Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On tää vaan järjetöntä.
Vuodenvaihteessa tuli koneen kasauksen takia ostettua pakolla 6800 Pulse 750€ hintaan. Silloin vitutti jonkun verran, että keväämmällä näitä sais halvemmalla. Nyt ei saa mitään noita alle tonnin.
On tää vaan järjetöntä.
Vuodenvaihteessa tuli koneen kasauksen takia ostettua pakolla 6800 Pulse 750€ hintaan. Silloin vitutti jonkun verran, että keväämmällä näitä sais halvemmalla. Nyt ei saa mitään noita alle tonnin.
Verkkiksessä sama tuffi 200€ kalliimpiJaa eipä se proshopin 769e siitä asus tuf oc:sta ollutkaan paha hinta. On komeeta katsottavaa tää touhu kyllä![]()
No sitä just, että onhan tämä ihan hullua, että nuo lähdöt on jo tolla tasolla. Tosin taisi ne proshopin hinnatkin pompsahtaa jo joidenkin korttien osalta.Verkkiksessä sama tuffi 200€ kalliimpi![]()
5700XT:n kanssa tuon TUF-mallin muistilämmöt oli ~100 astetta. Kyllähän tuollaisen voi ostaa jos on aivan pakko saada.
meni sivut jojoon ku koitin 6900xt koriin![]()
Eipä taida toimia kelläänEi meikällä toimi sivut
"Varastot", en kyllä nää edes 5% todennäköisyyttä kasuaalille kuluttajalle ostaa korttia ilman bottia. Olen itse ollut hereillä tämän ja 2 edeltävää kertaa 5 sekunnin sisällä eikä mitään ole tapahtunut (6900xt).Jaa ne viikottaiset varastotko meni jo? Olin itsekin varautunut tuohon puoleen...
Erikoisesti mulla näkyy rx6700xt ostoskorissa, pääsin useaan kertaan tilauksen läpi - mutta tilille tulee 0,00€ veloitus. En siis nyt lisännyt sitä ostoskoriin, vaan bännien väistyttyä näkyi päivällä lisätty edelleen korissa.
Mä sain 6700XT:n siihen asti, että OP kysyi varmistusta ostosta 519€. Rahat ei ole vielä lähtenyt tililtä.
RE: Päivällä siis
Itsekin yritin OP:n kortilla ostella, mutta ei tullut mitään varmistushommeleita? Ohjasiko sivu sinne OP:n palveluun vai miten tuo varmistuspyyntö tuli?
Sama tilanne, mutta ainakin Helppisivun forgot password tunnistaa ton mun tilausnumeron (antaa virheen keksityllä/väärällä numerolla). Toivoa on?Pääsin itsekin tuon prosessin läpi useampaan otteeseen, siihen asti että linkki näytti /completed/<tilausnro>/ mutta siinä vaiheessa veti 503:set ruudulle...
Tuskin. Eiköhän kaikki ole myyty, kun ostoskori ei varaa tuotetta.Nyt huomasin, että ois iltapäivän sekoilujen jälkeen jäänyt 6700 xt ostoskoriin. Tulee 503 erroria jos yrittää edetä maksamaan. Onko tuota vielä mahdollista saada ostettua?
Ei kai noista pääse eroon muuta kuin keksit poistamalla?kauas nuo bannit kestää AMD:n sivuilla?
Viime viikolla minun kohdalla ei auttanut sekään.Ei kai noista pääse eroon muuta kuin keksit poistamalla?
Saiko kukaan mitään tilausta menemään läpi tänään amd:n sivuilta?
Näkyny koko päivän tuo 503..
Ai se maksoi vielä 20€ enemmän siellä AMD:n storessa kuin Jimmssillä. Tai kai se ero tulee toimituskulujen hinnasta.Mä sain 6700XT:n siihen asti, että OP kysyi varmistusta ostosta 519€. Rahat ei ole vielä lähtenyt tililtä.
Paljon oli proshopilla refumallien hinta?
Tää siirtyi pakataan-tilaan. Vieläkin koitan itelle selittää, että ei ollu paha hinta vrt. markkinat, mutta ei kyllä mee jakeluun. Vähän sellanen vuodentakainen vessapaperihamstraus-meininki tässä näyttismaailmassa nykyään.Jaa eipä se proshopin 769e siitä asus tuf oc:sta ollutkaan paha hinta. On komeeta katsottavaa tää touhu kyllä![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.