and I will get back to you shortly.
DHL asiakaspalvelu lupaili olla myös tänään yhteydessä mutta ei ole vielä kuulunut.
Tästä minä sen sain. Sit mitä korttia koitat metsästää niin sen mukaan sitten.Mikä PartAlert tuolta Telegrammista pitää valita?
Jos se on yöllä leimattu Helsingissä, niin se saattaa kyllä ihan tämän päivän aikana tulla perille, riippuen tietysti missä päin Suomea asut. Oma kortti ainakin ehti vielä saman päivän aikana Vaasaan, joten DHL:n Suomen toimitusnopeudesta ei voi kyllä valittaa, vaikka Hollannin päässä homma vähän takkuilikin.Nyt näyttäisi 6.5 tilattu RX6800 olevan Suomessa. Helatorstai oletettavasti sotkee toimitusta vähän, mutta olen joka tapauksessa mökillä sunnuntaihin asti.
Jos se on yöllä leimattu Helsingissä, niin se saattaa kyllä ihan tämän päivän aikana tulla perille, riippuen tietysti missä päin Suomea asut. Oma kortti ainakin ehti vielä saman päivän aikana Vaasaan, joten DHL:n Suomen toimitusnopeudesta ei voi kyllä valittaa, vaikka Hollannin päässä homma vähän takkuilikin.
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.Ei ole vissiin muidenkaan tilanne muuttunut kadonneiden korttien osalta?
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
Voin myydä AMD:n 6900XT:n samaan rahaan. YV/AV/CV vaan... on siis tulossa DHL:llä.MSI Radeon RX 6800 GAMING X TRIO -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 860,00€
Tekniset tiedot :GPU GPU: AMD Radeon RX 6800 Stream-prosessorit: 3840 Kellotaajuus: Boost: 2155 MHz Game: 1925 MHz Base: 1775 MHz Muisti Määr&awww.jimms.fi
Saas nähdä kauanko säilyy, suolainen hinta mut ainaki suoraan varastossa
Voin myydä AMD:n 6900XT:n samaan rahaan. YV/AV/CV vaan... on siis tulossa DHL:llä.
Itsellä ei ole oma 5.6 tilattu 6700xt vielä saapunut Suomeen, tosin tällä hetkellä kuljetuksessa. Mutta mielenkiintoista tässä on, että itsellekkin kortti tulee Kuopioon, mutta DHL seurannassa näkyy, että tulee Tampere/Pirkkalan kautta lentokoneella.Joo, yöllä oli leima tullut Helsingissä ja Kuopioon pitäisi kortti vielä roudata.
Just joo... Kaipa se on sit ittekin aktivoiduttava ja otettava DHL yhteyttä.Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
Mihin sähköpostiin oot ollut yhteydessä vai mistä sen voi löytää?
Mä itse asiassa laitoin sokkona tällä contact formilla https://www.amd.com/en/support/contact-email-form ja sieltä graphics -> tech support niin vastaaja vastasi oikeaan tilaukseen vaikka unohdin kaikki tilausnumerot yms ekasta postista.
Edittinä vielä et DHL:n Suomen aspa on ollu hyvin kartalla keissistä ku sinne on soittanu niin maanantaina palataan onks viikonloppuna tapahtunut mitään.
Mihin sähköpostiin oot ollut yhteydessä vai mistä sen voi löytää?
Tuota kautta laitoin viestiä: https://www.amd.com/en/support/contact-email-form
Jees, Kiitoksia.
DHL lupasi olla maanantaina yhteydessä, ei ollut. Nyt soitin sinne uudestaan ja aspa totesi että ei oo tainnu tosiaan Hollannista lähteä vielä ja kannattaa olla lähettäjään yhteydessä. AMD:n tuen Rakshith pyysi kärsivällisyyttä kun heidän tutkimukset kestää n. 2 viikkoa, eikä vastannut kysymykseen että onko kadonneen paketin tapauksessa luvassa hyvitys vai uusi tuote. Ilmeisesti sieltä kaivetaan uutta korttia kuitenkin postitukseen jos @Bummer in tapauksessa oli nin tehty.
Jaha. Mulle DHL:n Suomen aspa käski olla yhteydessä lähettäjään, jotta lähettäjä voi olla yhteydessä Hollannin DHL:ään. Laitoin juuri AMD:lle postia, katsotaan mitä tulee vastaukseksi.
Jep. Itsehän siis oon ollut nyt viime viikon molempiin suuntiin yhteyksis ja viesteissä maininnut et ei ole ainoa kadonnut paketti. Kysyin jo perjantaina AMD:n supportista et onko mahdollista lähettää uutta ja selvitätte DHL:n kanssa perässä niin sain tuon kaksi viikkoa vastauksen ja kerrottiin et jos DHL toteaa kadonneeksi niin lähettävät uuden.
Se miksi varmaankin sain erilliset soitot vielä Suomen DHL:ltä niin itsellä lukee seurannassa (kun menee siitä AMD:n sähköpostista Track shipment dhlparcel.nl-sivustolle) 5. toukokuuta punainen poikkeustäplä "Customer service of DHL initiates action" joka varmaankin on Suomen aspan pyyntö sinne Hollantiin omasta ensimmäisestä puhelusta. Eli siitä on varmaankin ollut joku DHL:n sisäinen tiketti auki joka on tarvinnut saada suljetuksi ja mitä eivät sit enää tee kun tietävät tilanteen. Tätä tikettiä käyttäen sit asia eteni niin et aspan mielestä tutkinta oli päättynyt.
Minulla sama. Mikä aika ja päivä sinulle on ilmestynyt tuo?
Nyt se saapui. Erittäin hienoa, että alle viikossa tilauksessa kortti on käsissä, eikä lopulta vaatinut kuin kerran PartAlertin hyödyntämistä. Pari kertaa aiemmin koitin manuaalisesti kyttäillä kortteja, mutta ne kyttäykset eivät tuottaneet tulosta. Viestin alle voitte kuvitella jonkun väsyneen näytönohjain (DHL:n) auton turvavöissä -kuvan tmsp.Taidan saada 6.5. tilatun 6700 XT:n tänään, koska on jo saapunut oikeaan kaupunkiin
Hyvinkin mahdollista, että rosvottu on. Toki tuossa on pieni mahdollisuus, että teillä on kohta kaksi korttia?Dhl soitteli mullekkin ja sanoi lähetyksen kadonneen. Pistin viestiä amd:n suuntaan, toivottavasti pistävät uutta kortti tulemaan.
Jännä kyllä miten tuollanen lähetys voi kadota, olisko tosiaan jäänyt tuo erä rosmojen näppeihin
Hyvinkin mahdollista, että rosvottu on. Toki tuossa on pieni mahdollisuus, että teillä on kohta kaksi korttia?
Paketti on vihdoin tullut Tampereelle, mutta eivät tieten kuskaa lähetyksiä tänään, eli taitaa mennä maanantaille kortin saanti.
Ainakin itse olen varautunut tämän AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta mukaisestiOdotellaankos tälle illalle droppia?
Suattaapi olla että ovat pyhien vietossaOdotellaankos tälle illalle droppia?
Ainakin 6700XT on tulossa...Odotellaankos tälle illalle droppia?