AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
15
DHL.ltä tuli tekstiviesti, että ovat yrittäneet toimittaa korttia mulle himaan vaikka pistin aiemmin pyynnön toimittaa toimipisteeseen / automaattiin. No, tein tuon pyynnön uudestaan niin saa nähä toteutuuko siltikään.
 

G-14

Tukijäsen
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
42
Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua. :rofl:

Useammallekin kaverille tuli viestiä ensin, että arpa ei osunut valitettavasti ja sitten perään, että "sori virheestä, sittenkin osui arpa kohdallesi." Itselle tuli toisesta näytönohjaimesta pahoittelut ja toisesta arpa osui eli ehkä kohta olen sitten tuollaisen ylihintaisen 6900XT:n omistaja, mutta täytyy nyt vielä odotella, miten tässä lopulta käy.

Vahvistusmeilissä luki että noin viikon päästä tulee lopullinen nouto/tilausvahvistus, eli ilmeisesti silloin pitäisi noita kortteja tulla vk.comille.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
199
Viimeinkin on via dolorosa saatu päätökseen. Nohevana 2,5kk sitten möin vanhan näytönohjaimen 3080:n tieltä poista ilman, että katsoin varastosaldoja.

Kiitos erityisesti @Swamper1337! Kiitos muillekin myötäeläjille ja tsemppiä korttia vielä metsästäjille.

Loppu hyvin kaikki hyvin:
Aika söpö pikku rasia, jäähtyykö? :smoke:
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
778
6800XT:
tiistai, joulukuu 15, 2020SijaintiAika
12Lähetys on toimitettu13:43
11Lähetys on kuriirin kyydissä, toimitus käynnissäTAMPERE - TAMPERE-PIRKKALA - FINLAND07:18
sunnuntai, joulukuu 13, 2020SijaintiAika
10Saapunut DHL:n toimipisteeseen <service area> HELSINKI - FINLANDHELSINKI - FINLAND21:49
perjantai, joulukuu 11, 2020SijaintiAika
9Lähtenyt DHL:n toimipisteestä ARLANDA - SWEDENARLANDA - SWEDEN08:40
8Lähetys kuljetettu DHL:n toimipisteen kautta ARLANDA - SWEDENARLANDA - SWEDEN08:26
torstai, joulukuu 10, 2020SijaintiAika
7Lähtenyt DHL:n toimipisteestä COPENHAGEN - DENMARKCOPENHAGEN - DENMARK19:12
6Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä COPENHAGEN - DENMARKCOPENHAGEN - DENMARK17:19
keskiviikko, joulukuu 09, 2020SijaintiAika
5Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä EINDHOVEN - NETHERLANDS, THEEINDHOVEN - NETHERLANDS, THE19:30
4Saapunut DHL:n toimipisteeseen <service area> EINDHOVEN - NETHERLANDS, THEEINDHOVEN - NETHERLANDS, THE19:29
3Lähtenyt DHL:n toimipisteestä AMSTERDAM - NETHERLANDS, THEAMSTERDAM - NETHERLANDS, THE00:05
2Käsittelyssä DHL:n toimipisteessä AMSTERDAM - NETHERLANDS, THEAMSTERDAM - NETHERLANDS, THE00:04
tiistai, joulukuu 08, 2020SijaintiAika
1Lähetys noudettuEINDHOVEN - NETHERLANDS, THE00:00
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
67

X47

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
31
Jos seitsemässä minuutissa meni jo yksi niin ei ne siellä hyllyllä kauaa homehdu.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
67
Hieman polttelis joo mut täytyy pysyä lujana ja ootella et noita red devileitä tulis, niistä arpa vetämäs :)
Kysyin Alphacoolilta twitterissä että mahtaisiko olla suunnitelmissa vesiblokkia RX 6900 XT Red Devilille... jos ne vastaa mitään myöntävää niin kiusaus itsekin liittyä jonottamaan Punaista Pirulaista voi käydä liian kovaksi. Jo vähän hivelin hiirennappia Lisää koriin -nappulan päällä.
 
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
17
Kysyin Alphacoolilta twitterissä että mahtaisiko olla suunnitelmissa vesiblokkia RX 6900 XT Red Devilille... jos ne vastaa mitään myöntävää niin kiusaus itsekin liittyä jonottamaan Punaista Pirulaista voi käydä liian kovaksi. Jo vähän hivelin hiirennappia Lisää koriin -nappulan päällä.
Kerran se vaan kirpasee, jos kirpasee ;)
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
21
Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua. :rofl:

Useammallekin kaverille tuli viestiä ensin, että arpa ei osunut valitettavasti ja sitten perään, että "sori virheestä, sittenkin osui arpa kohdallesi." Itselle tuli toisesta näytönohjaimesta pahoittelut ja toisesta arpa osui eli ehkä kohta olen sitten tuollaisen ylihintaisen 6900XT:n omistaja, mutta täytyy nyt vielä odotella, miten tässä lopulta käy.

Vahvistusmeilissä luki että noin viikon päästä tulee lopullinen nouto/tilausvahvistus, eli ilmeisesti silloin pitäisi noita kortteja tulla vk.comille.
Mullekin tuli s-postia tänään 11:17
asiakaspalvelu@verkkokauppa.com sanoi:
Hei,

hyviä uutisia!

Osallistuit Powercolor AMD Radeon RX 6900 XT 16GB -näytönohjaimen ostoarvontaan. Arpaonni suosi sinua tällä kertaa, ja näytönohjaimien rajoitetusta erästä riittää tuote tilaukseesi.
Saat tilauksesi noutoilmoituksen tai toimitamme tilauksesi matkaan noin viikon päästä .

Mukavaa joulunodotusta toivottaa
Verkkokauppa.com asiakaspalvelu
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
4
Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua. :rofl:

Useammallekin kaverille tuli viestiä ensin, että arpa ei osunut valitettavasti ja sitten perään, että "sori virheestä, sittenkin osui arpa kohdallesi." Itselle tuli toisesta näytönohjaimesta pahoittelut ja toisesta arpa osui eli ehkä kohta olen sitten tuollaisen ylihintaisen 6900XT:n omistaja, mutta täytyy nyt vielä odotella, miten tässä lopulta käy.

Vahvistusmeilissä luki että noin viikon päästä tulee lopullinen nouto/tilausvahvistus, eli ilmeisesti silloin pitäisi noita kortteja tulla vk.comille.
Itselle tuli myös viestiä arpaonnen suosimasta osto-oikeudesta. Viestissä luki, että olisi noudettavissa muutaman päivän sisällä. Kävikin niin, että lähden tänään töiden jälkeen noutamaan Asuksen 6900XT:n kotiin kun noutoilmoitus tuli heti edellisen viestin perään.

En olisi osannut kuvitella, että näyttis olisi ensimmäinen komponentti minkä saan uuteen kokoonpanoon. Muut osat tulevat vasta loppuviikosta...
 

JosseTheRedman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2019
Viestejä
246
Itselle tuli myös viestiä arpaonnen suosimasta osto-oikeudesta. Viestissä luki, että olisi noudettavissa muutaman päivän sisällä. Kävikin niin, että lähden tänään töiden jälkeen noutamaan Asuksen 6900XT:n kotiin kun noutoilmoitus tuli heti edellisen viestin perään.

En olisi osannut kuvitella, että näyttis olisi ensimmäinen komponentti minkä saan uuteen kokoonpanoon. Muut osat tulevat vasta loppuviikosta...
Eli Verkkikseltä saa 6900XTn aiemmin kuin AMD:n omilta sivuilta launchista ostettu edes hyppää pahvilaatikkoon :geek: .

"Onko tää se AMD-korttijätkä?
Sultako me tilattiin ne näytönohjaimet?
Missä meidän kortit on?!"

 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 437
Verkkiksessä 10kpl "ASUS" RX 6800 hyllyssä, tosin hinta noussut 80-100 euroa..
Vähän härskiä toimintaa verkkokauppa.com:lta. Tekivät saman hinnannoston myös XT-malleille
Hehän peruivat jonotuslistan tilaukset (myös omani) muutama viikko sitten ja väittivät, että peruttiin kun lisää ei enää tule.
Jännästi, kun järjestää näytönohjaimet hintajärjestykseen, tuo MSI RX 6800 XT näkyy edelleen vanhan hinnan mukaisella paikalla...
1608036238832.png
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 070
Vähän härskiä toimintaa verkkokauppa.com:lta. Tekivät saman hinnannoston myös XT-malleille
Hehän peruivat jonotuslistan tilaukset (myös omani) muutama viikko sitten ja väittivät, että peruttiin kun lisää ei enää tule.
Jännästi, kun järjestää näytönohjaimet hintajärjestykseen, tuo MSI RX 6800 XT näkyy edelleen vanhan hinnan mukaisella paikalla...
Ja mulle kävi ihan samallalailla sillo joskus :thumbsdown:
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
254
Ja mulle kävi ihan samallalailla sillo joskus :thumbsdown:
Joo, iteltä kanssa randomilla peruttiin ASUS RX 6800 XT ja olin ensimmäisten joukossa jotka sen tilas.. no nyt olen 8. jonossa MSI RX 6800, että jos niitä joskus tulee niin hinnan pitäisi olla 669.. jossa jo jonkun verran suomilisää, kun hinnan pitäisi olla ~605 euroa alveineen.. varmaan peruvat kyllä tonkin tilauksen. XD Tähän väliin ei ollenkaa vituta että peruin aikanaan 749 euron RTX 3080 TUF OC:n Jimmssiltä, velipoika tilas saman samoihin aikoihin kun mä, sillä jo pari viikkoa ollut kortti koneessa...
 
Liittynyt
12.12.2020
Viestejä
27
Itse oon ajatellut et noi on vain placeholdereita noi verkkiksen pari korttia jotka tuli julkaisussa sivuille. Eihän tossa MSI kortissa lue edes onks se ventus, trio, yms yms. Ei vaikuta aidolta tuotteelta lainkaan enkä itse ole nähnyt sitä edes myytävänä vaan aina harmaana se hinta nappi.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Itse oon ajatellut et noi on vain placeholdereita noi verkkiksen pari korttia jotka tuli julkaisussa sivuille. Eihän tossa MSI kortissa lue edes onks se ventus, trio, yms yms. Ei vaikuta aidolta tuotteelta lainkaan enkä itse ole nähnyt sitä edes myytävänä vaan aina harmaana se hinta nappi.
Se on referenssimalli.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 314
6800 ohv on 579 USD, joka on 477 EUR, siihen alvi x1.24 on 590... verkkokauppa.com myy näitä 750 euron hintaan, joten joo, törkyhinta, törkeää rahastusta.
Muistaakseni verkkis myi silloin 650-670€ riippuen "valmistajasta" (6800), siihen simppelisti vertasin, en Amd:n hinnoitteluun.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
254
Muistaakseni verkkis myi silloin 650-670€ riippuen "valmistajasta" (6800), siihen simppelisti vertasin, en Amd:n hinnoitteluun.
Joo, ASUS oli 649 ja MSI 669, mun pointti vaan se että noissa oli jo alunperin ylihintaa, saati kun saivat 80 ja 100 euron hinnankorotukset.
 
Liittynyt
01.11.2020
Viestejä
38
Oli pakko rekisteröityä foorumille kun seurannut niin intensiivisesti näitä saatavuus/tilausseuranta-threadeja. Osallistuiko foorumilaisista kukaan noihin Verkkokaupan 6900XT-referenssimallien arpajaisiin? Niin monelle kaverille tuli viestiä tänään, että arpa osui, että epäilyttää mahtoikohan Verkkiksen arvonta nyt ihan onnistua. :rofl:

Useammallekin kaverille tuli viestiä ensin, että arpa ei osunut valitettavasti ja sitten perään, että "sori virheestä, sittenkin osui arpa kohdallesi." Itselle tuli toisesta näytönohjaimesta pahoittelut ja toisesta arpa osui eli ehkä kohta olen sitten tuollaisen ylihintaisen 6900XT:n omistaja, mutta täytyy nyt vielä odotella, miten tässä lopulta käy.

Vahvistusmeilissä luki että noin viikon päästä tulee lopullinen nouto/tilausvahvistus, eli ilmeisesti silloin pitäisi noita kortteja tulla vk.comille.
Tuli ilmoitus onnesta Powewrcolorin 6900xt:n kohdalla, 10 min ilmoitus epäonnesta MSI version kanssa jälkeen (ASUS:ksesta ei ehtinyt ilmoitusta tulla).
Aika pian ilmoituksista ainakin minä olin jo perunut tilaukset kahdesta muusta, ehkäpä nuo kavereittesi epäonnen muuttumiset onneksi johtuivat siitä, että olivat varasijoilla.
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 324
Joo, ASUS oli 649 ja MSI 669, mun pointti vaan se että noissa oli jo alunperin ylihintaa, saati kun saivat 80 ja 100 euron hinnankorotukset.
Asus oli 689€ muistaakseni. MSI oli pari kymppiä halvempi. En ihan satavarma ole mutta näin muistelisin että MSI:n sain hintaan 669€ ja Asus olisi ollut vähän kalliimpi.
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 324
Ja eiköhän Verkkokaupankin hinnat peilaannu tukkurin hinnoista. Ja silloin kolme viikkoa sitten kun peruttiin tilauksia niin ei varmaan ollut vielä tiedossa että niitä tehdäänkin vielä lisää.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 466
On tämä Suomen sisäinen tavaran kulku kyllä vaikeaa jos ei asu ihan etelässä.

Monta päivää menee että Helsingistä Savoon liikkuu paketti. Oma on just lähteny Tampereelta. Varmaan menee vielä Kuopioon ja sitten lie torstaina vasta täällä...
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
199
On tämä Suomen sisäinen tavaran kulku kyllä vaikeaa jos ei asu ihan etelässä.

Monta päivää menee että Helsingistä Savoon liikkuu paketti. Oma on just lähteny Tampereelta. Varmaan menee vielä Kuopioon ja sitten lie torstaina vasta täällä...
Ei se tännekään kovin helposti tullut... :smoke:
Helsingistä Tampereelle, Tampereelta takas Helsinkiin, eiku...
 

Liitteet

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
449
Vapautin tänään alkupään 6800 XT Red Dragon tilauksen Jimmsiltä, pääsevät jonottajat pykälän eteenpäin, vaikka en kyllä nyt oikein näe tuossa järkeä vrt. refukortit :) Itsellä 3080 saapui ensimmäisenä, joten AMD tuli tällä kierroksella skipattua.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 081
Viestejä
4 298 414
Jäsenet
71 771
Uusin jäsen
Juakko

Hinta.fi

Ylös Bottom