AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 683
Mjuuh, 7 minuutin arvalla pääsin sisään ja ei siellä ollut kuin 6900XT jäljellä mitä ei myöskään saanut onnistuneesti lisättyä ostoskoriin.
 
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
257
1- min jonolla sisään, 6800xt:tä ei saannu koriin. 6700xt otin koriin -> maksua paypalilla. Ja kun painoin place order niin heitti mut ulos sieltä. En tiää varmaan vittuttais vähemmä jos en olis päässy ollenkaan sisään.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 744
Mulla oli itsellä vain 3+1 arpaa. Kolme tällä koneella ja yksi toisella. Mun mielestä tää nykyinen systeemi on niin tyhmä kuin olla ja voi. Tuo suosii niin voimakkaasti niitä jotka tekee satoja virtuaaliarpoja. Tuolla partalertin discordissa ilmeisesti ihan vakavasti puhutaan siitä mitä captchan ratkaisupalvelua eri tyypit käyttävät.

Ja tuossa mun mielestä ihan selkeästi puhutaan siitä että se syötetty sähköpostiosoite täytyy antaa uudestaan siinä checkout tarkistuksessa jossain kohtaa.
1634826874302.png
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
480
Kertokaa, että tämä on vitsi (Discordista lainattu). Aika pöljäksi menee:

Falcodrin Discord AMD Queue Buster Registration
This is a service designed to get you into AMD on drop days as fast as possible. Price for early adopters is 10 (USD) and can be submitted here. xxxxx Afterwards just fill out this form with the email that is associated with your PayPal and your discord name. This will be used to assign what we need to on our end. ...
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 301
Kertokaa, että tämä on vitsi (Discordista lainattu). Aika pöljäksi menee:

Falcodrin Discord AMD Queue Buster Registration
This is a service designed to get you into AMD on drop days as fast as possible. Price for early adopters is 10 (USD) and can be submitted here. xxxxx Afterwards just fill out this form with the email that is associated with your PayPal and your discord name. This will be used to assign what we need to on our end. ...
Mielenkiintoinen. Aika moni varmaan valmis maksamaan kympin siitä ettei tarvi kuukausia istuskella torstai iltaansa ostamassa tyhjää.
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
480
Mielenkiintoinen. Aika moni varmaan valmis maksamaan kympin siitä ettei tarvi kuukausia istuskella torstai iltaansa ostamassa tyhjää.
Mutta sitten, kun niitä maksajia on tuhansittain plus ammattilaiset omilla boteillaan, ollaan taas arpomassa ja osallistuminen maksaakin kympin entisen ilmaisen sijaan. Ja amd / dr voi muuttaa sääntöjä koska vaan.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Onhan tämä arvontasysteemi ihan naurettava verrattuna siihen vanhaan scriptin hakkaamiseen. Scriptin hakkaamisella oli sentään joku tsäänssi oikeita bottaajia vastaan, mutta nykyisellä systeemillä ei ole käytännössä mahdollista saada tuolta mitään tilattua..
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 301
Onhan tämä arvontasysteemi ihan naurettava verrattuna siihen vanhaan scriptin hakkaamiseen. Scriptin hakkaamisella oli sentään joku tsäänssi oikeita bottaajia vastaan, mutta nykyisellä systeemillä ei ole käytännössä mahdollista saada tuolta mitään tilattua..
Oon kyllä erimieltä. Scriptin aikaan ei itsellä ollut koskaan ees lähellä kortin saanti ja melkein heti jono systeemin tultua oon saanu 6700xt kortin ja kerran päässyt kokeilemaan 6800xt korttia, mutta silloin kauppa ei toiminut. Tänäänkin viime minuuteilla sisään, mutta kauppa tyhjä.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Oon kyllä erimieltä. Scriptin aikaan ei itsellä ollut koskaan ees lähellä kortin saanti ja melkein heti jono systeemin tultua oon saanu 6700xt kortin ja kerran päässyt kokeilemaan 6800xt korttia, mutta silloin kauppa ei toiminut. Tänäänkin viime minuuteilla sisään, mutta kauppa tyhjä.
Itse olen muutaman kerran huvikseen koittanut tuota uutta systeemiä ja joka kerta ollut 6 arpaa vetämässä ja taitaa kerran ollut alle tunnin jonotus :D vanhalla tyylillä kuitenkin olen saanut 6800xt tilattua.
 

Axu

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Hohhoijaa, viikko sitten ja eilen pääsin kauppaan ja molemmilla kerroilla jotain teknistä ongelmaa.
Eilen sain lisättyä ostoskoriin tuotteen, mutta Paypal-checkoutissa kivenkovaa valitti, että sukunimessä olevä Ä kirjain on virheellinen, vaikka sen siihen toimitusosoitteeseen korjasin. Ehkäpä sitten jossain muistissa ostajan nimi aiheutti vielä ongelmia, mutta sitä en pystynyt tuossa muuttamaan, vain toimitusosoitteen.

Omat huomiot parilta viikolta:
Edge toimii paremmin kuin Firefox
Jos käyttää paypal-checkouttia, niin korjaa kokonaan kaikki ääkköset pois nimestä ennen kuin jonotus alkaa tai sitten syöttää omat tiedot manuaalisesti.

No ensi viikolla on taas torstai....
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
480
Falcodrinin keskusteluja luettuaan ymmärtää, miksi tuo peli ei ole reilua: queue-it tarjoaa suoran, avoimen rajapinnan, jota botit voivat spämmätä suoraan ilman kummempia rajoituksia. Sinne voi avata niin paljon sessioita amd.com landing pagen ohi kuin käytettävissä olevan laitteiston resurssit antavat myöten, ja jonkinlaista ip-pohjaista rajoitusta on toteutettu ainoastaan tuohon landing pageen. Toki ihan jees, jos samat mahdollisuudet tuodaan tavallisillekin ihmisille, mutta ei liene kestävä ja järkevä tilanne, että moisesta kilpavaraustelusta tulee lähes välttämätöntä, jos haluaa kaupasta jotain ostaa.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Joo, se nopeusrämpytyskin oli parempi, elleivät nyt paranna systeemiä, että olisi oikeasti vain yksi arpa jokaisella.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
172
Moneltas arpajaiset alkaa? Ja mistä linkistä pääsee osallistumaan. Viime kerralla melkein nappasi, mutta tilauksen tietojen täytössä meni liian kauan.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
172
Jonossa, 18 min
Eikun, alkaa siis ilmeisemmin 17.15
Edit, Estimated time over hour
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
20
Jos ymmärsin oikein, syötetyn sähköpostin ja paypalin sähköpostin tulee olla samat. En tosin tiedä, miten noiden +?@gmail.com säätöjen yms. kanssa käy. Jos ei mene läpi, niin 1 arpa per lärvi
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 683
Mjuuh, captcha takkusi niin pahasti että kerkesin tehdä vain 6 arpalippua ja jonot lähti liikkeelle heti tasalta. Ei käynyt onni tällä kertaa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 301
Kaikki ikkunan yli tunnin :(

Jotenkin nyt tökki tuo submit nappulankin reagointi jonoon
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 683
Kun jäi alle 5 minuuttia aikaa täytellä arpoja niin taitaa aivan kaikki kortit mennä boteille tällä kertaa.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Siellä varmaan botit jauhoi joillekin arpoja niin paljon että muilla alkoi lagaamaan. Ei yhtään alle tunnin ikkunaa, 8 jaksoin availla.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 301
Jos ymmärsin oikein, syötetyn sähköpostin ja paypalin sähköpostin tulee olla samat. En tosin tiedä, miten noiden +?@gmail.com säätöjen yms. kanssa käy. Jos ei mene läpi, niin 1 arpa per lärvi
Tästä on täällä joskus huudeltu, mutta mielestäni kellää ei ole ollut varmaa tietoa tuon spostin verifioinnista.. ... eli miten käy jos pääsisi kauppaan jollain *+amd899@gmail.com spostilla ja paypalissa olisi ilman tuota +addon osuutta.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
84
Nyt joko oli kaikki 4 korttia myytävänä, tai sitten botit droolas aikalailla ennätyksellisen nopeasti kaikki.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Ei!

Pääsin kauppaan 1 minuutin lipulla! 6700XT koriin. Paypalin kirjautuminen, osoitteiden varmistaminen. Error ja takaisin kauppaan. :(

Lähin mitä olen ikinä päässyt 6700XT:ta! Miksi. Miksi julma maailma! :(
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
872
En yhtään ihmettelisi jos tulisi taas uusi droppi toisena ajankohtana, kuten muutama viikko sitten.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
361
Turha pitää toivoa yllä. Olen kaupassa. 6700XT:ta ja 6900:ta näyttää, mutta mitään ei saa koriin.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Välillä on pausella, välillä näkyy "sold out" ilmoitus, ja sitten taas yli tunnin jono..
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
2
Alle 5 minuuttia alkuun, sitten pause ja sen jälkeen yli tunti. Nyt kävi taas alle 5 min ennen viimeisintä pausea.

Ja heti perään lopullisesyi sold out
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
110
6900 koriin maksun vahvistus verkkopankista ja pam error occurred. ja sen jälkeen kaik oli menny..
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 415
AMD:n sivut ovat nyt kaatuneet. Jollekin taisi ottaa liian koville, kun ei päässyt ostoksille.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 744
Vuurvlieg script, Holländer. (hollantilainen)

Tuosta taaksepäin selaamaan.

Jos tuo googletranslate linkki ei toimi niin kyse on sivu 729 tästä ketjusta.

Sivulla 723 näyttää olevan linkkiä tuohon mitä yritin tuosta ketjusta kahlata. Mutta siis, jengi käyttää tuota lievästi maksullista skriptiä. Tuossa ketjussa oli dropin jälkeen paljon mainintoja että tuon käyttäjät olivat saaneet tilauksen sisään. Ja oletettavasti ensi viikolla kaikki käyttää tuota. Tuo sessioiden vääntäminen on ihan selvästi turhaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 961
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom