AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Oho mä en ole nähnyt tälläistä moneen kuukauteen. Ainakin noi session arpa systeemi edelleen toimii, mulla on tässä pääkoneella 4 arpaa auki, toi on yksi niistä.

1639667327804.png
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
Näissä arvonnoissa taitaa olla yhtä paljon osallistujia kuin euroviisuäänestyksissä...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Mulla just olisi päivittynyt 2 minsaksi tuo.

Siinä tulee kyllä pahanenteisesti vähän väliä tälläistä erroria : You have lost your connection to the line. Please check your internet connection. Ai hitsi nyt siihenkin iski tuo internal server error. Lol.

Ei nyt mä sain sen päivitettyä. Tuota 500 server erroriakin tuli vaikka kuinka monta kertaa. Taitaa olla sama tilanne edesssä kuin yllä, vaikka pääsisi sisään.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
Tuli itse mokattua. Pääsi juuri töistä kotiin ja ihmettelin kun ei arvonta auki... sitten hetki poissa ja tilanne se, että yhden arvan ehti laittaa.. arvatkaa tuliko yli tunti?
Ei?
:confused:
Ei kun tuli varmaan...
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
66
Mulla just olisi päivittynyt 2 minsaksi tuo.

Siinä tulee kyllä pahanenteisesti vähän väliä tälläistä erroria : You have lost your connection to the line. Please check your internet connection. Ai hitsi nyt siihenkin iski tuo internal server error. Lol.

Ei nyt mä sain sen päivitettyä. Tuota 500 server erroriakin tuli vaikka kuinka monta kertaa. Taitaa olla sama tilanne edesssä kuin yllä, vaikka pääsisi sisään.
ATC nappi näkyy kans vielä kaikissa mutta mitään se ei tee.. Itselläkin tuli tuota erroria
 
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
306
Pääsin ostoksille asti ja sain varmennettua ostokset pankin kautta ja kiiteltiin ja taputeltiin ja sit palasin alkuun ja jonon perälle ja mitään ei tapahtunut!!??

Eikä mitään katevaraustakaan tullut tilille..
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
66
Pääsin ostoksille asti ja sain varmennettua ostokset pankin kautta ja kiiteltiin ja taputeltiin ja sit palasin alkuun ja jonon perälle ja mitään ei tapahtunut!!??

Eikä mitään katevaraustakaan tullut tilille..
Tuote kerkes loppua sillä välin kun maksoit. Kannattaa paypalilla niin menee nopeemmin tuo homma
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Tänään on varmaan taas hiukan ennen viittä.

Tuo hollantilainen ei ollut pitkään (vissiin kolmeen viikkoon) myynyt uusia tunnuksia tuohon systeemiinsä, en tiedä onko se muilta osin toiminut sillä välin, mutta nyt viikko sitten siellä on taas otettu paljon lisää porukkaa siihen systeemiin lisää, joten oletettavasti on taas huomattasti hankalenpaa kenenkään (ilman tuota tai vastaavaa) päästä edes sinne kauppaan. Myös sitä systeemiä jo käyttävien.
( Support AMD Companion on Ko-fi.com! ❤ )

Tuossa on google translate linkki tuohon saksalaisketjuun jos kiinnostaa käydä siellä lueskelemassa noita tuoreimpia kuulumisia koska se on paljon aktiivisempi ketju kuin tämä.

Tuota toista systeemiä, Falcodrin queue busteria, ei ole ainakaan täällä kovin usein mainittu. En tiedä toimiiko se paremmin, lonkalta veikkaan että kyllä.
Laitetaan tuohon linkki jos joku haluaa myöhemmin sitä katsella, en tiedä voiko noihin liittyä samantien tai edes että toimiiko tuo nykyään, niiden Discordissa varmaan voi käydä lukemassa.



The Vergen artikkeli tuosta Falcodristä, ymmärtääkseni tuo on hieman teknisesti eri lailla toteutettu mutta sama kantava idea, siellä systeemi itsessään avaa noita arpoja valtavasti ja sitten jakaa niitä sen systeemin käyttäjille.
 

Painkiller

Panomies
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
953
Mahtaakohan tulla koko droppia tänää.

EDIT: jaa kyllä siellä jono taitaa olla kaatuneena...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Näyttää että olis jonotus setit käynnissä (inline.amd.com) mutta antaa vaan 504 erroria. Kaataako tuhannet botit koko järjestelmän?
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
eiku olikin yski voitto, mutta nyt kauppa jäätää:hmm: Tuotteita on, mutta ei saa koriin.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 408
3x1h tuli, mutta nyt yksi selain kaatui...
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Joo, oli aika jumissa. Lopulta ite ehdin 11 x "more than hour" saamaan.

Tuossa falcondrinin jutussa oli että se avaa 500 arpaa sulle samantien, nii eipä taida tässä pärjätä. Toki voittaahan sitä joku lotossakin, niin vaatii aikamoista munkkia että pääsee ensimmäisillä minuuteilla.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
66
Ilmeisesti falcodrin käyttäjillä oli lähes kaikilla ongelmia. Näyttää että saivat monet IP bannia
 
Liittynyt
17.08.2018
Viestejä
102
Mites tässä voi useamman arvan täyttää, ei jaksais lukea kaikkia sivuja jossa varmaan toi mainittu :D
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Sain ehkä itsekkiin läpi, saas nähdä :hmm: Hirveä säätäminen Binancen Visan kanssa. Antoi jotain invalid codea siinävaiheessa kun maksu oli jo hyväksytty. Tilausvahvistus tuli kyllä. Maksukin näkyy menneen. Kiitokset taas jonon kyttäämisestä @leffo :)
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Mulla oli kolme Chrome -profiilia, Firefox ja Chrome auki. Firefox voitti.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Itsellä oli kymmenisen crome tabia. Sen verran tahmanen jono, että enempää ei saanutkaan. Ja tuo oma voittava arpa oli suoraan markettiin ilman jonoa pari-kolme minuuttia säädin taas maksua, mutta silti ehti :)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Mulla on tässä pääkoneen Operassa sellainen kuin Sessionbox, mutta nykyisin sen ilmaisversio rajoittaa vain 5 sessioon. Sitten mulla on yleensä muutama muu muilla koneilla.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Tää on kyllä surkeaa, että vieläkin on systeemi tuollainen susi. Sinne pitäisi jonkun AMD:llä säätää systeemi, että yksi henkilö saa yhdellä nimi, sähköposti, toimitusosoite ja kortti kombinaatiolla nyt alkuun sen yhden kortin ja sinne rekisteröidyttäisiin jonoon ja jonoa purettaisiin oikeille tarvitsijoille, jonka jälkeen alettaisiin myymään samoille vasta toista korttia. Eli kaikki neljä tietoa pitäisi olla uniikkeja ja samoilla tiedoilla ei myytäisi kellekään kahta, ennen kuin koko jono olisi purettu. Nythän näitä saa varmaan työksi trokaavat, joilla on pelit ja vehkeet tehdä automaattisesti satoja feikkijonoja ja automaattiosto scriptauksella kun pääsee sisään.

Olen kyllä todella kiitollinen minulle kortin myyneelle henkilölle, eihän tässä AMD:n menossa ole mitään järkeä.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 326
Tää on kyllä surkeaa, että vieläkin on systeemi tuollainen susi. Sinne pitäisi jonkun AMD:llä säätää systeemi, että yksi henkilö saa yhdellä nimi, sähköposti, toimitusosoite ja kortti kombinaatiolla nyt alkuun sen yhden kortin ja sinne rekisteröidyttäisiin jonoon ja jonoa purettaisiin oikeille tarvitsijoille, jonka jälkeen alettaisiin myymään samoille vasta toista korttia. Eli kaikki neljä tietoa pitäisi olla uniikkeja ja samoilla tiedoilla ei myytäisi kellekään kahta, ennen kuin koko jono olisi purettu. Nythän näitä saa varmaan työksi trokaavat, joilla on pelit ja vehkeet tehdä automaattisesti satoja feikkijonoja ja automaattiosto scriptauksella kun pääsee sisään.

Olen kyllä todella kiitollinen minulle kortin myyneelle henkilölle, eihän tässä AMD:n menossa ole mitään järkeä.
Miten hyvin tuo on toiminut EVGA:n sivuilla?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Miten hyvin tuo on toiminut EVGA:n sivuilla?
En tiedä kun en ole heidän asiakkaansa, mutta perus asiakasrekisteri pitäisi toimia, se pena kun yrittää hakea niitä luottokortteja eri nimillä ja osoitteilla, niin ei se ihan helpoimmasta päästä ole.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Tää on kyllä surkeaa, että vieläkin on systeemi tuollainen susi. Sinne pitäisi jonkun AMD:llä säätää systeemi, että yksi henkilö saa yhdellä nimi, sähköposti, toimitusosoite ja kortti kombinaatiolla nyt alkuun sen yhden kortin ja sinne rekisteröidyttäisiin jonoon ja jonoa purettaisiin oikeille tarvitsijoille, jonka jälkeen alettaisiin myymään samoille vasta toista korttia. Eli kaikki neljä tietoa pitäisi olla uniikkeja ja samoilla tiedoilla ei myytäisi kellekään kahta, ennen kuin koko jono olisi purettu. Nythän näitä saa varmaan työksi trokaavat, joilla on pelit ja vehkeet tehdä automaattisesti satoja feikkijonoja ja automaattiosto scriptauksella kun pääsee sisään.

Olen kyllä todella kiitollinen minulle kortin myyneelle henkilölle, eihän tässä AMD:n menossa ole mitään järkeä.
En tiedä kun en ole heidän asiakkaansa, mutta perus asiakasrekisteri pitäisi toimia, se pena kun yrittää hakea niitä luottokortteja eri nimillä ja osoitteilla, niin ei se ihan helpoimmasta päästä ole.
Eiköhän tuollaisenkin kiertäisi nopeasti kertakäyttöluottokortilla ja pistämällä nimeksi vaikka Keri Jakki ja osoitteeksi randomkuja 1 ja toimitus automaatiin :hmm: . Vaikka tuossa joku pankkitunnistus varmennus olisi ja tiukka seula 1/per lärvi, ei voittomahdollisuus hurja olisi. Vertaa Jimssin dropit, 10-50 korttia ollut kerralla jaossa ja osallistujia ~tuhat. Aika heikot todennäköisyydet saada. Paljon helpommin sanut noita, mitkä ilmoittamatta tullut saataville ja nopein vie. Nuo ollut välillä puolisenkin tuntia MSRP hinnalla ostettavissa, eli jos vaan ollut koneella samaan aikaan on hyvin ehtinyt.

Tuolta EVGA:n ostojonosta en kyllä tiedä ketään kuka olisi kortin saanut. Hyvin paljon ihmisiä jonossa ja kortteja jaetaan hyvin pieniä eriä, eurooppaan lähes nolla(?)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Eiköhän tuollaisenkin kiertäisi nopeasti kertakäyttöluottokortilla ja pistämällä nimeksi vaikka Keri Jakki ja osoitteeksi randomkuja 1 ja toimitus automaatiin :hmm: . Vaikka tuossa joku pankkitunnistus varmennus olisi ja tiukka seula 1/per lärvi, ei voittomahdollisuus hurja olisi. Vertaa Jimssin dropit, 10-50 korttia ollut kerralla jaossa ja osallistujia ~tuhat. Aika heikot todennäköisyydet saada. Paljon helpommin sanut noita, mitkä ilmoittamatta tullut saataville ja nopein vie. Nuo ollut välillä puolisenkin tuntia MSRP hinnalla ostettavissa, eli jos vaan ollut koneella samaan aikaan on hyvin ehtinyt.

Tuolta EVGA:n ostojonosta en kyllä tiedä ketään kuka olisi kortin saanut. Hyvin paljon ihmisiä jonossa ja kortteja jaetaan hyvin pieniä eriä, eurooppaan lähes nolla(?)
Evga EU kaupasta minä ja veli olemme molemmat saaneet 3080 ftw3 ultra non-lhr ja veli olisi myös saanut 3080ti ftw3 ultran, muttei ottanut kun oli niin kallis. 3080 tartti tehdä jonon vaihtokikka kun kaikkien jonottajien jonot vaihdettiin automaattisesti lhr malliin, mutta kun manuaalisesti vaihtoi jonon takaisin non-lhr korttiin, niin kummasti alkoi tapahtumaan :cigar:
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Vaikka tuossa joku pankkitunnistus varmennus olisi ja tiukka seula 1/per lärvi, ei voittomahdollisuus hurja olisi. Vertaa Jimssin dropit, 10-50 korttia ollut kerralla jaossa ja osallistujia ~tuhat. Aika heikot todennäköisyydet saada.
Olisi kyllä äärimmäisen mielenkiintoista tietää, kuinka paljon näissä AMD -dropeissa on jonottajia - sekä kokonaismäärä kaikkine rinnakkaisjonotuksineen että ihan oikeasti ihmisiä. Tuossa eilisessä dropissa oli internet-tietotoimiston mukaan 100x6900XT, 50x6800XT ja 450x6700XT -korttia myynnissä. Jonottajia varmasti kymmeniä tuhansia.
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
105

Miksi Jimmsillä näyttäisi olevan kaikki 6900XT kortit tarjouksessa? Eivätkö mene muuten kaupaksi?

Ehkä tyhmä kysymys mutta kysytään pois:rolleyes:
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
523

Miksi Jimmsillä näyttäisi olevan kaikki 6900XT kortit tarjouksessa? Eivätkö mene muuten kaupaksi?

Ehkä tyhmä kysymys mutta kysytään pois:rolleyes:
Voihan se olla hyvinkin etteivät mene tohon hintaan kaupaksi. Tai sitten enteilee muutoksia ja hintojen laskua.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Miksi Jimmsillä näyttäisi olevan kaikki 6900XT kortit tarjouksessa? Eivätkö mene muuten kaupaksi?

Ehkä tyhmä kysymys mutta kysytään pois:rolleyes:
6900XT:t on pölyttyneet hyllyissä jo jonkin aikaa, 6700XT ja 6800(XT) kaikkialta loppu tai ihan älyttömissä hinnoissa, jopa nykymittapuulla. Yksi hyvä selitys on, että 6800 louhii ~saman mitä 6900XT, joten ei noille voi kovin isoa hintaeroa olla. 6800 kortit menee vielä 1100-1200 hintaa louhijoille. 6900XT maksaa 1500+, liikaa pelaajille ja louhijoille.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 817
Viestejä
4 208 719
Jäsenet
70 965
Uusin jäsen
Hillox

Hinta.fi

Ylös Bottom