AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Vuurvlieg script, Holländer. (hollantilainen)

Tuosta taaksepäin selaamaan.

Jos tuo googletranslate linkki ei toimi niin kyse on sivu 729 tästä ketjusta.
Itsellä ei ole enää tarvetta kortille mutta ihan vain teknisestä mielenkiinnosta tuli lueskeltua, ilmeisestikin tämä sivu kyseessä Introduction ja tuossa sinun linkissä sivulta 720 on aiheesta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Itsellä ei ole enää tarvetta kortille mutta ihan vain teknisestä mielenkiinnosta tuli lueskeltua, ilmeisestikin tämä sivu kyseessä Introduction ja tuossa sinun linkissä sivulta 720 on aiheesta.
Juu jatkoin itsekin kahlailua ja päivitin tuohon omaan postaukseen missä tuota alettiin täsmällisemmin viittaamaan.
 
Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
20
Aikamoinen lottovoitto sille lentävälle hollantilaiselle pykätä moinen systeemi, tuli luultavasti hyvä tili
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
475
Jestas mitä mä luen, kun tulen kotiin, voi tätä kilpavarustelua: hollantilaisen skripti, Falcodrining Queue Buster, mitähän vielä. Kohta tuhannet ihmiset yrittävät 400 EU-alueelle allokoitua korttia kuluttajaboteilla normaalien ammattinylkyreiden lisäksi. Jono toimi hetken ja antoi onnekkaille mahdollisuuden saada kortin, mutta kilpavarustelu kiihtyy ja seuraava steppi luultavasti on, että botissa on pakko olla automaatio checkoutiin asti, että saa kortin tilattua.
 

Sepek

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
En yhtään itke ostettuani torista ylihintaan 6800XT:n toukokuussa. Ei minun sormet pysyisi tässä kisassa mukana, ja tuo oli kuitenkin halvempi kuin yksikään kaupoissa myynnissä olevista. Voimia kilpailuun!
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Jestas mitä mä luen, kun tulen kotiin, voi tätä kilpavarustelua: hollantilaisen skripti, Falcodrining Queue Buster, mitähän vielä. Kohta tuhannet ihmiset yrittävät 400 EU-alueelle allokoitua korttia kuluttajaboteilla normaalien ammattinylkyreiden lisäksi. Jono toimi hetken ja antoi onnekkaille mahdollisuuden saada kortin, mutta kilpavarustelu kiihtyy ja seuraava steppi luultavasti on, että botissa on pakko olla automaatio checkoutiin asti, että saa kortin tilattua.
Teen IT juttuja mutta en ole koodaaja jne. niin voin hyvin olla väärässäkin.

Lueskelin nuo ketjut läpi ja mahdollisesti tuo skriptin tilaus menisi niin että saat sitten tunnuksen sinne AMD Companion ja ne käyttävät jo lähdepäässä javascriptiä joka on "obfuscated" (en tiedä mitä tuo olisi suomeksi). Tuota voisi katsoa vaikka em. linkistä esim. tämän de4js avulla tuon aiemman sivun lähdekoodista.

Siellä saksa-forumilla joku kommentoi että tuo lähdepää olisi vain että pystyy kirjautumaan itse palvelimelle jossa täysin olisi se logiikka olisi mutta mielestäni tuntuisi vähän epätodennäköiseltä / mahdottomalta.

1635447171852.png


Nämä ovat edelleen vain arvauksia mutta ehkä jotenkin että tuon lähdepään koodi sitten vaan lähettäisi loppukäyttäjien arpoja sinne palvelimelle, jossa se itse taikuus tehdään millä voidaan ohittaan kaupan suojaukset edes jollain tavoilla. Toki kun noita screenshotteja katsoo niin sielläkin oli skriptin käyttäjiä jonossa (ja ehkä jossain pyydettiin tekemään CAPTCHA:ja) niin oma osaaminen loppuu tähän.

Mutta ehkä tärkeimpänä jos katsoo tätä Support vuurvlieg on Ko-fi.com! ❤ missä jengi on maksanut hänelle niin jos tuota ei blokata ennen seuraavaa viikkoa niin tuskin on mitään järkeä yrittää ilman että maksaa tuolle 5€. Ja varsinkin kun tuolla alkaa olemaan jo jengiä niin paljon niin sekään ei toki varmista ostomahdollisuutta kun "kaikki" käyttää jo samaa taktiikkaa.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
889
Paljo 6800 XT maksaa AMD kaupassa postitettuna? Jos sitä kokeilis torstaina ekaa kertaa napata tommosen :hmm:
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
410
Hinta siellä kaupassa plus 20e. Tuossa on heittoa jotain 5-10e plus se hinta vaihtelee dollarikurssin mukaan kai päivittäin. Sinänsä, oletko katsonut kuinka hankalaksi tuo AMD kauppa on mennyt.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Paljo 6800 XT maksaa AMD kaupassa postitettuna? Jos sitä kokeilis torstaina ekaa kertaa napata tommosen :hmm:
Tällähetkellä lienee helpompi saada 459,- hintanen RTX3060ti tai 649,- hintanen RTX3070ti. Varsinkin tuo 6800xt on yksisarvinen :cautious:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Hauskaa:) Tilasin Power Color Red Dragonin joskus Huhtikuussa 20201. Tuli ja meni takaisin rikkinäisenä. Tuli takuuna toinen sekin oli rikki. Nyt melkein vuosi myöhemmin tulossa...toivotaan että on ehjä:) Hintaa 859€ ja toki olen jo tilalle ostanut aikoja sitten RTX3070:sen Msi Trio X:n. Mitä tässä nyt pitäis tehdä? Toki otan tuon Power Colorin kun saan sen tuohon hintaan mutta kummasta pitäis luopua? AMD vs. Nvidia?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Hauskaa:) Tilasin Power Color Red Dragonin joskus marraskuussa 2020:tä. Tuli ja meni takaisin rikkinäisenä. Tuli takuuna toinen sekin oli rikki. Nyt melkein vuosi myöhemmin tulossa...toivotaan että on ehjä:) Hintaa 859€ ja toki olen jo tilalle ostanut aikoja sitten RTX3070:sen Msi Trio X:n. Mitä tässä nyt pitäis tehdä? Toki otan tuon Power Colorin kun saan sen tuohon hintaan mutta kummasta pitäis luopua? AMD vs. Nvidia?
Kerrotko vielä mikä AMD kortti on kyseessä?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 026
Kyllähän tuo 6800XT hakkaa RTX 3070:n mennen, tullen ja palatessa. Ainoat argumentit vois olla RTX, DLSS ja G-sync. RTX suorituskyky tuolla kuitenkin kehnoa, joten DLSS pakollinen sen kanssa ja sen vaikutus kuvanlaatuun pelikohtaista. Sekä myöskin se että löytyykö itse pelaamistasi peleistä RTX+DLSS jne.

Itse pitäisin noista kuitenkin 6800XT:n, koska raaka suorituskyky. Tuskin tuplamäärästä muistiakaan haittaa on.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Kyllähän tuo 6800XT hakkaa RTX 3070:n mennen, tullen ja palatessa. Ainoat argumentit vois olla RTX, DLSS ja G-sync. RTX suorituskyky tuolla kuitenkin kehnoa, joten DLSS pakollinen sen kanssa ja sen vaikutus kuvanlaatuun pelikohtaista. Sekä myöskin se että löytyykö itse pelaamistasi peleistä RTX+DLSS jne.

Itse pitäisin noista kuitenkin 6800XT:n, koska raaka suorituskyky. Tuskin tuplamäärästä muistiakaan haittaa on.
Vähän samaa olen ajatellut...pitää laittaa tuo 3070 Trio X myyntiin kun saan tuon Power Colorin koneeseen ja varmistus että toimii:) Jotenkin tuntuu että ei 2:si ilman kolmatta...
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
On joo. Jotain huhua on että se voisi tulla jo neljältä, koska jenkeissä siirrytään talviaikaan vasta myöhemmin.

Mutta ei kyllä varmaan ilman noita lisäpalveluita kukaan pääse sisäään, ja monet noidenkaan käyttäjistä eivät pääse.


530e. Väittävät että olisi tulossa kuun loppupuolella.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
475
6900 XT:stä order confirmation. Aattelin, etten voi perustella itselleni kalliin custom loopin rakentamista, jos voisin samalla rahalla hyödyllisemmin ostaa tehokkaamman CPU:n tai GPU:n. Nyt se este on pois black fridayta odotellessa - edellyttäen, ettei tule peruutusta.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
6900 XT:stä order confirmation. Aattelin, etten voi perustella itselleni kalliin custom loopin rakentamista, jos voisin samalla rahalla hyödyllisemmin ostaa tehokkaamman CPU:n tai GPU:n. Nyt se este on pois black fridayta odotellessa - edellyttäen, ettei tule peruutusta.
Pääsitkö ihan koittamalla sisälle, vai olitko maksanut tuosta jonon-ohitus järjestelmästä? Utelias että toimiiko se oikeasti.
 
Liittynyt
05.04.2020
Viestejä
63
Itse olin varautunut klo 16.30 - 17. En ole jonotussysteemillä vielä kertaakaan kokeillut (vain AMD-scriptillä), mutta ei ilmeisesti tarvitse kokeillakaan tällä viikolla.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Jenkit siirtyy normaaliaikaan nyt viikonloppuna niin ensi viikolla sitten taas tavalliseen kello viiden aikaan.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Nähtävästi tuo jonon skippaus järjestelmä ei tule olemaan yhtä tehokas jatkossa, joten ehkä on parempi mahdollisuus saada kortti jonottamalla.

 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Teen IT juttuja mutta en ole koodaaja jne. niin voin hyvin olla väärässäkin.

Lueskelin nuo ketjut läpi ja mahdollisesti tuo skriptin tilaus menisi niin että saat sitten tunnuksen sinne AMD Companion ja ne käyttävät jo lähdepäässä javascriptiä joka on "obfuscated" (en tiedä mitä tuo olisi suomeksi). Tuota voisi katsoa vaikka em. linkistä esim. tämän de4js avulla tuon aiemman sivun lähdekoodista.

Siellä saksa-forumilla joku kommentoi että tuo lähdepää olisi vain että pystyy kirjautumaan itse palvelimelle jossa täysin olisi se logiikka olisi mutta mielestäni tuntuisi vähän epätodennäköiseltä / mahdottomalta.



Nämä ovat edelleen vain arvauksia mutta ehkä jotenkin että tuon lähdepään koodi sitten vaan lähettäisi loppukäyttäjien arpoja sinne palvelimelle, jossa se itse taikuus tehdään millä voidaan ohittaan kaupan suojaukset edes jollain tavoilla. Toki kun noita screenshotteja katsoo niin sielläkin oli skriptin käyttäjiä jonossa (ja ehkä jossain pyydettiin tekemään CAPTCHA:ja) niin oma osaaminen loppuu tähän.

Mutta ehkä tärkeimpänä jos katsoo tätä Support vuurvlieg on Ko-fi.com! ❤ missä jengi on maksanut hänelle niin jos tuota ei blokata ennen seuraavaa viikkoa niin tuskin on mitään järkeä yrittää ilman että maksaa tuolle 5€. Ja varsinkin kun tuolla alkaa olemaan jo jengiä niin paljon niin sekään ei toki varmista ostomahdollisuutta kun "kaikki" käyttää jo samaa taktiikkaa.
Olin väärässä tämän osalta. kts. se AMD jonka @Leijona postasi äsken.
 
Liittynyt
19.02.2018
Viestejä
603
Itse kyllästyin prooshopin klikkikisoihin ja hain tonnilla torista 6800XT:n, Powercolor Red Dragon ja avaamaton paketti. Hitonmoinen summa rahaa mutta kyllähän tää jauhaa.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 313
Itse kyllästyin prooshopin klikkikisoihin ja hain tonnilla torista 6800XT:n, Powercolor Red Dragon ja avaamaton paketti. Hitonmoinen summa rahaa mutta kyllähän tää jauhaa.
Peukku tälle. Aikansa sitä jaksaa F5-näpytellä ja eri sivuja seurailla, mutta jossain se raja menee kaikilla. Mää luulin toukokuussa että saatan olla vähän pöhkö kun ostan ylihinnalla kun kesälle veikattiin hintojen laskua, mutta ei tämä tilanne ole menossa mihinkään suuntaan. Tai no tilastojen mukaan keskihinnat ovat taas nousussa, että johonkin suuntaan kyllä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
125
Ja paskanahan se kortti kai oli. Tai luulisin niin. Powerina itellä on Corsair CX750 mutta sen pitäisi riittää.

Eli kortti kaatuu POST:in jälkeiseen tilaan heti kun laittaa pelin käyntiin tai stress testin päälle. Jos laittoi kellot 95% asetukselle niin veti stress testiä ainakin 60s läpi. Niin ja toisen näytön kun kytkin kiinni niin ruudullä vilisee vihreitä viivoja.
Jaahas, oman tyhmyyden piikkiin meni. Sain uuden RMA kortin Jimmssiltä (eivät näköjään testanneet vanhaa mitenkään) ja siinä esiintyi vielä pahempia ongelmia. Ostin sitten uuden Seasonicin 850W powerin ja nyt homma näyttäisi pelittävän. Ei ainakaan kaatunut Radeonin omassa stress-testissä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
On kyllä hemmetin hauskaa settiä tuolla. Dutchman, PrePay. "+400 in the pre-queue uiuiuiuiui "

Tuo on siis suora google translate linkki englanniksi, vaikka tuo preview tällä foorumilla näyttää saksaa.

Jos tuo Digital River ei korjaa tuota systeemiä niin ainoastaan tuota ns. hollantilaista käyttävät, tai omaa vastaavaa pyörittävät voivat tuolta saada mitään.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Siellä on nyt se esijono auki mikäli ette ole vielä huomanneet ja/tai luovuttaneet ilman tuota hollantilaista.

Muutama sekunti, jänskättää.


"And already all 6800 XT gone, well invested € 5 "
"I'll put it this way ... The chance is now about as high as when the queue started. In the Vuurvlieg Script I mean almost 800 in the queue ..."
"I'd hate to throw out 5 € to increase your chance of getting a ticket from 0.0001 to 0.001% and at the same time to pass on your order details unencrypted to some unknown Dutchman. : ROFLMAO:
Greed apparently makes you blind. "
"746 in the queue ... x at least 5 euros = 3,730 euros. not bad "
"400 cards with 850 users in the Dutch queue mmuhahahahaha"

Mä olen kanssa miettinyt mikä tuo mainittu PrePay on, ilmeisesti se on tosiaan jotain tuollaista. Toisaalta jos maksaa Paypalilla niin onkohan siinä riskiä, hmm, voi riippua Paypalin ehdoista. Toivottasti tuo ei paljastu kusetukseksi koska veikkaan että täälläkin on jokunen tuota käyttänyt/käyttämässä.

"He doesn't get any payment details.
Psssst, nobody here wants to hear that. : cough:
"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
84
18min arpa paras tälle päivää. seuraava 36min ja loput yli tunnin. Että ei nyt elätellä liikoja taasen.
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
96
Pääsin miltei välittömästi sisään - kaikki tuotteet "out of stock". :cautious:

EDIT: Ja parin maltillisen refreshin jälkeen mentiinkin takaisin jonoon. Saksafoorumilla osa sanoo samaa, eli vaikka pääsivät sisään, niin mitään ei ole ostettavissa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 136
Aika hitaalla tosiaan nuo yhdenhengen kävelyryhmät tänään. En kyllä kovinmontaa kävelijää jaksanut edes liikkeelle laittaa :rolleyes:

EDIT:Hyvä vaan ettei osunu, ois vaan vituttanu tyhjät hyllyt.

Pääsin miltei välittömästi sisään - kaikki tuotteet "out of stock". :cautious:
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 506
Jännästi aika tippui 7 minuuttia kolmessa minuutissa ja sitten alkoi kasvamaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
429
18min arpa paras tälle päivää. seuraava 36min ja loput yli tunnin. Että ei nyt elätellä liikoja taasen.
Ensimmäinen jonotukseni takana. Miten saat monta eri arpaa? Toimiiko useamman eri välilehden taktiikka vaikka tuossa sivulla sanotaan ettei se tuo etua? Mulla oli n. 8 tabia ja kaikissa yli tunti, tuo Queue ID kaikissa sama eli käsittääkseni mulla oli silti vaan yksi arpa. Puhelimella oli yksi eri ID:llä vetämässä.
 
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
257
Voisivat oikeesti ottaa vaan kaikkien halukkaiden luottokorttitiedot ylös ja sit heittää kaikki random paikkaa jonossa ja sitten sais näyttiksen ku sais.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 217
Viestejä
4 194 855
Jäsenet
70 874
Uusin jäsen
Lorenz997

Hinta.fi

Ylös Bottom