Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjoita jotain sille niin otan pois kunhan pääsen koneelle.
Viimeinkin on via dolorosa saatu päätökseen. Nohevana 2,5kk sitten möin vanhan näytönohjaimen 3080:n tieltä poista ilman, että katsoin varastosaldoja.
Kiitos erityisesti @Swamper1337! Kiitos muillekin myötäeläjille ja tsemppiä korttia vielä metsästäjille.
Loppu hyvin kaikki hyvin:
tiistai, joulukuu 15, 2020 | Sijainti | Aika | |
12 | Lähetys on toimitettu | 13:43 | |
11 | Lähetys on kuriirin kyydissä, toimitus käynnissä | TAMPERE - TAMPERE-PIRKKALA - FINLAND | 07:18 |
sunnuntai, joulukuu 13, 2020 | Sijainti | Aika | |
10 | Saapunut DHL:n toimipisteeseen <service area> HELSINKI - FINLAND | HELSINKI - FINLAND | 21:49 |
perjantai, joulukuu 11, 2020 | Sijainti | Aika | |
9 | Lähtenyt DHL:n toimipisteestä ARLANDA - SWEDEN | ARLANDA - SWEDEN | 08:40 |
8 | Lähetys kuljetettu DHL:n toimipisteen kautta ARLANDA - SWEDEN | ARLANDA - SWEDEN | 08:26 |
torstai, joulukuu 10, 2020 | Sijainti | Aika | |
7 | Lähtenyt DHL:n toimipisteestä COPENHAGEN - DENMARK | COPENHAGEN - DENMARK | 19:12 |
6 | Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä COPENHAGEN - DENMARK | COPENHAGEN - DENMARK | 17:19 |
keskiviikko, joulukuu 09, 2020 | Sijainti | Aika | |
5 | Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE | EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE | 19:30 |
4 | Saapunut DHL:n toimipisteeseen <service area> EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE | EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE | 19:29 |
3 | Lähtenyt DHL:n toimipisteestä AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE | AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE | 00:05 |
2 | Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE | AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE | 00:04 |
tiistai, joulukuu 08, 2020 | Sijainti | Aika | |
1 | Lähetys noudettu | EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE | 00:00 |
MSI Radeon RX 6900 XT -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 1 399,90€
Saatavilla vain Turun varastossa olevan erän verran! Tekniset tiedot : GPU GPU: AMD Radeon RX 6900 XT Stream-prosessorit: 5120 Kellotaajuus: Boost Clock: Enintään 2250 MHz Game Clwww.jimms.fi
kirjottaessa 8kpl löytys jimmsiltä!
Hieman polttelis joo mut täytyy pysyä lujana ja ootella et noita red devileitä tulis, niistä arpa vetämäsÄäh, 40% yli MSRP:n on kyllä liian ryöstöä mun makuun :/ Pitää pysyä lujana.
Voivat käydä hitaasti kaupaksi tuolla hintaa...MSI Radeon RX 6900 XT -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 1 399,90€
Saatavilla vain Turun varastossa olevan erän verran! Tekniset tiedot : GPU GPU: AMD Radeon RX 6900 XT Stream-prosessorit: 5120 Kellotaajuus: Boost Clock: Enintään 2250 MHz Game Clwww.jimms.fi
kirjottaessa 8kpl löytys jimmsiltä!
Kysyin Alphacoolilta twitterissä että mahtaisiko olla suunnitelmissa vesiblokkia RX 6900 XT Red Devilille... jos ne vastaa mitään myöntävää niin kiusaus itsekin liittyä jonottamaan Punaista Pirulaista voi käydä liian kovaksi. Jo vähän hivelin hiirennappia Lisää koriin -nappulan päällä.Hieman polttelis joo mut täytyy pysyä lujana ja ootella et noita red devileitä tulis, niistä arpa vetämäs
Voivat käydä hitaasti kaupaksi tuolla hintaa...
Kerran se vaan kirpasee, jos kirpaseeKysyin Alphacoolilta twitterissä että mahtaisiko olla suunnitelmissa vesiblokkia RX 6900 XT Red Devilille... jos ne vastaa mitään myöntävää niin kiusaus itsekin liittyä jonottamaan Punaista Pirulaista voi käydä liian kovaksi. Jo vähän hivelin hiirennappia Lisää koriin -nappulan päällä.
Mullekin tuli s-postia tänään 11:17Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua.
Useammallekin kaverille tuli viestiä ensin, että arpa ei osunut valitettavasti ja sitten perään, että "sori virheestä, sittenkin osui arpa kohdallesi." Itselle tuli toisesta näytönohjaimesta pahoittelut ja toisesta arpa osui eli ehkä kohta olen sitten tuollaisen ylihintaisen 6900XT:n omistaja, mutta täytyy nyt vielä odotella, miten tässä lopulta käy.
Vahvistusmeilissä luki että noin viikon päästä tulee lopullinen nouto/tilausvahvistus, eli ilmeisesti silloin pitäisi noita kortteja tulla vk.comille.
asiakaspalvelu@verkkokauppa.com sanoi:Hei,
hyviä uutisia!
Osallistuit Powercolor AMD Radeon RX 6900 XT 16GB -näytönohjaimen ostoarvontaan. Arpaonni suosi sinua tällä kertaa, ja näytönohjaimien rajoitetusta erästä riittää tuote tilaukseesi.
Saat tilauksesi noutoilmoituksen tai toimitamme tilauksesi matkaan noin viikon päästä .
Mukavaa joulunodotusta toivottaa
Verkkokauppa.com asiakaspalvelu
Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua.
Useammallekin kaverille tuli viestiä ensin, että arpa ei osunut valitettavasti ja sitten perään, että "sori virheestä, sittenkin osui arpa kohdallesi." Itselle tuli toisesta näytönohjaimesta pahoittelut ja toisesta arpa osui eli ehkä kohta olen sitten tuollaisen ylihintaisen 6900XT:n omistaja, mutta täytyy nyt vielä odotella, miten tässä lopulta käy.
Vahvistusmeilissä luki että noin viikon päästä tulee lopullinen nouto/tilausvahvistus, eli ilmeisesti silloin pitäisi noita kortteja tulla vk.comille.
Itsellä MSI vastaava 669€ hintaan tilattu pari-3vk sitten,senkin hinta noussut 749€.Verkkiksessä 10kpl "ASUS" RX 6800 hyllyssä, tosin hinta noussut 80-100 euroa..
Ainakin 5700XT:n kanssa pysyi lämmöt ihan hyvin kurissa, kun ei kellotellut. Katsotaan miten käy 6800XT:n kanssa...Aika söpö pikku rasia, jäähtyykö?
Itselle tuli myös viestiä arpaonnen suosimasta osto-oikeudesta. Viestissä luki, että olisi noudettavissa muutaman päivän sisällä. Kävikin niin, että lähden tänään töiden jälkeen noutamaan Asuksen 6900XT:n kotiin kun noutoilmoitus tuli heti edellisen viestin perään.
En olisi osannut kuvitella, että näyttis olisi ensimmäinen komponentti minkä saan uuteen kokoonpanoon. Muut osat tulevat vasta loppuviikosta...
Vähän härskiä toimintaa verkkokauppa.com:lta. Tekivät saman hinnannoston myös XT-malleilleVerkkiksessä 10kpl "ASUS" RX 6800 hyllyssä, tosin hinta noussut 80-100 euroa..
Ja mulle kävi ihan samallalailla sillo joskusVähän härskiä toimintaa verkkokauppa.com:lta. Tekivät saman hinnannoston myös XT-malleille
Hehän peruivat jonotuslistan tilaukset (myös omani) muutama viikko sitten ja väittivät, että peruttiin kun lisää ei enää tule.
Jännästi, kun järjestää näytönohjaimet hintajärjestykseen, tuo MSI RX 6800 XT näkyy edelleen vanhan hinnan mukaisella paikalla...
Joo, iteltä kanssa randomilla peruttiin ASUS RX 6800 XT ja olin ensimmäisten joukossa jotka sen tilas.. no nyt olen 8. jonossa MSI RX 6800, että jos niitä joskus tulee niin hinnan pitäisi olla 669.. jossa jo jonkun verran suomilisää, kun hinnan pitäisi olla ~605 euroa alveineen.. varmaan peruvat kyllä tonkin tilauksen. XD Tähän väliin ei ollenkaa vituta että peruin aikanaan 749 euron RTX 3080 TUF OC:n Jimmssiltä, velipoika tilas saman samoihin aikoihin kun mä, sillä jo pari viikkoa ollut kortti koneessa...Ja mulle kävi ihan samallalailla sillo joskus
Se on referenssimalli.Itse oon ajatellut et noi on vain placeholdereita noi verkkiksen pari korttia jotka tuli julkaisussa sivuille. Eihän tossa MSI kortissa lue edes onks se ventus, trio, yms yms. Ei vaikuta aidolta tuotteelta lainkaan enkä itse ole nähnyt sitä edes myytävänä vaan aina harmaana se hinta nappi.
Hinta noussut ~100€ lauchista?Jollekkin kelvanneet verkkiksen törkyhintaset 6800 refut, enään 2 jäljellä.
6800 ohv on 579 USD, joka on 477 EUR, siihen alvi x1.24 on 590... verkkokauppa.com myy näitä 750 euron hintaan, joten joo, törkyhinta, törkeää rahastusta.Hinta noussut ~100€ lauchista?
Muistaakseni verkkis myi silloin 650-670€ riippuen "valmistajasta" (6800), siihen simppelisti vertasin, en Amd:n hinnoitteluun.6800 ohv on 579 USD, joka on 477 EUR, siihen alvi x1.24 on 590... verkkokauppa.com myy näitä 750 euron hintaan, joten joo, törkyhinta, törkeää rahastusta.
Ei tsiisus mikä hinta..Nyt olis Jimmsillä myös 6900XT:tä varastossa hulppeaan 1399€ hintaan. Hieman sylettäisi maksaa reference-kortista tuon verran.
MSI Radeon RX 6900 XT -näytönohjain, 16GB GDDR6 - 1 399,90€
Ei tsiisus mikä hinta..
Joo, ASUS oli 649 ja MSI 669, mun pointti vaan se että noissa oli jo alunperin ylihintaa, saati kun saivat 80 ja 100 euron hinnankorotukset.Muistaakseni verkkis myi silloin 650-670€ riippuen "valmistajasta" (6800), siihen simppelisti vertasin, en Amd:n hinnoitteluun.
Tuli ilmoitus onnesta Powewrcolorin 6900xt:n kohdalla, 10 min ilmoitus epäonnesta MSI version kanssa jälkeen (ASUS:ksesta ei ehtinyt ilmoitusta tulla).Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua.
Asus oli 689€ muistaakseni. MSI oli pari kymppiä halvempi. En ihan satavarma ole mutta näin muistelisin että MSI:n sain hintaan 669€ ja Asus olisi ollut vähän kalliimpi.Joo, ASUS oli 649 ja MSI 669, mun pointti vaan se että noissa oli jo alunperin ylihintaa, saati kun saivat 80 ja 100 euron hinnankorotukset.
12 kpl tuli, tunti sitten oli 7 kpl jäljellä, nyt enää viisi.Ei tsiisus mikä hinta..
Varmasti menis vaikka hinta ois 2000€, kova kysyntä.12 kpl tuli, tunti sitten oli 7 kpl jäljellä, nyt enää viisi.
Kyllä ne kaupaksi menevät...
On tämä Suomen sisäinen tavaran kulku kyllä vaikeaa jos ei asu ihan etelässä.
Monta päivää menee että Helsingistä Savoon liikkuu paketti. Oma on just lähteny Tampereelta. Varmaan menee vielä Kuopioon ja sitten lie torstaina vasta täällä...