AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Joo löysin kanssa tuollaisen kellonajan discordista. Tai se oli siis 17.3x mutta Saksan aikaa.

Jos katsoo edellisen dropin (18. Päivä) suomen kellonaikoja niin mulla ne näyttää 15 pintaan vaikka drop oli 17 aikoihin...

Pitäskö se jaksaa yrittää. Mite tonne piti nykyää nuo spostit laitella et sai oman queue id:n jokaisee?

Ei tainnu arpa natsaa tällä kertaa. Kai se on huomenna haettava aivan järkyttävän hintainen 3080 rog strix mistä on kaupat sovittu.

15 arpaa ehti käydä laittaa, silti kaikissa vieläkin yli tunti. Pieni toive oli että erilainen aika ois mahdollistanu jotai, mutta eipä kai sitten.

1639036800152.png

Tarkoittaaako tuo CAT nyt sitä, että tänään pitäisi yrittää?

Kyllähän tuo 6800XT hakkaa RTX 3070:n mennen, tullen ja palatessa. Ainoat argumentit vois olla RTX, DLSS ja G-sync. RTX suorituskyky tuolla kuitenkin kehnoa, joten DLSS pakollinen sen kanssa ja sen vaikutus kuvanlaatuun pelikohtaista. Sekä myöskin se että löytyykö itse pelaamistasi peleistä RTX+DLSS jne.

Itse pitäisin noista kuitenkin 6800XT:n, koska raaka suorituskyky. Tuskin tuplamäärästä muistiakaan haittaa on.
Sinnehän se meni RTX3070:nen:) Nyt koneessa toimiva Red Dragon. Alku ihmettelyn jälkeen voin todeta että toimii mutta konkat kitisee aika massiivisesti? Onko jollain muulla kokemuksia vastaavasta? Ensimmäinen näyttis missä tuo vinkuminen on jo niin massiivista että häiritsee...Muuten homma rokkaa ihan kiitettävästi ja aika kivasti ottaa kelloja tuo vastaan. Nopeat testit kertovat että osassa peleistä aika massiiviset FSP:n nousut vs. MSI:n 3070:nen. Myös se ihmetyttää että Power Colorissa ei ole mitään valojen hallinta ohjelmaa? Aika nooan aikasta touhua jos on jo 2070:sessä ollut mahdollisuus itse valita värimaailma. Toki ei se nyt maailmaa kaada mutta silti:) Pakko sanoa että tuo AMD:n hallinta softa on ihan ok. Toki Ryzen Master heitti pelaamasta? Jotenkin tuntuu vähän urpolta että AMD:n oman näyttiksen kanssa se ei toimi mutta Nvidian kanssa toimi ilman mitään ongelmia....

1x25 min + 2x yli tunti. Paras saavutus tähän mennessä.
edit. 19 min...
edit 15 min... All Graphics Cards Have Sold Out

Viimeksi muokattu:
Plää. Sain 12min tiketin, joka oli paras mitä olin ikinä saanut.. mutta ei auttanut, 3 min kohdalla ilmoitus että kaikki meni jo. :cry:

Avaatteko joitain 10min mailboxeja useampaa jonopaikkaa varten, vai kuinka kikkailette sähköpostin osalta?

"+jotain" on hyvin pitkään tuettu monissa sähköpostisysteemeissä. Mutta tietääkseni sen osoitteen ei tarvitse edes toimia. Sitä ainoastaan kysytään siinä tilauksen loppuvaiheessa.

Sinänsä, tuonne sisään pääseminen on aika mahdotonta nykyään.

Siihen sähköpostiin voi tosiaan syöttää ihan mitä vaan, mutta ilmeisesti pitää olla eri kuin muilla jonottajilla. Voi laittaa vaikka fkbxkfjs@maili.com ja joka kerta iskee jonkun kirjaimen lisää.

Itsellä yksi onnistunut osto tuon jonotuksen aikana, eikä sähköposti mitä lopussa käytin ollut todellakaan mitään sinnepäinkään mitä syötin jonottaakseni.

Siihen sähköpostiin voi tosiaan syöttää ihan mitä vaan, mutta ilmeisesti pitää olla eri kuin muilla jonottajilla. Voi laittaa vaikka fkbxkfjs@maili.com ja joka kerta iskee jonkun kirjaimen lisää.

Itsellä yksi onnistunut osto tuon jonotuksen aikana, eikä sähköposti mitä lopussa käytin ollut todellakaan mitään sinnepäinkään mitä syötin jonottaakseni.
Kertakaikkiaan hieno systeemi :dead:

Aika edullinen yksittäiskappale. Noi on yleensä sellaisia ettei ne välttämättä tule myyntiin juuri kolmelta.

PowerColor Radeon RX 6600 XT Fighter - 8GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet *DEMO* 531 euroa

Pari vähemmän edullista mutta silti luultavasti menevät heti kun tulevat myyntiin.
PowerColor Radeon RX 6800 XT Red Dragon - 16GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet *DEMO* 1330 euroa
Edit: Nyt onkin 1 272,38 € ?

Tässä ei lue oikeaa hintaa. PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil - 16GB GDDR6 RAM - Näytönohjaimet *DEMO*
Edit: Nyt lukee hinta 1 503,90 €

Onnistuiko joku täällä tuon 6600XT:n nappaamaan? Se ei tullut tasalta mutta nyt se on myyty.(perjantaina)

Päivitetty maanantaina, noi pari jälkimmäistä ei vieläkään ole tullut myyntiin. Tuo proshopin asiakaspalautusten myynti on vähän outoa, että milloin ne tulee. Ehkä jos hinnat tuntuu OK niin voi kokeilla tuota sähköpostimuistutusta.

Viimeksi muokattu:
Ei näissä hinnoissa ole enää mitään järkeä. Jos Jimmsiltä katsoo, niin 6800XT ja 6900XT ovat samanhintaisia eli sen 1700€

Oho mä en ole nähnyt tälläistä moneen kuukauteen. Ainakin noi session arpa systeemi edelleen toimii, mulla on tässä pääkoneella 4 arpaa auki, toi on yksi niistä.

1639667327804.png

Statistiikka

Viestiketjuista
258 431
Jäsenet
74 157
Uusin jäsen
mursu-90

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom