AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
111
Oma kortti on nyt vihdoin kuriirilla kyydissä. Jospa se sieltä, tosin pyysin toimitusta ärrälle ja siellä oli rullakoittain tavaraa purkamatta, joten seuraavaksi varmaan saa väitellä ärrän henkilökunnan kanssa, että voiko siitä rullakosta antaa asiakkaalle paketin vaiko eikö.
 
Liittynyt
08.09.2020
Viestejä
42
Hauskoja kuvallisia päivityksiä! Itselle tuli Itä-uudellemaalle kortti käteen klo 13
Mietin pistänkö kuusen alle lomaa odottelemaan, mutta ei luonto kestänyt, tässä nyt ajuripaketti adrenalin 2020 ed latauksessa, siirtyminen nvidian kortista tähän tarvinnee muutaman buutin ja asennuksen. Omalta osaltani tämä alkaa olla paketissa.. pitänee siirtyä amd ryzen 5900 prossulankaan seuraavaksi, josko sellaisen saisi ensi kesäksi sitten
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
137
Tänne kotiutu kortti kanssa, harmi että yömyöhään töissä. Tosin otin koneen töihin, puhaltelen ja putsailen että kehtaa laitaa uudenkarhean kortin tulille.
 
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
17
Kyllä sitä ny yhden näytönohjaimen fillarilla kotiuttaa




Hillitön loota, ja ei mitään pehmusteita

Jaksamista teille ketkä vielä odotatte. Poistun asennus hommiin!
Melkoisen kokoinen laatikko oli kyllä. Itse fillaroin kotiin laatikko kädessä kun ei ollu mitään mihin kiinnittää sitä. Onneks matka ei ollu pitkä. Nyt vielä odotellaan prossua niin pääsee myös kokoomishommiin.
 
Liittynyt
18.01.2020
Viestejä
13
Laitoin digital riverille sähköpostia vkl mutta eipä ole vastausta kuulunut. Itsekkin odottelen 6900xt korttia lähteväksi kohti suomen maata. Kattellaan jospa ne sieltä jotain vastaisi. Amdlle en löytänyt oikein mitään järkevää sähköpostiosoitetta aiheeseen liittyen.
 
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
35
Onko kukaan kysynyt AMD:tä noista 6900? Kelpais kyllä se kortin tulo :(
6800xt:stä selitys sille miksi minä en postaa kuvaa vastaanotetusta kortista oli seuraavanlainen:

”We understand the concern here, but to due to the stock replenishment the orders are still under process. Once the stocks are replenished at our warehouse, your order will be shipped on high priority.”

Vahva arvaus on että vastaus on sama 6900:n osalta.
 
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
35
Laitoin digital riverille sähköpostia vkl mutta eipä ole vastausta kuulunut. Itsekkin odottelen 6900xt korttia lähteväksi kohti suomen maata. Kattellaan jospa ne sieltä jotain vastaisi. Amdlle en löytänyt oikein mitään järkevää sähköpostiosoitetta aiheeseen liittyen.
Digital river ei muuten ota mihinkään kantaa vaan ainoastaan neuvoo olemaan yhteydessä suoraan amd:n osoitteessa: https://www.amd.com/en/support/contact-email-form
 

X47

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
31
6800XT tuotiin juuri kotiovelle Porissa. Oli kuulemma automaatit täynnä. Harmi vaan että tämä menee kaverille ja oma 6900XT on vielä jossain teillä tuntemattomilla.
 
Liittynyt
18.01.2020
Viestejä
13
Voipi olla -_- Mutta anycase laitoin amdlle ton supportformin kautta viestii katotaan mitä vastaavat.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
On kyllä todella laadukkaan ja tyylikkään oloinen kokonaisuus ihan pakkauksesta lähtien. Itse kortti on komean hillitty ilman mitään naurettavaa bling blingiä ja vaikuttaa koko metallisena ja painavana todella laadukkaalta. RTX3080 TUF on paljon härömmän näköinen viritys, vaikkei ole läheskään pahimmasta päästä. Vähän mietityttää siihen vaihtaa, josko se arpa joskus nappaa kiinni. Saisi edes kaikki muut komponentit kasaan ja pääsisi tällä kortilla testaamaan. Ominaisuudet ne lopulta eniten merkkaa ja määrittää sen mahdollisen vaihdon. Onnistuneita tosiaan molemmat referenssit ulkonäön ja ilmeisesti toimivuudenkin puolesta.

Välillä ihmetyttää mille kohderyhmälle kortteja, ja varsinkin paketointia, tehdään. Iso osa korteista tuntuu olevan suunnattu ala-asteikäisille kirkuvine paketointeineen. Varsinkin high end tuotteissa tuo ihmetyttää, koska tuskin se ikäluokka niitä top endin kalliita ostaa. Parin sadan korteissa tuon vielä ymmärtää. Noh... makuja on monia.
OT mutta tuf on itseasiassa todella jämäkän ja laadukkaan tuntuinen kortti metallisella shroudillaan jne. Mulle myös pelkistetty ulkonäkö toimii paremmin kun noi ledihirvilöt ja se jäähy on tuffissa ehdottomasti top notch
 
Liittynyt
18.01.2020
Viestejä
13
Tottakai :tup: Oma tarinani oli sellanen että, oli jo klo 16.40 6800XT korissa mutta ei menny maksu millään läpi. No kokeilin sitten 6900XT ja se meni läpi niin että heilahti. Ei taikalinkkiä, 3 selainta "bänniin" sitten kun olin lähdössä remontoimaan asunto päätin kokeilla puhelimella viellä ja kappas toimi.
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
Tottakai :tup: Oma tarinani oli sellanen että, oli jo klo 16.40 6800XT korissa mutta ei menny maksu millään läpi. No kokeilin sitten 6900XT ja se meni läpi niin että heilahti. Ei taikalinkkiä, 3 selainta "bänniin" sitten kun olin lähdössä remontoimaan asunto päätin kokeilla puhelimella viellä ja kappas toimi.
Mulal oli sama. Mutta sitten kokeilin edge selaimella ja otin tuon 6900 niin läpi meni samantien.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
348
Jimmylle alkaa tulemaan aika isoja eriä noita 5000 sarjan Ryzeneitä. Toiveita alkaa olemaan siitä että enemmän tuotantokapasiteettia siirtyy pikkuhiljaa gpu puolelle.
5800x.png
Eipä siinä kun CP2077 tällä hetkellä aika buginen pökäle, niin aivan sama jos vielä sitten ootellaan.
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
396
Tännekin DHL kuljetti omani kotiovelle. Ei muuta kun vanha RX 6800 irti ja RX 6800 XT tilalle ja kovaa ajoa.

Nyt 3DMark ja pelien Benchmark testit käynnissä ja täytyy vertailla kuinka paljon tästä päivityksestä käytännössä hyötyi.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Kyllähän se suututtaa kun itse koittanut 2h tilata eikä onnistunut ja sit tommoiset trokarit saa kortteja.. No heiltä en osta ja rahoita heidän köyhiä olojaan kun pitää tuommoista harrastaa.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 690
Kyllähän se suututtaa kun itse koittanut 2h tilata eikä onnistunut ja sit tommoiset trokarit saa kortteja.. No heiltä en osta ja rahoita heidän köyhiä olojaan kun pitää tuommoista harrastaa.
Pistä ostoilmo, sinne mäkin oman ylimääräiseni myin omakustannehintaan -yksi sopimaton nappi...
Sopiiko paremmin R kirjaimen paikalle?
Ei sopinut siihenkään, ja pakkohan se olisi ollut saada tuohon mihin sitä tähtäilin :D
 
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
35
6800xt:stä selitys sille miksi minä en postaa kuvaa vastaanotetusta kortista oli seuraavanlainen:

”We understand the concern here, but to due to the stock replenishment the orders are still under process. Once the stocks are replenished at our warehouse, your order will be shipped on high priority.”

Vahva arvaus on että vastaus on sama 6900:n osalta.
Vaan nyt alkaa itku kääntyä iloksi, sillä juuri paukahti shipping confirmation sähköpostiin. Sitten onkin oma vuoro jännittää DHL:n suoriutumista.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
15
Vaan nyt alkaa itku kääntyä iloksi, sillä juuri paukahti shipping confirmation sähköpostiin. Sitten onkin oma vuoro jännittää DHL:n suoriutumista.
Tuo voisi viitata siihen että huomenna niitä tulisi lisää myyntiin AMD:n kauppaankin, jos ovat saaneet uuden erän varastoon tänään.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
87
Pahoittelut Tahvolle jos ei ole hänen ilmoitus ja kirjoitin pahasti. Uskoin suoraan bahiksen viestiä. Tosin voi sekin olla totta. En tiedä. Trokareille en silti anna mitään arvoa. Rakkautta joulua jne. :)
 
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
327
OK, hassua että Poriin on yhtä aikaa tullut toinen kortti kaverille jolla on samanlainen laminaattilattia.

Pahoittelut jos tämä ei ole sinun ilmoitus:
AMD RX 6800 XT, Pori

Näkyy tuolla sankarilla olevan myös 3060ti 100€ ylihintaan myynnissä...
Eihän tolla edes ole samanlainen laminaattilaattia. Vertaapas tohon mun kuvaan. Tolla torin kaverilla on yksivärinen laminaatti, kun mulla vierekkäiset palat on ihan eri sävyä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
337
Hyvin alkaa tunteet kuumenemaan, kun jostain laminaattilattiasta vedellään johtopäätöksiä :D No joo, jokohan tällä viikolla saisi 6900 liikkeelle :swaiting:
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
En tiiä tuliko kenellekään yllätyksenä, mutta kyselinpä amd:lta mikö on kun eivät ole lähettäneet tuota 6800xt:tä ja vastaus oli että lähettävät piakkoin kun saavat varastotäydennyksen. Elikkä myivät tyhjää varastoa (ainakin minun kohdalla). Tuuria se kait on tämäkin eli loppuviikosta lotto vetämään. :smoke:
Miten sait heihin yhteyden?
 

inspekta

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2017
Viestejä
61
Ei hemmetti, oma odotus vielä jatkuu vaikka kortti on jo iltapävästä asti ollut noutopisteessä.. Olin valinnut noutopisteeksi pakettiautomaatin ja ajattelin että noudanpa kortin yövuoroon mennessä samalla matkalla, niin ei tarvitse laiskana miehenä erikseen lähteä ajelemaan kaupunkiin. Pääsin automaatille ja aloin tarkemmin katsomaan DHL:n viestiä; korttihan onkin viety lähimmälle r-kioskille tuon automaatin sijaan! Noooooh eipä hätä ole tämän näköinen, mennään hakemaan ärrältä sitten.. paaaaaitsi että tuo kyseinen ärrä menee kiinni klo 20 arkisin, "paljonkos kello on... Mjaa, 19:58, piä tunkkis perkele!" :facepalm:

Noh, eipä tuota korttia nyt täällä töissä olisi yön aikana tarvinutkaan, mutta että kyllä nyt kaikki kommervenkit sattuu taas, kunhan ei pala tuo ärrä ens yön aikana että saan aamulla haettua kotimatkalla :D
 
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
327
Pahoittelut Tahvolle jos ei ole hänen ilmoitus ja kirjoitin pahasti. Uskoin suoraan bahiksen viestiä. Tosin voi sekin olla totta. En tiedä. Trokareille en silti anna mitään arvoa. Rakkautta joulua jne. :)
Pahoittelen hätäisyyttäni. Meni väärään osoitteeseen tuo syytös.
Eipä mitään. Vastustan minäkin trokaamista ja sen takia mulla ei ps5:sta vielä olekaan, kovasta yrittämisestä huolimatta, kun en halua trokareilta ostaa. Mutta ensi kerralla voisitte ennen syyttämistä hankkia muutakin näyttöä, kuin vähän samaa sävyä olevan laminaatin :) Mukavaa joulun odotusta.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
199
R-kioskeihin näyttää tippuvan nopeammin kuin pakettimaattiin. No, kerkiää sitä huomennakin vielä...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 727
Viestejä
4 320 440
Jäsenet
72 097
Uusin jäsen
NakkiKeitto123

Hinta.fi

Ylös Bottom