AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
11
Hmm.. liekköhän tuo ollut joku "testi" hintatasolle tjsp, kun nyt se on kadonnut listoilta.. *kiristää foliohattua
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
785
Katsoin ensin että 6900XT. Jos olisi ollut tuo, niin olisin ostanut, muttei kyllä 6800XTtä tuohon hintaan. Mielummin olen ilman. :rofl:
Eilisen kalliit hinnat ovat tänään jo halpoja: Jimm's:illä halvin 6800 XT on nyt 1349€:
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Eilisen kalliit hinnat ovat tänään jo halpoja: Jimm's:illä halvin 6800 XT on nyt 1349€:
Ai saatana, kun sattuu aivoon tuollainen, noidenkin hinnat vaan nousee niin kauan, kuin niitä noihin hintoihin menee kaupaksi. Kyllä tuollainen reilu tuplahinta 6800XT:stä pitäisi jo tuntua tyhmältä suurimmalle osalle käyttäjistä. Mutta ehkä jotkut ihmiset vaan haluaa ruokkia kalliitta hintoja. :facepalm:

Huomenna taas AMD.com lottoa.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 620
Ai saatana, kun sattuu aivoon tuollainen, noidenkin hinnat vaan nousee niin kauan, kuin niitä noihin hintoihin menee kaupaksi. Kyllä tuollainen reilu tuplahinta 6800XT:stä pitäisi jo tuntua tyhmältä suurimmalle osalle käyttäjistä. Mutta ehkä jotkut ihmiset vaan haluaa ruokkia kalliitta hintoja. :facepalm:

Huomenna taas AMD.com lottoa.
Eikös AMD-lotto ole torstaisin?
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Okei. Huomisen F5 kisat edessä, mutta kuulemma on olemassa aputyökaluja joilla voisi laittaa robon vahtimaan ja antamaan hälytyksen jos kohteen varastosaldot on muuttuneet. Nörteimmät kuulemma koodaa itse pythonilla, mutta olisiko valmiita online työkaluja olemassa? Yritin etsiskellä, mutta ilmeisesti väärillä hakusanoilla kun löytyy vain nettikauppojen omistajille plugineja...

Linkkejä tai sopivia avainsanoja, anyone? "web shop monitoring" on turhan lavea käsite... Toisaalta jos jollain on valmis Python-skripti, saan sen kyllä muokattua sopivaksi & laitettua käyntiin...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 027
Eikös nämä kuitenkin tule klo 16? Laita puhelimeesi hälytys, tuskin siihen mitään botteja tarvii?

Vai miten oli edellisessä julkaisussa? Tuliko oikeaan aikaan vai silloin 18:30-19 välillä?
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Näköjään AMD ei tykkää hämähäkeistä. Aloin väsäämään esimerkkien pohjalta sitä python skriptiä, mutta AMD:n saitin kanssa se saa vain timeoutin. Ilmeisesti pitäisi yrittää paremmin feikata aitoa sivulla kävijää. Noh, tulipahan opeteltua jotain uutta, python koodaus on jäänyt lähes nollille tähän asti.

Sitten kokeilin selaimen Distill add-onia, mutta sekin timeouttaa. Mutta ihan kiva lisäosa selaimeen jolle voi löytyä joskus käyttöä.

Jep, onhan se tiedossa että tuollaiset vehkeet ei kerkee sekuntiarpajaisiin vaikka toimisi, täytyy siis ränpyttää sitä F5:ta. Mutta tulipahan tutkittua ja opittua miten nuo voisivat toimia...
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Näköjään AMD ei tykkää hämähäkeistä. Aloin väsäämään esimerkkien pohjalta sitä python skriptiä, mutta AMD:n saitin kanssa se saa vain timeoutin. Ilmeisesti pitäisi yrittää paremmin feikata aitoa sivulla kävijää. Noh, tulipahan opeteltua jotain uutta, python koodaus on jäänyt lähes nollille tähän asti.

Sitten kokeilin selaimen Distill add-onia, mutta sekin timeouttaa. Mutta ihan kiva lisäosa selaimeen jolle voi löytyä joskus käyttöä.

Jep, onhan se tiedossa että tuollaiset vehkeet ei kerkee sekuntiarpajaisiin vaikka toimisi, täytyy siis ränpyttää sitä F5:ta. Mutta tulipahan tutkittua ja opittua miten nuo voisivat toimia...
Itellä ei oo ensimmäistäkään timeoutia tullut vielä, päivitän sivua muutaman sekunnin välein. EDIT: Ja heti kun pääsin kehumasta niin pärähtihän se.. En tiiä mitä tälle tekis, pitää varmaan vaan itse olla hereillä

Tosin manuaalisesti klikkaillessa captcha antaa suoraan raksin ruutuun, eikä tarvitse sitä naksutella läpi niin kaikki hyöty botista häviää siihen. Tyydyn itse siihen, että saan äänihälytyksen kun add to cart nappi ilmestyy ja yritän sitten toisella koneella manuaalisesti päivittämään sivun ja keritä tekemään temput.

Myöskin PayPal ikkunan "läpipelaaminen" botilla osoittautui turhan haastavaksi ja se on lähtökohtaisesti vain nopeampi klikkailla itse läpi.
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
46
Mukava kuulla että siellä on jotain estoja boteillekkin, saattaa meillä "tavan tallaajilla" olla mahdollisuus saada ohjain. Hetken suunnittelin itsekin Javascriptillä toteutettua bottia mutta jätin tällä kertaa väliin.
 
Liittynyt
01.11.2018
Viestejä
55
Itellä ei oo ensimmäistäkään timeoutia tullut vielä, päivitän sivua muutaman sekunnin välein. EDIT: Ja heti kun pääsin kehumasta niin pärähtihän se.. En tiiä mitä tälle tekis, pitää varmaan vaan itse olla hereillä

Tosin manuaalisesti klikkaillessa captcha antaa suoraan raksin ruutuun, eikä tarvitse sitä naksutella läpi niin kaikki hyöty botista häviää siihen. Tyydyn itse siihen, että saan äänihälytyksen kun add to cart nappi ilmestyy ja yritän sitten toisella koneella manuaalisesti päivittämään sivun ja keritä tekemään temput.

Myöskin PayPal ikkunan "läpipelaaminen" botilla osoittautui turhan haastavaksi ja se on lähtökohtaisesti vain nopeampi klikkailla itse läpi.
En tiiä mikä mun koneissa mättää, mut mä joudun ainaki ettimää niit vesiposteja vaikka manuaalisti tekisin? o_O
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Mukava kuulla että siellä on jotain estoja boteillekkin, saattaa meillä "tavan tallaajilla" olla mahdollisuus saada ohjain. Hetken suunnittelin itsekin Javascriptillä toteutettua bottia mutta jätin tällä kertaa väliin.
Tästä tykkään itsekin, koska uskon omaan sorminäppäryyteeni :tup:

En tiiä mikä mun koneissa mättää, mut mä joudun ainaki ettimää niit vesiposteja vaikka manuaalisti tekisin? o_O
En osaa kyllä sanoa, miksi oma pääselain lakkasi noita kysymästä... toivotaan, että kestää iltaan!
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
88
6700 XT myynti alkaa klo 15.

6800, 6800 XT ja 6900 XT arpajaisista ei sen enempää tietoa. Voi tulla klo 15:00 kun tulee 6700 XT tai sitten perinteiseen tyyliin illalla siinä 18:30-19:00 välillä, jos ollenkaan.
 

fascia

Vesinokkaeläin
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Täällä päivitelty ostosivua kolmesta lähtien eikä ole kertaakaan saaanut.
En kokeillut edes mutta näkyi tuolla sivulla add to cart näppäin auki, pääsivullahan ei edes sitä tullut.

e. eipä tuo lisää edes mitään ostoskärryyn vaikka painaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
79
Ei ollut suoraa linkkiä juuri tuossa kolmen pintaan niin tuota päivittyi tuonne alimmas eikä mahtunut näytölle. Jimms maksamassa ja sitten tuli stoppi. Kai siinä 15 sekunttia meni ?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
578
Jimmsiltä tarttui tilaus mutta tilauksessa lukee nyt jonosijoitus 5-10. Jäinkö siis ulos tuosta 30kpl joukosta?
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
607
Itsellä kävi ilmeisesti tuuri Jimmssin 6700 kanssa ja meni tilaus läpi tuolla 499€ hinnalla.

Itse en näe ainakaan missään mitään jonosijaa. Tarkoittaa ilmeisesti, että kerkesi tuohon 30 kappaleen erään?
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
523
Ne meni niin hätäseen että jimmsillä nimestä eteenpäin päässy vaikka kaikki valmiina olikin
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
340
Vilahtiko 6800-malleja myynnissä AMD-shopissa? Seuraavan kerran sitten klo 18:30 kokeilemaan onnea.

Jimmssisä ja Proshopissa sain mallit ostoskoriin mutta seuraavassa vaiheessa oli jo kortit kadonnu:)
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
46
Proshopissa kerkesin refumallin sivulle ja oli vielä vihreällä, painoin kerran F5 niin hävisi kaikki :D
 

fascia

Vesinokkaeläin
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Vilahtiko 6800-malleja myynnissä AMD-shopissa? Seuraavan kerran sitten klo 18:30 kokeilemaan onnea.

Jimmssisä ja Proshopissa sain mallit ostoskoriin mutta seuraavassa vaiheessa oli jo kortit kadonnu:)
Ei näkynyt.
 
Liittynyt
04.10.2020
Viestejä
94
Vilahtiko 6800-malleja myynnissä AMD-shopissa? Seuraavan kerran sitten klo 18:30 kokeilemaan onnea.

Jimmssisä ja Proshopissa sain mallit ostoskoriin mutta seuraavassa vaiheessa oli jo kortit kadonnu:)
Ai, onko tulossa uus erä myyntiin? AMD.comilla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
300
6700 XT vilahti, sain koriin ja pääsin Paypallin maksustakin mielestäni läpi mutta eipä vissiin sitten kuitenkaan. Nyt tulee vaan 503 Service unavailablea.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 177
Viestejä
4 214 600
Jäsenet
71 011
Uusin jäsen
Alibisyotto

Hinta.fi

Ylös Bottom