AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
18
Ei ole vissiin muidenkaan tilanne muuttunut kadonneiden korttien osalta?
AMD:ltä tuli vastaus:

Thank you for your email.

We sincerely apologize for the delay.

We are working with our warehouse team regarding your query and I will get back to you shortly.


DHL asiakaspalvelu lupaili olla myös tänään yhteydessä mutta ei ole vielä kuulunut.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
133
Mites 6.5 dropin 6900 tilaajat. Onko shipping confirmation viel tullu. Mulla order in process edelleen kun tarkastaa
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
603
Itselle tuli juuri tänään iltapäivällä 6700 kortista shipping confirmation ja seurantakoodi. Ei vielä näy koodilla mitään dhl sivuilla.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
907
Minulle tuli 6900xt:n koodi perjantaina, mutta ei se paketti liikkunut mihinkään ennen eilistä.
 

ziltoid

Merkitsemätön jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
105
Itse koitan käyttää sitä heti kun partalert ilmoittaa (telegram koska nopeempi kuin discord). Muutenhan se on ihan arpaa jos sitä ennen sitä naputtelet. Hyvällä tuurilla painat sitä hieman ennemmin kuin partalert ilmoittaa.
Mikä PartAlert tuolta Telegrammista pitää valita?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
AMD:ltä tuli vastaus:

Thank you for your email.

We sincerely apologize for the delay.

We are working with our warehouse team regarding your query and I will get back to you shortly.


DHL asiakaspalvelu lupaili olla myös tänään yhteydessä mutta ei ole vielä kuulunut.
Sama vastaus tuli mullekki tänää. Sekä myös dhl soitto, jonka mukaan tilannetta vielä selvitellään :btooth:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
263
Nyt näyttäisi 6.5 tilattu RX6800 olevan Suomessa. Helatorstai oletettavasti sotkee toimitusta vähän, mutta olen joka tapauksessa mökillä sunnuntaihin asti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
310
Nyt näyttäisi 6.5 tilattu RX6800 olevan Suomessa. Helatorstai oletettavasti sotkee toimitusta vähän, mutta olen joka tapauksessa mökillä sunnuntaihin asti.
Jos se on yöllä leimattu Helsingissä, niin se saattaa kyllä ihan tämän päivän aikana tulla perille, riippuen tietysti missä päin Suomea asut. Oma kortti ainakin ehti vielä saman päivän aikana Vaasaan, joten DHL:n Suomen toimitusnopeudesta ei voi kyllä valittaa, vaikka Hollannin päässä homma vähän takkuilikin.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
263
Jos se on yöllä leimattu Helsingissä, niin se saattaa kyllä ihan tämän päivän aikana tulla perille, riippuen tietysti missä päin Suomea asut. Oma kortti ainakin ehti vielä saman päivän aikana Vaasaan, joten DHL:n Suomen toimitusnopeudesta ei voi kyllä valittaa, vaikka Hollannin päässä homma vähän takkuilikin.
Joo, yöllä oli leima tullut Helsingissä ja Kuopioon pitäisi kortti vielä roudata.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Ei ole vissiin muidenkaan tilanne muuttunut kadonneiden korttien osalta?
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
 

snw

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
312
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
Jaha. Mulle DHL:n Suomen aspa käski olla yhteydessä lähettäjään, jotta lähettäjä voi olla yhteydessä Hollannin DHL:ään. Laitoin juuri AMD:lle postia, katsotaan mitä tulee vastaukseksi.
 

xp9

Liittynyt
25.05.2020
Viestejä
110
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
603
Joo, yöllä oli leima tullut Helsingissä ja Kuopioon pitäisi kortti vielä roudata.
Itsellä ei ole oma 5.6 tilattu 6700xt vielä saapunut Suomeen, tosin tällä hetkellä kuljetuksessa. Mutta mielenkiintoista tässä on, että itsellekkin kortti tulee Kuopioon, mutta DHL seurannassa näkyy, että tulee Tampere/Pirkkalan kautta lentokoneella.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
907
Mulla lukee 6.5 tilatusta 6900xt:stä. "10.5 19:54 paikallinen aika | Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä EINDHOVEN.." :confused2:
 

Rn7

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
53
Taidan saada 6.5. tilatun 6700 XT:n tänään, koska on jo saapunut oikeaan kaupunkiin :)
 
Liittynyt
17.04.2021
Viestejä
11
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
Just joo... Kaipa se on sit ittekin aktivoiduttava ja otettava DHL yhteyttä.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
31
Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
Mihin sähköpostiin oot ollut yhteydessä vai mistä sen voi löytää?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Mihin sähköpostiin oot ollut yhteydessä vai mistä sen voi löytää?
Mä itse asiassa laitoin sokkona tällä contact formilla https://www.amd.com/en/support/contact-email-form ja sieltä graphics -> tech support niin vastaaja vastasi oikeaan tilaukseen vaikka unohdin kaikki tilausnumerot yms ekasta postista.

Edittinä vielä et DHL:n Suomen aspa on ollu hyvin kartalla keissistä ku sinne on soittanu niin maanantaina palataan onks viikonloppuna tapahtunut mitään.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
18
Mihin sähköpostiin oot ollut yhteydessä vai mistä sen voi löytää?
Tuota kautta laitoin viestiä: https://www.amd.com/en/support/contact-email-form

Sain eilen puhelun Suomen DHL-tuelta et Hollannin DHL oli todennut paketin kadonneeksi ja tutkinta ilmeisimmin lopetettu. Pyysivät minun olemaan yhteydessä lähettäjään uudesta lähetyksestä. Välitin viestin eilen AMD:n tuelle ja äsken sain uuden order confirmationin ja kuittauksen, et todella uus RX6800 on nyt lähdössä. Jokohan uskaltais hengittää vähitelle.
DHL lupasi olla maanantaina yhteydessä, ei ollut. Nyt soitin sinne uudestaan ja aspa totesi että ei oo tainnu tosiaan Hollannista lähteä vielä ja kannattaa olla lähettäjään yhteydessä. AMD:n tuen Rakshith pyysi kärsivällisyyttä kun heidän tutkimukset kestää n. 2 viikkoa, eikä vastannut kysymykseen että onko kadonneen paketin tapauksessa luvassa hyvitys vai uusi tuote. Ilmeisesti sieltä kaivetaan uutta korttia kuitenkin postitukseen jos @Bummer in tapauksessa oli nin tehty.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
31
Tuota kautta laitoin viestiä: https://www.amd.com/en/support/contact-email-form

Jees, Kiitoksia.


DHL lupasi olla maanantaina yhteydessä, ei ollut. Nyt soitin sinne uudestaan ja aspa totesi että ei oo tainnu tosiaan Hollannista lähteä vielä ja kannattaa olla lähettäjään yhteydessä. AMD:n tuen Rakshith pyysi kärsivällisyyttä kun heidän tutkimukset kestää n. 2 viikkoa, eikä vastannut kysymykseen että onko kadonneen paketin tapauksessa luvassa hyvitys vai uusi tuote. Ilmeisesti sieltä kaivetaan uutta korttia kuitenkin postitukseen jos @Bummer in tapauksessa oli nin tehty.
Joo mutta se mikä on vähän ristiriitasta kun äsken soitin AMDlle sanoivat että kysely on lähetetty DHL:lle ja he eivät ole vastaneet mitään. Sitten kun soitin Suomen DHL:lle niin sanoivat että kannattaa olla yhteydessä lähettäjään. :D. Sanoin että lähettäjä sano että on ollut yhteydessä teihin mutta mitään vastausta he eivät ole saaneet. No sitten alkoi selvitä että näyttäisi siltä että DHL:llä on kokonainen kontti ''kadoksissa'' ja yrittävät tällähetkellä pelaa mahdollisemman paljon aikaa tuonne AMD:n suuntaan..... Kai sieltä jotain vastauksia tulee ennen juhannusta. :D
 
Liittynyt
12.07.2017
Viestejä
128
Jaha. Mulle DHL:n Suomen aspa käski olla yhteydessä lähettäjään, jotta lähettäjä voi olla yhteydessä Hollannin DHL:ään. Laitoin juuri AMD:lle postia, katsotaan mitä tulee vastaukseksi.
Sama vastaus DHL:ltä. Naputtelen siis seuraavaksi viestiä AMD:n suuntaan. Sikäli menee mielenkiintoiseksi että Bummer on jo saanut uuden kortin seurantatunnuksen mutta silti DHL ja AMD vielä selvittelevät vastuitaan? Nooh, casea on jo saatu vähän auki, jospa sieltä uutta korttia sitten tulisi.

Ihan mielenkiinnosta, jos siellä on kontti tai lavallinenkin tavaraa hukassa... miten. Miten?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Jep. Itsehän siis oon ollut nyt viime viikon molempiin suuntiin yhteyksis ja viesteissä maininnut et ei ole ainoa kadonnut paketti. Kysyin jo perjantaina AMD:n supportista et onko mahdollista lähettää uutta ja selvitätte DHL:n kanssa perässä niin sain tuon kaksi viikkoa vastauksen ja kerrottiin et jos DHL toteaa kadonneeksi niin lähettävät uuden.

Se miksi varmaankin sain erilliset soitot vielä Suomen DHL:ltä niin itsellä lukee seurannassa (kun menee siitä AMD:n sähköpostista Track shipment dhlparcel.nl-sivustolle) 5. toukokuuta punainen poikkeustäplä "Customer service of DHL initiates action" joka varmaankin on Suomen aspan pyyntö sinne Hollantiin omasta ensimmäisestä puhelusta. Eli siitä on varmaankin ollut joku DHL:n sisäinen tiketti auki joka on tarvinnut saada suljetuksi ja mitä eivät sit enää tee kun tietävät tilanteen. Tätä tikettiä käyttäen sit asia eteni niin et aspan mielestä tutkinta oli päättynyt.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
31
Jep. Itsehän siis oon ollut nyt viime viikon molempiin suuntiin yhteyksis ja viesteissä maininnut et ei ole ainoa kadonnut paketti. Kysyin jo perjantaina AMD:n supportista et onko mahdollista lähettää uutta ja selvitätte DHL:n kanssa perässä niin sain tuon kaksi viikkoa vastauksen ja kerrottiin et jos DHL toteaa kadonneeksi niin lähettävät uuden.

Se miksi varmaankin sain erilliset soitot vielä Suomen DHL:ltä niin itsellä lukee seurannassa (kun menee siitä AMD:n sähköpostista Track shipment dhlparcel.nl-sivustolle) 5. toukokuuta punainen poikkeustäplä "Customer service of DHL initiates action" joka varmaankin on Suomen aspan pyyntö sinne Hollantiin omasta ensimmäisestä puhelusta. Eli siitä on varmaankin ollut joku DHL:n sisäinen tiketti auki joka on tarvinnut saada suljetuksi ja mitä eivät sit enää tee kun tietävät tilanteen. Tätä tikettiä käyttäen sit asia eteni niin et aspan mielestä tutkinta oli päättynyt.
Minulla sama. Mikä aika ja päivä sinulle on ilmestynyt tuo?

1620816367114.png
 
Liittynyt
12.07.2017
Viestejä
128
Screenshot_20210512-154227.png


Soitin itse DHL ja mailia AMD tänään mutta on tuolla tapahtunut jo aikaisemmin jotakin.
 

Rn7

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
53
Taidan saada 6.5. tilatun 6700 XT:n tänään, koska on jo saapunut oikeaan kaupunkiin :)
Nyt se saapui. Erittäin hienoa, että alle viikossa tilauksessa kortti on käsissä, eikä lopulta vaatinut kuin kerran PartAlertin hyödyntämistä. Pari kertaa aiemmin koitin manuaalisesti kyttäillä kortteja, mutta ne kyttäykset eivät tuottaneet tulosta. Viestin alle voitte kuvitella jonkun väsyneen näytönohjain (DHL:n) auton turvavöissä -kuvan tmsp.
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
22
Oma ei taida olla edes Suomessa vielä mutta sainkin Shipment Confirmaation vasta maanantaina. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 095
Dhl soitteli mullekkin ja sanoi lähetyksen kadonneen. Pistin viestiä amd:n suuntaan, toivottavasti pistävät uutta kortti tulemaan.

Jännä kyllä miten tuollanen lähetys voi kadota, olisko tosiaan jäänyt tuo erä rosmojen näppeihin :hmm:
 

xp9

Liittynyt
25.05.2020
Viestejä
110
Dhl soitteli mullekkin ja sanoi lähetyksen kadonneen. Pistin viestiä amd:n suuntaan, toivottavasti pistävät uutta kortti tulemaan.

Jännä kyllä miten tuollanen lähetys voi kadota, olisko tosiaan jäänyt tuo erä rosmojen näppeihin :hmm:
Hyvinkin mahdollista, että rosvottu on. Toki tuossa on pieni mahdollisuus, että teillä on kohta kaksi korttia?
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
19
Pirkkalan Verkkokaupan outlet-hyllyssä oli ainakin pari tuntia sitten MSI 6700XT Gaming X 12G sekä PowerColor 6700XT Hellhound, molemmat 799e ja 34kk takuulla.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
907
Paketti on vihdoin tullut Tampereelle, mutta eivät tieten kuskaa lähetyksiä tänään, eli taitaa mennä maanantaille kortin saanti. :cautious:
 
Liittynyt
25.03.2021
Viestejä
22
Paketti on vihdoin tullut Tampereelle, mutta eivät tieten kuskaa lähetyksiä tänään, eli taitaa mennä maanantaille kortin saanti. :cautious:
"14:59 Paikallinen aika | Lähtenyt DHL:n toimipisteestä TAMPERE - TAMPERE-PIRKKALA - FINLAND"

Oma paketti näyttäisi vielä liikkuvan? En tiedä tuleeko tänään perille asti, mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 989
Viestejä
4 191 278
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom