AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
13.02.2021
Viestejä
103
Mä sain ton TUF OC:n proshopilta osteltua ja maksettuakin joku 10min sitten.


Mietin kyllä, että kuka hullu näistä maksaa yli 700e, mutta tässä sitä ollaan... Jotain mentaalipuolen juttuja, että on mukamas pakko saada laite, kun sitä ei oo.

edit: hinta oli 769e. Kaipa se vähän korvaa, jos vanhasta saa kanssa ylihinnan.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
345
Mä sain ton TUF OC:n proshopilta osteltua ja maksettuakin joku 10min sitten.


Mietin kyllä, että kuka hullu näistä maksaa yli 700e, mutta tässä sitä ollaan... Jotain mentaalipuolen juttuja, että on mukamas pakko saada laite, kun sitä ei oo.

edit: hinta oli 769e. Kaipa se vähän korvaa, jos vanhasta saa kanssa ylihinnan.
Töissä kun olin, niin ei edes viittiny yrittää noissa arpajaisissa, joten tilasin tän tuffin kanssa suoraan.Tuli hyvä mieli, että edes jossain onnistuu :rofl::rofl:
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
62
Itse sain paypalilla tehtyä ostoksen kolme kertaa ja manuaalisesti syötetyillä tiedoillakin sain loppujen lopuksi hakattua tuon prosessin läpi pariin otteeseen. Mitään vahvistusta ei kuitenkaan tullut ja nyt on tuotekin poistunut ostoskorista, joten taisi olla tyhjä arpa. Noh, illalla uusiksi.
Itellä ilmeisesti sama tilanne, pääsin place orderin jälkeiselle sivulle jonka urlin mukaan tilaus olis completed, sivu itsessään bugaa mutta ei mitään vahvistusmailia tai muutakaan oo kuulunut
 
Liittynyt
08.01.2021
Viestejä
11
Mikäs tää 18:30 on? Tästä varmaan nähnyt muitakin mainintoja jossain. Tuleeko jotain täydennystä muihin 6x00 sarjalaisiin?
Kyllä. Yleensä siihen aikoihin tulee täydennyksiä "kaikilla rintamilla".

ps. verkkokauppa.comiin ilmestynyt oma sivunsa 6700 sarjalle, mutta kortteja ei vielä näy.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 897
Verkkokauppaan tuli juuri 6700xt näkyville. Halvimmillaan yli 800e. 890e heti hyllystä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
On tää vaan järjetöntä.
Vuodenvaihteessa tuli koneen kasauksen takia ostettua pakolla 6800 Pulse 750€ hintaan. Silloin vitutti jonkun verran, että keväämmällä näitä sais halvemmalla. Nyt ei saa mitään noita alle tonnin.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
188
On tää vaan järjetöntä.
Vuodenvaihteessa tuli koneen kasauksen takia ostettua pakolla 6800 Pulse 750€ hintaan. Silloin vitutti jonkun verran, että keväämmällä näitä sais halvemmalla. Nyt ei saa mitään noita alle tonnin.
Olispa kristallipallo, niin ei tarttis visa-laskuja maksella
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
46
On tää vaan järjetöntä.
Vuodenvaihteessa tuli koneen kasauksen takia ostettua pakolla 6800 Pulse 750€ hintaan. Silloin vitutti jonkun verran, että keväämmällä näitä sais halvemmalla. Nyt ei saa mitään noita alle tonnin.
Itsehän jätin ko. kortin ostamatta koska Gigabyteltä oli tuloss 649€ malli 6800-sarjasta. Lievästi sanottuna nyt vituttaa.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
314
Komiat on kyllä hinnat. Tämä 6800XT refu joulukuun alussa verkkiksen hyllystä karvan päälle 700 tuntuu hyvältä ostokselta, vaikka silloin vähän kirpaisi.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
624
Julkasupäivänä ostettu 6800 xt refu lämmittää kyl mieltä tässä kohtaa. Aivan karannu lapasesta koko homma.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 276
Nyt ois 6900XT:tä AMD.comissa. 6800:ia en nähnyt olevan.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 897
Ja nyt katos sivut. Olishan ton 6900 kerenny näpytellä ainakin koriin muttei kakkoskoneeseen vitti tollasta.
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
27
Jaa ne viikottaiset varastotko meni jo? Olin itsekin varautunut tuohon puoleen...
"Varastot", en kyllä nää edes 5% todennäköisyyttä kasuaalille kuluttajalle ostaa korttia ilman bottia. Olen itse ollut hereillä tämän ja 2 edeltävää kertaa 5 sekunnin sisällä eikä mitään ole tapahtunut (6900xt).
 

Qwerty

.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 082
Tuotesivut toimii, mutta kuten arvata saattaa niin kaikki on out of stock :sori:
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
148
Erikoisesti mulla näkyy rx6700xt ostoskorissa, pääsin useaan kertaan tilauksen läpi - mutta tilille tulee 0,00€ veloitus. En siis nyt lisännyt sitä ostoskoriin, vaan bännien väistyttyä näkyi päivällä lisätty edelleen korissa.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
493
Haluuko joku 5600x, sain ostoskoriin mut itellä on jo yks :D. Iha listahinnalla, jos saan tosta tilauksen tehtyä loppuun asti

Edit: 503 on päivän luku
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
46
Erikoisesti mulla näkyy rx6700xt ostoskorissa, pääsin useaan kertaan tilauksen läpi - mutta tilille tulee 0,00€ veloitus. En siis nyt lisännyt sitä ostoskoriin, vaan bännien väistyttyä näkyi päivällä lisätty edelleen korissa.
Pääsin itsekin tuon prosessin läpi useampaan otteeseen, siihen asti että linkki näytti /completed/<tilausnro>/ mutta siinä vaiheessa veti 503:set ruudulle...
 

fascia

Vesinokkaeläin
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Ois taas pitänyt keksiä että nyt laitetaankin puolta tuntia ennen. Miten tämä nyt AMD:n mielestä estää bottausta kun ne botit on siellä nimenomaan ekana jos aletaan aikoja vaihtelemaan. Toisaalta vaikuttaa siltä että toi AMD-kaupan stock-tilanne vaihtelee maittain/maanosittain.
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
46
Mä sain 6700XT:n siihen asti, että OP kysyi varmistusta ostosta 519€. Rahat ei ole vielä lähtenyt tililtä.

RE: Päivällä siis
Itsekin yritin OP:n kortilla ostella, mutta ei tullut mitään varmistushommeleita? Ohjasiko sivu sinne OP:n palveluun vai miten tuo varmistuspyyntö tuli?
 
Liittynyt
18.03.2021
Viestejä
6
Itsekin yritin OP:n kortilla ostella, mutta ei tullut mitään varmistushommeleita? Ohjasiko sivu sinne OP:n palveluun vai miten tuo varmistuspyyntö tuli?
AMD:n sivuilta PayPalin kautta ostot. Sitten tuli shippingit ja tilausvahvistus. Ohjasi mut OP:lle (tekstarilla tuli viestiOlet maksamassa kortilla 519,86 € saajalle PAYPAL DIGITALILLE....Vahvista maksu palvelussamme...., tuli myös avainlukulistan numero) ja sitten alkoi lataamaan js.digitalriveriä (PayPalin varmennusohjelma tms.)
Digitalriver ei päässyt ikinä maaliin.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 563
Ittelle ei edes tarjonnut paypalia, siihen ykkös tietojen syöttösivulle toki toppas jo.
Onko saksa vai ruottin kauppa järkevee valita? Mitää merkitystä?
 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
62
Pääsin itsekin tuon prosessin läpi useampaan otteeseen, siihen asti että linkki näytti /completed/<tilausnro>/ mutta siinä vaiheessa veti 503:set ruudulle...
Sama tilanne, mutta ainakin Helppisivun forgot password tunnistaa ton mun tilausnumeron (antaa virheen keksityllä/väärällä numerolla). Toivoa on? :D
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Näyttäis kyllä tuolla AMD.comissa olevan parantumaan päin saatavuus PROSSUJEN kohdalla, kun näyttää olevan vieläkin ostettavissa noita vuoden vanhoja malleja. On jopa 5600X ja 5800X hyllyssä. Meneeköhän tässä nyt kuukausi vai kaksi vielä, että alkaa normiostajalle riittämään noita normihintaisia kortteja ilman mitään turhia F5 manööverejä.

EDIT: Eihän sieltä mitään ole saatavilla, kun kaikki prossutkin jää menemättä koriin asti. Aika paskasti tehty sivu. Voisivat myydä tuotteita vain yhden / yksi tilaaja, eli pitää joka tilauksella olla paypal/luottokortti, osoite, nimi ja muut tiedot erilaiset ja jokaiselle kombolle myytäisiin vain se yksi kortti, niin jos vaikka jäisi näitäkin ihan kuluttajille mainaajien sijaan.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
101
Nyt huomasin, että ois iltapäivän sekoilujen jälkeen jäänyt 6700 xt ostoskoriin. Tulee 503 erroria jos yrittää edetä maksamaan. Onko tuota vielä mahdollista saada ostettua?
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Nyt huomasin, että ois iltapäivän sekoilujen jälkeen jäänyt 6700 xt ostoskoriin. Tulee 503 erroria jos yrittää edetä maksamaan. Onko tuota vielä mahdollista saada ostettua?
Tuskin. Eiköhän kaikki ole myyty, kun ostoskori ei varaa tuotetta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 359
Viestejä
4 215 455
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom