Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo captchaa tulee mutta tulee uudestaan eikä ota tilausta.
Nii mikä toimii ja mikä ei. Tuolla on tekstit muuttunu ja tuota samaa sano viikko sitten just ennen droppia. Tuo uus scripti kans käytössä.mut ton ei pitäis toimia sit enää eli sitä ei kandee hakkaa.
viime viikon scripti ei kai toimi enää Captchan lisäyksen takia.Nii mikä toimii ja mikä ei. Tuolla on tekstit muuttunu ja tuota samaa sano viikko sitten just ennen droppia. Tuo uus scripti kans käytössä.
Hyvä vaihe äkkiä tyhjentää amd keksit.Kauas noita add to cartteja uskaltaa hakata ettei tuu bänniä? Joku oli jo saanu täällä
ei uskalla ku paypal tippuuHyvä vaihe äkkiä tyhjentää amd keksit.
TämäKannattaa tyhjentää saittikohtaisesti keksit
Itse en pääse tuota Recaptchaa läpi, oikein merkki tulee ,mutta add to cart painaessa valittaa, että pitäisi tehdä tuo Recaptcha, vaikka sen olen jo tehnyt...
Varmaan tuolla tän päivän scriptillä moni yrittää.Häh? En mä ole ainuttakaan "Add to cart" nappia nähnyt. Missään.
AMD valikoi asiakkaansa?
ainakin tuolla discordissa spekuloitiin että ei mee läpi captcha koska tuotteita ei ole vieläMulla tulee sillä isolla listaussivulla kaikista tuotteista tuo captcha. Mutta nyt jotain 5% menee läpi. Eikä silti tietystikään vielä tuotteita ole.
ainakin tuolla discordissa spekuloitiin että ei mee läpi captcha koska tuotteita ei ole vielä
Vaihtavat sinne uusia kuvia pelattavaksi.Enää ei tule captchaa.
Chromium ja Firefox ilmeisesti cachesivat captchan kun pääsi suoraan täppäämään enoorobo-nappia ilman kuvia