AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Kauas noita add to cartteja uskaltaa hakata ettei tuu bänniä? Joku oli jo saanu täällä
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Nii mikä toimii ja mikä ei. Tuolla on tekstit muuttunu ja tuota samaa sano viikko sitten just ennen droppia. Tuo uus scripti kans käytössä.
viime viikon scripti ei kai toimi enää Captchan lisäyksen takia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
juu nyt ollaan jännän äärellä. Nyt mä sain sen oikean capatsan jossa valitaan kuvia, mutta vieläkään mitään ei mene ostoskoriin.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
609
Itse en pääse tuota Recaptchaa läpi, oikein merkki tulee ,mutta add to cart painaessa valittaa, että pitäisi tehdä tuo Recaptcha, vaikka sen olen jo tehnyt...
 
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
69
Itse en pääse tuota Recaptchaa läpi, oikein merkki tulee ,mutta add to cart painaessa valittaa, että pitäisi tehdä tuo Recaptcha, vaikka sen olen jo tehnyt...
Häh? En mä ole ainuttakaan "Add to cart" nappia nähnyt. Missään.

AMD valikoi asiakkaansa?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
609
Aikaisemmin täällä olleella scriptillä tulee Add To Cart näkyviin mutta eipä tunnu toistaseks auttavan.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
No eipä näy sivuilla manuaalisesti mitään nappeja. Aika normimenoa siis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
298
Miltä sivulla saatte tuon captchan? Tuotelistauksesta vai yksittäisestä tuotteesta? Tuotelistauksessa scriptillä lisätty "Add to cart" vie yksittäisen tuotteen sivulle ja siellä taas "Add to cart" ei tunnu tekevän mitään.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
188
Kuinkahan tehokas tuo captcha on kitkeen noita botteja? Toivottavasti edes vähän auttais ettei heti botit vie kaikkia.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
Mulla tulee sillä isolla listaussivulla kaikista tuotteista tuo captcha. Mutta nyt jotain 5% menee läpi. Eikä silti tietystikään vielä tuotteita ole.
 
Liittynyt
31.01.2019
Viestejä
24
Mulla tulee sillä isolla listaussivulla kaikista tuotteista tuo captcha. Mutta nyt jotain 5% menee läpi. Eikä silti tietystikään vielä tuotteita ole.
ainakin tuolla discordissa spekuloitiin että ei mee läpi captcha koska tuotteita ei ole vielä
 
Liittynyt
18.03.2021
Viestejä
36
Skriptillä näkyviin saatu korinappi alkaa PA | jos on vielä out of stock. Silloin kun yksi prossu oli tilattavissa siinä ei tuota PA:ta ollut.
 
Liittynyt
30.11.2020
Viestejä
163
Alkaa ehkä riittämään näiden droppien väijyminen. En erityisemmin edes noteerannut että tänään on torstai ja olisin varmaan unohtanut koko homman, kunnes avovaimo kysyi "Meinaatko taas tänään väijyä niitä näytönohjaimia?" :rofl:
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
Minkä takia työ yritätte lisätä olematonta tavaraa ostoskoriin? Liittykää partalerttiin, sieltä tulee heti samalla sekuntilla ilmoitus kun kamaa on varastossa.
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Muuttu tuo viime viikon scriptin ilmotus takas siihen erroriin... Mitäköhän soppaa siellä keitellään.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
Mä olen tässä koko ajan monen tunnin ajan yrittänyt lisätä niitä.

Nyt captcha ei enää tule.
 
Liittynyt
18.03.2021
Viestejä
36
Chromium ja Firefox ilmeisesti cachesivat captchan kun pääsi suoraan täppäämään enoorobo-nappia ilman kuvia :)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 725
Mutta nyt me tiedetään että sieltä täysin takuulla tulee jotain. Tulis vaan tämän vuorokauden puolella.

Chromium ja Firefox ilmeisesti cachesivat captchan kun pääsi suoraan täppäämään enoorobo-nappia ilman kuvia :)
Mulla kanssa hetken aikaa tuli vaan se checkbox, samalla tavalla joskus muuallakin toimii. Ei se "en ole robotti" perustu pelkkään recapchtaan.

Tosin melko robottimaisesti tuota sivua kyllä tulee hakattua...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 610
Viestejä
4 206 315
Jäsenet
70 924
Uusin jäsen
hessunpessu

Hinta.fi

Ylös Bottom