Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin siirryn pitkästä aikaa AMD:n leiriin kun tilasin MSI 5700 XT MECH OC:n Jimm'siltä. Ketjussa ei tainnut kenelläkään olla kokemuksia näistä VR käytösssä? Itsellä Oculus Rift CV1, johon toivon hienoista parannusta vanhaan GTX 1070 näyttikseen.
Ainakaan tämän testin perusteella ei vaikuttaisi ollenkaan huonolta vaihtoehdolta:
https://babeltechreviews.com/vr-wars-the-rtx-2060-super-vs-the-rx-5700-xt-vs-the-rtx-2070-super/
Tuosta näkee hyvin miksi tulee äkkiä huono olo Subnauticassa
Muuten näissä ei taida ihmeitä olla? DDU:lla Nvidian ajurit pois, kortti koneeseen ja AMD softa sisään? Varmaan alivoltitan näyttistä, hyviä kokemuksia näyttää olevan esimerkiksi tässä arvostelussa:
Yritän muistaa laittaa kokemuksia kun saan kortin paikalleen. Siinä menee hetki kun pitää hieman muokata custom looppia.Olisi kiva kuulla kokemuksia. Tässä arponu että uskaltaisko puoliso koneesee päivittää 980ti tilalle. VR pääasiallinen käyttö niin voi tulla hieman sanomista jos ei toimi toivotusti
Vakioasetuksilla.Minkälaisilla asetuksilla tätä 5700 refu korttia pitäisi ajella?
Minkälaisilla asetuksilla tätä 5700 refu korttia pitäisi ajella?
Paitsi tekstuurifiltterit parhaimpaan asetukseen vakion sijasta.Vakioasetuksilla.
Hardware Unboxed testasi edullisempia 5700XT kortteja. (Asus TUF, MSI Mech OC, Asrock Challenger, Powercolor Red Dragon ja Sapphire Pulse)
Powercolor Red Dragon oli hiljaisin ja samalla kohtuu viileä. Sapphire pulse on hieman äänekkäämpi, mutta hyvä kortti sekin. Muut kortit ei sitten oikein vakuuttaneet...
Tuplahinta plus postit. EK:n tuotteista on hyviä kokemuksia, nyt testaan BykskinMyös EK:lla on blokit tarjouksessa. Hieman tosin kalliimpi kuin Bykski. Näihin ei tosin tule tullia ja veroja kun on eu maasta...
EK-Vector Radeon RX 5700 +XT RGB - Nickel + Plexi
Tulee.Näköjään uudet ajurit tulleet mitkä korjaa 1080p low:n stutteroinnin peleissä. Tuleekos amd:lta joku isompi ajuripäivitys aina näin joulun alla?
Itellä kans mw vaatii enemmän virtaa kuin esim apex. Mut ei se mitään kun oli varaa nostaa.Sitä taas luuli että kortti (5700XT) on vakaa kun pitkänaikaa pelailin 2000MHz boostilla ja 1,1v jännitteellä ilman ongelmia (FullHD resolla vsync päällä 75Hz). Kytkin sitten koneen uuteen oled-telkkariin ja pelasin 4k resolla muutamaa peliä niin alkoi kaatuilu. Loputonta hieromista tuon twiikkailu.
Loputonta hieromista tuon twiikkailu.
Sitä taas luuli että kortti (5700XT) on vakaa kun pitkänaikaa pelailin 2000MHz boostilla ja 1,1v jännitteellä ilman ongelmia (FullHD resolla vsync päällä 75Hz). Kytkin sitten koneen uuteen oled-telkkariin ja pelasin 4k resolla muutamaa peliä niin alkoi kaatuilu. Loputonta hieromista tuon twiikkailu.
1080p 75hz -> 4k 60hz on 3,2-kertainen pikselikuorma.Jokseenki enkä ihan ymmärrettävää sillä 1920x1080 resolla tuo näyttis tuskin hakkaa kovin korkeella kuormalla kun taas 3840 × 2160 joutuu jo varmaan 100% kuormitukselle.
Itellä kans jäätyy välillä n. 5-10sec. Mut sit taas pystyy jatkaan. Olisko pelissä vikaHmmm onko porukalla jotain ideaa millä sais tuon uuden codin crashailun pois Tosiaan huutaa "DEV ERROR 6068" ja korttina rx 5700xt pulse? Ei oo kelloteltu eikä koskettu muutenkaan.
Reliven ei pitäisi syödä prosessoria juuri lainkaan, se pyörii GPU:n enkooderilla kuitenkin. Onko HDR mahdollisesti käytössä? ReLive ei tue HDR:ää mikä voi aiheuttaa komplikaatioitaEttei loppuisi cpu:ta potku?
Reliven ei pitäisi syödä prosessoria juuri lainkaan, se pyörii GPU:n enkooderilla kuitenkin. Onko HDR mahdollisesti käytössä? ReLive ei tue HDR:ää mikä voi aiheuttaa komplikaatioita
Mulla oli betassa ihme jäätymistä ton pelin kanssa.10sec pysty pelaa sit jumahti. RX480 oli silloi näyttis.Itellä kans jäätyy välillä n. 5-10sec. Mut sit taas pystyy jatkaan. Olisko pelissä vika
Itellä kans jäätyy välillä n. 5-10sec. Mut sit taas pystyy jatkaan. Olisko pelissä vika
Itse kun tuota ja nitro+ versiota testasi oli sama homma ja kumpaakin kehuttu joka arvostelussa hiljaiseksi. Nuiden korttie jälkee rupesin kysenalaistaan mitä arvosteliat pitävät hiljaisena...Miten kovaa muilla Powercolor 5700 XT Red Devilin omistajilla pyörii tuulettimet pelatessa? Arvosteluissa on korttia väitetty lähes äänettömäksi, mutta ainakin omassa koneessa selkeästi äänekkäin komponentti ja puhisee reilusti kovempaa kuin aiempi halvemman pään Gainward GTX 1070. Itse koneen kuulee juuri ja juuri metrin päähän mutta tämä puhina on selkeä vielä viereisessä huoneessakin jos ei muuta taushälyä ja ovi auki. RPM peleissä 1700-1800 kierrosta ja prosentteina n. 50%. Ajurit uusimmat "Adrenalin 2019 Edition 19.12.1 Optional".
Miten kovaa muilla Powercolor 5700 XT Red Devilin omistajilla pyörii tuulettimet pelatessa? Arvosteluissa on korttia väitetty lähes äänettömäksi, mutta ainakin omassa koneessa selkeästi äänekkäin komponentti ja puhisee reilusti kovempaa kuin aiempi halvemman pään Gainward GTX 1070. Itse koneen kuulee juuri ja juuri metrin päähän mutta tämä puhina on selkeä vielä viereisessä huoneessakin jos ei muuta taushälyä ja ovi auki. RPM peleissä 1700-1800 kierrosta ja prosentteina n. 50%. Ajurit uusimmat "Adrenalin 2019 Edition 19.12.1 Optional".
Miten kovaa muilla Powercolor 5700 XT Red Devilin omistajilla pyörii tuulettimet pelatessa? Arvosteluissa on korttia väitetty lähes äänettömäksi, mutta ainakin omassa koneessa selkeästi äänekkäin komponentti ja puhisee reilusti kovempaa kuin aiempi halvemman pään Gainward GTX 1070. Itse koneen kuulee juuri ja juuri metrin päähän mutta tämä puhina on selkeä vielä viereisessä huoneessakin jos ei muuta taushälyä ja ovi auki. RPM peleissä 1700-1800 kierrosta ja prosentteina n. 50%. Ajurit uusimmat "Adrenalin 2019 Edition 19.12.1 Optional".
Ainahan se on kaikkien tälläisten vehkeiden kanssa sama homma.Sehän se ongelma on, kun on kyse täysin subjektiivisesta kuvailusta. Mittauksetkin voi tehdä niin monella tapaa, että ne on verrainnollisia enintään täysin samassa konfiguraatiossa tehtyjen mittausten kanssa ja silloinkaan ei selviä millaisesta äänestä on kyse. Yksi 40dBa:n ääni voi olla ärsyttävä ujellus ja toinen mukava taustahumina.
Itellä kans jäätyy välillä n. 5-10sec. Mut sit taas pystyy jatkaan. Olisko pelissä vika
Onko muilla vastaavaa ja mistähän johtuu. Esim BFV ja War Thunderin kanssa alkaa välillä pätkii, niin että näyttö ilmottaa kadotetusta signaalista tjsp. Eli peli saattaa mennä mustaksi mutta alt+tabu löytyy kyllä normi työpöytä. Tätä ei tapahdu kuin peleissä, eikä edes aina, mutta enemmän kuin joka toinen kerta. BF osalta vielä niin että itse valikoissa pätkimistä enemmän kuin sitten itse pelissä.
Asus TUF RX5700XT + Samsung LC32HC70, displayportilla kiinni ja freesync päällä.
Tuo on tainnut olla ajurien known issues -listalla julkaisusta asti, eli voi ehkä odottaa että joskus korjataan.Onko muilla vastaavaa ja mistähän johtuu. Esim BFV ja War Thunderin kanssa alkaa välillä pätkii, niin että näyttö ilmottaa kadotetusta signaalista tjsp. Eli peli saattaa mennä mustaksi mutta alt+tabu löytyy kyllä normi työpöytä. Tätä ei tapahdu kuin peleissä, eikä edes aina, mutta enemmän kuin joka toinen kerta. BF osalta vielä niin että itse valikoissa pätkimistä enemmän kuin sitten itse pelissä.
Asus TUF RX5700XT + Samsung LC32HC70, displayportilla kiinni ja freesync päällä.
RX 5700 XT Nitro+ kanssa ongelmia, hirveä microstutter mikä pilaa pelaamisen. Mitään apua tähän?
Juu melkein kaikissa tarvii olla toi päällä. Apex kun tuli niin se oli ihan hirveetä ennen ku laitto fullscreen. Silloin oli nvidian kortti.No nyt alko toimimaan, kaikki muut YouTuben kikat kerkesin kokeilla, olin jo luovuttamassa vaan sitten laitoin pelin asetuksista "fullscreen borderless" ja boom ei yhtään erroria koko päivänä
Musta tuntuu että kaikki on yliherkkiä nykyään. Ennen sen ku löi osat kiinni ja alko pelaan. Nyt saa olla jokapaikassa säätämässä.Displayport on kyllä jotenkin yliherkkä. Sekä 1060:llä, että nyt 5700 XT:llä näytöstä täytyy ottaa vähintään kerran viikkoon virrat kokonaan pois, jotta tunnistaa taas olevansa liitettynä. Sama homma kahdella eri näytöllä, jotka molemmat dp liittännällä. Aikasemmat näytöt olleet hdmi:n ja DVI:n kautta ja niillä tätä ongelmaa ei ilmennyt.
HPET disabloitu?
Eihän lämmöt nouse liikaa? Mitkäs ajurit kyseessä? Tais olla ainakin uusimpien AMD:n ajurien tunnettu ongelma, että kuva voi mennä mustaksi yks kaks yllättäen pelien aikana. Nää siis optional-ajurit, eivät viralliset.Onko muilla vastaavaa ja mistähän johtuu. Esim BFV ja War Thunderin kanssa alkaa välillä pätkii, niin että näyttö ilmottaa kadotetusta signaalista tjsp. Eli peli saattaa mennä mustaksi mutta alt+tabu löytyy kyllä normi työpöytä. Tätä ei tapahdu kuin peleissä, eikä edes aina, mutta enemmän kuin joka toinen kerta. BF osalta vielä niin että itse valikoissa pätkimistä enemmän kuin sitten itse pelissä.