Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskiviikkona tilattu Black 706,88€ toimituskuluineen.Paljonko tolle rx 6800 xt lle tuli hintaa?
Jaahas, nyt lukee Proshopissa noille XFX:n 6700 XT ‑malleille ”Tilattu - Toimituspäivä ei tiedossa”. Kovasti kyllä lupailivat tälle viikolle, mutta näin siinä kävi parina edellisenäkin viikkona päivämääristä huolimatta, joten ei tässä ainakaan yllättynyt pidä olla.
Nähtävästi kyseinen kortti jota yrität on jo loppunut. Vaikka jäisi koriin kummittelemaan, niin ei saa läpi. Kokeile jotain toista."You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability. " Muilla tullut tämmöistä?
"Order submitted" sähköposti tulee yleensä kohtuu heti. Nyt tuli 6min tilauksen jälkeen. "Order confirmation" tulee sitten parin päivän sisään. Ja "Shipping confirmation" sitten jonkun ajan päästä siitä itsellä esim 6800XT midnightin kohdalla toimitus sähköpostia sai odotella 5 päivää tilauksesta.Kauankohan tossa sähköpostiviestissä yleensä kestää että lähettävät?
Meni roskalootaan "order submitted" viesti mulla.6900xt copped. Kuinka nopeasti tuo tilausvahvistus AMD:ltä tulee?
Meni roskalootaan "order submitted" viesti mulla.
Partalert hälytti, äkkii kirjainmerkeistä nappasin kännykän selaimella ja painoin että tilaa. Ja meni helposti läpi maksu ja ei jumitellut pahemmin.Tais tulla tänään eli perjantaina noin kympin aikaan droppi. Vittu mitä paskaa!
TämäV..ttu
Voisitko kertoa mitä Discord serveria käytät ?Täysi droppi tuli yllätteäen, discord hälytti ja äkkiä tilaamaan.
Tämä sama tilanne itsellä. Kutkuttavan jännittävää.Eioo itellekkään tullut kuin Paypalin kuitti. Luulisi siellä sähköpostin olevan oikein, kun automaattitäytöllä menee Paypal tietojen mukaan ja kuitenkin tuo Paypalin kuitti tuli.
Mikähän lienee että itsellä ei partalert hiiskahtanutkaan. Prossuista on tullut nootteja koko päivän (ja yhdestä aiemmasta jostain kalliimmasta näyttismahdollisuudesta), mutta ei vaan nimenomaisesti tuosta dropista...
Hmm, kai sitä mobiiliin pushi ois pitänyt tulla jokatapauksessa. Ei siis ollut edes tietokonetta päällä, luurin vieressä olin kympin aikaan...Ei minullakaan hiiskunu. Warzone kostautu mullaki.
Hmm, kai sitä mobiiliin pushi ois pitänyt tulla jokatapauksessa. Ei siis ollut edes tietokonetta päällä, luurin vieressä olin kympin aikaan...
Voisitko kertoa mitä Discord serveria käytät ?
Paypal ja AMD confirmatiot on tullu postiin 22.02Mihin aikaan porukalla on mennyt maksu läpi?